ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ - Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


      +π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης

Επειδή οι Ευνομιανοί εδέχοντο τας ιδίας θέσεις με τους Αρειανούς δια εμφανίσεις του υποτιθεμένου κτιστού Λόγου - Αγγέλου εις τους προφήτας, αυτή η ιδία συζήτησις μετεφέρθη εις την Β' Οικουμενικήν Σύνοδον. Ο Άγιος Βασίλειος ο Μέγας, με ολίγην ανυπομονησίαν, απευθύνεται εις τον Ευνόμιον, ως ακολούθως: "ου παύση προσαγορεύων, ω άθεε, τον όντως όντα, την πηγήν της ζωής, τον πάσι τοις ούσι του είναι παρεκτικόν; Ός οικίαν εαυτώ και πρέπουσαν τη εαυτού αϊδιότητι εν τω προς τον ίδιον θεράποντα Μωσέα χρηματισμώ προσηγορίαν εξεύρεν, όντα εαυτόν ονομάσας; "Εγώ γαρ ειμί, φησίν, ο ών"". Και τούτοις ουδείς αντερεί μη ουχί εκ προσώπου του Κυρίου ειρήσθαι, ούκουν όστις γε μη το ιουδαϊκόν κάλυμμα, επί τη αναγνώσει Μωσέως, κατά της εαυτού καρδίας επικείμενον έχει. Γέγραπται γάρ, ότι "ώφθη τω Μωσεί άγγελος Κυρίου επί του βάτου εν πυρί φλογός".  Άγγελον τοίνυν προτάξασα της διηγήσεως η Γραφή, Θεού επάγει την φωνήν, "Είπε γάρ, φησί, τω Μωσεί. Εγώ ειμί ο Θεός του πατρός σου Αβραάμ".  Και μετ' ολίγα πάλιν "Εγώ ειμί ο ών", Τις ουν ο αυτός και άγγελος και Θεός; Άρα ουχί περί ου μεμαθήκαμεν, ότι καλείται το όνομα αυτού "Μεγάλης Βουλής Άγγελος"".  Μετά συνοψίζων τας ιδίας παρατηρήσεις δια την συνάντησιν μεταξύ του Αγγέλου - Λόγου και του Ιακώβ, το οποίον ευρίσκει τις εις τον Άγιον Αθανάσιον τον Μέγα και εις τους προηγουμένους πατέρας, ο Άγιος Βασίλειος εκφράζει την ιδίαν εξηγητικήν αρχήν καθώς είδαμε εις τον επίσκοπον Αλεξανδρείας. "Παντί ουν δήλον, ότι ένθα και άγγελος και Θεός ο αυτός προσηγόρευται, ο Μονογενής εστι δηλούμενος, εμφανίζων εαυτόν κατά γενεάν τοις ανθρώποις, και το θέλημα του Πατρός τοις αγίοις εαυτού διαγγέλλων. Ώστε και επί του Μωσέως όντα εαυτόν ονομάσας, ου άλλός τις παρά τον Θεόν Λόγον, τον εν αρχή όντα προς τον Θεόν, νοηθείη".
       
      Συνεχίζεται.

έχουμε γίνει όλοι ουνίτες χωρίς να το έχουμε πάρει χαμπάρι.


......Οι οικουμενιστές σαν τερμίτες αλλοιώνουν την δογματική διδασκαλία 
της Εκκλησίας, και
στο τέλος θα έχουμε γίνει όλοι ουνίτες χωρίς να το έχουμε πάρει χαμπάρι. Θα απολαμβάνουμε τον βαρούχιο ύπνο, με τη σκέψη 
ότι οι ταγοί έρχονται και παρέρχονται, αλλά το πουλάκι θα έχει πετάξει,
 όπως έχει πετάξει και για τους παπικούς. Έτσι έλεγαν και αυτοί : δεν πειράζει ας λέει ο πάπας τα δικά του. Οι πάπες έρχονται και παρέρχονται αλλά η Εκκλησία εδώ θα είναι..... 

Η "Εκκλησία" εκεί είναι, αλλά το Πνεύμα το Άγιο δεν είναι εκεί,
 για να καθαγιάσει τον άρτον και τον οίνο σε Σώμα και Αίμα Χριστού, διότι χωρίς την Σάρκα και το Αίμα Του, Βασιλεία Θεού, γιοκ..... 

Ελπίζω, αντιλαμβάνεσαι σεβαστέ επισκέπτη αυτής της ιστοσελίδας, όταν λέμε Εκκλησία, δεν εννοούμε τα
 οικοδομήματα...

