Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Δια πάντα ταύτα η Εκκλησία δια των Αποστόλων της και των Μαρτύρων και των Ομολογητών και των Αγίων Πατέρων και των πιστών της αδιστάκτως ωμολόγει και υπερήσπιζε περισσότερον παντός άλλου πράγματος την Θεανθρωπότητα του Κυρίου Ιησού, την θαυμαστήν και αναντικατάστατον Θεανθρωπίνην Υπόστασίν Του. Η Εκκλησία, ήτο πάντοτε αδυσώπητος και αποφασιστική εις την καταδίκην και απόρριψιν όλων εκείνων, οι οποίοι καθ΄ οιονδήποτε τρόπον ηρνούντο ή απέρριπτον ή παρεμόρφωνον την Θεανδρικότητα του Χριστού. Αυτή είναι πάντοτε πρόθυμος να βαδίση με χαράν εις όλα τα αποκαλυπτικά μαρτύρια, προκειμένου να υπερασπίση και διαφυλάξη το Θεανδρικόν Πρόσωπον του Χριστού.                                                                                                               

 Συνεχίζεται.  

Καθάρισον, Κύριε, τὸν ῥύπον τῆς ψυχῆς μου


Ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν ἁγίων σου πῶς εἰσελεύσομαι ὁ ἀνάξιος; Ἐὰν γὰρ τολμήσω συνεισελθεῖν εἰς τὸν Νυμφῶνα, ὁ χιτών με ἐλέγχει ὅτι οὔκ ἐστι τοῦ γάμου, καὶ δέσμιος ἐκβαλοῦμαι ὑπὸ τῶν ἀγγέλων. Καθάρισον, Κύριε, τὸν ῥύπον τῆς ψυχῆς μου καὶ σῶσόν με ὡς φιλάνθρωπος.

Cherubic Hymn-Theodoros Vasilikos-Our Home

Μεταφορτώθηκε από το χρήστη  την 12 Ιούν 2008



We who mystically represent the Cherubim,
and who sing to the Life-Giving Trinity the thrice-holy hymn,
let us now lay aside all earthly cares
that we may receive the King of all,
escorted invisibly by the angelic orders. Alleluia

Οἱ τὰ Χερουβεὶμ μυστικῶς εἰκονίζοντες, καὶ τῇ ζωοποιῷ Τριάδι τὸν τρισάγιον ὕμνον προσᾴδοντες, πᾶσαν τὴν βιοτικὴν ἀποθώμεθα μέριμναν, ὡς τὸν Βασιλέα τῶν ὅλων ὑποδεξόμενοι ταῖς ἀγγελικαῖς ἀοράτως δορυφορούμενον τάξεσιν. Ἀλληλούϊα.

ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 Α΄ΛΟΥΚΑ


«αφέντες άπαντα ηκολούθησαν αυτώ»


Η κλήση των πρώτων μαθητών από το μεγάλο διδάσκαλο Χριστό, είναι το θέμα που ξεδιπλώνει μπροστά μας η σημερινή ευαγγελική περικοπή. Στο βάθος της διήγησης του Ευαγγελίου μπορεί κάποιος ν’ αντλήσει μεγάλες αλήθειες. Ο Μονογενής και Λόγος του Θεού είναι εκείνος που καλεί πρώτα όλους τους ανθρώπους από την ανυπαρξία στη ζωή. Γι’ αυτό και στην ευχαριστιακή σύναξη ομολογούμε: «Συ εκ του μη όντος εις το είναι ημάς παρήγαγες». Ο άνθρωπος όμως καλείται από τον Χριστό όχι απλώς να παραμείνει στο «είναι», δηλαδή απλώς να υπάρχει, αλλά ν’ ατενίσει τις κορυφογραμμές του «εύ είναι». Να γίνει μέτοχος της θείας ζωής, να φθάσει στη θέωση, να γνωρίσει την καλή αλλοίωση, σύμφωνα με την πατερική γραμματεία. Μας προσκαλεί να γίνουμε κοινωνοί της θεανθρώπινης ζωής της Εκκλησίας, διά μέσου των θεμελίων της, που είναι οι άγιοι Απόστολοι, οι μαθητές που προσκάλεσε ο ίδιος τότε για να τον ακολουθήσουν.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕIΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ


 29 Ιανουαρίου 1992
+πατήρ  Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης

6) H διαστολή Ελληνισμού και Ρωμαιοσύνης είναι σκέτη πλαστογραφία

http://www.romanity.org/htm/im/w.gif1)H πρώτη ιστορική μαρτυρία για την εθνικότητα της Ρώμης, αρκετά πριν εμφανισθούν οι πρώτες ιστορίες της, είναι στο "περί ψυχής" έργον του μαθητού του Πλάτωνος Ηρακλίδου Ποντικού, όπου γράφει "πόλιν Ελληνίδα Ρώμην" μέσα από τα πλαίσια της καταλήψεώς της από τους υπερορίους (Γαλάτας) το 390-389 π.Χ. Οι πρώτες τέσσερες ιστορίες της Ρώμης εγράφηκαν από Ρωμαίους στα ελληνικά. Μαρτυρούν και αυτές ότι η Ρώμη είναι Ελληνική.
http://www.romanity.org/htm/im/w.gif2)Η αντιπαράθεση Ρωμαίων και Ελλήνων είναι το φρούτο των Φράγκων και του Ναπολέοντος που μας σερβίρισε ο Κοραής και που την καλλιεργούν οι Βρετανοί και Ρώσοι με την βοήθειαν των μιμητών τους Νέων Ελλήνων.
http://www.romanity.org/htm/im/w.gif3)Το κόμμα των Γαλλο-Ρωμαίων Ιακωβίνων (Jacobins) επαναστατών, οι λεγόμενοι Υπερόροι (Montangards) του Αυαντίνου λόφου, όπου κτίσθηκε μέρος της Ρώμης, ήσαν υπερήφανοι για την καταγωγή τους από την Ρώμην και την Πελοπόννησον. Αντί ο Κοραής να μάθει απ'αυτούς την Ρωμαιοσύνη έμαθε από τους Ολλανδούς και τον Ναπολέοντα να μισεί την πραγματικήν Ελλάδα του 1821, ακριβώς ως κάμουν αρκετοί Έλληνες ιστορικοί σήμερα.


Συνεχίζεται.

Iερώνυμος: «Η πατρίδα να μη χρειαστεί ξανά έναν Δαμασκηνό ή έναν Μακάριο»


Iερώνυμος: «Εύχομαι η πατρίδα να μη χρειαστεί ξανά έναν Δαμασκηνό ή ένα Μακάριο»

21.09.2012 17:1

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας Ιερώνυμος, στον  Δημήτρη Κωνσταντάρα και το περιοδικό CRASH  μιλώντας για το ανοιχτό επικοινωνιακό του προφίλ, την εκκλησιαστική περιουσία και την οικονομική κρίση.  Σε ερώτηση αν το ιδιαίτερα «ανοιχτό» επικοινωνιακό προφίλ του ενισχύει την προσπάθεια της Εκκλησίας να επιβάλλει το έργο της ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε πως «σήμερα, η εικόνα και η πληροφόρηση έχουν και δύναμη και επιρροή. Με ενδιαφέρει η σωστή ενημέρωση και όχι η παραπληροφόρηση – όπως συνηθίζεται όταν πρόκειται για εκκλησιαστικά θέματα.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ο πατήρ Γ. Μεταλληνός :

«Νομίζω ότι είναι ανθρωπιστική αρχή και όχι μόνο θρησκευτικού χαρακτήρος ότι οφείλουμε ο ένας να σέβεται την ταυτότητα και τις πεποιθήσεις του άλλου. Μπορεί να μην τις ακολουθούμε αλλά ο σεβασμός είναι επιβεβλημένος. 

Αυτό σημαίνει ότι προσπαθώ να μην προσβάλω τον άλλο. Σας ομολογώ ότι ως θεολόγος, ορθόδοξος φυσικά, μελετώντας κάποια θρησκεύματα, καταλαβαίνω ότι δεν έχουν καμιά υπόσταση, λογική κυρίως».

«Παρόλα αυτά ποτέ δεν διανοήθηκα να γράψω κάτι εναντίον ή να διακωμωδήσω τα ηγετικά πρόσωπα αυτών των θρησκευμάτων. Η πρόκληση, η οποία προέρχεται από εμάς και πάντοτε από τον λεγόμενο δυτικό ευρωπαϊκό χριστιανικό κόσμο, δημιουργεί φανατισμό.
 

Ο φανατισμός όμως είναι συνδεδεμένος όχι με την ίδια τη θρησκεία αλλά συνδέεται με την πολιτικοποίηση του θρησκεύματος και την χρησιμοποίηση του για πολιτικούς σκοπούς. Έτσι, το Ισλάμ από την αρχή, ο Μωαμεθανισμός δηλαδή χρησιμοποιήθηκε από την πολιτική ηγεσία για να υποβοηθήσει τον επεκτατικό της ρόλο. Άλλωστε και στις δυτικές κοινωνίες, κυρίως στην αμερικανική, ο χριστιανισμός χρησιμοποιείται ως προγεφύρωμα για την επέκταση της πολιτικής προπαγάνδας και άλλων μεθόδων στον τρίτο κόσμο και εις την Ανατολή».



H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Ιερά Μητρ. Πειραιώς--Ανακοινωθέν :


᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 21ῃ Σεπτεμβρίου 2012
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Ἱκανοί ἀδελφοί πρωτιστεύοντες καί μή, «ἐπενδύουν» στήν προσέγγιση τῆς ΜιᾶςἉγίαςΚαθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μέ τήν ἑτεροδοξία καί ἀφελῶς ἀναμένουν ἐξ αὐτῆς τῆς προσεγγίσεως «ὠφέλη», ἀγνοοῦντες δυστυχῶς τήν ἱστορία καί κυρίως ὅτι  αἵρεσις καί  κακοδοξία σκληρύνουν τήν ἀνθρωπίνη ὕπαρξητήν ἀποκόπτουν ἀπό τήν ζωοποιό χάρη τοῦ Παναγίου Θεοῦ καί τήν ὁδηγοῦν στήν ἰδιοτέλειαστόν φονταμενταλισμό καί στήν αὐτοδικαίωση«Λησμονοῦν;» ὅτι ἡ πτῶσις τῆς Βασιλίδος τῶν πόλεων δέν ἐγένετο οὐσιαστικῶς τό 1453 ἀλλά τό 1204 καί ὅτι γιά τούς ποταμούς αἱμάτων καί τίς ἀνήκουστες θηριωδίες τῶν ὀρδῶν τοῦ Κεμάλ Ἀττατούρκ ἀπεστάλη συγχαρητήριο τηλεγράφημα ἀπό τό «αἰχμάλωτο» καί ὑπόδουλο στήν κακοδοξία καί τήν αἵρεση πρεσβυγενές καί παλαίφατο Πατριαρχεῖο μας τῆς παλαιᾶς Ρώμης καί τῆς Δύσεως (+ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν, Φῦσις καί χαρακτήρ τῆς Οὐνίας, ἐκδ. «Φοίνικος», Ἀθήνησι 1928, σ. 45).
Εἶναι ἀτυχές δέ τό γεγονός ὅσοι ἐξακολουθοῦν «ἀνησυχοῦντες» νά ἔχουν μνήμη  καί ἐμπόνως νά ἀγωνιοῦν φανερά γιά τήν ἄσπιλη νύμφη τοῦ οὐρανίου Βασιλέως τῆς δόξης νά χαρακτηρίζωνται σάν γραφικοίσάν ἀνεδαφικοίσάν ἐξωκοσμικοίσάν παρίες τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ σώματος ἐνῶ  πασίδηλη πραγματικότης εἶναι ὅτι τό μόνο ἀποτέλεσμα πού προκύπτει ἀπό τόν συσχηματισμότήν ἀβροφροσύνη καί τίς δῆθεν καλές σχέσεις εἶναι  ἀπομείωση τῆς ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας καί  συγκρητιστική ὁμογενοποίησηΔυστυχῶς θά ἀναμένωμεν ἐσαεί τό ἄνοιγμα τῆς Χάλκης, τήν ἀναγνώριση διεθνοῦς status τοῦ Πανσέπτου Οἰκουμενικοῦ μας Πατριαρχείου, τήν ἐπιστροφή τῶν περιπύστων σεβασμάτων τοῦ Γένους καί πανιέρων Ναῶν τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας, ὅπου συνεκλήθησαν Οἰκουμενικές Σύνοδοι καί τήν μή μετατροπή τους μεθοδικά σέ τεμένη τοῦ ἀντιτριαδικοῦ Ἰσλάμ, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐκ τῆς ἀκολουθουμένης τακτικῆς. Ἡ Ὀρθόδοξος Χριστιανική συνείδησις θά μποροῦσε ποτέ νά ἀνεχθῇ οἱ Ναοί τοῦ Ἁγίου Πέτρου τῆς παλαιᾶς Ρώμης καί τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Λατερανοῦ, τοῦ Ἁγίου Παύλου Λονδίνου καί τό Ἀββαεῖο τοῦ Γουενσμίνιστερ νά ἔχουν μετατραπῇ σέ μουσεῖα καί νά ἀπειλεῖται ἡ μετατροπή τους σέ Μουσουλμανικά τεμένη ὅπως ἀδιαμαρτυρήτως ἀπό τόν Δυτικό κόσμο συμβαίνει μέ τόν πανίερο Ναό τῆς ὑπ’ οὐρανόν Ὀρθοδοξίας τόν πανάχραντον Ναόν τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως;
Ἀφορμή γιά αὐτές τίς σκέψεις ἔδωσε αὐταποδείκτως ἡ ἐμμονή τοῦ Ρωμαιοκαθολικοῦ Ἀρχιεπισκόπου τῶν ἐν Ἀθήναις «Καθολικῶν» παρά τήν ἔντονη καί διαρκῆ διαμαρτυρία καί τίς ἐνστάσεις μας νά χρησιμοποιῇ τήν ἐκπαιδευτική ἰδιωτική μονάδα, ἰδιοκτησίας τῆς θρησκευτικῆς του παραδοχῆς ὡς ὄχημα γιά νά ἐπεμβαίνῃ στήν συγκρητιστική διαμόρφωση τῆς θρησκευτικῆς συνείδησης τῶν πλειονοψηφίας τῶν μικρῶν μαθητῶν πού εἶναι ὀρθόδοξοι καί ἀποτελοῦν ποίμνιο τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας μέ τήν ἀνεπίτρεπτη καί ἀπαράδεκτη κατ’ ἐντολήν του τέλεση «ἁγιασμοῦ» ἐνάρξεως τοῦ νέου σχολικοῦ ἔτους ἀπό τόν Ρωμαιοκαθολικό «Ἐφημέριο» Πειραιῶς.
