ΟΙ «ΕΠΤΑ» ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ Του π. Γεωργίου Μεταλληνού Ομ. Καθηγητού Πανεπιστημίου Αθηνών


Κατά τήν Κυριακή τῶν Μυροφόρων τό Ἀποστολικό Ἀνάγνωσμα λαμβάνεται ἀπό τίς «Πράξεις τῶν Ἀποστόλων» (κεφ. 6,1-7). Τό ὑπενθυμίζουμε: «Ἐν δέ ταῖς ἡμέραις ταύταις, πληθυνόντων τῶν μαθητῶν, ἐγένετο γογγυσμός τῶν Ἑλληνιστῶν (=ἑλληνοφώνων) πρός τούς Ἑβραίους, ὃτι παρεθεωροῦντο ἐν τῇ διακονίᾳ τῇ καθημερινῇ(κατά τήν διανομή τῶν τροφίμων καί γενικά τῶν ἀναγκαίων) αἱ χῆραι αὐτῶν. Προσκαλεσάμενοι δέ οἱ δώδεκα τό πλῆθος τῶν μαθητῶν(=ὃλους τούς χριστιανούς τῆς τοπικῆς ἐκκλησίας) εἶπον· οὐκ ἀρεστόν ἐστιν ἡμᾶς καταλείψαντας τόν λόγον τοῦ Θεοῦ διακονεῖν τραπέζαις(=νά ἀσχολούμεθα μέ τήν διανομήν τῶν τροφίμων).

«Κεραυνοί» Μαρίας Μαντουβάλου για τον αφελληνισμό της παιδείας μας - Βελλίδειο


Ορθόδοξοι Ύμνοι -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.


Τρίτη, 26 Ιουνίου 2018

Δαυΐδ του εν Θεσσαλονίκη, Ανθίωνος οσίων, Ιωάννου επισκόπου Γοτθίας.

Ὁ Ὅσιος Δαβὶδ καταγόταν ἀπὸ τὴ βόρεια Μεσοποταμία, ποὺ ἦταν μεγάλο μοναστικὸ κέντρο, καὶ ἐγεννήθηκε περὶ τὸ 450 μ.Χ. Γιὰ λόγους ποὺ δὲν ἀναφέρονται ἦλθε στὴ Θεσσαλονίκη μαζὶ μὲ τὸ μοναχὸ Ἀδολᾶ. Κατὰ τὸ βιογράφο τους ὁ Ὅσιος εἰσῆλθε ἀρχικὰ στὴ μονὴ τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Θεοδώρου καὶ Μερκουρίου, ἐπιλεγομένη Κουκουλλιατῶν, τῆς ὁποίας ἡ τοποθεσία προσδιορίζεται «ἐν τῷ ἀρκτικῷ μέρει τῆς πόλεως πλησίον τοῦ τείχους ἐν ᾧ ἐστι τὸ παραπόρτιον τῶν Ἀπροΐτων». Τὸ προσωνύμιο «Κουκουλλιατῶν» ἢ «Κουκουλλατῶν» δηλώνει τοὺς μοναχοὺς ποὺ ἔφεραν κουκούλιο, ἴσως κατὰ ἰδιάζοντα τρόπο, ἂν κρίνει κανεὶς ἀπὸ τὶς σωζόμενες ἀπεικονίσεις τοῦ Ὁσίου, δηλαδὴ ριγμένο στοὺς ὤμους.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ...


Η ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΛΕΟΜΈΝΟΥΣ



Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Αυτη η αναρτηση εχει καποια ουσια απο θρησκευτικης αποψεως? Ο πατερ ειναι δυναμικος, εχει τολμη, έχει κάνει και συνεχιζει έναν αγώνα πέρα απο την όποια ανεση θα μπορουσε να εχει αλλα με το να μην τον ελεγχει κανεις επι συγκεκριμενων ζητηματων και προβαλλοντας οτι κανει η δεν κανει δινοντας του ουσιαστικα λευκη επιταγη σε ολα τοτε δεν τον βοηθατε..Ούτε με τις φωνές που τον καταδικαζουν συμφωνω γιατι ειναι κοντοφθαλμοι αλλα πλεον υπαρχει κινδυνος...ενας κινδυνος που εχει ξεκαθαρα περιγραφει απο πολλους οσον αφορα τις σχεσεις του με τους ειδωλολατρες εθνικοσοσιαλιστες...Θα πει κανεις οτι κ αυτοι παιρνουν πραγματα απο αυτον ομως κ αυτος παιρνει πολλα απο αυτους δυστυχως και τα μεταφερει στο Ορθοδοξο Σωμα. Και μπορει τα οσα παιρνουν οι εθνικοσοσιαλιστες απο αυτον να τους κανουν καλο ομως τα περισσοτερα που ο π.Κλεομενης παιρνει απο αυτους τον φθειρουν αργα κ σταθερα...Και να θυμαστε οτι στο τελος αν τυχον βγουν οι Χαυγιτες τοτε ο πυρηνας διακυβερνησης θα ειναι μια μικρη κλικα ατομων- ηγετικων στελεχων που δεν επηρρεαζεται καθολου και εχει απορριψει προ πολλου τον Χριστο μας. Φανταζουν μικρα πραγματα μπροστα στην οργη που ξεχυλιζει απο τις αριστερες πολιτικες ομως δεν πρεπει να το βλεπουμε ετσι! Θυμηθειτε οτι η αριστερα θρεφει την δεξια κ το αντιστροφο. Το τερας του εθνικοσοσιαλισμου θρεφει το τερας του κομμουνισμου κ το αντιστροφο! Ο πατηρ. Κλεομενης πρεπει να ανανηψει στην σχεση του με τους εθνικοσοσιαλιστες κ αν θελουν επαφες πρεπει εκεινοι να Ορθοδοξοποιηθουν κ οχι ο π.Κλεομενης να εξεθνικοσοσιαλιστει...

Τότε και τώρα

...Ένας δε εκ των φυλάκων αυτού είπεν εις την γυναίκα του την υπόθεσιν, ότι εφυλάκισαν ένα Μοναχόν από το βουνόν του Αυξεντίου, Άγιον άνθρωπον. Η δε ευλαβής εκείνη γυνή έκαμε τρόπον και επήγε την νύκτα κρυφίως και προσεκύνησε τον Άγιον και τον παρεκάλεσε να την ευχηθή και να δέχεται απ’ αυτής μικράν τροφήν, δια να συντηρήται εις την ζωήν· ο δε Άγιος ηυχήθη αυτήν, αλλά τροφήν δεν ηθέλησε να του φέρη τελείως. Η δε ηρώτησεν αυτόν την αιτίαν και της απεκρίθη λέγων· «Ο Κύριος μάς παρήγγειλε να μη συγκοινωνώμεν με τους αιρετικούς· όθεν δεν έλαβα ποτέ από κανένα εικονομάχον τίποτε». 

Από τον Βίον του Οσίου και Ομολογητού Στεφάνου του Νέου

Ο πεινασμένος οδοιπόρος


Η μονή των Ιβήρων είναι πολύ φιλόξενο μοναστήρι. Αυτό αποδίδεται και στο ακόλουθο περιστατικό: 
Ένας φτωχός εργάτης, κουρασμένος από το δρόμο έφτασε το μεσημέρι πεινασμένος στην πύλη της μονής. Ζήτησε μόνο λίγο ψωμί από τον πορτάρη, γιατί βιαζόταν να συνεχίσει την πορεία του.
 
Ο πορτάρης, άγνωστο γιατί, δεν του έδωσε οπότε ο φτωχός αναστέναξε βαθιά και έφυγε νηστικός.
 
Ανεβαίνοντας προς τις Καρυές, σταμάτησε για λίγο στη σκιά ενός δέντρου. Λυπημένος και κουρασμένος καθώς ήταν, ξάπλωσε καταγής.
 
Ξαφνικά ακούει βήματα να πλησιάζουν. Ανασηκώνεται και βλέπει μπροστά του μια γυναίκα με ένα βρέφος στην αγκαλιά. Με ύφος συμπαθητικό και φωνή γλυκιά τον ερωτά:
 
- Τι έχεις; Μήπως είσαι άρρωστος;
 
- Όχι, απάντησε εκείνος, αλλά πεινώ. Παρακάλεσα τον θυρωρό της μονής Ιβήρων να μου δώσει ψωμί , αλλά δεν μου έδωσε.
 

Πατριαρχικόν δείπνον με τους εχθρούς της Εκκλησίας

Ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος συνέφαγε με ανθρώπους που ψηφίζουν αντιευαγγελικούς νόμους, έχουν ταχθή υπέρ της αποδόσεως του όρου «Μακεδονία» εις τα Σκόπια και προωθούν την περιθωριοποίησιν της Εκκλησίας της Ελλάδος από το Σύνταγμα. Τι να αναμένη κανείς όμως από τον Πατριάρχην, όταν προέτρεξε να συμπαρασταθή εις τον κ. Μπουτάρην, ο οποίος εκθειάζει τον Κεμάλ, υβρίζει τον Σεβ. Θεσσαλονίκης και υποστηρίζει τας παρελάσεις ομοφυλοφίλων; Επιτέλους, πόσον θα συνδράμη τους συνεργούς της Bilderberg; Ως γνωστόν ο κ. Κτιστάκης μαζί με τον κ. Αλιβιζάτον είχον συντάξει την νέαν μορφήν Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, που αφεώρα εις την Εκκλησίαν της Ελλάδος. Ως κατέστη γνωστόν από την εφημερίδα «Βραδυνή» της 9ης Ιουνίου 2018:

ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ-ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ(24-6-2018) π. Γεώργιος Αγγελακάκης

http://agiooros.org/viewtopic.php?t=14173&p=36689#p36689&mobile=on

Τίποτε δεν τελείωσε, τώρα αρχίζουν όλα!

Εάν τελικά έλθει στο ελληνικό Κοινοβούλιο η συμφωνία, πρέπει  να καταψηφισθεί

Από τον
Κωνσταντίνο Χολέβα


Τίποτε δεν τελείωσε για τη Μακεδονία μας. Τώρα αρχίζει ο αγώνας για να μην κυρωθεί από το ελληνικό Κοινοβούλιο η επιβλαβής και ετεροβαρής συμφωνία, η οποία υπεγράφη στις Πρέσπες. Τα βήματα είναι τα εξής και κάπου μπορεί -και εύχομαι- να υπάρξει εμπόδιο.

Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ο λαός των Σκοπίων θα εγκρίνει τη συμφωνία στο δημοψήφισμα του Σεπτεμβρίου. Εστω κι αν ο Ζάεφ χαρακτηρίσει συμβουλευτική και όχι δεσμευτική τη λαϊκή ετυμηγορία, θα είναι πολύ δύσκολο να προχωρήσει εάν βρει απέναντί του μια σημαντική πλειοψηφία.
Είναι, επίσης, δύσκολο να επιτύχει τη συνταγματική αναθεώρηση, διότι απαιτούνται τα 2/3 των μελών του Κοινοβουλίου. Ο Ζάεφ ελέγχει μετά βίας το 50% συν κάτι.