ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ -- Του Νικολάου Πανταζή, θεολόγου

Εσύ που λες, αδελφέ μου, πως επιλέγεις την οδό “της οικονομίας”, παρ’ όλο που η οδός της Αγιοπατερικής Ακριβείας, την οποία διαλέγουμε εμείς, είναι «απολύτως σεβαστή»…
Και ΕΑΝ είναι για σένα τόσο «σεβαστή», γιατί δεν ακολουθείς και εσύ αυτό που σέβεσαι, παρά αυτό που φοβείσαι;
Εσύ λοιπόν, μην έχεις τόσο μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου και συγγνώμη που σου μιλώ τόσο αυθόρμητα, άμεσα και αυστηρά συνάμα.
Εσένα, που θέλεις και επιμένεις να διαλέγεις «την οδό της οικονομίας», θέλω να σε ρωτήσω:
Πες μου, απάντησέ μου ειλικικρινά, βάλε το χέρι στην καρδιά, κάνε τον σταυρό σου, άσε στην άκρη τον εγωισμό σου και πες μου:
Τόσοι χαρισματούχοι γέροντες, τόσοι σεβαστοί μοναχοί και πατέρες, τόσοι διάσημοι πνευματικοί και εξομολόγοι, πασίγνωστοι και εξαίρετοι θεολόγοι, τόσες μεγάλες «αντι-οικουμενιστικές» υπερ-αγωνιστικές προσωπικότητες, οι οποίοι όλοι επέλεξαν, όπως το λες και εσύ, «την οδό της οικονομίας»…
ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ;
---------------------------------------------
Ιωακειμίδου Ιωάννα είπε...
Χριστός Ανέστη. 
Δεν ξέρω αν είναι θλιβερό ή παρήγορο τ’ ότι δεν υπάρχουν σχόλια…
Δικαιολογημένη η αγανάκτηση... Ο καλός μας Θεός μας περνάει κόσκινα και μεγάλη ευλογία όσα συμβαίνουν για την αφύπνιση του Χριστιανού από τον πνευματικό του λήθαργο.
όμως ποιος ανοίγει τα μάτια και ποιος γυρίζει πλευρό για να συνεχίσει τον ύπνο του;;;
Σε όλα όσα λέγονται και γράφονται, η ουσία είναι το ερώτημα του Κου Πανταζή. Ποιό το κέρδος για τον χριστιανό και ποιό το κόστος για τον λέγοντα (ή γράφοντα) θα προσέθετα εγώ. Χωρίς κόστος εύκολα ο καθένας μας λέει ένα κάρο φιλοσοφίες... Χωρίς αντίτιμο όλοι είμαστε γενναίοι αγωνιστές...
Αντίστοιχα αν δεν υπάρχει κέρδος πνευματικό για τον Χριστιανό οι λόγοι είναι ωραιότατοι. Αρκεί να σε κρατήσουν εκεί που σε θέλουν. Και την Αγιά Σοφιά θα πάρουμε, και παγκόσμια ορθοδοξία προβλέπεται, και η ΝΑΣΑ βλέπει φως πάνω απ' την Ελλάδα, και ο Θεός θα διώξει τους μετανάστες, και οι Ρώσοι θα μας σώσουν, και κατ' οικονομία γίνονται μυστήρια κι ας είμαστε μόνο στ' όνομα χριστιανοί, κι ας μας νοιάζει μόνο το τομάρι κι όχι η ψυχή, κι ας είμαστε έτοιμοι να εγκαταλείψουμε κάθε προσπάθεια υπέρ της αληθείας και του δικαίου μόνο και μόνο με τον φόβο του προστίμου και ούτε καν του μαρτυρίου... Κύριε ελέησον...
Επιτρέψτε μου ακόμα κάτι όσον αφορά στην αναγνώριση, ευθέως ή πλαγιομετωπικώς (κάτι έχω χάσει στο μεσοδιάστημα-παρακαλώ ενημερώστε με όποιος έχει την καλοσύνη) αγιοκατατάξεων των νεοημερολογιτών από παλαιοημερολογιτικές παρατάξεις. Είναι κι αυτό αποτέλεσμα της "οικονομίας" τους. Γιατί εξάλλου να μην αγιάσει κάποιος μέσα στην παναίρεση του οικουμενισμού αν τα μυστήρια έχουν "κατ' οικονομία" χάριν ... Πριν όμως να μου δώσετε εκ νέου χαρακτηρισμούς, παρακαλώ πείτε μου σε ποιά ειδική κατηγορία "δικαιούχων χάριτος" ανήκουν οι νεοκαταταχθέντες άγιοι. Ήταν μικρά παιδιά; Ειδικών αναγκών; Ηλικιωμένοι που δεν γνώριζαν οι καημένοι από οικουμενισμό; ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε...

