Οι Ταλιμπάν στον Λευκό Οίκο, oι Αφγανοί πρόσφυγες στην Ελλάδα

 Της Κύρας Αδάμ

Η κυβέρνηση Μπάιντεν βρίσκεται μπροστά στην πρώτη μεγάλη εσωτερική κρίση της, προτού καν συμπληρώσει τον πρώτο χρόνο θητεία της,  με τη δημοτικότητα του Αμερικανού Προέδρου να βρίσκεται χαμηλά τόσο μέσα στο Δημοκρατικό κόμμα, όσο και στην αμερικανική κοινή γνώμη.

Η θρυαλλίδα είναι το Αφγανιστάν, με την ταπεινωτική εσπευσμένη αποχώρηση των Αμερικανών και των συμμάχων τους από τη χώρα, που έπεσε στα χέρια των πρώην «τρομοκρατών, διαβόλων, σκοταδιστών» κλπ. και νυν «ανώτατων αξιωματούχων, με τους οποίους θα διαπραγματευθούν οσονούπω όλοι οι πρώην δυτικοί εχθροί τους.

«Εν μέρει εθνικός, κ’ εν μέρει χριστιανίζων» -- του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Πρός αστοχήσαντα κατά θεωρίαν (δυνάμει)

Οι Νεορθόδοξοι (ΝΗ) π. Θεόδωρος Ζήσης καί υιός, επικρίνουν τούς Ορθοδόξους (ΠΗ) διότι ανατρέπουν τήν Ζ΄ Οικουμενική μέ τήν εικόνα της Αγίας Τριάδος. Τήν επινόησαν οι Παπικοί, γιά νά μάς φέρουν τό φιλιόκβε μέ άλλο (εικονικό) τρόπο. Ο γράφων συμφωνεί.

Καί οι Ορθόδοξοι (ΠΗ) κατηγορούν τούς Νεορθόδοξους, ως ανατροπείς τής Α΄ Οικουμενικής Συνόδου μέ τό (βελτιωμένο) Γρηγοριανό - ακα Ιουλιανό ημερολόγιο ! Ο γράφων συμφωνεί.

Άκυρα Μυστήρια οι μέν, άκυρα Μυστήρια οι δέ.

Καί ο πιστός τί ; «Εν μέρει εθνικός, κ’ εν μέρει χριστιανίζων», όπως και ο Σύρος σπουδαστής Μυρτίας, στό ποίημα τού Κ. Καβάφη «Τά Επικίνδυνα».

Σέ εκκρεμότητα, μάλλον εγκρεμότητα, αναμονή γιά Πανορθόδοξη Νέα Σύνοδο. Προβλέπω, αυτή θά γίνει επί τού φοβερού Βήματος - τής καλής (τό εύχομαι) ή κακής (τό απεύχομαι) - απολογίας αμφοτέρων.

 Σέ υστερόγραφο

Εις τήν καθ΄ ημάς Ιεράν Παράδοση δέν συγκαταλέγεται η «φιλολογική θεολογία».

 https://drive.google.com/file/d/1E1NtvJfT876knI2ac8-mDsZ9WKAjxf99/view

Τη ΚΒ΄ (22α) του μηνός Αυγούστου, η σύναξις της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών ΘΕΟΤΟΚΟΥ εν τω Πυρσώ της Ευρυτανίας.

Εις τα μέρη της ποτέ μεν περιφήμου, νυν δε τεταπεινωμένης Ελλάδος (Ο συγγραφεύς της παρούσης διηγήσεως ονομάζει την Ελλάδα τεταπεινωμένην, διότι την εποχήν καθ’ ην συνέγραφε την διήγησιν ταύτην η νυν ελευθέρα Ελλάς ήτο υπό την δουλείαν των Οθωμανών.), κατά την Επαρχίαν του Λιτζάς και Αγράφων είναι όρος μέγα και υψηλόν, το οποίον ονομάζεται Όρθρυς, διότι από το ύψος, το οποίον έχει, ορθρίζει, ήτοι βλέπει τον ερχομόν της ημέρας και του ηλίου πρωτύτερα από όλα τα άλλα βουνά της Στερεάς Ελλάδος. Προς τα δυτικά μέρη και νότια του όρους τούτου ευρίσκονται και άλλα όρη, τα οποία είναι τόσον δύσβατα, όσον δεν ημπορεί να παραστήση ο λόγος, από αυτά δε εξέρχονται οι δεξιοί κλώνοι και αρχαί του Αχελώου ποταμού. Μέσον των ορέων τούτων, εις τους πλέον βαθυτάτους και δυσαναβάτους τόπους, ευρίσκεται η Ιερά Μονή της Υπεραγίας Θεοτόκου της Προυσιωτίσσης.

