Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας (11ον ) μέρος


Ἐλέησόν με ὁ Θεός-Ψαλμός ν' (50) -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.


Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018

Ιλαρίωνος του νέου ηγουμένου της μονής των Δαλμάτων, Αττάλου του θαυματουργού, Μιχαήλ νεομάρτυρος (1771).

Ὁ Ὅσιος Ἱλαρίων, ὁ Νέος, ἐγεννήθηκε τὸ 775 μ.Χ., στὴν Καππαδοκία, ἀπὸ γονεῖς εὐσεβεῖς καὶ ἐνάρετους, τὸν Πέτρο, προμηθευτὴ τοῦ ἄρτου τῶν ἀνακτόρων, καὶ τὴν Θεοδοσία, παρὰ τῶν ὁποίων ἔτυχεν ἐπιμελοῦς καὶ θεσεβοῦς μορφώσεως. Σὲ ἡλικία εἴκοσι ἐτῶν, ὑπὸ θείου ζήλου κινούμενος, ἐγκατέλειψε τὰ ἐγκόσμια, μεταβὰς δὲ στὴ μονὴ τοῦ Ξηροκαμπίου τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἐκάρη μοναχός. Στὴ συνέχεια μετέβη στὴ μονὴ τῶν Δαλμάτων, ὅπου ἔγινε μεγαλόσχημος καὶ ἀργότερα ἐχειροτονήθηκε πρεσβύτερος, ἐκτιμώμενος καὶ ἀγαπώμενος ἀπὸ ὅλους τοὺς συμμοναστές του γιὰ τὶς μεγάλες ἀρετές του.

π.Θεόδωρος Ζήσης, Αναστάσιμα θέματα (Γ΄) περί της τριπλής αρνήσεως του Πέτρου


Δελτίο Τύπου των 22 Ορθοδόξων Χριστιανικών Σωματείων Θεσ/νίκης για τα Συλλαλητήρια της Τετάρτης 6/6/2018

«Ἔστιν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία»
(Στράβων)
Τά 22 Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα τῆς Θεσσαλονίκης χαιρετίζουμε καί συμμετέχουμε ἐνεργά καί ἀγωνιστικά στά συλλαλητήρια πού ὀργανώνει ἡ "Ἐπιτροπή Ἀγώνα γιά τήν Ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας" σέ συνεργασία μέ Δημοτικές ἀρχές καί Ἱερές Μητροπόλεις τῆς Μακεδονίας.
Τετάρτη 6  Ἰουνίου 2018
στίς 7:30 μ.μ.
Καλοῦμε καί πάλι ὅλους τούς Ἕλληνες νά συνεχίσουμε τόν δίκαιο ἀγώνα μας καί νά ὑψώσουμε μαζί φωνή διαμαρτυρίας:
Κανείς δέν δικαιοῦται νά διαστρεβλώνει οὔτε σημεῖο τῆς ἔνδοξης ἱστορίας μας.
Τό ὄνομά μας εἶναι ἡ ψυχή μας!
Δέν τό διαπραγματευόμαστε!
Δέν τό ἐκχωροῦμε σέ κανέναν!
Δέν τό προδίδουμε!
Δέν δεχόμαστε καμία ὀνομασία πού νά περιέχει τόν ὅρο Μακεδονία!
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ
Νά μή λείψει ΚΑΝΕΙΣ ἀπό τά συλλαλητήρια στίς πόλεις:
Πέλλα, Καβάλα, Δράμα, Σέρρες, Κιλκίς, Πολύκαστρο, Λαγκαδά, Νέα Μουδανιά, Ἔδεσσα, Φλώρινα, Καστοριά, Σιάτιστα Πτολεμαΐδα, Κατερίνη καί Βέροια, καθώς καί ἀπό αὐτά πού διοργανώνονται γιά τόν ἴδιο σκοπό σέ πόλεις ἐκτός Μακεδονίας.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ  TΩΝ 22 ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ  ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ -- Γράφει ο Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας, θεολόγος


Η ΚΑΤ' ΕΜΟΥ "ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ" ΥΠΟ ΤΟΥ "ΘΕΟΛΟΓΟΥ" ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ (ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΕΝΤΟΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙ)
● ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ "ΠΑΖΑΡΕΥΕΙ" ΤΗΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ" ΤΟΥ Ο ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΟΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΘΕΝΤΟΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΧΩΜΙΟΥ

Ἐνοχληθείς ἀπό σχόλιο πιστοῦ, ἐπικριτικοῦ τῆς ἐπικειμένης διακηρύξεως τῆς ἀθέσμου "ἑνώσεως" τῶν καθηρημένων πρώην ἐπισκόπων Κηρύκου, Εὐσταθίου καί Παχωμίου, ὁ "θεολόγος" καί ἱεροκήρυκας τῆς σχισματικῆς ὁμάδος τοῦ Κηρύκου, κ. Χαρίλαος Στουραΐτης, ἐδημοσίευσε, ἐπίσης σέ σχόλιό του σέ ἱστολόγιο τοῦ χώρου των, τήν ἐν συνεχείᾳ παρατιθεμένη κατ' ἐμοῦ "κατηγορία" ἐπί τοῦ γνωστοῦ θέματος τῆς ὑπό τῆς ὁμάδος των καί τοῦ ἐπικεφαλῆς των ὑποστηριζομένης κακοδοξίας περί τῆς Ἁγίας Τριάδος ὡς δῆθεν "πρώτης ἀνάρχου Ἐκκλησίας" καί "κοινωνίας Προσώπων", ὅπως ἀκριβῶς διδάσκεται ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τῶν Παπικῶν καί συνομολογήθηκε στήν διαβόητη πρώτη παγκόσμια οἰκουμενιστική "Σύνοδο" τῆς Κρήτης (τό 2016), γιά τήν ὑποστήριξη τῆς ὁποίας (κακοδοξίας) ὁ πρώην Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος καθηρέθη καί ἀφορίσθηκε ἀπό τήν Ἐκκλησία, περίπου πρό δεκαετίας.

Η "ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ" ΤΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ
"(...)Ελπίζουμε να μή γίνει ποτέ αιρετικός (ΣΗΜ.: ἐννοεῖ τόν πιστό πού εἶναι ἀναδεκτός μου), όπως ο νονός του (ΣΗΜ.: ἐννοεῖ τήν ἀναξιότητά μου),που ταυτίζει τα υποστατικά ιδιώματα με τις υποστάσεις, μη ακούοντας τα των Πατέρων : ούκ έστι τα υποστατικά υπόστασις...ούτω και τα φυσικά ου φύσις..., όπως οι Λατίνοι, οι αντιησυχαστές Βαρλααμίτες, και οι νεοημερολογίτες Ρωμανίδης και Ιερόθεος Βλάχος,

Καθαρές σοφιστείες του διαβόλου, για να τροχοπεδείται ο αγωνιστικός ζήλος


Aυτή την εποχή όπως η σημερινή, που η κρίση έχει και έκταση και βάθος, η αποκλειστική σωτηρία μας είναι η Αλήθεια, που πρέπει να λέγεται χωρίς φόβο και χωρίς πάθος, υπέρ όλων και εναντίον όλων και να υπηρετείται αντί πάσης θυσίας! Όλα τα άλλα, δήθεν διαλλακτικά και ειρηνικά, είναι παραπλανητικά, ηττοπαθή, υποκριτικά, καθαρές σοφιστείες του διαβόλου, για να τροχοπεδείται ο αγωνιστικός ζήλος, ν' αποκοιμίζονται οι πιστοί, κι' οι υπηρέτες του διαβόλου, οι Παπόδουλοι  οικουμενιστές,  να δρουν ανενόχλητοι!

Συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα για το όνομα της Μακεδονίας

Στη γενέτειρα του Μεγαλέξανδρου, Πέλλα, η κεντρική εκδήλωση. Ποιες πόλεις συμμετέχουν στον ξεσηκωμό

