Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου :

Δώσε ψωμί, όσο μπορείς. Δεν έχεις ψωμί; Δώσε τουλάχιστον έναν οβολό. Δεν έχεις οβολό; Δώσε ένα ποτήρι δροσερό νερό. Δεν έχεις ούτε αυτό; Πένθησε μαζί με τον θλιμμένο και θα λάβεις μισθό. Γιατί ο μισθός εξαρτάται από τη προαίρεσή σου και όχι από το τι μπόρεσες να κάμεις.

Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Eρμηνεία του 15ου Κανόνος από το νέο βιβλίο του, που μόλις κυκλοφόρησε.



ζ ΄.  θεωρία τς συντεταγμένης ποτειχίσεως

μέ τούς στρατηγούς πρωτοστάτας ες ατήν.


Η θεωρία ατή πού κούγεται πό μερικούς ς δικαιολογία διά τήν π’ όριστον ναβολή τς ποτειχίσεως δέν θά πρεπε κν νά ναφερθ ες τήν παροσα μελέτη, διότι δέν χει καμμία σοβαρότητα καί θεολογικό πόβαθρο, λλά ποδεικνύει τήν πανουργία πρός ξεύρεσι δικαιολογιν καί ναβολή τς δυναμικς ντιμετωπίσεως τς αρέσεως κατά τήν λαϊκή κφρασι «ποιος δέν θέλει νά ζημώση, δέκα μέρες κοσκινίζει». Ες ατήν ν λίγοις ναφέρομε τά ξς:
1.  θεωρία ατή ποδεικνύει τόν φόβο καί τόν τρόμο πού μς διακατέχει ς πρός τίς πιπτώσεις πού πρέπει νά ποστομε σηκώνοντας, ες τά θέματα τς μολογίας τς πίστεως, τόν σταυρό το Κυρίου. Ο πιπτώσεις δέ ατές εναι καθαιρέσεις, περιθωριοποίησις, σύνταξις μετά τν λίγων  λαχίστων, δυσφήμισις καί μομφή περί πλάνης καί ξόδου πό τήν κκλησία, στέρησις τιμν καί παίνων, ποβολή τς πισκοπικς προστασίας καί μπρέλας καί κυρίως λλαγή τς θεολογίας καί τς νοοτροπίας μας.


Συνεχίζεται.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Η Μεταμόρφωση του Σωτήρως 2012


Δημοσιεύτηκε στις 6 Αύγ 2012 από 

Ασύλληπτο ! Στην εορτή της Παναγίας στις 15 Αυγούστου θέλουν κι΄ αυτοί να επιδείξουν το Ισλαμικό Ραμαζάνι τους !



Κι΄ ενώ πλησιάζει η μεγάλη και πένθιμη Ορθόδοξη Χριστιανική εορτή της Κοίμησης της Θεοτόκου, πού ως γνωστόν γίνεται στις 15 Αυγούστου, κάποιοι πονηροί διοργανωτές πού βρίσκουν εύκολα είσοδο στα Υπουργεία και στους Οργανισμούς ενώ κάποιοι άλλοι καημένοι φιλοπάτριδες Έλληνες πατριώτες δεν μπορούν ούτε να τά πλησιάσουν ( όπως καί άλλοτε έχουμε σημειώσει ώς  http://patrablog.blogspot.com  ),βρήκαν την μέρα και την εορτή της Θεοτόκου για να κάνουν και οί Μουσουλμάνοι τις ίδιες μέρες το μπαϊράμ  ραμαζάνι τους 

Αυτοί λοιπόν οί Ισλαμιστές, Τούρκοι, Αφγανοί, Πακιστανοί, και πάει λέγοντας, ( βοηθούμενοι και από κάποιους άλλους μισέλληνες καί ανθέλληνες πού σε κάθε εποχή υπάρχουν…), απόγονοι εκείνων των Μωαμεθανών πού κατέσφαζαν τους Έλληνες για 400  περίπου χρόνια μέχρι την ώρα πού καταδιωκόμενοι από τους Έλληνες επαναστάτες και οπλαρχηγούς επέστρεψαν στην πατρίδα τους, βρήκαν τώρα την χρυσή ευκαιρία να κάνουν εδώ και τις γιορτές τους…


Είναι γι΄αυτούς η χρυσή ευκαιρία τώρα, σε μια εποχή ανίκανων πολιτικών πού φοβισμένοι σαν λαγοί ( καί μέ "βρεγμένα" τα παντελόνια τους, όπως μάς έλεγε θυμόσοφα ένας αναγνώστης... ) πνέουν ήδη τα λοίσθια μη γνωρίζοντας από πού θα τους έλθει, και από πού  να φυλαχτούνε…


Δούρειος ίππος !

Τό Ισλάμ μπαίνει πιά στήν χώρα μας μέ  το πρόσωπο τού μετανάστη μέχρι να δοθεί το τελικό σύνθημα...


