Παράδεισος η Εκκλησία.

Του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου.

Η μετάνοια 

Α. Φοβερό κακό και επικίνδυνη αρρώστια της ψυχής είναι ή αμαρτία. Την απονευρώνει με δολιότητα και παράλυτη την παραδίνει στό αιώνιο πυρ. Είναι όμως κακό πού εξαρτάται από την δική μας θέληση. Είναι καρπός της δικής μας προαιρέσεως.
 
Φοβερό κακό είναι η αμαρτία, αλλά όχι και αθεράπευτο. Το θεραπεύει εύκολα η μετάνοια. Όση ώρα κρατά κανείς στο χέρι του την φωτιά, οπωσδήποτε καίγεται. Μόλις όμως την τινάξει, παύει να καίγεται. Το ίδιο συμβαίνει με την αμαρτία, πού είναι κι αυτή μια φωτιά πού κατακαίει τον άνθρωπο. Για όσους μάλιστα δεν αισθάνονται αυτό το κάψιμο λέει ή Αγ. Γραφή: «θα αγκαλιάσει κανείς την φωτιά και δεν θα κάψει τα ρούχα του;».

Β. Η αμαρτία δεν είναι κανένας εχθρός πού σε πολεμά άπ' έξω, αλλά κακό πού φυτρώνει και αναπτύσσεται μέσα σου. «Βλέπε με σωφροσύνη» και δεν θα νιώσεις αισχρή επιθυμία. Να θυμάσαι την μέλλουσα κρίση, και ούτε πορνεία, ούτε μοιχεία, ούτε φόνος, ούτε παρανομία θα σε κυρίευση. Όταν όμως ξεχάσεις τον Θεό, τότε θ' αρχίσεις να σκέπτεσαι πονηρά και να ενεργής παράνομα. 

Ευλόγει, η ψυχή μου, τον Κύριον - Psalm 102


ΑΡΧΙΖΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ.

Στον «Λόγον ΠΕ´» του Αγ. Ισαάκ του Σύρου διαβάζω:

 «Σε κάθε αγώνα κατά της αμαρτίας και της επιθυμίας, η αρχή γίνεται με τον κόπον της νηστείας και της αγρυπνίας και μάλιστα στον αγώνα, που γίνεται για την εσωτερικήν αμαρτία…

Η αρχή της αγίας αυτής οδού του Θεού και το θεμέλιον όλων των αρετών είναι η νηστεία και η αγρυπνία και η μετά προσοχής προθυμία στο έργο του Θεού, που είναι η προσευχή… ».

 Όλοι οι Άγιοι συνιστούν αυτήν την τριάδα των καλών όπλων της νηστείας, της αγρυπνίας και της προσευχής.

Βίαια επεισόδια κατά κληρικών και πιστών στην Πρεμετή της Αλβανίας

Βίαια επεισόδια κατά κληρικών και πιστών στην Πρεμετή της Αλβανίας


«Βία εις βάρος των κληρικών και πιστών της Πρεμετής» καταγγέλλουν με ανακοίνωσή τους κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Αργυροκάστρου της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας. Τα βίαια επεισόδια καταδίκασε και ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Κωνσταντίνος Κούτρας, τονίζοντας ότι η πρεσβεία και οι προξενικές Αρχές στη χώρα «έχουν λάβει οδηγίες να παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς το ζήτημα».


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Από το ποίημα του Γ. Βερίτη :


Πάσχα θὰ κάμω πάλι σήμερα, 
γιατὶ θὰ κοινωνήσω πάλι!
 
Πάσχα θὰ κάμω πάλι σήμερα,
 
κι εἶν᾿ ἡ λαχτάρα μου μεγάλη!

Ὁ λειτουργός προβαίνει ἐπίσημα 
τ᾿ Ἅγια κρατώντας ὑψωμένα,
 
μὰ Ἐσὺ μᾶς κράζεις μὲ τὰ χείλη του·
 
πιστοί μου ἐλᾶτε πρὸς ἐμένα.

Σεμνὰ κι ἀθόρυβα προσέρχονται· 
θερμὸς στὰ μάτια ὁ πόθος λάμπει·
 
κι ἀνοίγουν οἱ καρδιές ἐφτάδιπλες,
 
ὁ Βασιληᾶς τῶν ὅλων νἄμπη.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ἰδού βαδίζω... . Γήινο τίποτα 
δὲν ἔχει τώρα ὁ λογισμός μου,
 
γιατὶ μὲ κάλεσε συντράπεζο
 
ὁ Βασιληᾶς ὅλου τοῦ κόσμου.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ἰδού Στὸ βῆμα τῶν πατέρων μου 
ρυθμίζω τὸ δικό μου βῆμα,
 
κι Ἐσύ μὲ δέχεσαι ὡς τοὺς δέχτηκες,
 
θύτης Ἐσὺ μαζί καὶ θῦμα!

Στὴν ὀμορφιά μας τὴν πρωτόπλαστη 
μᾶς ξαναφέρν᾿ ἡ δύναμή σου.
 
Στὴν ὀμορφιά μας τὴν πρωτόπλαστη
 
καὶ στὶς χαρές τοῦ παραδείσου.

Ἀγγέλων λύρες ἁρμονίζονται 
καὶ χερουβείμ δοξολογοῦνε,
 
κι ἀρχάγγελοι ἔσκυψαν, θαυμάζοντας,
 
τὴ μυστικὴ ἕνωση νὰ δοῦνε...

Σ᾿ εὐχαριστῶ ποὺ καταδέχτηκες 
στὴ φάτνη τούτη νὰ ξανάρθης.
 