Συνταρακτικό! Θαύμα του Αγ. Νικολάου:


Διαβάστε την συγκλονιστική αφήγηση:

"Στην πόλη Κουιμπίσεβ ζούσε μία οικογένεια: η ευσεβής μητέρα και η κόρη της Ζωή. Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς (31 Δεκεμβρίου) του 1956 η Ζωή προσκάλεσε επτά φίλες της και άλλους τόσους νεαρούς σε δείπνο και χορό. Τότε ήταν η νηστεία των Χριστουγέννων(1) και η μητέρα παρακάλεσε την Ζωή να μην προγραμματίσει μια εσπερίδα με χορούς και φαγητό , αλλά η κόρη επέμενε στο δικό της. Εκείνο το βράδυ η μητέρα πήγε στην Εκκλησία να προσευχηθεί.

Μαζεύτηκαν οι καλεσμένοι , αλλά ο αρραβωνιαστικός της Ζωής δεν είχε έρθει ακόμη. Το όνομα του ήταν Νικόλαος. Οι κοπέλες και τα αγόρια χωρίσθηκαν σε ζευγάρια και άρχισαν το χορό. Η Ζωή έμεινε μόνη της. Από αμηχανία χωρίς να πολυσκεφθεί , κατέβασε την εικόνα του αγίου Νικολάου του Θαυματουργού από τον τοίχο και είπε: «Θα πάρω αυτόν τον Νικόλα και θα πάω να χορέψω μαζί του», χωρίς να δίνει σημασία εν τω μεταξύ στις φίλες της, οι οποίες την συμβούλευσαν να μη κάνει αυτήν την βλάσφημη ενέργεια, αλλά η Ζωή απάντησε με θράσος: «Αν υπάρχει Θεός, ας με τιμωρήσει!»

Άρχισε να χορεύει , έκανε δύο γύρους , οπότε ξαφνικά μέσα στο δωμάτιο γίνεται ένας φοβερός θόρυβος, ανεμοστρόβιλος, και έλαμψε φως εκτυφλωτικό σαν αστραπή.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Το ψήφισμα του Δήμου Λαμίας για το «έργο» της Κιτσοπούλου η οποία προσπαθεί να εξευτελίσει τον Αθανάσιο Διάκο.


Το παρακάτω κείμενο, εγκρίθηκε ομόφωνα μετά την εισήγηση του δημοτικού συμβούλου Γιώργου Σαγιά:

«Αρρωστημένη απόπειρα εξευτελισμού του εθνομάρτυρα ήρωα Αθανασίου Διάκου έγινε από κάποια συγγραφέα ονόματι Λένα Κιτσοπούλου, με τη θετική στάση του Διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Γιώργου Λούκου. Η κυρία Κιτσοπούλου συνέγραψε το απαράδεκτο θεατρικό έργο με τίτλο: 'Αθανάσιος Διάκος: Η Επιστροφή' το όποιο εγκρίθηκε από τον κ. Λούκο και παίχτηκε στο προαναφερθέν Φεστιβάλ.
Πιο συγκεκριμένα η υπόθεση του έργου (σε περίληψη) είναι περίπου η εξής: 'Ο Αθανάσιος Διάκος ξανάρχεται στην ζωή. Ζει στη σημερινή Αθήνα, δουλεύει σε ψησταριά όπου σουβλίζει αρνιά και κοτόπουλα (σ.σ. ας προσεχθεί η ειρωνεία στο ρήμα «σουβλίζει» για τον ανασκολοπισθέντα Διάκο!). Έχει υπαλλήλους Κούρδους ντελιβεράδες, ενώ είναι παντρεμένος με την Κρυστάλλω την οποία ζηλεύει και ξυλοφορτώνει. Αυτή τον απατά με τον μετανάστη υπάλληλο του, οποίος και την αφήνει έγκυο. Ο απατημένος Διάκος το μαθαίνει και σφάζει τη γυναίκα του'.

Όλα αυτά με την ανοχή μιας δήθεν κουλτουριάρικης δοτής ακριβοπληρωμένης διοίκησης. Όλα αυτά με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου που εν μέσω σκληρής κρίσης - και ερήμην του - χρηματοδοτεί τις διαστροφές κάποιων. Όλα αυτά με σκοπό την απεθνικοποίηση, την αποϊεροποίηση και τον εθνομηδενισμό.
Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι ο ήρωας, ο γενναίος, το σύμβολο της αυτοθυσίας, ο ορισμός της αυταπάρνησης, ο πατριώτης, ο Έλληνας, ο Ορθόδοξος. Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι αυτός για τον οποίο κάθε χρόνο οργανώνουμε τα 'Διάκεια' ως ελάχιστο φόρο τιμής στην μνήμη του. Για μας, ο Αθανάσιος Διάκος είναι παντού: Στην πλατεία Διάκου στη Λαμία ο ανδριάντας του, στην πλατεία Λαού το κενοτάφιο του, στην Αλαμάνα το ψηφιδωτό και η προτομή του, στα τιμητικά αναμνηστικά της Ι.Μ. Φθιώτιδας η μορφή του. Κυρίως όμως, είναι στην καρδιά, στο μυαλό και στην ψυχή κάθε Λαμιώτη, κάθε Φθιώτη, κάθε Στερεοελλαδίτη, κάθε Ρουμελιώτη, κάθε Έλληνα, κάθε Πανέλληνα!

