Λόγος εις τον Ευαγγελισμόν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου -- ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΝΔΡΕΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΡΗΤΗΣ


Έφθασε σήμερα η χαρά όλων των ανθρώπων και καταργεί την πρώτη κατάρα. Έφθασε Αυτός που ευρίσκεται παντού, για να τα γεμίση όλα με χαρά. Πώς ήλθε όμως; Χωρίς να περιβάλλεται από δορυφόρους, χωρίς να σύρη πίσω του τις στρατιές των αγγέλων, δίχως μεγαλοπρεπή προσέλευσι, αλλά ήσυχα και ήρεμα. Και το έκανε αυτό, για να διαφύγη την προσοχή του άρχοντος του σκότους, για να παγιδεύση με το σοφό αυτό τέχνασμα τον όφι, να εξαπα­τήση τον δράκοντα, τον Ασσύριο που έθεσε υπό την εξουσία του όλη την ανθρώπινη ευγένεια, και έτσι τελικά να αρπάξη το λάφυρο. Διότι δεν ανέχθηκε η άπειρη ευσπλαγχνία Του να υποστή καταστροφή αυτό το τόσο σπουδαίο έργο, ο άνθρωπος, για χάρι του οποίου Εκείνος έστησε τους ουρανούς σαν καμάρα, στερέωσε την γη, σκόρπισε τον αέρα, άπλωσε την θάλασσα και κατεσκεύασε ολόκληρη την ορατή κτίσι. Γι’ αυτό ο Θεός κατέβηκε στην γη, βγήκε έξω από τον ουρανό, ήλθε ανάμεσα στους ανθρώπους, κυοφορήθηκε από Παρθένο, αυτός που δεν τον χωρεί ολόκληρο το σύμπαν.

Εκκλησία και κόσμος -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Η αγάπη του Θεού αγιάζει τον κόσμον
Είναι κάποιες αλήθειες παλιές, αλλά όχι ξεπερασμένες. Άφθορες από το πέρασμα του χρόνου, αδιάσειστες από τους σεισμούς και αδιάφθορες από τους συρμούς των καιρών μένουν φωτεινά μετέωρα. Φέγγουν στα σκοτάδια αυτού του κόσμου και κοντρολάρουν την πορεία μας μέσα σ΄ αυτόν. Διευκρινίζω ότι χρησιμοποιώ τη λέξη «κόσμος» με την ειδική έννοια, που της δίνει ο λόγος του Θεού· «ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται» (Α΄ Ιω. 5: 19). Ο κόσμος παραδομένος στον πονηρό, που τον ανακηρύσσει άρχοντα και κοσμοκράτορα του αιώνος τούτου, αντιτίθεται συνειδητά στο θέλημα του Θεού. Είναι εντούτοις, θαυμαστό ότι αυτός ο πονηρός κόσμος συνιστά το άμεσο αντικείμενο της αγάπης του Θεού. Αφοπλιστικός ο λόγος της αγίας Γραφής αποκαλύπτει ότι «ούτω γαρ ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε τον Υιόν αυτού τον μονογενή έδωκεν» (Ιω. 3: 16). Συγκλονιστικός ο μετασχηματισμός του θείου λόγου σε πράξη· επάνω από το σταυρό ο Κύριος Ιησούς Χριστός εμπιστεύεται το κλειδί του Παραδείσου του στον χειρότερο εκπρόσωπο του διεφθαρμένου κόσμου, σ΄ έναν κακούργο ληστή. Είναι η εγγύηση ότι τα ματωμένα χέρια του έχουν την πρόθεση και τη δύναμη ν΄ αγκαλιάσουν τον βρόμικο κόσμο, να τον καθαρίσουν με το αίμά τους, να τον επαναφέρουν στο αρχέγονο κάλλος και να τον ανεβάσουν στην ουράνια δόξα. Με την απαραίτητη, όμως, προϋπόθεση ότι ο κόσμος θ΄ αναγνωρίσει την πλάνη, την αμαρτία του, θα εξομολογηθεί με συντριβή και μετάνοια και θα ομολογήσει πίστη στον μόνο Λυτρωτή Ιησού Χριστό.