Ὦ, μεῖνε χρόνια, χρόνια ἀτέλειωτα
 
μέσα μου, ἀφέντης καὶ μονάρχης.

 

Υπάρχει απάντηση στην ερώτησή μου ;;;

DSC 0171

Γιατί ο Δικέφαλος αετός με τον Σταυρό που είναι θρησκευτικό και εθνικό σύμβολο, ποδοπατείται σε πολλούς Ναούς και Μοναστήρια;



 

ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.

Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης (Πατρολογία 99, ΙΙ76) μας λέγει:

«Το κοινωνείν μετά των αιρετικών δεν είναι αρετή, αλλά βαρειά αμαρτία, ίση προς μοιχείαν. Γι᾽ αυτό και αν όλα τα χρήματα του κόσμου προσφέρει εκείνος, που επικοινωνεί με την αίρεσιν, ούτε τότε γίνεται φίλος του Θεού, αλλά εχθρός του. Γι᾽ αυτό πρέπει να επιμένουμε σε ακοινωνησία προς τους αιρετικούς μέχρι θανάτου, καν εξορία πρόκειται, καν ξίφος στιλβούται, καν πυρ ανάπτεται».

 

Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, ο κορυφαίος θεολόγος της Εκκλησίας, λέγει καθαρά για τους αιρετικούς: «Μη λαμβάνεται αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε»          (Β/ Ιω. 10).

Οι Μουσουλμάνοι καταστρέφουν χριστιανικούς ναούς, και η Ελλάδα, τους κτίζει τζαμιά με χρήματα του δεινοπαθούντος ελληνικού λαου !!!

Πυρπόλησαν εκκλησίες (!) οι ισλαμοφασίστες

http://www.dimokratianews.gr

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν οι ισλαμοφασίστες Αιγύπτιοι, οι οποίοι δεν δίστασαν να κάψουν μέχρι και εκκλησίες τα τελευταία «ματωμένα εικοσιτετράωρα» κατά τα οποία η χώρα του Νείλου ζει για ακόμη μια φορά δραματικές στιγμές. Κι αν οι εκατοντάδες νεκροί αποτυπώνουν την απόλυτη -αδελφοκτόνα- φρίκη, αναλυτές σχολίαζαν χθες ότι «το πιο ανησυχητικό στοιχείο των συγκρούσεων των τελευταίων ημερών φαίνεται να είναι το κύμα επιθέσεων που δείχνει να έχει προκληθεί προς τις χριστιανικές εκκλησίες».


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

       Ποίον σκοπόν έχει ο ορθόδοξος πολιτισμός, η ορθόδοξος κουλτούρα; Ο σκοπός της είναι να πραγματοποιήση όσον το δυνατόν περισσότερον το θείον εις τον άνθρωπον και εις τον κόσμον πέριξ του ανθρώπου, με άλλους λόγους να ενσαρκώση τον Θεόν εις τον άνθρωπον και εις τον κόσμον. Ως εκ τούτου ο ορθόδοξος πολιτισμός είναι η λατρεία Χριστού του Θεού. Και όντως ο ορθόδοξος, ο θεανθρώπινος πολιτισμός είναι η ακατάπαυστος διακονία του Χριστού, η ακατάπαυστος λατρεία Του, ο άνθρωπος διακονεί τον Θεόν δια του εαυτού του και δι΄ όλης της γύρω του κτίσεως, συστηματικώς και με σχέδιον εισάγει τον Θεόν και το θείον εις έκαστον έργον του και εις όλην την δημιουργίαν, διεγείρει παν ό,τι είναι θείον μέσα εις την φύσιν δια να διακονή όλη η κτίσις τον Θεόν, καθοδηγουμένη υπό του ποθούντος τον Χριστόν ανθρώπου. Όντως  όλη η κτίσις συμμετέχει εις την καθολικήν λατρείαν. Διότι διακονεί η κτίσις τον άνθρωπον, ο οποίος διακονεί τον Θεόν.                                                                                                                                                                        
Η θεανθρωπίνη αγωγή και ο πολιτισμός μεταμορφώνουν τον άνθρωπον εκ των ένδον, κινούνται εκ των έσω προς τα έξω: αναπλάττουν την ψυχήν και δια της ψυχής το σώμα. Θεωρούν το σώμα δίδυμον αδελφόν της ψυχής, δίδυμον ο οποίος ζη, κινείται και υπάρχει δια της ψυχής. Εκβάλατε εξ αυτού την ψυχήν, τι θα παραμείνη, αν όχι δυσώδες πτώμα;  Ο Θεάνθρωπος μεταμορφώνει πρώτον την ψυχήν και κατόπιν το σώμα. Η μεταμορφωμένη ψυχή μεταμορφώνει το σώμα, δηλαδή μεταμορφώνει την ύλην.                                                                                                                                                                    

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς :

banner



Ποιος ανθρώπινος λόγος μπορεί άραγε να περιγράψει τη θεοφώτιστη ωραιότητά Σου, Θεοτόκε Παρθένε; Οι χάρες Σου είναι αδύνατον να προσδιοριστούν ούτε με λόγια ούτε με σκέψεις. Μόνη η θεία όψη Της χαρίζει αίγλη, ευφροσύνη και αγαλλίαση. Η ωραιότητα του προσώπου Της πηγάζει από την ωραία ψυχή Της και την καθαρή καρδιά Της. Σαν φως που χύνεται από τα μέσα προς τα έξω και χαρίζει αυτή την απαράμιλλη ευπρέπεια, την πάγκαλη καλλονή.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Ανάλυση του Α΄λόγου του Αγ.Ιω.Δαμασκηνού στὴν Κοίμηση της Θεοτόκου