Καταγγέλλουμε την Λένα Κιτσοπούλου για το προσβλητικό έργο που συνέγραψε. Καταγγέλλουμε τον Γιώργο Λούκο για την έγκριση αυτού του απαράδεκτου 'έργου'. Είναι άλλο πράγμα ο σεβασμός της ελευθερίας λόγου και έκφρασης και η αγάπη για την τέχνη και άλλο η προσβολή εθνικών ηρώων και η δομική επίθεση στα συστατικά στοιχεία του Έθνους.
Ζητούμε από το Υπουργείο Πολιτισμού να λάβει άμεσα τα κατάλληλα μέτρα. Καλούμε την Ι.Μ. Φθιώτιδας, τους πέντε Βουλευτές της Φθιώτιδας και όλα τα Κόμματα να καταδικάσουν το απαράδεκτο 'έργο'. Ζητούμε από τους Συλλόγους και τους φορείς του τόπου μας να αντιδράσουν. Ως εδώ και μη παρέκει!».
Την ίδια ώρα, όπως γράφτηκε, όλοι στο χωριό Αθανάσιος Διάκος στα Βαρδούσια Φωκίδας είναι έξαλλοι από θυμό και ετοιμάζονται να στείλουν ψήφισμα διαμαρτυρίας στον αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού και συνομιλητή του Γιάννη Μπουτάρη, Κώστα Τζαβάρα. Όπως λένε, «η γελοιοποίηση του ήρωα συμπατριώτη μας δεν θα περάσει». Επίσης, με την Κιτσοπούλου τα έβαλε δημόσια ο μητροπολίτης Φθιώτιδας Νικόλαος.
Και η ΝΔ, ακόμα να διώξει το Λούκο...

Πηγή : http://www.elkosmos.gr/

"Ἔναρξις τῶν Μαθημάτων τῶν Κατηχητικῶν Σχολείων"


Πρωτ. 2965
ριθμ.Διεκπ. 1693
θήνσι 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ 2 9 3 0

Πρός
Τούς Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτας
τς κκλησίας τς λλάδος.



Σεβασμιώτατοι ν Χριστ δελφοί,
ερά Σύνοδος τς κκλησίας τς λλάδος, κατά τήν Συνεδρίαν Ατς τς 5ης μηνός Σεπτεμβρίου .., ρισεν ς μέραν νάρξεως τν Μαθημάτων τν Κατηχητικν Σχολείων κατά τό τρέχον τος τήν πρώτην Κυριακήν το μηνός κτωβρίου .. (τοι τήν 7ην κτωβρίου 2012).

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Ονομάζων την Εκκλησίαν σώμα Χριστού (Εφ. 1, 23. Κολ. 1,24), ο άγιος Απόστολος συνδέει το είναι της με το μυστήριον της σαρκώσεως του Θεού Λόγου, και δεικνύει ότι η ζώσα και αναλλοίωτος βάσις της ιστορικότητος της Εκκλησίας έγκειται ακριβώς εις το ότι ο Λόγος σαρξ εγένετο (Ιωάνν. 1, 14). Και δεικνύει ακόμη ότι η Εκκλησία, επειδή είναι το σώμα του Χριστού, εξαρτάται αμέσως και συνεχώς από τον σεσαρκωμένον Θεόν Λόγον εις ό,τι την καθιστά Εκκλησίαν. Το άμετρον πλήρωμα των θεανθρωπίνων χαρισμάτων και δυνάμεών της λαμβάνει αύτη από Αυτόν, ο Οποίος πληροί πάντα τα ιδικά της δι΄Εαυτού (πρβλ. Εφ. 1, 23. Κολ. 2, 9).                                                                                                                                       
Επειδή με όλον το είναι της και με όλην την ενεργητικότητά της εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον σεσαρκωμένον Θεόν, η Εκκλησία θεμελιούται όλη επί της ιστορικής πραγματικότητος του Ευαγγελίου: «ο Λόγος σαρξ εγένετο», τ.έ. εγένετο Θεάνθρωπος. Η αλήθεια αύτη είναι η βασική αλήθεια της Εκκλησίας, το θεμέλιον της Εκκλησίας. Δια τούτο η Εκκλησία κατά πάντα και εν πάσι είναι πρωτίστως θεανθρώπινος οργανισμός, και κατόπιν θεανθρωπίνη οργάνωσις.                                                                                                            

Συνεχίζεται.  

