Προς θολολογους 3/ΕΞΑΡΙΔΕΣ (666) (τελευταίο) Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου (χημικού-βιοχημικού)

Εισαγωγικά

Εδώ και λίγες μέρες πραγματοποιούνται μια σειρά δημοσιεύσεων με θέματα που σχετίζονται με την πρόσφατη Αντιχριστολογία,με αφορμή τις νέες ταυτότητες. Βασικός σκοπός των δημοσιεύσεων είναι κατηχητικός,ώστε να σταματήσουν μερικοί ΥΠΕΡ-ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ. Κάποιοι όμως θεώρησαν τις δημοσιεύσεις ως εργολαβική τακτική για να πείσω να παραλάβουν τις νέες ταυτότητες, θέμα το οποίο ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ αφου είναι προσωπικό του καθενός.

Σημειώνω επίσης ότι οι δημοσιεύσεις είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένης εργασίας με πολύ πλούσια βιβλιογραφία. Επομένως κάπου βασίζονται και είναι διατυπωμένες πολύ προσεκτικά.

Η Αποκάλυψη θέλει πολύ μελέτη και προσοχή. Επειδή μερικά απο αυτά που γράφονται έρχονται σε αντίθεση με λόγια σύγχρονων γερόντων το μόνο που μπιορώ να ΄πώ ότι οι Γέροντες δεν είναι αλάνθαστοι όπως και Άγιοι δεν είναι αλάνθαστοι. Ούτε η Ορθόδοξη Εκκλησία τους καθιέρωσε ως ερμηνευτές της Αποκαλύψεως. Επομένως ο καθένας ας πράξει κατά συνείδηση, ας πιστέψει ο,τι θέλει και ας ρωτήσει τον πνευματικό του για το τι θα κάνει. Επίσης επισημαίνω ότι ένας νόμος γίνεται ανενεργός όταν κριθεί από τα αρμόδια όργανα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ή ότι έρχεται σε αντίθεση ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ή ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ. Επομένως χρειάζονται αντίστοιχες ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ για την προσβολή του νόμου.

Ο Χριστός είπε:

Υπάρχει ο αριθμός 666 σε εκκλησιαστικά κείμενα; Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου(χημικού-βιοχημικού)

Βεβαίως και υπάρχει όπως φαίνεται στα παρακάτω κείμενα.

Α.«Και ην ο σταθμός του χρυσίου του εληλυθότος τω Σαλωμών εν ενιαυ τω ενί εξακόσια και εξηκονταέξ τάλαντα χρυσίου»( . . Γʹ Βασιλ. ιʹ 14)

Β. «Και ούτοι οι υιοί της χώρας οι ανα βαίνοντες από της αιχμαλωσίας της αποικίας» «και επέστρεψαν εις 'Ιερουσαλήμ και 'Ιούδα ανήρ», «οι ήλθον μετά Ζοροβάβελ»· «...υιοί 'Αδωνικάμ εξακόσιοι εξήκονταέξ» ( . . Βʹ Εσδρ. βʹ 1 και 13)

Γ. [«Κάποτε αρρώστησε ένας από τους μεγιστάνες της πόλεως. Είχε τη συνήθεια ο όσιος να πηγαίνει και να παίζει στο σπίτι του. Όταν η κατάστασή του χειροτέρεψε και κόντευε να πεθάνει, έβλεπε στον ύπνο του πως παίζει τάβλι με ένα μαύρο. Αυτός ήταν ο θάνατος. Ήταν η σειρά του αρρώστου να ρίξει, κι αν δεν έριχνε τρεις φορές έξι, θα έχανε. Του παρουσιάστηκε στον ύπνο του ο αββάς Συμεών και του λέει: ''Τι γίνεται, τρελέ; 'Αλήθεια, θα σε νικήσει τώρα αυτός ο μαύρος. Δώσε μου το λόγο σου ότι δεν θα απατήσεις άλλη φορά τη γυναίκα σου, κι εγώ θα ρίξω για σένα και δεν θα σε νικήσει''. 'Ορκίστηκε τότε αυτός, και ο όσιος πήρε τα ζάρια, έριξε κι έπεσαν τρεις φορές έξι. Όταν ξύπνησε ο άρρωστος, πήγε ο Σαλός στο σπίτι του και του λέει: ''Καλή ζαριά έριξες, ανόητε. Πίστεψέ με όμως, αν παραβείς τον όρκο σου, θα σε πνίξει εκείνος ο μαύρος''. Και αφού έβρισε αυτόν κι όσους ήταν στο σπίτι, έφυγε τρέχοντας» (Λεοντίου Νεαπόλεως, 'Ο Αγιος Συμεών ο διά Χριστόν Σαλός, Πρωτότυπο κείμενο-μετάφρασις, έκδοσις βʹ, σελ. 105, «Το Περιβόλι της Παναγίας», Θεσσαλονίκη 1986).

Συμπέρασμα

'Η 'Ορθόδοξος 'Εκκλησία ουδέποτε δίδαξε, ότι ο αριθμός 666 είναι «επικίνδυνος» και επομένως ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται με «επιφύλαξη», επειδή δήθεν αποτελεί το «όνομα» του 'Αντιχρίστου η παριστάνει τούτο η αντιπροσωπεύει αυτόν η λειτουργεί ως έμβλημα η σύμβολο αυτού.

Οι 'Ιεροί 'Ερμηνευτές, ομιλούντες για το «όνομα» του 'Αντιχρίστου, ποτέ δεν μας επέστησαν τον δήθεν κίνδυνο, και μάλιστα διαχρονικά (και προ της ελεύσεως του 'Αντιχρίστου), του αριθμού 666· αντιθέτως: επισημαίνοντες ότι αυτός αντιστοιχεί σε πολλά ονόματα, αναιρούν σαφώς την δοξασία ότι ο 666 είναι δήθεν η «ταυτότης του 'Αντιχρίστου», εφ' όσον ο αριθμός της ταυτότητος είναι ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΟΣ.Δηλ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟ.