Ἡ θεωρία περί αὐτομάτου καί ἀμέσου ἀπωλείας τῆς Χάριτος στήν Ἐκκλησία, λόγῳ τῆς ἐπάρατης εἰσαγωγῆς τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, πού ὑποστηρίζουν ὁρισμένοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί μας στερεῖται οἱασδήποτε θεολογικῆς καί δογματικῆς βάσεως.
Ὡς γνωστόν οἱ δύο Μητροπολίτες Δημητριάδος Γερμανός καί Φλωρίνης Χρυσόστομος ἐπί 11 χρόνια, ἢτοι ἀπό τό 1924 μέχρι τό 1935, ἀπεδέχοντο τήν ἡμερολογιακήν ἀλλαγή, τήν ὁποία καί συνυπέγραψαν καί τελοῦσαν σύμφωνα μέ τό "διορθωμένο Ἰουλιανό" στίς Μητροπόλεις τους τίς γιορτές. Ἀλλά καί ὡς πρόεδροι τῶν Ἐκκλησιαστικῶν δικαστηρίων (Α΄βαθμίου καί Β΄βαθμίου) δίκαζαν καί ἐπέβαλλαν ποινές κατά κληρικῶν παλαιοημερολογιτῶν γιά φατρεία καί τυρεία καί ἀπείθεια πρός τίς ἀποφάσεις τῆς ἐκκλησίας τοῦ Νέου περί Ἡμερολογίου.
Μαζί μέ τόν Ζακύνθου Χρυσόστομον ἀνέλαβαν τόν Ἱερόν Ἀγῶνα τῶν Ὀρθοδόξων τό 1935 καί χειροτόνησαν τέσσερις νέους Μητροπολίτες, τόν Κυκλάδων Γερμανόν Βαρυκόπουλον, (5.6.1935), τόν Μεγαρίδος Χριστοφόρον Χατζῆν (6.6.1935), τόν Βρεσθένης Ματθαῖον Καρπαθάκην (7.6.1935) καί τον Διαυλείας Πολύκαρπον Λιώσην (7.6.1935) καί συγκρότησαν 7μελῆ Ἱεράν Σύνοδον.
Ἐάν ἡ ἀπώλεια τῆς Χάριτος ἐπήρχετο αὐτομάτως μέ την εἰσαγωγήν τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, τότε οὒτε καί ὁ μετέπειτα ἐπίσκοπος Ματθαῖος, πού ἡγήθηκε τῶν Ὀρθοδόξων Ματθαιϊκῶν ἀδελφῶν μας, θά εἶχε Θείαν Χάριν, γιατί αὐτή θά εἶχε ἀπολεσθεῖ μέ τήν ἐπί 11ετίαν ὃλην κοινωνίαν μετά τῶν Νεοημερολογιτῶν τῶν χειροτονησάντων αὐτόν Ἀρχιερέων, ὂντες καί οἱ ἲδιοι πρίν Νεοημερολογίτες.
10 σχόλια:
Αγαπητέ Silver,ο μη μετέχων της Εκκλησίας [ανήκει στους Ακακιοφλωρινικούς,οι οποίοι χειροτονήθηκαν από εκείνους που ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ-ΠΑΠΟΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ] ο θιασώτης της αιρετικής παραστάσεως,της δήθεν εικόνος της Αγίας Τριάδος και συνεπώς αιρετικός,π.Νικόλαος Δημαράς,όχι μόνο διαστρεβλώνει και παραχαράσσει αλλά και κρύβει την αλήθεια.
Ουσιαστικά καταργεί το μέγα δώρο του Κυρίου,την ΜΕΤΑΝΟΙΑ,την οποίαν χάρισε στο ανθρώπινο γένος ο Ίδιος δια της Θείας Οικονομίας.
Η Ιστορική Ομολογία του 1935 των τριών επιστρεψάντων εκ του Παπονεοημερολογιτισμού,διά της οποίας Ομολόγησαν την Ορθόδοξον Πίστιν με ταυτόχρονη αποκήρυξη και καταδίκη των Παπονεημερολογιτών και της ήδη καταδεδικασμένης υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος καινοτομίας,τους αποκατέστησε και τους ενέταξε ξανά στην Εκκλησία.