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

O αδελφός Μisha έγραψε:

Παράθεση:
o μέγας εν οσίοις Ισαάκ ο Σύρος δεν έχει καμμία σχέση με τον Νεστοριανισμό. αντίθετα, ετιμάτο και τιμάται από όλους τους θεόπτες αγίους μας ως άγιος, όπως και πράγματι είναι. περισσότερα για την αδιαμφισβήτητη αγιότητα του οσίου Ισαάκ του Σύρου εδώ: 
http://www.orthros.org/Greek/Keimena/K-AgIsaakSyros.htm 
με πρωτοβουλία μάλιστα του γέροντος Παισίου ανηγέρθη ναός του σε καλύβη του Αγ. Όρους ,
 δημιουργήθηκε ακολουθία του από τον μακαριστό  γερ.Γεράσιμο Μικραγιαννανίτη και καθιερώθηκε να εορτάζεται η μνήμη του στις 28 Σεπτεμβρίου.


Το δημοσίευμα του π. Ιωάννου Φωτοπούλου στην ιστοσελίδα «Όρθρος», δεν το είχα υπόψιν μου. Ευχαριστώ τον αδελφό
Misha γιατί είχε την καλωσύνη να το θέσει υπόψη μου. Το ενδιαφέρον αυτό δημοσίευμα, αναφέρεται σε ένα βιβλίο του Ρώσου επισκόπου Ιλαρίωνος 
Αλφέγιεφ. Θα αναζητήσω το πιό πάνω βιβλίο του επισκόπου Ιλαρίωνος Αλφέγιεφ, ο οποίος συμφωνεί, αν δεν κάνω λάθος, με την άποψη ότι ο Ισαάκ ο Σύρος ήταν νεστοριανός, οπότε μετά θα επανέλθω στο θέμα αυτό, με νέα καταχώρησή μου. Ως εκ τούτου, επιφυλάσσομαι για τη υιοθετείσα εκ μέρους μου άποψη του καθηγητή Παναγιώτη Χρήστου, ότι ο Ισαάκ ο Σύρος ήταν νεστοριανός.
 

ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ 4/4/2016

ΤΟ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ 4/4/2017 ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ......

https://secure.avaaz.org/el/petition/PROS_OLOYS_TOYS_ORThODOXOYS_HRISTIANOYS_KLIRO_KAI_LAO_EGKRISI_KAI_PROSYPOGRAFI_TOY_PsIFISMATOS_TIS_OMOLOGIAKIS_SYNAXEOS_/?cLsqWlb

Μη Αποστρέψης: Ανθολογία Ύμνων Μ. Τεσσαρακοστής - Great Lent Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 7 Απριλίου    ---   25 Μαρτίου  2017

Εὐαγγελισμὸς τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου

Καλλιοπίου μάρτυρος, Γεωργίου επισκόπου Μυτιλήνης, Ρουφίνου του διακόνου και Ακυλίνης μαρτύρων.


Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Καλλιόπιος καταγόταν ἀπὸ τὴν Πέργη τῆς Παμφυλίας καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ βασιλέως Μαξιμιανοῦ (286 – 305 μ.Χ.). Σὲ πολὺ μικρὴ ἡλικία ἔμεινε ὀρφανὸς ἀπὸ πατέρα καὶ ἡ ἐνάρετη μητέρα του Θεόκλεια τὸν ἀνέθρεψε καὶ τὸν γαλούχησε μὲ τὰ νάματα τῆς Χριστιανικῆς πίστεως. Ἔτσι κατὰ τὴν περίοδο τῶν διωγμῶν ὁ νεαρὸς Καλλιόπιος ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκε, ἀλλὰ ἀντιθέτως ἐμψύχωνε καὶ παρηγοροῦσε τοὺς ὀλιγόψυχους. Ἐνῷ ὁ διωγμὸς εἶχε κηρυχθεῖ, ὁ Ἅγιος ἀναχώρησε γιὰ τὴν Πομπηϊούπολη, ὅπου αὐτοβούλως παρουσιάσθηκε στὸν ἔπαρχο Μάξιμο, τὸν ὁποῖο ἔλεγξε γιὰ τὰ ἐγκλήματά του κατὰ τῶν Χριστιανῶν. Ὀργισμένος ὁ ἔπαρχος διέταξε νὰ τὸν συλλάβουν, νὰ τὸν βασανίσουν καὶ νὰ τὸν κλείσουν στὴ φυλακή.

