ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ -- Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ

ΚΑΤΑ τήν Ὀρθόδοξο Χριστιανική Θεολογία γνωρίζουμε ὅτι ὁ Θεός εἶναι ἀπολύτως Ἕνας, ἀλλά ἡ μονάδα εἶναι τρισυπόστατη. Τά τρία πρόσωπα τῆς Ἁγίας Τριάδος ἐκφράζουν τον τρόπον τῆς αἰώνιας καί ἀναλλοίωτης ὑπάρξεως τοῦ Ἑνός καί μόνου Θεοῦ. Μία καί μόνη εἶναι ἡ οὐσία τοῦ Θεοῦ, ἀλλά ἔχει τρεῖς ὑποστάσεις, δηλαδή τρία πρόσωπα. Τά πρόσωπα βεβαίως διακρίνονται μεταξύ τους, ἀλλά ἡ διάκριση δέν σημαίνει διαίρεση κατά τά πρότυπα τῆς κτιστῆς πραγματικότητας. Τά πρόσωπα κοινωνοῦν σύμφωνα μέ τήν ταυτότητα τῆς μίας οὐσίας καί ἔχουν μαζί καί χωριστά τό πλήρωμα τῆς θεότητας πλήν τοῦ αἰτίου, γιατί μοναδικό αἴτιο τῆς ὑπάρξεως τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εἶναι ὁ Θεός Πατέρας. Γιʼ αὐτό κάθε πρόσωπο εἶναι ὁλόκληρος ὁ Θεός και δέν ἔχουμε τρεῖς Θεούς ἀλλά Ἕνα ἀπολύτως. Οὐσία καί φύση τοῦ Θεοῦ εἶναι ταυτόσημες, σημαίνουν τον Ἕνα καί μόνο Θεό.

Οικουμενισμός το βδέλυγμα της ερημώσεως (18ον)


ΘΕΟΤΟΚΑΡΙΟΝ -- Orthodox Hymns


Η πάντιμος των Ορθοδόξων Παράδοση, μας διδάσκει, ότι η Αειπάρθενος Κόρη ευρέθη η μόνη καθαρά και άμωμος, ώστε να σαρκωθή εξ Αυτής ο πάσης επέκεινα καθαρότητος Υιός και Λόγος του Θεού. Είναι Ναός του Υψίστου υγιασμένος πρώτα με την προσωπικήν Της αγιότητα και αρετήν και ύστερα με την επιφοίτησιν της αγιαστικής δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος. Κάθε άλλη υπερτίμηση ή υποτίμηση της Ορθοδόξου αυτής θεωρήσεως αποτελεί ασέβεια και βλασφημία στο πρόσωπό Της και οδηγεί σε αίρεση και πλάνη.
------------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αυτή είναι η πίστη μας και αυτή είναι η ορθή πίστη που ακολουθούμε και είναι των πατέρων μας. Αλλά δυστυχώς κάποιοι δε συμμερίζονται τούτη την αλήθεια. Τα αλλοιώνουν σταδιακά όλα, μα όλα! Σε λίγο καιρό δε θα αναγνωρίζουμε τη χριστιανική πίστη, οι άνθρωποι επειδή είναι βρωτοί κάποτε φεύγουν, έρχονται οι επόμενες γενιές. Αυτές όμως οι γενιές δε θα γνωρίζουν περί του αληθινού Θεού, ό,τι θα γνωρίζουν θα είναι απολύτως αλλοιωμένο και υπό αίρεση! Θα τα θεωρούν απηρχαιωμένες αντιλήψεις, βαρίδια μια άλλης εποχής. Και ήδη αυτό συντελείται. Θα απαξιώνουν τις οικουμενικές συνόδους της Εκκλησίας, θα πουν ότι αποφάσισαν άνθρωποι και με τις αντιλήψεις της εποχής τους επέβαλαν αναχρονιστικά αγκυλώματα στις κοινωνίες. Θα πρέπει να μη τις λαμβάνουμε υπ όψιν! Οι Εκκλησίες θα γίνουν μουσειακό είδος, ήδη συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη, άφου κανείς δε θα πηγαίνει θα εξαγοράζονται από την ανερχόμενη μουσουλμανική κοινότητα και θα μετατρέπονται σε τζαμιά ή αίθουσες εκδηλώσεων και μπαράκια με χαμηλά φώτα! Αυτή είναι η κατάσταση, εν ολίγοις.. Ο Θεός να μας ελεησει πλέον η σωτηρία έγκειται στην προσπάθεια και τον αγώνα του καθενός.