Με αυτές τις προ΄υ΄ποθέσεις έγιναν δεκτοί από τα πιστά μέλη της Εκκλησίας τότε.
Και είναι απορίας άξιο,πώς ο π.Νικόλαος Δημαράς γράφει τέτοια πράγματα,ενώ είναι στεντόρειος πρεσβευτής της ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ του Νεοημερολογιτισμού από το 1583,και που αυτό σημαίνει ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ.
Θα πρότεινα, λοιπόν , στον π.Νικόλαο Δημαρά [και σε όποιον άλλον αιρετικοσχισματικό επιθυμεί] να μιμηθεί τους τρείς επιστρέψαντας και να επαναλάβει την Ομολογία τους, και να΄ναι σίγουρος ότι η Εκκλησία ,διά της οικονομίας , θα κάνει τα πάντα για να τον εντάξει στους κόλπους Της.
Χαρίλαος Ι.Στουρα΄ί΄της.
Θεολόγος.
περί αὐτομάτου καί ἀμέσου ἀπωλείας τῆς Χάριτος στήν Ἐκκλησία . αυτό περί μή απωλείας της θείας χάριτος σε σχισματικούς και καταδικασμένους δεν μπορώ να το καταλάβω , δηλαδή η θεία χάρι σιγά σιγά φεύγει ? και πότε ? αποσχίσθηκες αποκόπηκες απο την Εκκλησία ? έπαψες να μετέχεις της ζωοποιού χάριτος του Αγίου Πνεύματος είσαι νεκρός ! αυτό μας λέγει ο Μέγας Βασίλειος , επέστρεψες ? επανενώθηκες με τον προβλεπόμενο τρόπο με την εκκλησία ? ξαναζείς ! η νεοημερολογήτικη εκκλησία υπόκειται στα αναθέματα των πανορθοδόξων συνόδων αλλά και όλων των οικουμενικών , κατέστη σχισματική και έναντι των υπολοίπων τότε Ορθοδόξων Εκκλησιών , τι συνέβη λοιπόν με την θεία χάρι μετά την πτώση ? λίγο λίγο έφευγε ? και από πότε μέχρι πότε ? όταν λειτουργούσαν ου νεοημερολογήτες μέσα στο Άγιο Ποτήριο τι είχε μισό Χριστός και μισό κρασή και άρτο ? σήμερα μετά από 90 χρόνια έχει απομείνει θεία χάρι στα μυστήρια τους ? εάν όχι πότε άρχισε και πότε τελείωσε η απώλεια ? εάν πάλι έχουν οι νεο ημερολογήτες θεία χάρι τότε αυτοί είναι η εκκλησία ,και κακώς οι διάφοροι θιασώτες της σταδιακής απώλειας της χάριτος είναι αποκομμένοι απο την κρατική εκκλησία , διότι αυτοί τότε δεν έχουν την θεία χάρι ,διότι δεν μετέχουν στο ΕΝ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ .
Η Ελλάδα μας πενθεί πολλούς Νεκρούς(νέοι οι πιο πολλοί στην ηλικία) ύστερα από το δυστύχημα-δολοφονία με το τρένο στα Τέμπη και ορισμένοι ανθρώποι τύπου Στουραΐτης κλπ τσακώνονται σαν το σκύλο με τη γάτα για εορτοημερολόγια, απώλεια χάριτος, αν είναι ή όχι άγιος ο καρπαθάκης κ.ο.κ.
Να προσευχηθούμε για την ανάπαυση των ψυχών των κεκοιμημένων, την εύρεση των αγνοουμένων και την ανάρρωση των τραυματιών και να δεηθούμε στον Κύριο να αποδοθούν ευθύνες Σε Όλους!!!
Όσο για τα υπόλοιπα, ο εχθρός της Εκκλησίας ήταν-είναι και θα είναι η ΜΑΣΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ κι Όχι το Νέο Ημερολόγιο(Διορθωμένο Ιουλιανόν)!
