«Προδοσία του Χριστού» η απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος

Με την «προδοσία του Χριστού» παρομοίασε την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος να αναγνωρίσει την Ουκρανική Εκκλησία ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε κ. Λουκάς, της Εκκλησίας της Ουκρανίας του Πατριαρχείου Μόσχας.
«Οι Έλληνες Ιεράρχες αγνόησαν παντελώς την καταπίεση και τους ξυλοδαρμούς των ιερέων μας, και των πιστών μας, από οπαδούς της νέας Εκκλησίας» – τoνίζει χαρακτηριστικά σε μήνυμά του ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε.
-----------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Να είμαστε πιο προσεκτικοί στις εκφράσεις μας. Όταν λέμε Εκκλησία της Ελλάδος εννοούμε τη κρατικοδίαιτη εκκλησιαστική δομή που διαμορφώθηκε ύστερα από το σχίσμα που διέπραξαν οι προγενέστεροι. Επειδή αν τολμήσει κανείς να αγγίσει, όχι να κόψει τους μισθούς θα μείνουν οι μισοί στο λειτούργημα που επιτελούν. Αλλά πέραν απ΄αυτό, το οποίο είναι ελάχιστο, διέπραξαν ανείπωτη ζημία στη συνοχή του ενιαίου σώματος, μιλάμε για εκείνο το σώμα του ζωοποιού Χριστού που αυτή η φυλή δε το κουβαλούσε απλά, ήταν αναπόσπαστο μέλος του γεμάτο αίματα, θυσίες, ομολογίες, εξευτελισμούς, διωγμούς. Και βρέθηκαν κάποιοι δεινοί κι ελεεινοί άνθρωποι σε καίριες θέσεις να επισκοπούν, κι αντί να είναι φύλακες ήταν λύκοι με δορά προβάτου. Και πολλά πρόβατα τους πίστεψαν, και τους ακολούθησαν!

Ο ΠΑΠΑ-ΣΑΒΒΑΣ

Πολλές φορές ο Aλέξης είχε ακούσει την μάνα του να του ιστορεί περιστατικά για τον παπά του χωριού της, τον παπα-Σάββα. Tου 'λεγε για την σεμνή του παρουσία, το τριμμένο του ράσο, το βλέμμα του που 'χε θαρρείς μια λάμψη άλλη, έξω από τούτο τον κόσμο. Tου 'λεγε ακόμη για τα κηρύγματά του, που 'ταν μοναδικά, και για τις λειτουργίες, που ήθελες - δεν ήθελες σε 'πιαναν τα κλάματα σαν έβλεπες σκυφτό το γεροντάκι να βγαίνει στην Ωραία Πύλη και να λιβανίζει λέγοντας, αργά-αργά, το «Eλέησόν με ο Θεός...»

Mα ο Aλέξης κάτι τέτοια δεν τα είχε σε μεγάλη υπόληψη. Mορφωμένος καθώς ήταν και φιλοσοφημένος αρκετά για την ηλικία του, είχε μάθει να κρίνει τα πάντα και να τα περνά από το κόσκινο της λογικής προτού τ' αποδεχθεί. Eξάλλου, όλο αυτό το παπαδολόι με τα φανταχτερά άμφια, τα πάρε - δώσε με την εξουσία, τα σκάνδαλα που άκουγε κάθε τόσο, καθώς και οι εκνευριστικές κορώνες περί ελληνορθόδοξου πολιτισμού, που ευκαίρως - ακαίρως εκτόξευαν μεγαλοσχήμονες δεσποτάδες του προκαλούσαν αηδία. Γι' αυτό και κείνος πολλά με την Eκκλησία δεν είχε.

Οικουμενισμός τό βδέλυγμα τής ερημώσεως (1ον)


Δεύτε λαοί -- Orthodox Hymns


Τη ΙΖ΄ (17η) Οκτωβρίου, μνήμη του Αγίου Προφήτου ΩΣΗΕ.

Ωσηέ ο ένδοξος Προφήτης ήτο από την φυλήν του Ισάχαρ υιός Βεηρεί (ή Βενιή), εκ Γαλεμώθ (ή Βαλεθώμ)· ερμηνεύεται δε ο Ωσηέ Ελληνιστί σωζόμενος ή φύλαξ ή σκιάζων. Αφ’ ου δε ούτος προεφήτευσε πολλά κατά του Ισραήλ, έδωκε και σημείον παράδοξον, ότι θέλει έλθει ο Κύριος εις την γην και θέλει συναναστραφή με τους ανθρώπους, και ότι θέλουν αναφυή δώδεκα δρυς, αι οποίαι θα ακολουθώσι και θα υπακούωσιν εις τον επί γης φανέντα Θεόν, όστις θέλει σώσει όλην την γην. Αποθανών δε ούτος εν ειρήνη, ετάφη εις την γην αυτού. Προέλαβε δε την του Χριστού έλευσιν έτη ωκβ΄ (822).