Του αδελφού μας Ιουστίνου : ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΝ π.ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ.

ΠΑΤΕΡ, ΜΕ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΓΑΘΩΝΑ Ή ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ , ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΥΕΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ,   ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙΣ   ΑΝΘΙΜΟ  ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ;

ΔΥΟΙΝ ΘΑΤΕΡΟΝ. Ή ΑΓΑΘΩΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΩΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ Ή ΑΓΑΘΩΝ ΟΥΚ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ.  

ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ; ΑΝΑΜΕΝΩ ΕΙΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΝ ΜΟΥ. 



Σ.σ. Έχω την εντύπωση ότι θα αναμένεις πολύ.....

***
Ο  telemaxos doumanis άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Του αδελφού μας Ιουστίνου : ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Α...":

Ψεύδονται και παραπλανούν τον λαό όσοι κληρικοί του νέου ημερολογίου λένε ακόμη ότι η εκκλησία της Ελλάδος και των πατριαρχείων είναι Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !! Ψεύδονται ενσυνείδητα και κρατούν τον λαό στο στόμα του αντίχριστου οικουμενισμού ο οποίος έχει αλώσει εδώ και 90 χρόνια τις λεγόμενες ορθόδοξες εκκλησίες, ψεύδονται και οδηγούν τον λαό στον όλεθρο της παν θρησκείας. Ψεύδονται δηλώνοντας ότι θα συγκληθεί ορθόδοξη σύνοδος για να καταδικάσει τον οικουμενισμό !! Από ποιους θα συγκληθεί η σύνοδος ?? Από τα όργανα του άθεου οικουμενισμού ? Κατηγορούν τους Γ.Ο.Χ. ως σχισματικούς ! μα οι Γ.Ο.Χ. δεν έκαναν τίποτε περισσότερο η λιγότερο από αυτό που ορίζει η Πατερική Παράδοση, δεν άλλαξαν τίποτα, δεν πρόσθεσαν ή αφαίρεσαν τίποτα από όσα μας έχει παραδώσει η ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ! ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ, ΤΟΝ  ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ !! Διότι αυτό είναι η Εκκλησία το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !! και όχι οι μισθωτοί δημόσιοι υπάλληλοι της κρατικής οργάνωσης αυτοαποκαλούμενης ως εκκλησία ! Προσέχετε ἀπό τῶν ψευδοπροφητῶν και <>, οἵτινες ἔρχονται πρός ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες» (Ματθ. 7, 15).
Ο Εὐαγγελιστής Ἰωάννης προειδοποιεῖ : «Ἀγαπητοί, μή παντί πνεύματι πιστεύετε, ἀλλά δοκιμάζετε τά πνεύματα εἰ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν, ὅτι πολλοί ψευδοπροφῆται ἐξεληλύθασιν εἰς τόν κόσμον» (Α΄ Ἰωάν. 4, 1). Τό τέλος αὐτῶν, πού περιφρονοῦν τά ἅγια καί ἱερά τῆς πίστεώς μας, εἶναι ἡ ἀπώλεια (παράβ. Φιλιπ. 3, 19).
Ο οικουμενισμός είναι θρησκεία της αγάπης?? Ή ………… Ιστορία και ερωτήματα προς αντι-οικουμενιστάς !! Ιωαν. 8 ,32 καὶ γνώσεσθε...


https://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2017/04/8-32.html

Προς τα "Ορθόδοξα" ιστολόγια : οὗ δὲ τὸ Πνεῦμα Κυρίου, ἐκεῖ ἐλευθερία.

