ΜΗΝΥΜΑ ΗΡΩΩΝ 1821


Ύμνοι Τριωδίου Μ Σαρακοστής -- Orthodox Hymns

O Συναξαριστής της ημέρας.


Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Ματρώνης οσίας, της εν Θεσσαλονίκη, Φιλητού και Λυδίας των μαρτύρων, Παύλου επισκόπου Κορίνθου και Ευτυχίου των οσίων.

Ἡ Ὁσία Ματρώνα ἔζησε στὴ Θεσσαλονίκη καὶ συγκαταλέγεται μεταξὺ τῶν Μαρτύρων τῶν πρώτων αἰώνων τῆς Ἐκκλησίας μας, κατὰ τὴν περίοδο τῶν διωγμῶν. Ὑπῆρξε ἀκόλουθος μιᾶς πλούσιας καὶ εὐγενοῦς Ἰουδαίας, μὲ τὸ ὄνομα Παντίλλα ἢ Παυτίλλα, ἡ ὁποία ἦταν σύζυγος τοῦ στρατοπεδάρχη τῆς Θεσσαλονίκης. Καθημερινὰ συνόδευε τὴν κυρία της στὴ συναγωγὴ τῆς πόλεως, ὅπου ὡστόσο δὲν πήγαινε ἡ ἴδια, διότι κρυφὰ κατέφευγε σὲ χριστιανικὸ ναό, γιὰ νὰ προσευχηθεῖ.

Φιλαυτία, μητέρα όλων των κακών.—Του αγίου Μαξίμου του Ομολογητού.


Όταν ξεριζωθή η φιλαυτία, που είναι αρχή και μητέρα όλων των κακών, συνήθως ξεριζώνονται μαζί και όλα όσα προέρχονται από αυτήν και όσα την ακολουθούν. Γιατί όταν δεν υπάρχη αυτή, με κανένα τρόπον γενικώς, ούτε το παραμικρόν ίχνος ή είδος κακίας δεν μπορεί να υπάρχη.

(Γ΄ Εκατοντάδα διαφόρων κεφαλαίων).

Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ Σοφώτεροι τῶν Πατέρων οἱ Οἰκουμενιστές -- Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.



 Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ
Σοφώτεροι τῶν Πατέρων οἱ Οἰκουμενιστές


1. Ὑποκρισία καὶ ἀντίφαση τῶν μεταπατερικῶν

Ἔχουμε ἐπισημάνει πολλὲς φορὲς ὅτι ἡ Ἐκκλησία, ποὺ ταυτίζεται μὲ τὴν Ὀρθό-δοξη Ἐκκλησία, χαρακτηριζόμενη στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως ὡς «Ἀποστολική», θὰ μποροῦσε κάλλιστα νὰ χαρακτηρισθεῖ καὶ ὡς «Πατερική», ἂν ἐπιτρεπόταν προσθῆκες στὸ κείμενο αὐτό, τό «βραχὺ ρήματι καὶ πολὺ συνέσει», τὸ ὁποῖο οἱ Πατέρες «θεοπνεύστως ἀπεφθέγξαντο»[1].Ἡ ἴδια ἀπαγόρευση ἐμπόδισε τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ προσθέσουν καὶ τὴν λέξη «Θεοτόκος», διδασκαλία ποὺ ἀποτελεῖ ἀστασίαστο πλέον δόγμα τῆς Μιᾶς, ῾Αγίας, Καθολικῆς, Ἀποστολικῆς καὶ Πατερικῆς Ἐκκλησίας. Μόνον ἡ σατανικὴ ἔπαρση τοῦ Παπισμοῦ ἀγνόησε τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀπαγόρευση καὶ πρόσθεσε τὸ αἱρετικὸ «Filioque» στὸ Σύμβολο, τὴν ἐκπόρευση δηλαδὴ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος «καὶ ἐκ τοῦ Υἱοῦ», μὲ συνέπεια νὰ προκαλέσει τραύματα καὶ πληγὲς στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, νὰ ὁδηγήσει στὴν αἵρεση καὶ στὸ σχίσμα ὁλόκληρη τὴ Δύση, καὶ νὰ ἐπιμένει μέχρι σήμερα ἑωσφορικὰ καὶ ἐγωϊστικὰ στὴν μεγάλη αὐτὴ δογματικὴ πλάνη.