Οικουμενισμός: Το βδέλυγμα της ερημώσεως εστώς εν τόπω αγίω!


Ύπάρχῃ ἐκκλησιαστικόν χάος σήμερα στήν Ἑλλάδα. -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Ἀν. Καθηγητού Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων

Οἱ περισσότεροι θεωροῦν σχίσμα τήν ἀποτείχισιν ἀπό αἱρετικούς «ἐπισκόπους», διότι νομίζουν (ἐσφαλμένως) ὅτι οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ἡ Ἐκκλησία!!! Ἐνῷ, συμφώνως μέ τούς Ἁγίους Μάξιμον Ὁμολογητήν καί Γρηγόριον Παλαμᾶν, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εὑρίσκεται ἐκεῖ πού εὑρίσκεται καί ἡ Ἀλήθεια (δηλαδή ὁ Χριστός), καί ὅπου δέν εὑρίσκεται ἡ Ἀλήθεια δέν ὑπάρχει οὔτε Ἐκκλησία: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ». Ἔτσι, ἀπό τό 1924 καί ἐντεῦθεν, ὅταν μέ τήν εἰσαγωγήν τοῦ Νέου Ἑορτολογίου (ν.ἑ.) οἱ Οἰκουμενισταί ἤρχισαν νά ὑλοποιοῦν τό πρόγραμμά των, ἡ Ὀρθόδοξος ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησία εὑρίσκεται εἰς ὅσους παραδέχονται τά μέχρι τότε ἰσχύοντα, μεταξύ τῶν ὁποίων καί τό Πάτριον Ἑορτολόγιον, καί δέν κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς). Ὅσοι πολεμοῦν τούς ἀποτειχισθέντας τοῦ 1924, ἀποκαλουμένους χλευαστικῶς ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν «Παλαιοημερολογίτας» (χάριν συντομίας, «Π/Ητας»), εὑρίσκονται εἰς πλάνην. Δυστυχῶς, ἡ ἀληθής ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, δηλαδή οἱ «Π/Ηται», ἀπό τό 1937 καί ἐντεῦθεν διεσπάσθησαν εἰς διαφόρους παρατάξεις, καί ἡ πλέον ἔγκυρος παράταξις ὑπήχθη εἰς τόν Ν. 4301/2014 καί εἰσήγαγεν διαφόρους αἱρέσεις. Τό ἀποτέλεσμα εἶναι νά ὑπάρχῃ ἐκκλησιαστικόν χάος σήμερα στήν Ἑλλάδα.

Pascha , Anastasi Hymn - Ode 8 in Greek



Τη Δ΄ (4η) Μαϊου, μνήμη της Αγίας Μάρτυρος ΠΕΛΑΓΙΑΣ της από Ταρσού.

Πελαγία η αγία Μάρτυς ήκμασε κατά τους χρόνους του βασιλέως Διοκλητιανού του κατά τα έτη σπδ΄ - τε΄ (284-305) βασιλεύσαντος, καταγομένη μεν εκ Ταρσού της Κιλικίας, κατοικούσα δε εις Ρώμην. Επειδή δε ο Ρώμης Επίσκοπος Λίνος, όστις και εχρημάτισε, μετάτον κορυφαίον Πέτρον, πρώτος Επίσκοπος της Ρώμης, εβάπτιζε δια του Αγίου Βαπτίσματος πολλούς ειδωλολάτρας, κάμνων ούτω τούτους Χριστιανούς, η μακαρία Πελαγία είδε κατ’ όναρ την μορφήν του Επισκόπου τούτου, όστις την παρεκάλει να υπάγη να την βαπτίση.

ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! ΠΡΟΘΥΜΗ ΝΑ ΕΠΟΙΚΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΑΦΡΟ-ΑΣΙΑΤΕΣ!

Η Ε. ΜΑΡΟΥΠΑ ΞΕΤΥΛΙΓΕΙ ΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

Ακούστε με κάθε προσοχή όσα αποκαλύπτει η Ειρήνη Μαρούπα αναφορικά με την προδοσία σε βάρος των Ελλήνων. Ακούστε το ηχητικό ντοκουμέντο για τα όσα γίνοντατι στα νησιά μας, στον Έβροα, αλλά και στην Κρήτη την οποία η κυβέρνηση Μητσοτάκη ετοιμάζεται να εποικίσει με Σομαλούς και άλλους Αφρο-ασιάτες.