Θλίβεται κανείς από την κατάσταση των «ορθοδόξων» ιστολογίων.
Πως είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι υπηρετούν τον Κύριο, όταν αυτή ταύτη η πράξη τους,  της απόκρυψης των ευπρεπώς διατυπωμένων σχολίων, πιστοποιεί το αντίθετο;
Μόνο οι υπηρέτες του Πλάνου ενεργούν έτσι!
Η κατάσταση αυτή υφίσταται σε ιστολόγια του ν/η αλλά δυστυχώς και του πάτριου.

Ειλικρινά λυπάμαι!

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Προς τα "Ορθόδοξα" ιστολόγια : οὗ δὲ τὸ Πνεῦμα Κυρ...":


Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία χειραγώγησης...

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

Διακοπή μνημοσύνου
«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.

«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

Σχόλιο του αδελφού kostanstatinow1985, -- Από το ιστολόγιο "Κατάνυξη"

Να με συγχωράτε τον αγράμματο, αλλά έχει κανείς να μου λύσει μια απορία που μου δημιουργήθηκε;

Σε πρόσφατο σχόλιο ο πατέρας Νικόλαος είπε, ότι οι λόγοι που απέχουν από την ημερίδα «είναι θεολογικοί και πάρα πολύ σοβαροί που έχουν σχέση με την σωτηριολογία»!!! Μάλιστα στο ίδιο σχόλιο λέει: «Ευχαριστούμε τον Θεό που μας προ φύλαξε από το να παραστούμε από την ημερίδα»! Και στο 2ο λεπτό του βίντεο, ακούμε ότι οι λόγοι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ!!!

ΥΓ. Όποιος επιθυμεί να μάθει περισσότερες ασυνέπειες (εννοώ πολύ περισσότερες), είμαι πρόθυμος να απαντήσω.

Σχόλιο του +ΙΓΖ : Η εκκλησιολογία και με τον Χριστό και με τον Διάβολο είναι ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ

+ΙΓΖ
Οι Μεγάλοι Πατέρες και Ιεράρχες έμειναν στην ιστορία επειδή πήραν ορθόδοξες αποφάσεις.
Κόβω μνημόσυνο σημαίνει: δεν σε αναγνωρίζω εφεξής ως ορθόδοξο επίσκοπο, και προστατεύω τα πρόβατα που μου εμπιστεύθηκε ο Θεός ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
Η εκκλησιολογία και με τον Χριστό και με τον Διάβολο είναι ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ είναι ΔΕΙΛΙΑ είναι για εσωτερική κατανάλωση ειναι για να δουλευόμαστε μεταξύ μας.

Η ορθοδοξία έχει κόστος κύριοι αδελφοί και Πατέρες.
Τι σου στοίχησε η ορθοδοξία;
Τι σου στοίχησε ο αγώνας;

Ποιο είναι το κόστος;;;

Σχόλιο του ιστολογίου "Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση" : Δάσκαλε ποὺ δίδασκες...