Πρός τούς ἀναγνώστας (δέν ἐπιδιώκω διάλογον μέ Ματθαιϊστάς, διότι εἶναι τόσον «κολημμένοι» εἰς τήν πλάνην των πού κάθε «διάλογος» μέ αὐτούς εἶναι χάσιμο χρόνου):
Ὅταν λαμβάνεται μία Συνοδική Ἀπόφασις ἤ θεσπίζεται ἕνας ἱερός Κανών, αὐτό ΔΕΝ σημαίνει ὅτι ὁ ἑπόμενος κληρικός πού θά παραβῇ αὐτές τίς Ἀποφάσεις θά χάσῃ αὐτομάτως τήν ἱερωσύνην του. Ἡ σημασία τους εἶναι νά χρησιμοποιηθοῦν ἀπό μελλοντικές συνόδους γιά νά καθαιρεθοῦν οἱ παραβάτες. Χωρίς νά προηγηθῇ καθαίρεσις, ἡ ἱερωσύνη ΔΕΝ χάνεται, ἄρα οὔτε τά τελούμενα ὑπό τῶν παραβατῶν μυστήρια. Αὐτά γράφει ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης στό ἱερόν Πηδάλιον. Ἀλλά καί ὁ Μ. Βασίλειος στόν Α' Κανόνα του λέγει ὅτι οἱ παραβάται νά καθαιροῦνται ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΞΕΤΑΣΘΟΥΝ, ὑπό Συνόδου βεβαίως. Χιλιάδες παραδείγματα ἐπιβεβαιώνουν τά ὡς ἄνω. Π.χ. ὁ Ἀρειανισμός κατεδικάσθη ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον τό 325 μ.Χ. Παρά ταῦτα, ὁ Δημόφιλος καθῃρέθη ἀπό τήν ἐν Ἀριμίνῳ Σύνοδον τό 359 μ.Χ. Γιατί καθῃρέθη, ἐφόσον μετά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον ὁ Ἀρειανισμός ἦτο κατεγνωσμένη αἵρεσις καί ἄρα, σύμφωνα μέ τούς Ματθαιϊστάς, ἦτο ἤδη «καθῃρημένος»; Ἐπιπλέον, τό 370 μ.Χ. οἱ Ἀρειανοί τόν ἐχειροτόνησαν «πατριάρχην» Κων-λεως, ὅπου ἔμεινε μέχρι πού τόν ἐξεδίωξεν ὁ Μέγας Θεοδόσιος τό 380 μ.Χ., καί μάλιστα ὄχι ἐπειδή ἦτο «καθῃρημένος» ἀπό τό 359, ἀλλ' ἐπειδή ἦτο Αἰρετικός! Ἡ σύγχρονος ἐκκλησιολογική Αἵρεσις τοῦ Ματθαιϊσμοῦ δέν δέχεται τίς ΣΑΦΕΣΤΑΤΕΣ διευκρινίσεις πού κάμνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος εἰς τό Πηδάλιον ἐπ' αὐτοῦ τοῦ θέματος (βλ. Ὑποσημείωσιν 2 εἰς τόν Γ' Ἀποστολικόν Κανόνα, σελ. 4-5, καθώς καί Ὑποσημείωσιν 6 εἰς τήν ἐπιστολήν τοῦ Ἁγίου Γενναδίου, σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου. Αὐτά μόνον γιά τούς μή προκατειλημμένους καί γιά ὅσους γνωρίζουν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ὄχι γιά τούς ἀμετανοήτους σχισματοαιρετικούς καί ἀγραμμάτους Ματθαιϊστάς.