Η συνέντευξη της γνωστής δικηγόρου δόθηκε στον Μάκη Βραχιολίδη και στην εκπομπή του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ. Ακούστε κάνοντας κλικ στα κόκκινα γράμματα από το 24.20'' ως το 47.10''



https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2020/05/blog-post_371.html
---------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Κατ' αὐτούς τούς «δικαστάς», λοιπόν, ἄν οἱ λαθρομετανάσται ἐπιτεθοῦν στό σπίτι σου ἐπανειλημμένως καί οἱ καταγγελίες σου στήν Ἀστυνομίαν δέν φέρουν κανένα ἀποτέλεσμα, τότε νά πάρῃς τήν οἱκογένειάν σου καί νά φύγῃς ἀπό τό σπίτι σου, ἀφήνοντάς το στούς λαθρομετανάστας!!!!!

Οι δύο λόγοι του Νεστορίου

Ο αββάς Κυριακός ( 5ος- 6ος αι. ) ήταν πρεσβύτερος στη λαύρα του Καλαμώνος, κοντά στον ποταμό Ιορδάνη. Κάποτε διηγήθηκε τα εξής: 
« Μια νύχτα είδα στον ύπνο μου να στέκουν έξω από το κελί μου μια πορφυροντυμένη γυναίκα με σεμνή εμφάνιση και δυο άνδρες ιεροπρεπείς και σεβάσμιοι. Κατάλαβα πως η γυναίκα ήταν η ίδια η Υπεραγία Θεοτόκος, ενώ από τους άνδρες ο ένας ήταν ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος και ο άλλος ο Τίμιος Πρόδρομος. 
Βγήκα από το κελλί και τους παρακάλεσα να περάσουν μέσα για να το ευλογήσουν. Η Θεοτόκος όμως αρνήθηκε. Εγώ επέμενα για πολλή ώρα να την παρακαλώ, οπότε
Eκείνη αποκρίθηκε αυστηρά:
- Έχεις τον εχθρό μου στο κελλί σου και πως θέλεις να μπω;
 

Του αειμνήστου καθηγητού του Πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννου Κορναράκη

«Ο θρησκευτικός συγκρητισμός, τον οποίο καλλιεργεί και προωθεί η Νέα Εποχή, η απαράδεκτος δια κάθε ορθόδοξον χριστιανόν άποψις, ότι όλαι αι θρησκείαι ή «τα πνευματικά μονοπάτια», κατά την νεοεποχίτικην ορολογίαν είναι παράλληλοι δρόμοι, οι οποίοι οδηγούν εις τον Θεόν, προσκρούουν απολύτως εις την Ορθόδοξον αυτοσυνειδησίαν μας, ότι η εν Χριστώ Ιησού αποκαλυφθείσα Αλήθεια είναι μοναδική, ανυπέρβλητος και αναντικατάστατος. Το πανθρησκειακό όραμα, το οποίον εξισώνει το μυστήριον της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος με τα πάσης φύσεως ανθρωποκεντρικά μορφώματα… δεν έχει θέσιν εις την ζωήν των ορθοδόξων, αλλά ουσιαστικώς αποτελεί άρνηση της εν Χριστώ Ιησού σωτηρίας, ελευθερίας και ελπίδος μας»

Μάγια θα πη η λειψή πίστη. Οι μάγισσες δεν μπορούν να βάλουν το πόδι τους στον αγρό του Χριστού.

Στο Γεωργίτσι της Μάνης, περί το 1850 ήταν μία διάσημη μάγισσα. Ήταν πληγή της περιοχής. Την έτρεμαν οι πάντες. Κάποτε όμως, την συνάντησε ο καλόγηρος Χριστόφορος Παπουλάκος, ο λαϊκός ιεροκήρυκας. Της επετέθη με την μαγκούρα του και την τσάκισε στο ξύλο. Έκθαμβοι οι Μανιάτες κοίταζαν τον Γέροντα: «Τι με κοιτάζετε;» τους λέει «και γιατί την φοβόσαστε αυτή την βρωμογυναίκα; Να σας το πω εγώ. Φοβάσθε, διότι λιγόστεψε η πίστη σας και παρατήσατε τον δρόμο του Χριστού. Διατί τάχα δεν την φοβούμαι εγώ;