ΣΧΟΛΙΟ:  Ὡς πρὸς τὰ διαδικαστικὰ θὰ ἀπαντήσουν (πιστεύουμε) οἱ Ἁγιορεῖτες. Ἐμεῖς θὰ ἀπαντήσουμε στὴν φοβερὴ διαστροφὴ τῆς ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο καὶ τοῖς σὺν αὐτῷ.
    Ἡ ὁμιλία του δὲν ἦταν τίποτε ἄλλο, παρὰ συνειδητὴ διαστροφή. 
  Διαστροφὴ τῶν περὶ «Ἀκριβείας» καὶ «Οἰκονομίας»! (Οἰκονομία στὰ τῆς Πίστεως χωρεῖ, π. Θεόδωρε; Οἰκονομία π.χ. περὶ τῶν θεμάτων τοῦ γάμου, ἔκαναν καὶ στήν ...Κολυμπάριο Σύνοδο! Κι ὅμως τὴν κατέκρινες!).
   Διαστροφὴ τῆς  ἱστορίας καὶ τῆς στάσεως τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καὶ ἀσέβεια στοὺς ἀγῶνες καὶ τοὺς διωγμοὺς ποὺ ὑπέστη ὁ Ἅγιος!
  Διαστροφή, ἀκόμα, καὶ τῶν ὅσων εἶπαν οἱ Ἁγιορεῖτες -περὶ ἀκυρότητος  μὴ τῶνμυστηρίων- στὴν Ἡμερίδα τοῦ  Ὡραιοκάστρου.
   Εὐτυχῶς τὸ Ὡραιόκαστρο δὲν μολύνθηκε ἀπὸ τὶς Τελεβάντιες «ἀσχήμιες» τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ἀλλὰ θὰ μνημονεύονται οἱ ἀποφάσεις του, ὡσὰν ἑνὸς κάστρου τῆς Ὀρθοδοξίας, ποὺ διέσωσε τὴν Ἁγιοπατερικῆς μας Παράδοση, παρὰ τὶς ὅποιες ἀνθρώπινες ἀτέλειες ἐπισημάνθηκαν.
   "Οὐρά", λοιπόν, τοῦ Τελεβάντου, π. Θεόδωρε! Ποιός περίμενε τέτοια πτώση! Τέτοια διαστροφή! Ὁ διδάσκων περὶ «ἀκοινωνησίας», κοινωνεῖς;

Δάσκαλε ποὺ δίδασκες...

https://paterikiparadosi.blogspot.ca/

Σχόλιο από την "Κατάνυξη" του αδελφού μας Δημητρίου Χατζηνικολάου

Δημήτριος Χατζηνικολάου3 Απριλίου 2017 - 5:24 μ.μ.
Ἄν σφάλλω στό ἀκόλουθον σχόλιόν μου, παρακαλῶ τόν ἀγαπητόν καί σεβαστόν π. Θεόδωρον Ζήσην νά μέ διορθώσῃ μέ Ἁγιοπατερικά ἐπιχειρήματα. (Τά "κατεβατά" τῶν γνωστῶν ἀνοητολογούντων σχολιαστῶν μοῦ εἶναι ἀπολύτως ἄχρηστα, οὔτε κἄν τά διαβάζω πλέον.)


Λοιπόν, ὅλες οἱ πρόσφατες ἀποτειχίσεις ἐβασίσθησαν εἰς τήν ἐσφαλμένην (κατά τήν γνώμην μου πάντοτε) ἐκκλησιολογίαν ὅτι ἡ ἐν σχίσματι καί ἐν αἱρέσει διατελοῦσα "ἐκκλησία" τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν. ἑ.) εἶναι ἡ "Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ" καί ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι ἀπό αὐτήν δέν θά μνημονεύσουν κανένα Ὀρθόδοξον Ἐπίσκοπον, διότι κάτι τέτοιο θά ἰσοδυναμοῦσε δῆθεν μέ δημιουργίαν σχίσματος! Κατηγοροῦν δε ἐμμέσως καί ἀμέσως τήν ἀληθῆ Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ (τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου) ὅτι εἶναι δῆθεν σχισματική, ἐπειδή ἔχει "παράλληλον" Σύνοδον. Ἐμεῖς, βεβαίως, γνωρίζουμε ἀπό τήν σχετικήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ καί τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ ὅτι ἡ ἀληθής Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εὑρίσκεται ὅπου εὑρίσκεται καί ἡ Ἀλήθεια. Ἑπομένως, δέν εἶναι δυνατόν νά εὑρίσκεται εἰς τήν Οἰκουμενιστικήν "ἐκκλησίαν" τοῦ ν. ἑ., ἡ ὁποία ἔχει κάνει σχίσμα (1924), εἶναι οὐσιαστικῶς ἡνωμένη μέ τόν Παπισμόν ἀπό τήν 7-12-1965, εἶναι μέλος τοῦ ΠΣΕ, ἔχει κάνει συμφωνίες ἑνώσεως μέ τούς παπικούς καί τούς μονοφυσίτας, οἱ "ἐπίσκοποί" της εἶναι σχεδόν ὅλοι αἱρετικοί κ.λπ. Παρά ταῦτα, οἱ προσφάτως ἀποτειχισθέντες ἀπό αὐτήν τήν Οἰκουμενιστικήν "ἐκκλησίαν" δέν θά ἐδέχοντο εἰς κοινωνίαν Ὀρθόδοξον Ἐπίσκοπον, πολύ περισσότερον Ὀρθόδοξον Σύνοδον, οὔτε "διά ροπάλου," πρός ἀποφυγήν σχίσματος! Αὐτό σημαίνει ὅτι, καθώς αὐτοί "ἀναχωροῦν" ἕνας-ἕνας ἀπό αὐτήν τήν ζωήν, ἀφήνουν καί πάλιν τό ποίμνιόν των εἰς τούς Οἰκουμενιστάς!!! Ἔχουν ὅλ' αὐτά κάποιαν λογικήν καί Ἁγιοπατερικόν ἔρεισμα; Πάντως, ἀπό τόν διάλογον μεταξύ ἀφενός τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., κυρίως ἐπειδή αὐτοί ἔχουν "παράλληλον Σύνοδον," καί ἀφετέρου τῶν κ.κ. Ἰωσήφ Ἁγιορείτου Μοναχοῦ καί Δασκάλου Ν. Μάννη, προκύπτει ὅτι ἡ κατηγορία ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. γιά σχίσμα, ἐπειδή αὐτοί ἔχουν "παράλληλον Σύνοδον," εἶναι παντελῶς ἀβάσιμος. Ἐσεῖς ἔχετε κάποιο σοβαρόν ἐπιχείρημα νά τήν ὑποστηρίξετε;

Σχόλιο του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Σχόλιο
Θα ήθελα να υποβάλλω δυο ερωτήσεις προς τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συνομιλητές του - παράλληλα συνδιοργανωτές, αλλά τελικά αποχωρήσαντες από την ημερίδα καταδίκης του Οικουμενισμού - σχετικά με την προτίμησή τους να εφαρμόσουν την οικονομία και όχι την ακρίβεια, όπως ζητούσαν οι κυρίως υπεύθυνοι της ημερίδας, Αγιορείτες Μοναχοί.

Το πρώτο ερώτημα είναι :
Οι διαφωνήσαντες πατέρες τί τελικά εφήρμοσαν με την στάση τους ; Την ακρίβεια ή την οικονομία; Αν εφήρμοζαν την οικονομία, το λιγότερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να παρευρεθούν στην ημερίδα, χωρίς να λάβουν το λόγο. Όμως, αυτοί προτίμησαν την ακρίβεια και δεν παρουσιάστηκαν. Μας έδωσαν τις περί οικονομίας και ακριβείας διευκρινίσεις στο βίντεο που ακούσαμε. Η οικονομία πίστεως υπέταξε την ακρίβεια πίστεως.