Ὁ πόλεµος τῶν δαιµόνων

Γνωρίζουμε μὲ πόσο μῖσος πολεμᾶ ὁ σατανᾶς τὸν ἄνθρωπο; Γνωρίζουμε μὲ πόσους τρόπους τὸν πολεμᾶ; Μᾶς λέγει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης ὅτι τρεῖς εἶναι οἱ ἐχθροὶ τῶν ἀνθρώπων: ἡ σάρκα, ὁ κόσμος καὶ ὁ διάβολος, ὁ ὁποῖος ὀνομάζεται δράκοντας γιὰ τὴν βία ποὺ χρησιμοποιεῖ καὶ ὄφις γιὰ τὴν πανουργία, μὲ τὴν ὁποίαν ἔρχεται ἐναντίον μας. Ὅπως λέγουν οἱ θεῖοι πατέρες, οἱ καλούμενοι νηπτικοί, ἔχει ἑπτὰ τρόπους πολέμου. • Δὲν μᾶς πειράζει γιὰ λίγο χρόνο, μὲ σκοπὸ νὰ νομίζη ὁ ἄνθρωπος ὅτι εἶναι σὲ ἀσφάλεια, ποὺ εἶναι καὶ ἡ μητέρα τῆς ἀμέλειας. • Πειράζει ὁ διάβολος ἐκεῖνον, ὁ ὁποῖος ἄλλαξε ζωή καὶ γλύτωσε ἀπὸ τὰ χέρια του, πιὸ δυνατὰ καὶ πιὸ συχνά. • Ἀρχίζει ἀπὸ τὸ λίγο γιὰ νὰ μπορέση νὰ πάρη τὸ πολύ. Ἔλεγε ἕνας ὅσιος ὅτι ὁ διάβολος ζητεῖ μερικὲς φορὲς μία μόνη τρίχα. Ἀλλὰ ἀλλοίμονο σὲ σένα, ἐὰν τὴν δώσης. Διότι ἀμέσως πλέκει μὲ αὐτὴν ἕνα δυνατὸ σχοινὶ, γιὰ νὰ σὲ δέση. Γι᾽ αὐτὸ καὶ ὀνομάζεται σχοινοπλόκος. • Παρακινεῖ τὸν ἄνθρωπο νὰ μὴ ζητήση συμβουλὴ ἀπὸ τὸν ἔμπειρο πνευματικὸ στοὺς πειρασμοὺς καὶ στοὺς λογισμούς. Ἔτσι ἐνεργεῖ - λέγει ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος - ὅπως κάνει ὁ παράνομος ἄνθρωπος στὴν ἀπερίσκεπτη κόρη• τὸ πρῶτο ποὺ τῆς ζητάει εἶναι νά μὴ τὸ φανερώση στοὺς συγγενεῖς της. • Σὲ παρακινεῖ στὴν ἁμαρτία μὲ τὸ νὰ προφθάνη νὰ σοῦ λέγη, χωρὶς νὰ πέσης στὴν ἁμαρτία, ὅτι ἔπεσες, ἐπειδὴ μόνον τὸ σκέφθηκες. Καὶ αὐτὸ τὸ κάνει, γιὰ νὰ ὀλιγοπιστήσης καὶ νὰ παραδώσης τὰ ὅπλα. • Σὲ παρακινεῖ νὰ πέσης μία μόνο φορά στὴν ἁμαρτία καὶ ὅτι ἀμέσως θὰ παύση ὁ λογισμὸς καὶ θὰ τελειώση ὁ πόλεμος. • Σὲ παρακινεῖ στὴν ἀμέλεια λέγοντάς σου ὅτι ὁ πόλεμος θὰ σοῦ παραμείνη σὲ ὅλη σου τὴν ζωή καὶ μάλιστα θὰ σοῦ δυναμώνη περισσότερο.

Τό δίκαιον τῆς ὑπερβολῆς -- Μανώλης Κοττάκης Αυγ 21, 2021

ΔΕΝ θά τό ξεχάσω ποτέ: στίς 15 Ἰανουαρίου 2021 ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος δήλωσε ὅτι…