Κύριε Χατζηνικολάου,ο Άγιος Νικόδημος σφάλλει στην συγκεκριμένη περίπτωση.Ο Άγιος Γεννάδιος είναι ξεκάθαρος στην επιστολή του.Δεν χρειάζεται κάποια εξήγηση ο Κανόνας αυτός. Αμέσως αποβάλλονται από την Ιεροσύνη οι κληρικοί που πήραν άσπρα για να χειροτονήσουν ανάξιους ανθρώπους για την Ιεροσύνη.Δεν χρειάζεται κάποια Σύνοδος για να τον απογυμνώσει από την Ιεροσύνη. Η Σύνοδος θα βάλλει την σφραγίδα αργότερα και όταν μπορεί να γίνει αυτό (π.χ. στην σημερινή εποχή,δεν μπορεί κάποια Σύνοδος να καταδικάσει τους Οικουμενιστάς Ψευδεπισκόπους).Δεν είναι ωραίο πράγμα να αλλοιώνουν οι άνθρωποι τα λόγια του Αγίου Γενναδίου.Δεν είναι Πάπας ο Άγιος Νικόδημος, αλλά έκανε και βασικά λάθη στο Πηδάλιο (π.χ. για την εικόνα τιυ Θεού Προβολέα σαν γέρου με άσπρα μαλλιά σαν προβάτου).Το ανάθεμα του Απ.Παύλου είναι ανώτερο από όλες τις Συνόδους και όλες τις θέσεις των Αγίων.Ανάθεμα σημαίνει πως είναι κάποιος εκτός Εκκλησίας όταν αλλοιώνει αυτά που είπαν οι Απόστολοι και ο ίδιος ο Χριστός.Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει Αγιο Πνεύμα και Ιεροσύνη(και γενικά τα Μυστήρια που χαρίζει το Άγιο Πνεύμα). Αν εσύ διδάξεις κάτι αιρετικό, ποία Σύνοδος θα μπορέσει να σε καταδικάσει στην εποχή μας;Αυτό σημαίνει πως εσύ-αν ήσουν κληρικός-θα είχες Μυστήρια έγκυρα εφόρου ζωής;
@ 2 Μαρτίου 2023 στις 12:08 μ.μ.
Ὅπως ἔγραψα καί ἄλλοτε εἰς τό παρόν ἱστολόγιον, εἰς τήν ἐπιστολήν του, ὁ Ἅγιος Γεννάδιος λέγει: «Ἔστω τοίνυν καί ἔστιν ἀποκήρυκτος καί πάσης ἱερατικῆς ἀξίας τε καί λειτουργίας ἀλλότριος» (Πηδάλιον, σελ. 695). Στήν Γραμματικήν τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης τοῦ Ἀχιλλέως Τζαρτζάνου (1965, σελ. 155), διαβάζουμε γιά τά παράγωγα ἐπίθετα ἐκ ρημάτων τά ἑξῆς: «Τά εἰς -τος σημαίνουν ὅ,τι καί ἡ μετοχή παθητικοῦ παρακειμένου τοῦ ῥήματος ἤ ἐκεῖνον, ὁ ὁποῖος δύναται ἤ εἶναι ἄξιος νά πάθῃ ὅ,τι δηλοῖ τό ῥῆμα». Ἐπίσης, στό Λεξικόν τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσης τοῦ Ἰωάννου Σταματάκου, σελ. 152), διαβάζουμε: ἀπό-βλητος = ὁ ἄξιος νά ἀποβληθῇ (νά ἀπορριφθῇ, «γιά πέταμα») ὡς ἀνάξιος, ἀσήμαντος. Δύναται ἤ πρέπει ν' ἀποκηρυχθῇ, λοιπόν, σημαίνει τό «ἀποκήρυκτος». Ἄν δέν ὑπάρξῃ Σύνοδος νά τόν ἀποκηρύξῃ, παραμένει ἀκαθαίρετος. Δέν ὑπάρχει «αὐτόματος καθαίρεσις», ἐκτός ἐάν ὁ ἴδιος ἐνταχθῇ εἰς ἄλλην θρησκείαν ἤ «χριστιανικήν» ὁμολογίαν, π.χ. γίνῃ Καρδινάλιος τοῦ «πάπα». Ἐφόσον παραμένει καί ἐπικαλεῖται τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, παραμένει ἀκαθαίρετος μέχρι τήν Συνοδικήν του καταδίκην. Αὐτό γράφει καί ὁ Δοσίθεος Ἱεροσολύμων. Αὐτά δέν θά τά ἔγραφα ἐάν δέν ἦσαν σύμφωνα μέ τήν Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας, ἀπό τήν ὁποίαν σᾶς ἔχω δώσει συγκεκριμένα παραδείγματα, τά ὁποῖα ἀποδεικνύουν ὅτι τά περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος» εἶναι καινοτομία τῶν Ματθαιϊστῶν. Τέλος.