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ.

Ο Ελληνικός λαός είναι ένας λαός τραγικός. Ο μακραίων βίος του χαρακτηρίζεται απ’ όλα εκείνα τα στοιχεία, που συνθέτουν τας αρχαίας τραγωδίας, τα στοιχεία της αμαρτίας και της καθάρσεως, τον έλεον και την δικαίωσιν. Εγκαυχώμενοι συνήθως δια την προσφοράν μας εις τον κόσμον, λησμονούμεν τας κακίας μας. ναρκισσευόμενοι δια την πνευματικήν ακτινοβολίαν μας, παραβλέπομεν τα ελαττώματά μας. Η ιστορία μας είναι ιστορία εναλλασσομένου μεγαλείου και αθλιότητος, εξάρσεων και καταπτώσεων. Και όσον μεν ευρισκόμεθα εις την περίοδον της λατρείας των ειδώλων, ερμηνεύαμεν τας εθνικάς μας συμφοράς δια της ειμαρμένης. Όταν δε ελάβαμεν τον Χριστιανισμόν, εμάθαμεν ότι αι συμφοραί του λαού μας ήσαν παιδαγωγικαί μάστιγες προς το συμφέρον μας, παραχωρούμεναι υπό του Θεού μας, του Θεού της αγάπης. Εν τούτοις θέλομεν να το αγνοώμεν, διότι περιεπέσαμεν εις απιστίαν της Θείας Προνοίας. Και θέλομεν να ερμηνεύωμεν την ιστορίαν μας «ιστορικώς». Την εκδεχόμεθα ως μίαν σειράν εσωτερικώς αλληλενδέτων γεγονότων. Αυτός, όμως, ο τρόπος ερμηνείας είναι ο κλασσικός τρόπος της αθέου κριτικής, που δεν βλέπει τίποτε άλλο από ορατάς αιτιώδεις σχέσεις γεγονότων. Όμως ο πιστός Κυρίου, ο Χριστιανός, πίσω από τα γεγονότα βλέπει πάντοτε την λειτουργίαν ενός πνευματικού νόμου, διεπομένου υπό της δικαιοσύνης και του ελέους του Θεού.

Ο λαθροεποικισμός μείζων εθνική απειλή -- του Στέλιου Παπαθεμελή*

Η Αμερική πρόδωσε ωμά, ψυχρά και κυνικότατα τους Κούρδους συμμάχους της κατά του ISIS στη Βόρεια Συρία και ο (προδότης τους) Ντόναλντ Τραμπ κορδώθηκε γράφοντας χωρίς ντροπή στο twitter του: «Όπως έχω δηλώσει στο παρελθόν με απερίφραστο τρόπο, και απλώς επαναλαμβάνω, αν η Τουρκία κάνει κάτι που εγώ, με τη σπουδαία και ανυπέρβλητη σοφία μου [sic!], θεωρήσω ότι είναι εκτός ορίων, θα καταστρέψω ολοσχερώς και θα εξολοθρεύσω την οικονομία της Τουρκίας (το ‘χω ξανακάνει!)».
Οι Κούρδοι μετρούν στη περιοχή 11.000 νεκρούς και χιλιάδες τραυματίες στον κοινόν αγώνα με τους Αμερικανούς κατά τού Ισλαμικού Κράτους, θεωρώντας ότι ΗΠΑ θα τιμούσαν την συμφωνία. Τους πούλησαν εν μια νυκτί στον παμφάγο Ερντογάν στη προσπάθειά τους να τον αποσπάσουν (νομίζουν) από την αγκαλιά της Ρωσίας.  Ο τούρκος θα εκμισθώσει φιλία στον Τραμπ και σε πρώτη ζήτηση θα ικανοποιήσει τα όποια αιτήματα της Μόσχας.

Οι μυριάδες των ισλαμιστών εποίκων βρίσκονται εδώ

Το βασικό πολιτικό θέμα είναι αν η Ελλάδα θα παραμείνει ελληνική. Ολα τα άλλα, οικονομικά, αναπτυξιακά, κομματικά κ.ά., έπονται. Ο εθνικός χαρακτήρας του κράτους και η χριστιανική ψυχή του έθνους μας είναι τα ζητήματα που υποχρεωτικά θα κληθούν να αντιμετωπίσουν και οι πολιτικές δυνάμεις, αλλά και οι πολίτες. Ουδείς πρόκειται να εξαιρεθεί από το να απαντήσει στη «δημοσκόπηση» που κάνει η ίδια η Ιστορία. Οι μυριάδες των ισλαμιστών εποίκων βρίσκονται εδώ και, έτσι όπως βαίνουν τα πράγματα, ο αριθμός τους θα αυξηθεί.
Ταυτόχρονα με την εκδήλωση του προβλήματος, γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις, οικονομικά συμφέροντα και ιδεολογικοί μηχανισμοί -και εντός, αλλά και εκτός των συνόρων της ελληνικής επικράτειας- που ενθαρρύνουν τη συνέχιση του εποικισμού και επιβάλλουν με τη βία τη νέα πραγματικότητα στον γηγενή πληθυσμό. Θέλουν να μετατραπεί η Ελλάδα σε hot spot. Αποκρύπτουν την εφιαλτική κατάληξη αυτού του σχεδίου και υπόσχονται ψίχουλα και ξεροκόμματα στους πενόμενους Ελληνες για να συμμετάσχουν ενεργά στην προδοσία.

Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος στὸ θέμα τῆς Μασσωνίας

 Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἔλαβε ἐπίσημη θέση καὶ μάλιστα 4 φορές. Κάτ΄ ἀρχὰς ἡ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας ἀσχολήθηκε μὲ τὸ θέμα αὐτὸ κατὰ τὴ συνεδρία τῆς 7ης Ὀκτωβρίου 1933 καὶ ἐξέδωσε εἰδικὴ «Πράξη» (Ἐκκλησία 48/1933, σέλ.37-39). Τὸ κείμενο αὐτὸ κάνει λόγο περὶ «διεθνοῦς μυητικοῦ ὀργανισμοῦ» καὶ «μυσταγωγικοῦ συστήματος, ὅπερ ὑπομιμνήσκει τάς παλαιὰς ἐθνικὰς μυστηριακὰς θρησκείας ἢ λατρείας, ἀπὸ τῶν ὁποίων κατάγεται καὶ τῶν ὁποίων συνέχειαν καὶ ἀναβίωσιν ἀποτελεῖ». Τὸ κείμενο ἀναφέρεται σὲ μαρτυρίες Μασσωνικῶν κειμένων καὶ κατοχυρώνει τὴ θέση της «ἐκ τῶν ἐν ταῖς μυήσεσι δρωμένων καὶ τελουμένων». Γιὰ τὴ μύηση τοῦ τρίτου βαθμοῦ ἀναφέρεται πὼς ἀποτελεῖ «δραματικὴν ἀφήγησιν τοῦ θανάτου τοῦ πάτρωνος τῆς μασσωνίας χιρὰμ καὶ εἶδος τί μιμητικῆς ἐπαναλήψεως τοῦ θανάτου τούτου. Οὕτως ἡ Μασσωνία ἀποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, ὅλως διάφορος, χωρισμένη καὶ ξένη τῆς Χριστιανικῆς θρησκείας».

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ -- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 16 Ὀκτωβρίου 2019

. Μητρόπολις Πειραιῶς μετά τιμῆς ἀγγέλει ὅτι τήν Κυριακήν 20 Ὀκτωβρίου 2019 θά τελεσθῆ Ἀρχιερατικό Συλλείτουργο τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαυροβουνίου καί Παραθαλασσίας κ.κ. Ἀμφιλοχίου κομίζοντος τήν εὐλογίαν τῆς Ἁγιοσαββιτικῆς Ἐκκλησίας μετά τοῦ Ποιμενάρχου ἡμῶν Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ.κ. Σεραφείμ εἰς τόν Καθεδρικόν Ἱ. Ναόν Ἁγίας Τριάδος Πειραιῶς.

 ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ


Μία Ἁγία τράπεζα μεταξύ Γῆς καί Οὐρανοῦ. -- Γράφει ο αδελφός μας Μαρίνος Ριτσούδης

Ὁ Δεσπότης μας Χριστός  Ἱερουργῶν εἰς το διηνεκές, καί ὁ χοϊκός Ἱερεύς στό ἐπίγειο Θυσιαστήριο, κατά Χάριν συλλειτουργός μέ τον Ἀρχιερέα Δεσπότη μας Χριστό, εἶναι Μέγα Δόγμα στή Ζωή Τῆς Θέωσης τοῦ ἀνθρώπου. 
Το Οὐσιαστικώτερο καί πληρέστερο Ἅγιο Δόγμα τοῦ Φρικτοῦ Συλλείτουργου, τοῦ αναφούς  αὐτοῦ ἀνεξιχνίαστου Μυστηρίου γιά νά ἔχει ὕπαρξη και ὀντότητα,  εἶναι  ἕνα καί μόνο,  ἡ Ἀλήθεια.
 Ἑγώ εἶμαι ἡ Ἁλήθεια, εἶπε ὁ Κύριος.
Ἡ Ἀλήθεια Τῆς Πίστεως, ἡ Ἀλήθεια τῶν προκατόχων του, πού τον χειροτόνησαν, ἡ Ἀλήθεια κατά πάντα καί διά πάντα, ἀπό την ἵδρυση της Ἁγίας Ἐκκλησίας μέχρι το διηνεκές, το ἄπειρο, το αἰώνιο.
Καί ἐάν κάποιος θεωρήσει πώς, καί πόση, μπορεῖ νά εἶναι αὐτή ἡ ἀλήθεια, οἱ Ἅγιοι κολλυβάδες μᾶς το μετέφεραν ἀπό την νεώτερη Ἐκκλησιαστική ἱστορία. Δέν ἔκαναν ὑπακοή στά κελεύσματα τοῦ Πατριάρχη καί των Συνοδικῶν, καί προτίμησαν νά γίνουν "σκάνδαλο" καί νά "διαταράξουν" τή ζωή τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας, παρᾶ νά ὑποταχτοῦν καί νά σιωπήσουν σέ μία κακῶς γενομένη εἰρήνη.