Ἐρωτῶμεν δημοσίᾳ τόν Ρωμαιοκαθολικό κΝικόλαο Φώσκολο ὁποῖος σημειωτέον δέν ἠθέλησε νά ἀπαντήσῃ στήν ἔγγραφη διαμαρτυρία μας ὑποχρεώνοντάς μας ἐκ τούτουκηδομένους τῆς ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας τῶν ἁπαλῶν παίδων τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου τῆς Jeanne d’ Arc, νά καταφύγομεν στήν προστασία τοῦ ποινικοῦ νομοθέτουγεγονός γιά τό ὁποῖο ἐσυκοφαντήθημεν ἀκόμη καί ὑπό τοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν τῶν Η.Π.Α., στό ὁποῖο καί ἀπαντήσαμε δεόντωςδιατί ἐμμένει στήν ἀπαράδεκτη ἐνέργειά του;
Ἐρωτῶμεν τόν Ἐκλαμπρότατο κΦώσκολομέ ποῖο δικαίωμα καί μέ ποῖα ἁρμοδιότητα εἰσέρχεται σέ κανονική πνευματική δικαιοδοσία ὀρθοδόξων πιστῶν καί ἐπιβάλλει αὐταρχικῶς τήν τέλεση «ἱερατικῆς πράξεως», τήν ὁποία  Ὀρθόδοξος Καθολική Ἐκκλησία θεωρεῖ ὡς ἀνυπόστατο καί κανονικῶς ἀνύπαρκτο ἐπειδή  αἰώνιος Θεός τό καταδεικνύει μέ τήν ἀπώλεια τῆς ἁγιαστικῆς χάριτος ἕνεκεν τῆς ὁποίας ὁ Ρωμαιοκαθολικός «ἁγιασμός» σήπεται καί γι’ αὐτό προστίθεται ἅλας (Α΄ ΤομΜεγἑλληνἘγκυκλοπαίδειας, σελ. 296 καί Κ. Οἰκονόμου, «Τά σωζόμενα ἐκκλ. συγγράμματα», τ. Α΄, σελ. 472) καί εἰδικώτερον ὅταν ὁ ἔχων τήν εὐθύνη τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν τῆς περιοχῆς Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος διαμαρτύρεται ἐντόνως;
Ἐρωτῶμεν τόν Ἐκλαμπρότατο κΦώσκολο γιατί μέ ἐντολή τοῦ Ρωμαιοκαθολικοῦ Ἀρχιεπισκόπου Νάξου-Τήνου κΝικολάουὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό τήν Ἀνακοίνωση τοῦ Γραφείου Τύπου τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Νάξου-Τήνουστίς 11/9/2012 (http://cyclades24.gr/index.php/component/k2/item/779-stin-antepithesi -ii-katholiki-episkopi) ἐστάλη Ρωμαιοκαθολικός λειτουργός καί «ἀπό σεβασμό πρός τήν πλειονότητα τῶν μαθητῶν» (sic) πῆρε τούς γονεῖς καί τά παιδιά ἀπό τό δημόσιο Δημοτικό Σχολεῖο Ἐξωμβούργου Τήνου καί τούς ὁδήγησε σέ Ρωμαιοκαθολικό Παρεκκλήσιοὅπου ἐκεῖ τέλεσε τόν «ἁγιασμό» τοῦ νέου σχολικοῦ ἔτους διαχωρίζοντάς τα ἀπό τά ὀρθόδοξα παιδιά τοῦ σχολείουἌρα λοιπόν οἱ Ρωμαιοκαθολικῆς πίστεως μαθητές δημοσίων σχολείων πρέπει νά ἁγιάζωνται, ἀπό Ρωμαιοκαθολικό θρησκευτικό λειτουργό καί οἱ ὀρθόδοξοι μαθητές τοῦ ἰδιωτικοῦ Σχολείου τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς θρησκευτικῆς κοινωνίας δέν πρέπει νά εὐλογοῦνται ἀπό Ὀρθόδοξο κληρικό;
Ἀντιλαμβάνεται κανείς τήν προφανῆ σκοπιμότητα καί ἐπιρρωνύονται πλήρως γιά μία εἰσέτι φορά οἱ ἀρχικές διαπιστώσεις μας. Τό προσωπεῖο τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν «ἀδελφῶν», ὅπως ἀρέσκονται νά ἀποκαλοῦνται, μέ τήν ἐνέργειά τους αὐτή, πλήρως ἀποδομεῖται καί ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ αἵρεση καί ἡ κακοδοξία στρεβλώνουν τήν ὀρθή ἀντίληψη καί τήν δικαιοσύνη τῶν ἀνθρώπων.