Πως o Ρωμαίος φιλόσοφος Σενέκας περιγράφει ... την εποχή μας !


του Πρωτοπρεσβυτέρου π. Στεφάνου Αναγνωστοπούλου.


 Ένας αρχαίος φιλόσοφος, ο ειδωλολάτρης Σενέκας, περιγράφοντας την εποχή του νομίζει κανείς ότι περιγράφει την δική μας εποχή, την εποχή του 2001. Γράφει λοιπόν: Ο κόσμος είναι γεμάτος βία, εγκλήματα και πάθη. Οι άνθρωποι συκοφαντούν ο ένας τον άλλον για να κερδίζουν θέσεις και αξιώματα. Κάθε μέρα η ακολασία αυξάνεται τρομακτικά και η ντροπή εξαφανίζεται. Ποδοπατείται ό,τι είναι καλό και ιερό. Περιφρονείται και χλευάζεται η αρετή και η αλήθεια, ενώ η ανηθικότητα διαδίδεται παντού και με κάθε ελευθερία, δηλαδή όπως θα λέγαμε σήμερα, με όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τηλεοράσεις, Internet, ραδιόφωνα, ρόζ τηλέφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, αισχρές βιντεοταινίες και λοιπά. Όλες δε οι κακίες και οι αισχρότητες συνεχίζει ο Σενέκας, δεν αποφεύγουν πλέον το φως, το επιδιώκουν, διότι τα πάντα γίνονται δημοσίως. Τόσο δε απροκάλυπτη κατήντησε η φαυλότητα, και τόσο ξεδιάντροπα διαφημίζεται, ώστε η αγνότητα είναι τόσο σπανία, που όχι μόνον δεν μπορείς να την βρεις, αλλ’ ούτε και το όνομά της το ακούεις ποτέ. Γι’ αυτό τα αίσχη και οι βρωμερότητες όλων των μελών της οικογενειακής ζωής των ειδωλολατρών, έχουν φτάσει στο κατακόρυφο. 

Αυτή η μικρή περιγραφή αδελφοί μου, η τόσο παραστατική, από τον ειδωλολάτρη φιλόσοφο Σενέκα, που έζησε στις αρχές του πρώτου αιώνος και αυτοκτόνησε επί Νέρωνος του αιμοσταγούς, είναι η πιο αληθινή περιγραφή της εποχής μας. Το μόνο πράγμα που παραλείπεται είναι το μέγεθος της βλασφημίας των θείων, που στην πατρίδα μας, την Ορθόδοξη Ελλάδα μας, έχει πάρει και αυτή τρομακτικές διαστάσεις. Οι πάντες βρίζουν, μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες, ακόμα και μικρά παιδιά. 

Αυτοκτονούμεν!!!


Ιανουάριος 1970---Δεκέμβριος 2011
15 .210 .000, δεκαπέντε  εκατομμύρια διακόσιες δέκα χιλιάδες ελληνόπουλα κατακρεουργήθηκαν από τις αμβλώσεις!!!
Με το εθνικό έγκλημα της νομιμοποιήσεως των αμβλώσεων και μάλιστα με δαπάνες του κράτους, δια του Ν. 1609 του 1986.
 Με την έντεχνη από το  1980  αλλοίωση της ομοιογένειας των Ελλήνων εκ 3.000. 000 μουσουλμάνων λαθρομεταναστών.
 Και τώρα με την  σταδιακή απονομή της ελληνικής ιθαγένειας σε μετανάστες και λαθρομετανάστες, είναι όντως τραγικόν, ευρισκόμεθα προ της  αλλοιώσεως και μειώσεως του ελληνικού πληθυσμού, και οι υπεύθυνοι του έθνους συνεχίζουν να νομιμοποιούν και να πληρώνουν δια 350 χιλιάδες περίπου, εκτρώσεις, ετησίως.
 Αυτοκτονούμεν!!!