… τό ριζοσπαστικό Ἰσλάμ δέν εἶναι θρησκεία ἀλλά πολιτικό κόμμα. Ἡ δήλωσή του ξεσήκωσε θύελλα ἀντιδράσεων καί χαρακτηρίστηκε ἀπό πλειάδα ἀριστερῶν καί ὑπερφιλελεύθερων μέσων ἐνημέρωσης ὡς «μισαλλόδοξη». Καί ἄν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος δέν ἔφερε αὐτό τό ἀξίωμα σίγουρα θά τοῦ εἶχε ἀσκηθεῖ ποινική δίωξη γιά παραβίαση τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ νόμου. Τελικῶς ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὑποχρεώθηκε σέ ἀναδίπλωση καί μέ μία δήλωση κύκλων πού –κλασσικά εἰκονογραφημένα– μίλησαν γιά «παρερμηνεία», ὀπισθοχώρησε. Σήμερα πού τά γεγονότα στό Ἀφγανιστάν τόν δικαιώνουν, δέν μπορεῖ νά ἐπικαλεστεῖ τήν δήλωσή του, ἀλλά αὐτό εἶναι τό λιγώτερο. Τό θέμα μας στήν προκειμένη περίπτωση δέν εἶναι αὐτό. Τό θέμα εἶναι ἡ ποινικοποίηση τῆς ἐλευθερίας τοῦ λόγου κατ’ ἀρχάς. Τό δίκαιό μας στήν προσπάθειά του νά προστατεύσει ὁμάδες πληθυσμοῦ ἀπό τήν ὑπέρβαση τῆς ἐλευθερίας τοῦ λόγου δημιούργησε ἐν τέλει μία νέα γενιά ἀδικημάτων τοῦ κοινοῦ ποινικοῦ δικαίου πού περιορίζει τήν ἐλευθερία τοῦ λόγου. Μέ πολύ μεγάλη ἄνεση κατηγορεῖται σήμερα κανείς γιά θρησκευτικό μισαλλόδοξο μῖσος, γιά ἔμφυλο μῖσος ἰδιαιτέρως ὁμοφοβικό, γιά καταπίεση κ.λπ. Θυμηθεῖτε τό σπότ γιά τήν ὑπογονιμότητα καί τό δημογραφικό: ἀποκαθηλώθηκε ὡς μισαλλόδοξο καί ρατσιστικό. Τό θέμα μας γενικώτερα εἶναι ὅτι ὁ ποινικός μας κώδικας διατρέχεται πλέον ἀπό μία νέα εἰδική κατηγορία ἰδιώνυμων ἀδικημάτων τῶν ὁποίων ἐνῶ ἡ θέσπιση ἔχει ἀπολύτως δικαιολογημένη βάση, ἡ ἐφαρμογή ἐνέχει τό μέγα ρίσκο τῆς ὑπερβολῆς.

Η επανέναρξις της μυστηριακής κοινωνίας των «Ορθοδόξων» με την Παπική παρασυναγωγή

Τό πρωτότυπο γαλλικό κείμενο τῆς συμφωνίας τοῦ 1965 ἀναφέρει ὅτι:

 Ὁ Πάπας Παῦλος ὁ ΣΤ´ καί ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας αἴρουν τήν «ἀκοινωνησία» μεταξύ τῶν δύο Ἐκκλησιῶν. Συγκεκριμένα ἡ σωστή μετάφραση τῆς παραγράφου 4, ἐδάφιο β´, τῆς συμφωνίας λέγει τά ἑξῆς: «ἀποδοκιμάζουσιν ὡσαύτως καί αἴρουσιν ἀπό τῆς μνήμης καί ἐκ μέσου τῆς Ἐκκλησίας τάς ἀποφάσεις ἀκοινωνησίας (=lessentences dexcommunication), ὧν ἡ ἀνάμνησις ἐπενεργεῖ μέχρι σήμερον ὡς κώλυμα εἰς τήν ἐν ἀγάπῃ προσέγγισιν, παραδίδουσι δέ αὐτάς τῇ λήθῃ»! Ὁ ἀείμνηστος καθηγητής π. Ἰωάννης Ρωμανίδης ἐπισημαίνει ὅτι «οἱ New York Times μετέδωσαν τήν ἀπό κοινοῦ ἀγγελίαν τοῦ Βατικανοῦ καί τοῦ Φαναρίου τῆς 7ης Δεκεμβρίου 1965 διά τήν ἄρσιν τοῦ excommunicatio (τῆς ἀκοινωνησίας τοῦ Λατινικοῦ κειμένου) εἰς τήν πρώτην σελίδα, ὡς τό τέλος τοῦ σχίσματος τοῦ 1054 καί ὡς τήν ἐπανέναρξιν τῆς μυστηριακῆς κοινωνίας, πού εἶχε τότε δῆθεν διακοπεῖ. Φαίνεται πλέον σαφῶς, ὅτι τό ἑλληνικόν κείμενον, πού ἀναγγέλλει τήν «ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων», ἦτο τεχνηέντως παραπλανητικόν. Φαίνεται εἶχε σκοπόν νά ἀμβλύνη ἐνδεχομένας ἀρνητικάς ἀντιδράσεις τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν». Ἀπό τά παραπάνω συμπεραίνουμε ὅτι, τοὐλάχιστον γιά τό Φανάρι, (ἀπό Ὀρθοδόξου πλευρᾶς), ὅπως καί γιά τό Βατικανό, «ἀκοινωνησία», «σχίσμα», πλέον δέν ὑφίσταται καί ἡ ἕνωση τῶν «Ἐκκλησιῶν» ἤδη ἔγινε.

The Holy Apostle Thaddaeus

The Apostle Thaddaeus was from Edessa, a Jew by race. When he came to Jerusalem, he became a disciple of Christ, and after His Ascension he returned to Edessa. There he catechized and baptized Abgar (see Aug. 16). Having preached in Mesopotamia, he ended his life in martyrdom. Though some call him one of the Twelve, whom Matthew calls "Lebbaeus, whose surname was Thaddaeus" (Matt. 10:3), Eusebius says that he is one of the Seventy: "After [Christ's] Resurrection from the dead, and His ascent into Heaven, Thomas, one of the twelve Apostles, inspired by God, sent Thaddaeus, one of the seventy disciples of Christ, to Edessa as a preacher and evangelist of Christ's teaching" (Eccl. Hist. 1: 13).