Και πάμε τώρα στο δεύτερο και σημαντικότερο ερώτημα.
Όπως είναι γνωστό σήμερα έχουμε τις μεταμοσχεύσεις και την δωρεά οργάνων. Ας μας απαντήσει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι παρευρισκόμενοι, ποια στάση ή θέση οφείλουν να κρατήσουν και να εφαρμόσουν οι πιστοί, βεβαίως, κατόπιν των οδηγιών που θα λάβουν από τους ποιμένες τους : Θα εφαρμόσουν την οικονομία ή την ακρίβεια ;


Και τελευταίο, ως υστερόγραφο, το εξής. Αν η οικονομία δεν αποβλέπει στην ακρίβεια, δηλαδή στη γνώση και τελικά στην επίγνωση αυτών, τα οποία καλείται ο ευσεβής λαός, και σώμα της Εκκλησίας, να πιστεύσει, μάλλον κακό ή καλό προκύπτει. Ο οικουμενισμός και οι οικουμενιστές ελάχιστα ενδιαφέρονται για τους πιστούς. Οφείλουν να ακολουθούν ό,τι τους λέει ο πρώτος και προκαθήμενος Επίσκοπος. 

http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Σχόλιο του θεολόγου Δημ. Αναγνώστου

Ἐάν ἐπιβεβαιωθεῖ ὅτι οἱ διακόψαντες (προσωρινῶς;) τό μνημόσυνο τῶν ἐπισκόπων τους πατέρες (π. Θ. Ζήσης, π. Ν. Μανώλης κ.ἄ.) ἐννοοῦν (ἤ μετανοήσαντες ἐκλαμβάνουν) τήν ἐπιλογή-στάση τους αὐτή ὡς ἔνσταση-διαμαρτυρία ἔναντι τῶν Οἰκουμενιστῶν καί ὄχι, ὅπως Πατερικῶς προβλέπεται καί ὑποδεικνύεται, ὡς ἐπιβεβλημένη διακοπή κοινωνίας μετά τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ΤΟΤΕ πράγματι βρισκόμαστε ἐνώπιον μιᾶς ἐγκληματικῆς ἐπιπολαιότητος τῶν συγκεκριμένων προσώπων ἔναντι τῆς προδιδομένης Ὀρθοδοξίας, ἄν ὄχι ἐνώπιον μιᾶς ἐξελισσομένης νέας ἐξαπατήσεως καί προδοσίας τοῦ ἀγωνιῶντος πιστοῦ λαοῦ! Οἱ προαναφερθέντες ὀφείλουν ΑΜΕΣΑ πρίν ἐξαπλωθεῖ ἡ σύγχυση καί προκληθοῦν διχασμοί καί διασπάσεις στό μέτωπο τοῦ ἀντι-οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος, νά ξεκαθαρίσουν τή θέση των ἐπ' αὐτοῦ καί ὁ τρόπος εἶναι ἕνας καί ἁπλός: Ὀφείλουν νά λειτουργοῦν πρός ἐξυπηρέτηση τῶν πιστῶν καί νά καλοῦν αὐτούς νά μή ἐκκλησιάζονται ὅπου λειτουργοῦν ἤ μνημονεύονται οἰκουμενιστές καί τούτοις κοινωνοῦντες. Διαφορετικά εἶναι προφανές ὅτι ἐπιχειρεῖται μία ἄμεσος ἤ ἔμμεσος "διαπραγμάτευση"καί "συναλλαγή" τῶν ἐν λόγῳ πατέρων μετά τῶν προϊσταμένων των, προκειμένου νά ἀποτραπεῖ ἡ καθαίρεσή των μέ ἀντάλλαγμα τήν συγκράτησή των σέ ἕνα μή ἐνοχλητικό γιά τούς οἰκουμενιστές πλαίσιο διαμαρτυρίας! ΠΡΟΣΟΧΗ, λοιπόν, ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλη, διότι ὡς φαίνεται ὁ ἀντίδικος δέν μένει ἄπραγος ἐνώπιον τοῦ ἐνδεχομένου νά ἀφυπνισθεῖ ὁ ἐγκλωβισμένος ὑπό τῶν διαφόρων "καθοδηγητῶν" του λαός τοῦ Θεοῦ καί νά καταφερθεῖ καίριο πλήγμα στήν ἐκκλησιοκτόνο παναἰρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Στῶμεν καλῶς! 