Στα ανεβάσματα της αγάπης


ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012
Β΄ΛΟΥΚΑ

(Λουκ. στ΄31-36)                                                          (Β΄Κορ. στ΄16-ζ΄1)
                                               

«Καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι
και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως»

Το νέο ήθος του εν Χριστώ καινού ανθρώπου αποκαλύπτεται με τον πιο απλό και κατανοητό τρόπο μέσα από τη σημερινή ευαγγελική περικοπή. Την αγάπη που μας προσφέρει ο Χριστός καλούμαστε να την αντιπροσφέρουμε στους συνανθρώπους μας. Μόνο έτσι μπορεί να μετουσιώνεται σε πράξη η εκκλησιαστική εμπειρία και να επιβεβαιώνεται αυθεντικά η Ορθόδοξη πίστη μας. Άλλωστε, όταν θέλουμε να λέμε ότι αγαπάμε τον Θεό, αυτό μόνο στο πρόσωπο του κάθε συνανθρώπου μας μπορεί να επιβεβαιώνεται. Μόνο έτσι δημιουργούνται πραγματικές προϋποθέσεις για να τον αποκαλούμε και αδελφό μας στην προοπτική μιας αληθινής κοινωνίας αγάπης. Για να μας βοηθήσει λοιπόν η Εκκλησία να προσεγγίσουμε τη μεγάλη αυτή αλήθεια και εμπειρία ζωής, μάς προσκαλεί να γίνουμε δέκτες των αιωνίων μηνυμάτων της συγκεκριμένης περικοπής. Πληροφοριακά να αναφέρουμε ότι είναι απόσπασμα από την επί του Όρους Ομιλία του Κυρίου.

H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

"Ιερή" απάτη 3.000 ευρώ


ΠΩΣ 20ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΧΗΡΑ ΙΕΡΕΑ ΣΤΗ ΧΙΟ, ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΣ ΤΗΣ 3.740 ΕΥΡΩ


Θύμα “ιερής” απάτης έπεσε το πρωί της Δευτέρας η παπαδιά Μ. Κουγιούλη, χήρα ιερέα που κατοικεί εδώ και χρόνια στην πόλη της Χίου.

Το σενάριο της απάτης ξεκίνησε όταν άγνωστος τηλεφωνώντας στο σπίτι της παπαδιάς, συστηνόμενος ως πατήρ Ιωάννης από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, της ανέφερε ότι ο αείμνηστος ιερέας προτού πεθάνει είχε ξεκινήσει δικαστικό αγώνα προκειμένου να διεκδικήσει αναδρομικά από το ελληνικό δημόσιο.



H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ - Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


+π. Ιωάννης Σ. Ρωμανίδης
http://www.romanity.org/htm/im/w.gif                                                                                                                                                                         Αυτό σημαίνει ότι η Παλαιά Διαθήκη είναι Χριστοκεντρική, αφού ο Χριστός είναι ο 
προενσαρκωθείς Άγγελος του Κυρίου και της Μεγάλης Βουλής, ο Κύριος της Δόξης και ο Κύριος Σαββαώθ, εις τον Οποίον οι πατριάρχαι και προφήται βλέπουν και ακούουν τον Θεόν και μέσω του Οποίου λαμβάνουν την χάριν, την βοήθειαν και την συγχώρησιν.

      Το ότι οι Ορθόδοξοι και οι Αρειανοί συνεφώνουν ότι ο Άγγελος - Λόγος ήτο Εκείνος, όστις ενεφανίσθη και απεκάλυψεν τον Θεόν εις τους Προφήτας και ομοίως ήτο το Ίδιον Πρόσωπον, το Οποίον έγινεν Άνθρωπος και Μεσσίας, θα έπρεπε να ληφθή πολύ σοβαρώς ως το κλειδί της κατανοήσεως των αποφάσεων της Α' και των ακολούθων Οικουμενικών Συνόδων. Είναι σπουδαίον να κατανοήση τις ότι οι Ορθόδοξοι και οι Αρειανοί δεν διεφώνουν θεωρητικώς επί ενός αφηρημένου Δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τριάδος, του Οποίου την ταυτότητα και την φύσιν σκιαγραφούσε τις υποκειμενικώς δια στοχασμού επί βιβλικών χωρίων με την βοήθειαν της Εκκλησιαστικής φιλοσοφίας και του Αγίου Πνεύματος. Εκείνο, δια το οποίον αυτοί συνεζήτουν, ήτο η πνευματική εμπειρία των προφητών και αποστόλων, ιδιαιτέρως, εάν είναι είς κτιστός ή άκτιστος Λόγος, ο Οποίος εμφανίζεται "εν δόξη" εις αυτούς και αποκαλύπτει "εν Εαυτώ", ως Εικών του Θεού, τον Πατέρα, ως Αρχέτυπον.
       
      Συνεχίζεται.