Έτσι λοιπόν οί Ισλαμιστές  επανέκαμψαν τα τελευταία χρόνια στην πατρίδα μας ως δήθεν οικονομικοί μετανάστες αλλά κυρίως ως Δούρειοι ίπποι καταστροφής της Ελλάδας με άλλο σύστημα και με χίλια πρόσωπα…

Τα τριακόσια ονόματα της Παναγίας



Παναγία Μολυβδοσκεπάστου
Tα  τριακόσια  ονόματα της Παναγίας
Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου.

Στων Ελλήνων όλες τις κοινότητες στην εορτή της Παναγίας γίνονται μεγάλα πανηγύρια και μαζεύονται σ’ αυτά όλοι, από όπου κι αν ζουν, από κάθε μέρος του πλανήτη. Η πίστη, η αγάπη, η γόνιμη σκέψη και η εφευρετικότητα όχι μόνο των καλλιτεχνών και των λογίων, αλλά και του απλού πιστού λαού προς  την Παναγία φαίνεται και από τις επωνυμίες που της έχουν δώσει, που ξεπερνούν  τις τριακόσιες και που μπορούν να χωριστούν σε οκτώ κατηγορίες.
1.     Από την παράσταση της Παναγίας στην εικόνα. Τέτοια ονόματα είναι της Βρεφοκρατούσας, της Γλυκοφιλούσας, της Γαλακτοτροφούσας, της Πλατυτέρας των Ουρανών, της Οδηγήτριας, της Εσφιγμένης και άλλα. Είναι ακόμη το επίθετο "Δεξιοκρατούσα", ή "Δεξιά", όταν κρατάει τον Χριστό στο δεξί της χέρι και όχι προς το μέρος της καρδιάς της. Ακόμη "Μεγαλομμάτα", όταν ο εικονογράφος έχει ιστορήσει την Παναγία με μεγάλα μάτια. 

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Mία μαζική προσβολή της Ταυτότητας των Ελλήνων


Δύο ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ σηκώνουν ανάστημα με επιστόλη-εξώδικη δήλωση για το Ραμαζάνι στην Αθήνα! 

Την παρακάτω επιστολή απέστειλαν στα υπουργεία Παιδείας, Δημοσίας Τάξεως, Εσωτερικών, Πολιτισμού-Αθλητισμού καθώς και στο δήμο Αθηναίων δύο θαρραλέες Ελληνίδες η...
Όλγα Γ. Γεριτσίδου και η Τάνυα-Μαρία Γεριτσίδου. 

Αξίζει να τη διαβάσουμε και να τη διαδώσουμε όσο πιο πολύ μπορούμε.

Θέμα : « Αίτημα νομικής και Ηθικής τοποθετήσεως επί ζητήματος καταπάτησης του Συντάγματος και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ελλήνων»

Πληροφορηθήκαμε από διάφορες πηγές ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης ότι με αφορμή την εορτή του ραμαζανίου πρόκειται να επιτραπεί από τις υπηρεσίες σας πολυπληθέστατη δημόσια εκδήλωση πολλών χιλιάδων ανθρώπων που ασπάζονται το Ισλάμ, σε μία εκτίμηση συγκεντρώσεως από πολλές δεκάδες έως και εκατοντάδες χιλιάδες άτομα, σε καίρια ιστορικής και συμβολικής σημασίας σημεία της Αθήνας. Επίσης, καθίσταται ξεκάθαρο ότι οι υποκινητές-διοργανωτές του συγκεκριμένου εγχειρήματος δεν επιφυλάσσουν πρόσκληση μόνο για τους νόμιμους κατοίκους της Αθήνας που ασπάζονται το Ισλάμ αλλά αντιθέτως μία παν-συγκέντρωση κάθε τέτοιου ατόμου, είτε είναι Έλληνας είτε αλλοδαπός και άνευ οιουδήποτε ελέγχου περί της νομιμότητας ύπαρξης αυτού του ατόμου καν σε Ελληνικό έδαφος.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

“Αχ , να Σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς!...”


Μέσα στην φωτιά του πολέμου
“Αχ , να Σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς!...”
(Μία ιστορία θείου ελέους)

“Πίστεψα και πιστεύω
στο άπειρο έλεος του Θεού
που διψάει για την σωτηρία
κάθε ανθρώπου”.
(Στάρετς Αρσένιος ο Ρώσος)

Μέσα στην δίνη των γεγονότων που εκτυλίχτηκαν στον περσικό κόλπο πριν μερικά χρόνια, έλαβε χώρα ένα γεγονός, που όμως δεν είδε το φως της δημοσιότητας ευρέως, όπως θα άξιζε.
Ανάμεσα στα συντρίμμια του πολέμου, βρέθηκε και μια επιστολή με … ασυνήθιστο παραλήπτη, αλλά και περιεχόμενο. Ο επιστολογράφος ήταν ένας στρατιώτης, “πρώην άθεος”, όπως ομολογεί ο ίδιος, που τον έσωσε ο Θεός θαυματουργικά από μία οβίδα, η οποία έπεσε ακριβώς δίπλα του. Παραλήπτης ήταν ο Ευεργέτης του! Γράφει:

“Άκουσε, Θεέ μου!
Ακόμα δεν σου έχω μιλήσει. Όμως τώρα επιθυμώ να σου πω φιλικά “τι κάνεις; τί γίνεσαι;”. Μου είπαν ότι δεν υπάρχεις  και σαν ανόητος το πίστεψα. Όμως χθες το βράδυ, από το βάθος του κρατήρα μιάς οβίδας είδα τον Ουρανό Σου, είδα το μεγαλείο Σου. Και τότε κατάλαβα ότι μου είχαν πει ψέματα…!
Είναι παράξενο ότι χρειάστηκε να έλθω σ’ αυτόν τον καταχθόνιο τόπο για να ανακαλύψω το Πρόσωπό Σου! Τώρα που Σε γνώρισα, Σ’ αγαπάω τρομερά, Θεέ μου! Αυτό θέλω να το ξέρεις.
Σε λίγο να γίνει μια ακόμα απαίσια μάχη. Ποιος ξέρει; Μπορεί να φτάσω στο σπίτι Σου απόψε. Δεν υπήρξαμε όμως σύντροφοι μέχρι τώρα κι αναρωτιέμαι, Θεέ μου, αν θα  με περιμένεις στην πόρτα Σου!
Μπα, να που κλαίω! Εγώ να χύνω δάκρυα; Τι παράξενο!... Αχ , να Σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς!... Απ’ τη στιγμή που Σε συνάντησα, δεν φοβάμαι να πεθάνω, δεν φοβάμαι τίποτα.
Αχ ,να Σε είχα γνωρίσει πιο νωρίς!...”

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.

Οι δε «Βίοι των Αγίων» τι είναι; Τίποτε άλλο παρά ένα είδος συνεχίσεως των « Πράξεων  των Αποστόλων» . Μέσα εις αυτούς τους «Βίους» συναντά κανείς το ίδιον Ευαγγέλιον, την ιδίαν ζωήν, την ιδίαν αλήθειαν, την ιδίαν δικαιοσύνην, την ιδίαν αγάπην, την ιδίαν πίστιν, την ιδίαν αιωνιότητα, την ιδίαν « δύναμιν εξ ύψους» , τον ίδιον Θεόν και Κύριον. Διότι «Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας» (Εβρ. 13,8) : ο αυτός δι΄ όλους τους ανθρώπους όλων των αιώνων, διαμοιράζων τα ίδια χαρίσματα και τας ιδίας θείας ενεργείας εις όλους τους πιστεύοντας εις Αυτόν. Αυτή η συνέχισις όλων των θείων δυνάμεων και ζωοποιών ενεργειών, των παραμενουσών και παρατεινομένων εις την Εκκλησίαν του Χριστού δια μέσου των αιώνων και από γενεάς εις γενεάν, αποτελεί ακριβώς την ζώσαν Ιεράν Παράδοσιν. Η αγία αυτή Παράδοσις συνεχίζεται αδιακόπως ως ζωή χαρασματική εις όλους τους χριστιανούς, μέσα εις τους οποίους δια των αγίων μυστηρίων και των αγίων αρετών ζη εν χάριτι ο ίδιος ο Χριστός, ο Οποίος είναι όλος παρών εις την Εκκλησίαν Του, ούτως ώστε να είναι αυτή το πλήρωμά Του: «το πλήρωμα του τα πάντα εν πάσι πληρουμένου» . Ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι το υπερτέλειον πλήρωμα της Θεότητος: «ότι εν Αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της Θεότητος σωματικώς» (Κολ. 2,9). Οι δε χριστιανοί πρέπει, δια των αγίων μυστηρίων και των αγίων αρετών, να πληρωθούν «εις παν το πλήρωμα του Θεού» (Εφ. 3,19). Οι «Βίοι των Αγίων» εμφανίζουν ακριβώς αυτά τα πρόσωπα, τα πεπληρωμένα δια Χριστού του Θεού, πρόσωπα χριστοφόρα, άγια, εις τα οποία διαφυλάσσεται και δια των οποίων μεταδίδεται η αγία παράδοσις αυτής της εν χάριτι ζωής. Διαφυλάσσεται και μεταδίδεται δια της αγίας ευαγγελικής πολιτείας των. διότι οι βίοι των αγίων δεν είναι άλλο, παρά αι ευαγγελικαί θείαι αλήθειαι μεταφερθείσαι εις την ανθρωπίνην ζωήν μας δια της χάριτος και των ασκήσεων. Δεν υπάρχει ευαγγελική αλήθεια, η οποία να μη ημπορή να μεταβληθή εις ζωήν.


 Συνεχίζεται.  

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος - Κυριακή Θ' Ματθαίου


Δημοσιεύτηκε στις 4 Αύγ 2012 από 
Αρχείο mp3 - Εκφων. 5/8/2001 - Διάρκεια 00:27:21- Μέγεθος 18,7 MB (4/8/2012)
Πηγή: http://www.impantokratoros.gr/7C1E6439.el.aspx