Ανώνυμε 9:23
Και τους νεκρούς μας πενθούμε και προσευχόμαστε για την ψυχή τους, αλλά θα απαντάμε και στους αιρετικοσχισματικούς και εχθρούς της Εκκλησίας Ακακιοφλωρινικούς ,οι οποίοι δηλώνουν εγγράμματοι και σοφοί,αλλά στην ουσία είναι ΄΄μωροί΄΄ και ΄΄τυφλοί΄΄,κατά τον Απόστολο Παύλο.
Αγαπητέ Silver,καλή Μ.Τεσσαρακοστή.
Πότε θα αντιληφθούν οι ΄΄εγγράμματοι΄΄και εχθροί της Εκκλησίας,Ακακιοφλωρινικοί,ότι ο Νεοημερολογιτισμός είναι αυτόχρημα Παπισμός ,ότι δημιουργήθηκε από αυτόν τον ίδιο τον Πάπα και ότι σε αυτόν υποτάσσεται και αυτόν υπηρετεί;
Πότε θα αντιληφθούν οι ΄΄σοφοί΄΄ και εχθροί της Εκκλησίας, Ακακιοφλωρινικοί, τα περί ΄΄αθέων αστρονόμων του Πάπα΄΄,τα οποία κατεδίκασαν οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος;
Πότε θα κατανοήσουν οι ΄΄διανοούμενοι΄΄ και εχθροί της Εκκλησίας ,Ακακιοφλωρινικοί,το:΄΄μας Φράγκεψαν΄΄,του πιστού λείμματος της Εκκλησίας;
Πότε θα αντιληφθούν οι ΄΄πανεπιστήμονες΄΄και εχθροί της Εκκλησίας ,Ακακιοφλωρινικοί,ότι είτε Νεοημερολογιτισμό πεί κανείς είτε Παπισμό,είναι το ίδιο και το αυτό;
Πότε θα αντιληφθούν οι ΄΄γραμματιζούμενοι΄΄και εχθροί της Εκκλησίας,Ακακιοφλωρινικοί,ότι αμφότεροι, Παπισμός και Νεοημερολογιτισμός, έχουν κριθεί διά αναθεμάτων από Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους,και ότι από αυτόν τον καταδεδικασμένο Νεοημερολογιτσμό χειροτονήθηκε ο κλήρος τους;
Όταν αντιληφθούν το γιατί ένα ΄΄ίσως΄΄, που είπε ο υποτακτικός του Αγίου Πα΄ι΄σίου, ήταν ικανό να του στερήσει την Θεία Χάρη,τότε θα κατανοήσουν και τα παραπάνω,δηλαδή ΠΟΤΕ.
Κύριοι silver και Στουραΐτη, Καλή Μεγάλη Τεσσαρακοστή.
Ο κ.Στουραΐτης για ακόμα μια φορά αρνείται να παραδεχτεί και να δει την αλήθεια. Εχθρός της Εκκλησίας ήταν, είναι και θα είναι η μασονία κι ο Οικουμενισμός και Όχι το νέο ημερολόγιο(Διορθωμένο Ιουλιανόν).
Μή δυνάμενοι οἱ Ματθαιϊσταί ν' ἀντικρούσουν τά θεολογικά καί ἱστορικά στοιχεῖα πού παραθέτω, ἀραδιάζουν τά γνωστά Ψεύδη καί τίς Ἀνοησίες τους, ὅπως κάμνουν ἄλλωστε ὅλοι οἱ αἱρετικοί, ἀλλά καί οἱ ἀγράμματοι. Τό μόνον πού ξέρουν ν' ἀναμασσοῦν συνεχῶς οἱ Ματθαιϊσταί εἶναι: «εἶστε ἐκτός Ἐκκλησίας», «εἶστε ἀναθεματισμένοι», «Νεοημερολογητισμός καί Παπισμός εἶναι τό ἴδιο πρᾶγμα» κ.λπ.
Δημοσίευση σχολίου