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης μάς συμβουλεύει:

«Αν ο προεστώς σου είναι σφαλερός εις την πολιτείαν και τα έργα του, μη τον περιεργάζεσαι. Αν όμως είναι σφαλερός κατά την πίστιν, φεύγε και παραίτησέ τον, όχι μόνο αν είναι άνθρωπος, αλλά κάν άγγελος είναι από τον ουρανόν» 

(Άγ. Νικόδημος Αγιορείτης, Περί συνεχούς Μεταλήψεως, σ. 175).
--------------------


Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Έτσι οφείλει ο χριστιανός να κάνει. Κι ας τον κοροιδέυουν, κι ας τον εμπαίζουν, κι ας τον κατηγορούν, κι ας τον μισήσουν, κι ας τον αρνηθούν, κι ας τον χτυπήσουν. Απομακρύνεσαι από τη μόλυνση, απομακρύνεσαι από τη μεταδοτική ασθένεια. Αυτό έπραξε και ο Λωτ όταν άκουσε τη κλήση του Θεού να φύγει, αυτό μας είπε κι ο Χριστός, μνημονεύετε της γυναικός του Λωτ, ούτε και στα περίχωρα ο νους, μόνο στο όρος θα σωθείτε τους είπε..
16 Οκτωβρίου 2019 - 6:43 π.μ
----------------------------
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
Oι Άγιοι τα λένε καθαρά αλλά εσείς παριστάνετε ότι δεν γνωρίζετε την Ελληνική και βολευτήκατε στους νέο-Πατέρες, που κάπως πρέπει κι αυτοί να δικαιολογήσουνε τον εαυτό τους, για το παρελθόν και το φαινομενικό αδιέξοδο (που δημιούργησε η δική τους πρότερη στάση) παρόν.

Ούτε αδελφοί πρέπει να ονομάζεστε εσείς, σύμφωνα με τους Λόγους Μεγάλου Βασιλείου, που χρησιμοποίησε και ο Αγιος Μάρκος
«Οἵτινες τήν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν (καλή ώρα σαν τους "αντι-Οικουμενιστές" του λόγου σας), κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσιν, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν..» (ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου, Ὁμολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28)

Κι εσείς μας λέτε τα νεοπατερικά, ότι αφού ομολογείτε (τάχα) Ορθόδοξα, άρα δεν σας μολύνει η κοινωνία !!!
ούτε αδελφοί λοιπόν, καθώς δεν έχετε καν τον στοιχειώδη Χριστιανικό σεβασμό.
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@16 Οκτωβρίου 2019 - 4:17 μ.μ.

Γράφεις: «Ο ιε' Κανόνας είναι Προαιρετικός! Αυτό τα λέει όλα για πώς ερμηνεύεις εσύ την Γραφή και τους Πατέρες!»

Ἐγώ βασίζομαι στήν ἑρμηνείαν τῶν Γραφῶν ὑπό τῶν Ἁγίων Πατέρων, τήν ὁποίαν ἑρμηνείαν ἔκαμαν καί πρᾶξιν. Ἐσεῖς πού ἀπορρίπτετε τούς Ἁγίους Πατέρες καί δέχεσθε μόνον συγχρόνους ψευδο-αγίους καί ψευδο-διδασκάλους, φίλους, ἐπαινέτας καί συλλειτουργούς τῶν Οἰκουμενιστῶν (=Σατανιστῶν), καταντήσατε νά κηρύττετε «ἕτερον εὐαγγέλιον», τοὐτέστιν ἐπαύσατε νά εἶσθε Ὀρθόδοξοι (ἄν ἤσαστε ποτέ, πού πολύ ἀμφιβάλλω). Ἰδού τί λέγουν οἱ Ἅγιοι ἐπ' αὐτοῦ τοῦ κρισίμου θέματος:

1) "Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου,P.G. 99, σ. 1049)

2) «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´», βλ. Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161).

3) «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ, Patrologia Graeca 160, σ. 101)