Τη Ι΄ (10η) Νοεμβρίου, μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος ΜΙΛΟΥ Επισκόπου του θαυματουργού, και των δύο μαθητών αυτού.

Μίλος ο Άγιος Πατήρ ημών εγεννήθη εις κώμην τινά των Περσών και αφού εβαπτίσθη έμαθε τα ιερά γράμματα. Εν ω δε έλελλε να γίνη στρατιώτης του βασιλέως των Περσών, όταν έφθασεν εις ηλικίαν, ημπόδισεν αυτόν από το τοιούτον μία φοβερά και νυκτερινή οπτασία, την οποίαν είδεν. Όθεν έκτοτε επολιτεύετο με παρθενίαν και άσκησιν παρακαλών τον Θεόν και δι’ εαυτόν και δι’ όλον το γένος του.

Ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 δέν ἔμεινε «στά συρτάρια», ἀλλά ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ. -- Γράφει ο κ. Δημήτριος Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητής Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Ἡ Πατριαρχική Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 ἀποτελεῖ τό ἐπίσημον σχέδιον ἐπιβολῆς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Θεωρεῖ τάς αἱρετικάς ὁμολογίας «ὄχι ὡς ξένας καί ἀλλοτρίας, ἀλλ’ ὡς συγγενεῖς καί οἰκείας ἐν Χριστῷ, συγκληρονόμους καί μέλη τοῦ ἰδίου σώματος»! Θεωρεῖ ἐπίσης ὅτι ἡ κοινωνία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τῶν «σεβασμίων ἐκκλησιῶν τῆς Δύσεως καί ὅπου γῆς» ὄχι μόνον «δέν ἀποκλείεται ἀπό τάς ὑφισταμένας δογματικάς διαφοράς», ἀλλά καί ὅτι εἶναι ἀπαραίτητος διά τήν ἐπίτευξιν τῆς «Ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν»! Κατανοεῖ, ὡστόσον, ὅτι τό ἔργον τοῦτο τῆς ἑνώσεως ἐνδέχεται νά ἐμποδισθῇ καί πάλιν ἀπό τάς «προλήψεις, πρακτικάς καί ὑποκρισίας τοῦ παρελθόντος». Ὡς μέσα διά τήν ἐπίτευξιν τοῦ εἰρημένου σκοποῦ, ἡ Ἐγκύκλιος προτείνει τήν παραδοχήν ἑνιαίου ἡμερολογίου, τούς μεικτούς γάμους κ.ἄ.

Ὥστε, λοιπόν, ἀπό τό 1920 τό Οἰκ. Πατρ/χεῖον ΔΕΝ θεωρεῖ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ὡς τήν Μίαν Ἁγίαν Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν, ὡς ὁρίζει τό Σύμβολον τῆς Πίστεως, ἀλλ’ ὡς μίαν ἐκ τῶν πολλῶν πού ὑπάρχουν καί συναποτελοῦν τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ! Τοῦτο ἀποτελεῖ ἐπίσημον κήρυξιν ἐκκλησιολογικῆς αἱρέσεως, ἡ ὁποία ἀνατρέπει τήν δογματικήν διδασκαλίαν καί Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας. Τά δέ περί «προλήψεων» καί «ὑποκρισιῶν» ἀποτελοῦν διαβολάς κατά τῶν Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι ἀνέκαθεν ἠμπόδιζον τάς ἀδογματίστους ἑνώσεις, λέγοντες «ἀνάθεμα ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς» (Ζ´ Οἰκ. Σύνοδος, βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκ. Συνόδων, Τόμος Γ´, σ. 378). Ἡ ἐν λόγῳ ἀνατροπή τῆς δογματικῆς διδασκαλίας καί παραδόσεως ἀποτελεῖ τήν βάσιν ὅλων τῶν αἱρετικῶν δηλώσεων καί πράξεων πού ἠκολούθησαν. Διότι ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1920 δέν ἔμεινε «στά συρτάρια», ἀλλά ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