Ρεπορτάζ
Βαγγέλης Στολάκης



Κύμα παλλαϊκού ξεσηκωμού για τη Μακεδονία μας! Χιλιάδες Ελληνες με τις γαλανόλευκες στα χέρια κατεβαίνουν αύριο στις 19.30 σε κεντρικές πλατείες πόλεων για να βροντοφωνάξουν «Η Μακεδονία είναι ελληνική». Ηδη σε 13 περιοχές της Μακεδονίας μητροπολίτες και δήμαρχοι διοργανώνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, απαιτώντας από την Πολιτεία να σεβαστεί τις πρόσφατες αποφάσεις των μεγαλειωδών συλλαλητηρίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στη βόρεια Ελλάδα η «καρδιά της Μακεδονίας» θα «χτυπήσει» σε Καβάλα, Σέρρες, Δράμα, Κιλκίς, Πολύκαστρο, Λαγκαδά, Νέα Μουδανιά, Εδεσσα, Φλώρινα, Καστοριά, Πτολεμαΐδα, Κατερίνη και Πέλλα, όπου θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση. Μεταξύ άλλων χαιρετισμό θα απευθύνουν τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα για την ελληνικότητα της Μακεδονίας, δήμαρχοι και ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Σύμφωνα με τους διοργανωτές των συλλαλητηρίων, η Πέλλα επελέγη συμβολικά ως γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου........

Θεολογική ημερίδα με θέμα : ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ & Κολυμπάρι


Διακοπή μνημοσύνου


«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.
«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑΛΗΨΙΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ -- Του κ. Παναγιώτου Κατραμάδου


Δεν παρήλθεν ούτε εβδομάς και κατέφθασεν η απάντησις εις το ερώτημα του Ο.Τ. που έθεσεν ο π. Γεώργιος Μεταλληνός δια του άρθρου του με τι­τλον «Θα παραδοθή η Χάλκη εις τα σχέδια της Νέας Εποχής;».
Πολλάκις είμεθα όλοι μάρτυρες οικουμενιστικών συναντήσεων ή συνεδρίων, τα οποία λαμβάνουν χώραν εις Χάλκην. Ποίος έχει την ευθύνην; Ως γνωστόν ηγούμενος της Χάλκης είναι ο Σεβ. Πρου­σης Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης. Ο Σεβασμιώτατος τυγχάνει Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής της Θεσσαλονίκης. Από αυτό δυνάμεθα να συμπεράνωμεν ότι οι άμεσοι και πρώτοι συνεργάται εις περίπτωσιν επαναλειτουργίας της Χάλκης θα είναι οι Καθηγηταί των Θεολογικών Σχολών, αυτοί άλλωστε είναι που στηρίζουν τα συνέδρια του Πατριαρχείου. Τα δύο μεγάλα συνέδρια που επίκεινται δίδουν την απάντησιν εις το ερώτημα που εθέσαμε.

Για μια ανήσυχη ησυχία …! -- του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Καθηγητού Π.Α.


Αν θα μπορούσε κανείς να διεισδύσει πραγματικά στον πυρήνα της υπαρξιακής αγωνίας του ανθρώπου, που γεννάται από τον πόθο για ενότητα, θα ανακάλυπτε ακριβώς ότι ο πόθος αυτός προδίδει την ψυχική δίψα του ανθρώπου για ησυχία. Είναι γεγονός ότι ο διασπασμένος και διχασμένος εσωτερικά άνθρωπος, εκείνος τουλάχιστον που βιώνει την ανάγκη για ενότητα σαν μια βασική επιδίωξη της ζωής, στο βάθος της εσώτερης ψυχικής υποστάσεώς του λαχταρά την ησυχία. Εξάλλου, εάν ένας διαταραγμένος από εσωτερικές συγκρούσεις και διασπάσεις άνθρωπος κατέληγε στην ψυχική του συγκρότηση και ενοποίηση, το πρώτο αγαθό που θα γευόταν θάταν ασφαλώς η πνευματική ησυχία, σαν έκφραση της αρμονίας των ψυχικών του καταστάσεων και περιεχομένων. Γι’ αυτό το λόγο το ασκητικό βίωμα, η νηπτική πατερική έρημος, θα πρότεινε, σ’ αυτόν που διψά την ενότητα και τον πόθο του απολύτου, να βιώσει στο ψυχικό χώρο της μοναξιάς την ασκητική ησυχία και την «αναχώρηση» από τα πράγματα του κόσμου. Κι’ εδώ βέβαια θα αντιμετώπιζε κανείς μια «παράλογη» ίσως πραγματικότητα, μια ιδιάζουσα κατάσταση ησυχίας και ψυχικής μοναξιάς.