Ανώνυμο σχόλιο για την ανάρτησή "Απάντηση στα ψέματα για το 1821 ...":


Άριστο είναι να δημοσιεύετε τα σχόλια όταν λένε την αλήθεια χωρίς φτιασιδώματα. Οι πραγματικοί τούρκοι της μικράς ασίας είναι περίπου το 10% του πληθυσμού, οι υπόλοιποι είναι εξισλαμισμένοι ρωμιοί, αρμένιοι, σλάβοι, αλβανοί και φυσικά κούρδοι. Το λάθος δεν είναι αυτών που αυτοαποκαλούνται τούρκοι,δικό μας είναι, των ελλήνων, των ρωμιών κυρίως που ενώ είχαμε όλες τις πλουτοπαραγωγικές δραστηριότητες στα χέρια μας του οθωμανικού μορφώματος, ενώ κυριαρχούσαμε και στα διοικητικά εν μέρει πράγματα θα μπορούσαμε να υφαρπάξουμε την εξουσία και να εδραιωθεί ο πραγματικός ιδιοκτήτης στο χώρο που του υφάρπαξαν ένα μπουλούκι κατσαπλιάδων και αγρίων τζιχάντ του μεσαίωνα. Όσο για την ελληνική επανάσταση να πω δυό λόγια. Οι προύχοντες και πολλές φορές ηγετικά στελέχη του ελληνισμού υπηρέτησαν ή δεν υπηρέτησαν τον κατακτητή? Το υπηρέτησαν! Από φόβο μη χάσουν το κεφάλι τους, και συνήθισαν τη σκλαβιά, οικειοποιήθηκαν τα ανομολόγητα! Όχι όλοι, υπήρξαν και φωτεινές μορφές, η Εκκλησία έπαιξε καταλυτικό ρόλο ώστε να αποκοπεί ο πλήρης αφελληνισμός που ήταν μια αιμορραγία άνευ προηγουμένου από τους εξισλαμισμούς, εκούσιους και ακούσιους. Λαμπρό παράδειγμα ο Ερντογάν, ο προπάππος ήταν Πόντιος ρωμιός και αντάρτης κατά των τούρκων και το δισέγγονο ορκισμένος εχθρός των πατριωτών του παππού του! Τι θέλω να πω, ότι μέγα πλήθος ρωμιών τούρκεψαν, και μια μικρή ζύμη ελλήνων πάμφτωχων σε μια απόμερη εσχατιά της ρωμιοσύνης αγανάκτησε, πήρε τα όπλα κατά όλων εκείνων που είτε συμμαχούσαν με το κατακτητή για να μη χάσουν τα κεκτημένα τους είτε με τον ίδιο το κατακτητή. Άρα δεν ήταν μόνο εθνικοπαλευθερωτικός, ήταν ΚΑΙ ταξικός και ας μη μας ξενίζει η λέξη επειδή παραπέμπει σε ανόητες σοσιαλμπούρδες..

Απάντηση στα ψέματα για το 1821 -- του π. Γεωργίου Μεταλληνού


 «Δυστυχώς, υπάρχουν ορισμένοι δέσμιοι της ιδεολογίας τους, που αρνούνται τον χαρακτήρα της Ελληνικής Επανάστασης»