-----------------------------
Ο/Η xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...
Ο ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1920 ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016. ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/08/1920-2016.html

«O Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»:

Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἤρχισε νὰ προσβάλλῃ τὴν Ὀρθόδοξον Καθολικὴν Ἐκκλησίαν φθίνοντος τοῦ ΙΘ’ αἰῶνος, διὰ δὲ τοῦ Συνοδικοῦ Διαγγέλματος «Πρὸς τὰς ἁπανταχοῦ Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ» τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ἐν ἔτει 1920, ἀποτελοῦντος ὁμολογουμένως τὸν «Καταστατικὸν Χάρτην τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ἐκηρύχθη οὗτος «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», ἐφ’ ὅσον χαρακτηρίζει τὰς αἱρέσεις τῆς Δύσεως καὶ ἁπανταχοῦ ὡς δῆθεν «σεβασμίας Χριστιανικὰς Ἐκκλησίας», οὐχὶ πλέον «ὡς ξένας καὶ ἀλλοτρίας», ἀλλ’ ὡς «συγγενεῖς καὶ οἰκείας ἐν Χριστῷ καὶ ”συγκληρονόμους καὶ συσσώμους τῆς ἐπαγγελίας τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ“», προτείνων μάλιστα ὡς πρῶτον μέτρον ἐφαρμογῆς αὐτοῦ τὴν χρῆσιν κοινοῦ ἡμερολογίου, πρὸς ταυτόχρονον συνεορτασμὸν ὀρθοδόξων καὶ ἑτεροδόξων.
---------------------------
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...

Αύριο εορτάζουμε (με το Πάτριο) τους Αγίους συζύγους Τερέντιο και Νεονίλλη, καθώς και τα 7 τέκνα τους, Αγίους Σάρβηλο, Νίτα, Ιέραξ, Θεόδουλο, Φώτιο, Βήλη, Ευνίκη
Συγκινιτική και διδακτική η ιστορία τους, ειδικά για την στάση που κράτησαν τα μικρά παιδιά
Διαβάζουμε λοιπόν στον συναξαριστή :
Ήταν μια πραγματική «κατ᾿ οἶκον ἐκκλησία» (Α' προς Κορινθίους ιστ' 19.). Οικογένεια αληθινά χριστιανική, με μια ψυχή, με μια καρδιά και το ίδιο φρόνημα.
Όταν άρχισε ο διωγμός κατά των χριστιανών, ειδοποίησαν τους δύο συζύγους ότι κινδυνεύουν να συλληφθούν. Τότε ο Τερέντιος και η Νεονίλλη αναρωτήθηκαν να φύγουν μακριά, προκειμένου να προστατέψουν τα παιδιά τους, ή να μείνουν και να περιμένουν με γενναιότητα οποιοδήποτε μαρτύριο; Οι πέντε γιοι και οι δύο θυγατέρες τους έδωσαν αποφασιστική απάντηση. Γιατί να φύγουν; Ο διωγμός είχε εξαπλωθεί παντού. Έπειτα, η αναχώρησή τους θα ενέσπειρε τον πανικό στους εκεί χριστιανούς. Και το σπουδαιότερο, η Εκκλησία δεν ενισχύεται από φυγάδες, αλλά από μάρτυρες και αθλητές. Έτσι, όλη η οικογένεια αποφάσισε να μείνει σταθερή στην απόφαση της. Και όλοι μαζί, αφού ομολόγησαν το Χριστό, πέθαναν με αποκεφαλισμό.

Ας αναλογιστούνε τα μέλη του Ιερού Κλήρου (νέου και παλαιού) τις δεκαετίες που μας πέρασαν και μέχρι σήμερα, ποιες είναι οι δικές τους απαντήσεις κι έχουμε φτάσει σήμερα εδώ....
Κι ακολούθως, ας αναλογιστούνε οι απλοί λαϊκοί, καθώς ανάλογα με τον λαό είναι κι οι "άρχοντες" κι οι Ιεροί Κανόνες ορίζουνε υπευθυνότητα και στον ελαχιστότερο

Ο λαός του Θεού κοιμάται ήσυχος, αφού δεν ακούει από τους φύλακες καμμιά φωνή εγρηγόρσεως και κινδύνου.