Στό σημεῖο αὐτό ἀπαντῶμε στόν Ἐκλαμπρότατο Ρωμαιοκαθολικό Ἀρχιεπίσκοπο Νάξου-Τήνου κ. Νικόλαο καθώς καί στήν ἐφημερίδα ΚΑΘΟΛΙΚΗ (φ. 85/31.7.2012) ὅτι τό ἐπιχείρημα τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Θρησκευτικῆς κοινωνίας ὅτι δέν δέχεται τόν χαρακτῆρα ΝΠΔΔ ἐν Ἑλλάδι, διότι «τότε γίνεται Ἐθνική Ἐκκλησία καί παύει νά εἶναι Καθολική», εἶναι προφανῶς προσχηματικό, ὅταν ἐκστομεῖται μάλιστα ἀπό θεράποντες τοῦ κράτους τοῦ Βατικανοῦ, στήν ἀπέλπιδα καί καταδικασμένη νομικά προσπάθειά τους γιά σύναψη «Κονκορδάτου», μέ τήν Ἑλληνική Πολιτεία, γιά τήν ἀναγνώριση καθεστῶτος ἰδίου δικαίου (sui generis) δηλ. κράτους ἐν κράτει, μορφώματος ἀνυπάρκτου στό δικαιϊκό μας σύστημα, πού ἀποβλέπει στήν κρατική «ἀναγνώριση» κατά παράβαση τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος, μιᾶς θρησκευτικῆς παραδοχῆς ὡς δῆθεν «Καθολικῆς» Ἐκκλησίας. Ἡ ὄντως Ἐκκλησία οὐδέποτε μπορεῖ νά μετατραπῇ σέ ἐθνική ἐπειδή αὐτό ἀποτελεῖ αἵρεση καί διότι ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὑπεράνω τῶν ἐθνοτήτων καί προσέτι ἡ ἰδιότης τοῦ ΝΠΔΔ δέν ἀφορᾶ στήν πνευματική ὑπόσταση καί ὀντολογία Της ἀλλά στίς ἐξωτερικές νομικές σχέσεις τῆς Ἐκκλησίας καί συνεπῶς τό προαναφερόμενο ἐπιχείρημα ἀποδεικνύεται ἕωλο, ἀβάσιμο καί προσχηματικό.
Ἑπομένως θέτομε στήν ὀρθόδοξη αὐτοσυνειδησία τό ἐρώτημα δέν θά ἦταν οὐσιώδηςἀποτελεσματική καί θεόθεν ἐπιβραβευμένη  παγκόσμια ἱεραποστολή τῶν Ὀρθοδόξων ἀπέναντι στήν ἑτεροδοξία καί  κατάδειξις τῶν φρικωδῶν αἱρέσεων καί κακοδοξιῶν χωρίς συσχηματισμούς καί κοσμικούς καθωσπρεπισμούς ὑπό τό φῶςτόν τρόπο καί τήν δυναμική τῶν ἁγίων καί θεοφόρων Πατέρων;
Ἐναργέστατα παραδείγματα ἀποτυχίας τῆς ἀκολουθουμένης τακτικῆς εἶναι οἱ δῆθεν ἐπιτυχῶς καταλήξαντες θεολογικοί διάλογοι μέ τούς κακοδόξους μονοφυσίταςδῆθεν ἀρχαίας «ὀρθοδόξους» ἀνατολικάς «Ἐκκλησίας» καί τούς κακοδόξους παλαιοκαθολικούςκαθώς καί  ἀτέρμων θεολογικός διάλογος μετά τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς θρησκευτικῆς κοινωνίας πού εὐστόχως ἀπό τόν ἐπί 20ετία ὀρθόδοξο συμπρόεδρο αὐτοῦ ἀπεκλήθη «ἀνόσιο παίγνιο».
Δέν εἶναι φαιδρεπίφαιδρο τό γεγονός ὅτι συζητοῦμε γιά τήν κανονική κατάσταση καί ἁρμοδιότητα τοῦ κατά τήν πρώτη χιλιετία τότε ὀρθοδόξου Πατριάρχου καί Πάπα παλαιᾶς Ρώμης καί Δύσεως σήμερα πού  κατέχων  ἀντικανονικῶς τόν πρεσβυγενῆ αὐτό θρόνο τυγχάνει κακόδοξος καί αἱρεσιάρχηςΚαί ἀντί νά συζητοῦνται οἱκακοδοξίες καί οἱ αἱρέσεις του ὑπό τό φῶς τῶν Ἁγίων Ἀποστόλωντῶν Ἁγίων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδωνἀναλισκόμεθα σέ συζητήσεις ἑτέρων θεμάτων;
 δόκιμος Καθηγητής Πληροφοριακῶν Συστημάτων τοῦ Harvard κΚαμπουράκης προσεφέρθη πρό 5ετίας περίπου σέ πρωτιστεύοντα Ἱεράρχη τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας νά ὀργανώσῃ δορυφορική πλατφόρμα σέ 16 γλῶσσες πού νά ἐκπέμπει παγκόσμια τό ὀρθόδοξο μήνυμα καί τήν ὀρθόδοξη ἀλήθεια καί ἀκόμη περιμένει τήν ἀπάντηση...  
Ο  Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
+ ὁ Πειραιῶς  Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