Φωτισμὸς καὶ ἁγιασμὸς τῆς ψυχῆς μου, τῶν ἁμαρτιῶν μου ἡ ἀπολύτρωσις

Σωτηρία μου, παρηγορία μου, ἐμὴ ζωή, ἐμὸν φῶς, ἐμὴ ἐλπίς, ἀναψυχή μου, θυμηδία μου, καταφυγή μου, σκέπη, ῥῶσις τῆς ἐμῆς ψυχῆς, εὐφροσύνη, ἡδύτης, τεῖχος, προσφύγιον, ὀχύρωμα, ὅπλον, ἀντίληψις, δόξα, πνοή μου, προστάτις, μεσῖτις, γαλήνη, ἐπίσκεψις, καύχημα, εἰρήνη, ἰσχύς, βάδισμα, ὕμνησις, τροφή, στολή, χαρά, εὐλογία, ἄγκυρα, εὐπορία, δρόσος, σεμνοπρέπεια, ἁγιωσύνη, μεγαλωσύνη, λύτρωσις· τῶν λυπηρῶν μου παράκλησις, βοηθὸς τῆς ἐμῆς ἀπορίας, φωτισμὸς καὶ ἁγιασμὸς τῆς ψυχῆς μου, τῶν ἁμαρτιῶν μου ἀπολύτρωσις, τὸ ἐμὸν ἐκ Θεοῦ ψυχαγώγημα, τῆς ξηρανθείσης μου καρδίας θεόρρυτος ῥανίς, τῆς ζοφερᾶς μου ψυχῆς τηλαυγεστάτη λαμπάς, τῆς γυμνότητός μου ἀμφίασις, τῶν στεναγμῶν μου κατάπαυσις, τῶν συμφορῶν μου μεταποίησις· ἐγκράτεια, ἁγνεία, ἀνδρεία, σωφροσύνη, τῶν ἀρετῶν κόσμος, ἐλευθερία μου, λιμήν, θησαυρός, ἐμπόρευμα τὸ ὄντως αἰώνιον, ἐπίκυρος μετάνοια, ὕψωμα, εὐεξία, κάλλος, ἰσχύς, εὐβουλία, σύνεσις, ἀγαλλίαμα, λαμπρότης μου.

Ἀγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου

ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ

ΟΤΙ Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ                            

Και λίαν πρωϊ της μιάς Σαββάτων, έρχονται επί το μνημείον, ανατείλαντος του ηλίου (Μάρκ. ιστ: 2).                                 

Πέλαγος αληθινά αδιεξίτηλον τα έργα σου, Κύριε, άβυσσος πολλή τα κρίματά σου. Δεν είναι πολλαί ημέραι, αφ’ ου αποχαιρετών τους Μαθητάς, τους εστερέωνες εις την αγάπην Σου με την μυστηριώδη Διαθήκην Σου, την οποίαν τους παρέδωκες εις τον καιρόν του Πάθους Σου και δια της οποίας τους έδωσες το προνόμιον, την κληρονομίαν, να είναι μύσται και Μαθηταί των απορρήτων Σου. Τους έδωσες εκεί ταύτην την καλήν παρηγορίαν το να μη είναι δούλοι Σου, επειδή ο δούλος δεν γνωρίζει τι ποιεί ο κύριός του. Συ όμως τους απεκάλυψας όλα τα απόκρυφα του Πατρός Σου. Ταύτα τα προνόμια είναι γεγραμμένα εις την Διαθήκην Σου· όθεν εις τον αιώνα τον άπαντα είναι ανεξάλειπτα. Αλλά σήμερον, όταν ακούω από τους ιδίους Ευαγγελιστάς, ότι πρώται αι γυναίκες ηξιώθησαν να ακούσωσι της Αναστάσεώς Σου το Μυστήριον, πρώται να ίδωσι τον Τάφον ανεωγμένον, πρώται να αξιωθώσιν αγγελικής οπτασίας, πρώται να ελευθερωθώσιν από εκείνον τον φόβον, όστις κατεκυρίευε τας καρδίας πάντων, αυτά πως δύναμαι να τα συμβιβάσω με τας υποσχέσεις της Διαθήκης Σου;

ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ

Τη αυτή ημέρα, Κυριακή Τρίτη από του Πάσχα, την των ΑΓΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ εορτήν επιτελούμεν, έτι δε μνείαν ποιούμεθα και του εξ Αριμαθαίας ΙΩΣΗΦ ος ην μαθητής κεκρυμμένος· προς δε και του νυκτερινού μαθητού ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ.                                                   

Εκ τούτων αι μεν Άγιαι Μυροφόροι Γυναίκες μάρτυρες είναι πρώται και αψευδείς της Αναστάσεως του Κυρίου. Ο Ιωσήφ δε και ο Νικόδημος είναι υπηρέται και μάρτυρες της Ταφής του Κυρίου· τα οποία, η Ταφή δηλαδή και η Ανάστασις του Χριστού, είναι τα κυριώτατα και συνεκτικώτατα δόγματα της αγιωτάτης ημών Πίστεως. Εκ τούτων ο μεν Ιωσήφ, επειδή επήγεν εις τον Πιλάτον και ζητήσας το Σώμα του Ιησού το ενεταφίασε, τον έρριψαν οι φονικώτατοι Ιουδαίοι εντός βαθέος λάκκου, εκ θείας δε δυνάμεως, δια χειρός θείου Αγγέλου, εκείθεν αρπάζεται και εις την Αριμαθαίαν, την ιδίαν του πατρίδα διασώζεται.