Ουδέποτε εις την ιστορίαν της Εκκλησίας κακόδοξοι ποιμένες εκινήθησαν τόσο άνετα και έπληξαν τόσο βάναυσα το σώμα και την αλήθειαν της Εκκλησίας όσο τα τελευταία 35 χρόνια! Όχι μόνον κατώρθωσαν να προδίδουν άνευ καμμιάς αντιδράσεως, αλλά να κάνουν και τους διοικούντας το Άγιον Όρος πειθήνια όργανά των, υπασπιστάς και προασπιστάς της πολιτικής των, ώστε αυτοί οι ίδιοι οι Αγιορείται να καταδιώκουν τους συναδέλφους των, τους ελαχίστους που ετόλμησαν τελικώς να σπάσουν το φράγμα της σιωπής και της ενόχου ανοχής και να ομολογήσουν αρρενωπά, ότι δεν ακολουθούν πλέον τον ψευδοποιμένα του Φαναρίου. Και τα χρόνια κυλούσαν. Η αίρεσις εγιγαντούτο καθημερινώς ενώ οι υπεύθυνοι της Ιεράς Κοινότητος και λοιποί καθηγούμενοι των Μονών συζητούσαν και έγραφαν για τον Μακρυγιάννη και την ελληνική γλώσσα, συνεχώς δε εντός και εκτός του Όρους εκήρυτταν για το αναγκαίον της…νήψεως και το υπερβάλλον του …μυστικού γνόφου της ανατολικής Θεολογίας...  Εν τω μεταξύ ο λαός του Θεού κοιμάται ήσυχος, αφού δεν ακούει από τους φύλακες καμμιά φωνή εγρηγόρσεως και κινδύνου.

ΑΠΑΤΗ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ-ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ -- π. Γεώργιος Αγγελακάκης

Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς: ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.

Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων στήν ἱστορική πορεία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι αὐτός πού ἔγινε στήν διετία 1991-1993, κατά τήν ὁποία ἀνεγνωρίσθησαν ὡς ἔγκυρα στό Σαμπεζύ καί στό Μπελαμέντ τοῦ Λιβάνου τά μυστήρια τῶν Μονοφυσιτῶν καί τῶν Παπικῶν ἀντιστοίχως. Αὐτό σημαίνει ἀφ’ ἑνός μέν ὅτι οἱ Παπικοί καί οἱ Μονοφυσίτες, χωρίς να ἀποκηρύξουν οὐδεμία αἵρεσι καί παραμένοντας ἐκεῖ ὅπου εὑρίσκονται, ἔχουν τό ἅγιον Πνεῦμα, τό ὁποῖο τους ἁγιάζει τά μυστήρια πού τελοῦν, ἀφ’ ἑτέρου οἱ Πατέρες καί οἱ Σύνοδοι πού τούς ἀπέκοψαν ἀπό τήν Ἐκκλησία και τούς ἀνεθεμάτισαν ἦσαν, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, παρανοϊκοί καί διέπραξαν τό μεγαλύτερο ἔγκλημα τῶν αἰώνων, ἐφ’ ὅσον ἀπέκλεισαν ἀπό τήν σωτηρία καί τήν Ἐκκλησία διά μέσου τῶν αἰώνων ἄπειρα πλήθη ἀνθρώπων. Ἐπί πλέον δε μέ αὐτές τίς ἀποφάσεις ἐδείξαμε ὅτι, τό νά εἶναι κάποιοι ἐντός ἤ ἐκτός Ἐκκλησίας καί νά ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, δέν εἶναι θέμα κατ’ ἐξοχήν Ὀρθοδόξου πίστεως καί αἱρέσεως ἀντιστοίχως, ἀλλά θέμα τό ὁποῖο ρυθμίζεται ἀπό κάποια Σύνοδο ἤ διμερῆ ἐπιτροπή καί βεβαίως ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.
-------------------------------

Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Πάτερ Ευθύμιε στο Σαμπεζύ άνοιξαν οι κερκόπορτες της αιρετικής συμφωνίας;
Είναι λανθασμένη εκτίμηση αυτή διότι η κερκόπορτα άνοιξε με την είσοδο ως ιδρυτικά μέλη η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης, ως κοινό μέλος η Εκκλησία της Ελλάδας και των λοιπών Εκκλησιών που έχουν κοινωνία.
Καί Βεβαίως η αναγνώριση ως μέλος υπό το ΠΣΕ, δηλώνει την ισοκυρη και ισάξια κατανομή ως προς τις αιρέσεις. Το Σαμπεζύ είναι τα "μεθεόρτια", της υπαγωγής στο ΠΣΕ, η πράξη των υπογραφών τους.