Δημ. Κυρ. Ἀναγνώστου, Θεολόγος.

(Από το ιστολόγιο "SCRIPTA MANENT" )

Διατί κανένας δεν απαντά;

πολύ ωραία τα λέτε , εγώ θέλω να κάνω και μιά άλλη ερώτηση , μιλάνε για κάποια σύνοδο που θα καταδικάση τους οικουμενιστές , ποια θα είναι αυτή η σύνοδος ,από ποιους θα γίνη ? υπάρχουν σήμερα ορθόδοξοι αντι-οικουενιστές επίσκοποι που θα καταδικάσουν τους συνεπισκόπους τους και τον οικουμενισμό ? διότι κανένας δεν απαντά από πότε οι ορθόδοξες εκκλησίες έπεσαν θύματα του οικουμενισμού!

(από το ιστολόγιο "Κατάνυξη")

Ο Εις ώτα μη ακουόντων άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "π.Θεόδωρος Ζήσης, Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στη...":

1.
Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές. Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα: Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»; Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν, τότε: οι πιστοί μένουν έρμαια! Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς(όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.

2.
Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!

3.
Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…

4.

Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν. Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετής εκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση. Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του. Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν). Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις. Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;

Σε τι λοιπόν η Διακοπή Μνημοσύνου; Μήπως Αέρα Δέρομεν; -- του αδελφού μας Ιουστίνου

 ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ  π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ  : ΝΑΙ ΜΕΝ Η ΧΑΡΙΣ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΛΥΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ; ΤΙ ΛΕΕΙ  Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ π.ΘΕΟΔΩΡΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ  ΣΥΝΤΡΩΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ; ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΔΕΝ ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΟΙ Μ-Ο-Λ-Υ-Ν-ΟΝ-Τ-Α-Ι ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΤΡΩΓΟΥΝ   ΜΕ ΤΟΥΣ  ΔΑΙΜΟΝΟΛΑΤΡΕΣ.
 ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ "ΜΗ ΦΑΓΩ ΚΡΕΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΙΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΜΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΩ"....ΑΝ Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ  ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΦΩΝΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΛΥΝΘΕΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΤΟΝ π.Θεοδωρο να κοινωνει απο τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΙΕΡΕΑ; ΣΕ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΑΕΡΑ ΔΕΡΟΜΕΝ ; 



Ένα ερώτημα για τον π. Θεόδωρο Ζήση είναι το εξής:
Ναι μεν η Χάρις στα Μυστήρια των μη ακόμη καταδικασμένων από Σύνοδο αιρετικών υπάρχει για τους πιστούς, αλλά τι γίνεται με τον μολυσμό της συνειδήσεως εκείνων που κοινωνούν με τους ακοινωνήτους; Τι λέει ο Απόστολος π. Θεόδωρε για αυτούς που συντρώγουν με τους ειδωλολάτρες; Ναι μεν αυτοί οι δυνατοί δεν μολύνονται, οι άλλοι όμως οι ασθενέστεροι Μ-Ο-Λ-Υ-Ν-Ο-Ν-Τ-Α-Ι στην συνείδησίν τους βλέποντας του δυνατούς να συντρώγουν με τους Δαιμονολάτρες.

Ως εκ τούτου «Μη φάγω κρέας εις τον αιώνα ίνα μη τον αδελφόν μου σκανδαλίσω»… Αν ο π. Θεόδωρος κοινωνεί από τον τάδε Ιερέα που στην θεία Λειτουργία ξεφωνίζει ότι ο Επίσκοπός του ορθοτομεί, δεν θα μολυνθεί ο πιστός να πιστεύει ότι ο Οικουμενισμός είναι Ορθοδοξία, όταν δει τον π. Θεόδωρο να κοινωνεί από τον Οικουμενιστή Ιερέα; Σε τι λοιπόν η Διακοπή Μνημοσύνου; Μήπως Αέρα Δέρομεν;