Υπάρχουν, δυστυχώς, δέσμιοι της ιδεολογίας τους και εγκλωβισμένοι στην προκατάληψη και στους ερασιτεχνισμούς τους που αρνούνται τον εθνικό χαρακτήρα της Μεγάλης Ελληνικής Επανάστασης του 1821, θεωρώντας την ένα εσωτερικό κοινωνικό γεγονός και όχι αγώνα για την εθνική μας παλιγγενεσία. Και όμως υπάρχουν πάμπολλες μαρτυρίες για τον αληθινό χαρακτήρα της, δύο από τις οποίες, λόγω της σημασίας τους, θα παρουσιαστούν στη συνέχεια. Η σημασία τους έγκειται στο γεγονός ότι είναι σύγχρονες με την έκρηξη του Αγώνα και αποτελούν αυθόρμητες και αβίαστες δηλώσεις δύο προσώπων που ανήκουν σε διαφορετικούς χώρους και κινούνται από διαφορετικές προϋποθέσεις. Η πρώτη προέρχεται από τον Αγγλο προτεστάντη μισιονάριο (ιεραπόστολος) Ισαάκ Λάουντς (Lowndes), άριστο γνώστη της ελληνικής γλώσσας, που βρισκόταν τότε στη Ζάκυνθο. 
Στις 14/26 Απριλίου 1821, στην αναφορά του (Report) προς την εταιρία του London Missionary Society περιλαμβάνει και τα ακόλουθα: «[…] Θα ήμουν πολύ ευτυχής αν μπορούσα να δώσω μιαν ενδιαφέρουσα αναφορά για την πρόοδο των Βιβλικών Εταιριών στα Ιόνια Νησιά και την Ελληνική Χερσόνησο. Oμως οι πολιτικές ταραχές εκμηδενίζουν το ενδιαφέρον για κάθε άλλη υπόθεση… Οι Eλληνες (Greeks), αποκαμωμένοι από τους πιεστικούς Κυβερνήτες τους, τους Τούρκους, αποφάσισαν, ει δυνατόν, να αποτινάξουν τον ζυγό και στις 4 Απριλίου 1821 (δηλαδή 23 Μαρτίου με το παλαιό - ελληνικό ημερολόγιο) άρχισαν επανάσταση στην Πάτρα, η οποία, ύστερα από συνεννόηση, έλαβε χώρα την ίδια ημέρα σ' όλα τα κύρια μέρη της Πελοποννήσου… Ποιο θα 'ναι το αποτέλεσμα, είναι δύσκολο να κρίνουμε. Στον Μοριά οι Ελληνες έχουν κτυπηθεί πολύ και βρίσκονται σε απόγνωση. Από την Κωνσταντινούπολη, το σημείο αναφοράς της όλης υπόθεσης, δεν έχουν έλθει ακόμη ειδήσεις ούτε είναι γνωστό αν έγινε κάποια επανάσταση εκεί…»

Θα Νικήσουμε! -- του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.


Με μύριους τρόπους επιβεβαιώνεται η ανάσταση του Χριστού. Όχι μόνο με τις ευαγγελικές διηγήσεις για το κενό μνήμα ούτε μόνο με τις αλλεπάλληλες εμφανίσεις του Αναστημένου, που μπαίνοντας στη φυσική διάσταση προκαλούσε· «ψηλαφήσατέ με και ίδετε…» (Λουκ. 24: 39). Μαρτυρείται επίσης προφητικά η διαχρονική δύναμη και η νίκη της ανά τους αιώνες. Στην Αποκάλυψη, το κατεξοχήν προφητικό βιβλίο της Καινής Διαθήκης, ο Κύριος μεταφέροντας «τον μαθητήν ον ηγάπα» (Ιω. 19: 26) στην υπερκόσμια διάσταση, «εν πνεύματι» (1: 10), του παρουσιάζει συμβολικά το μέλλον της Εκκλησίας και του κόσμου όλου. Μ΄ αυτή την εμπειρία ο Ιωάννης – που στο Ευαγγέλιό του θα καταγράψει τη μαρτυρία του Προδρόμου ότι ο Ιησούς Χριστός είναι «ο αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου» (Ιω. 1: 29) – Τον βλέπει στην Αποκάλυψη με τη συμβολική μορφή του αρνίου, που είναι «εστηκός ως εσφαγμένον» (5,6). Κι είναι ακριβώς αυτή η εικόνα το σύμβολο του τελικού θριάμβου της Εκκλησίας κατά την ηρωϊκή προέλασή της στην κονίστρα της ιστορίας και η εγγύηση για τη νίκη του κάθε χριστιανού.

1821 ο λόγος (ΦΩΤΙΑ) του Παπαφλέσσα !


ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ! ΠΟΙΟΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ; - ΜΕΡΟΣ 4ο

ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ:

ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ

ΤΙ ΑΡΑΓΕ NA ΕΙΝΑΙ; 

ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ;

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ;

Ή

ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ; 

********

ΔΗΛΩΣΙΣ: Ως χριστιανός και ως Επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, δηλ. της Εκκλησίας, η οποία διδάσκει και εφαρμόζει την αγάπη, αγαπάμε τους πάντες!Συνεπώς και τους αθέους και τους αιχμαλωτισμένους στα πάθη της ατιμίας, της αμαρτίας εν γένει! Επίσης και τους Πολιτικούς, όπου και αν ανήκουν!