------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

π. Ε.Τ.: «Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων».

Ἡ μεγαλυτέρα προδοσία ὅλων τῶν αἰώνων ἔγινε τήν 7 Δεκεμβρίου 1965, π. Εὐθύμιε, ὅταν ὁ Ἀθηναγόρας «ἦρε» τό Σχίσμα μέ τόν «πάπαν», διότι ἔκτοτε οἱ κοινωνοῦντες μέ τούς «πατριάρχας» Κων-λεως εἶναι Οὑνῖται! Ἡ πρᾶξις αὐτή ἴσως νά μήν ἦτο ἐφικτή ἐάν προηγουμένως δέν εἶχον προκαλέσει τό Ἑορτολογικόν Σχίσμα (1924), μέ τό ὁποῖον ἀπεδυνάμωσαν τήν Ἐκκλησίαν. Ὅπως ὀρθότατα γράφει παραπάνω ὁ Μαρῖνος, οἱ ἀναγνωρίσεις τοῦ Σαμπεζύ (1990) καί τοῦ Μπάλαμαντ (1993) ἦσαν ἁπλῶς ὑλοποιήσεις προηγηθέντων δεσμεύσεων, μέ τήν ὑπαγωγήν στό ΠΣΕ καί τήν «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος μέ τόν «πάπαν». Οἱ ΠΡΟΔΟΤΑΙ (Ἀθηναγόρας, Δημήτριος, Βαρθολομαῖος κ.ἄ.) ἐπροχώρησαν εἰς αὐτές τίς ΒΡΩΜΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ἐπειδή εἶδαν ὅτι τό ποίμνιον, κατά συντριπτικήν πλειοψηφίαν, κατέπιε τήν ἐπίσης ΒΡΩΜΕΡΑΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τοῦ 1924. Ἔχουμε ἁλυσίδα ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ, ἀλλ' οἱ πολλοί «σφυρίζουν ἀδιάφορα»! Ὅπως, φαντάζομαι ὅτι, κατά τήν ὥραν τῆς ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, τῶν Βασανιστηρίων καί τῆς Σταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ, κάποιοι ἀσφαλῶς θά γλεντοῦσαν!

Ο ΜΗΤΡ. ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΞΥΠΝΑ

… Κάπως ἔτσι ἦσαν τὰ πράγματα καὶ στὸ Βυζάντιο: οἱ Ἄρχοντες τοῦ Λαοῦ γλεντοῦσαν καὶ οἱ Τοῦρκοι Κατακτητὲς ἔμπαιναν στὴν Πόλη! Ἑλληνικὲ Λαέ, ξύπνα! Ἡ Χώρα χάνεται! Ἄφησε πιὰ τὸ λήθαργο! Ὅσους, ἢ σχεδὸν ὅσους, βάλαμε νὰ φυλᾶνε Θερμοπύλες, ξέχασαν τὸ ρόλο τους! Ἔγιναν πειθήνια ὄργανα ξένων συμφερόντων! Ἡ ὑπόθεση τῆς SIEMENS τὸ ἀπέδειξε περίτρανα! Παίρνουν ἐντολὲς ἀπὸ ξένα κέντρα ἀποφάσεων. Καὶ καλοπληρώνονται! Παίρνουν τὴ μίζα τους! Γι᾽ αὐτὸ στὶς ἡμέρες μας ξαναζοῦμε τὸ λεχθέν: “τῶν οἰκιῶν ὑμῶν ἐμπιμπραμένων, ὑμεῖς ἄδετε!” δηλ. ἐνῶ καίγονται τὰ σπίτια σας ἐσεῖς τραγουδᾶτε! Ἑλληνικέ λαέ, ξύπνα!»
-------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Συμφωνοῦμεν ἀπολύτως, κ. Ἀμβρόσιε, ἀλλ' ἄν δέν ὑπάρξουν μπροστάρηδες νά ὀργανώσουν καί νά συντονίσουν τήν ἐκδίωξιν τῶν ΠΡΟΔΟΤΩΝ καί τήν ἐγκαθίδρυσιν Πατριωτικῆς Κυβερνήσεως, τά συνθήματα τοῦ τύπου «Ἑλληνικέ Λαέ, Ξύπνα!» εἶναι κενά περιεχομένου, ἤ μᾶλλον αὐτός πού τά λέγει ἁπλῶς θέλει νά καθησυχάσῃ τήν συνείδησίν του ὅτι δῆθεν «ἔπραξε τό χρέος του». Δέν εὑρέθησαν τοιοῦτοι μπροστάρηδες οὔτε κἄν ὅταν ἦτο σχετικῶς εὔκολος ἡ ἀνατροπή τοῦ διεφθαρμένου καί ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ πολιτικοῦ προσωπικοῦ, προεκλογικῶς δηλαδή, ἑπομένως μήν περιμένετε νά εὑρεθοῦν τώρα. Εἴθε νά διαψευσθῶ καί ὁ Κύριος ν' ἀναστήσῃ Κολοκοτρωναίους καί Καραϊσκάκηδες γιά νά ἐκδιώξουν τούς ἐσωτερικούς καί ἐξωτερικούς ἐχθρούς τῆς Πίστεως καί τῆς Πατρίδος! Γένοιτο!

Έχει σχέση η σχισματική "εκκλησία" της Ουκρανίας με Ναζί και SS; -- Του αδελφού μας Σπύρου

Κάθε χρόνο στην Ουκρανία εορτάζεται η επέτειος των γενεθλίων της μεραρχίας Galicia των SS και του μέλους της, του  "ήρωα" Dmytro Paliiv μεταφραστή του Heinrich Himmler.
Ο συγκεκριμένος ήταν ένας από τους ιδρυτές μιας μονάδας SS και καταδικάστηκε από το Δικαστήριο της Νυρεμβέργης.
Σε κάποιο απόσπασμα των λόγων του αναφέρει : « Οι Γερμανοί μας δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια μεραρχία, μας βοηθούν με τις επαγγελματικές (στρατιωτικές) δυνάμεις, το υλικό και την εμπειρία. Το καθήκον μας είναι να αποδείξουμε ότι πραγματικά αξίζουμε τη βοήθεια των Γερμανών στη δημιουργία όχι μιας, αλλά δέκα μεραρχιών».

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται έξω από το σπίτι του συγκεκριμένου ήρωα των SS, στο χωριό Perevozets κοντά στο Kalush και κάθε χρόνο παίρνουν μέρος και "ευλογούν" την συγκεκριμένη επέτειο οι αποσχηματισμένοι κληρικοί που σήμερα προσπαθούν να εμφανίσουν σαν επίσημη εκκλησία της Ουκρανίας.
Καμαρώστε τους.

Στις 02/11/2017

Δείτε το βίντεο

ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ -- του αειμνήστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Επίμονη και ακάματη η προσπάθεια των Οικουμενιστών για την επιβολή του παπικού πρωτείου προσλαμβάνει στις μέρες μας διαστάσεις ανησυχητικά εντυπωσιακές. Φορείς και προσωπικότητες, συχνά αξιόλογες κατά τα άλλα, προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβάλουν τον πάπα ως πνευματικό πλανητάρχη. Διοργανώνουν συνέδρια και διαλόγους, συγγράφουν βιβλία και άρθρα με κύριο και μοναδικό στόχο να μας πείσουν ότι οφείλουμε όλοι να αποδεχθούμε την κυριαρχία του ποντίφηκα, διότι μόνον έτσι θα ξεπερασθούν τα αδιέξοδα και θα λυθούν τα πάσης φύσεως προβλήματα που κατακλύζουν την κοινωνία μας. Ισχυρίζονται μάλιστα ότι κατά την πρώτη χιλιετία ήταν από όλους παραδεκτό το πρωτείο του πάπα. Ο παραπάνω ισχυρισμός είναι ανιστόρητος και αβάσιμος. Αποδεικνύεται δε ότι είναι επίσης ψευδής και κακοήθης.