Μυστήριο Γάμου, όταν η σχέση εξοβελίζει τήν λέξη κοινωνία --- Kyprianos Christodoulides

 Διάβασε, αναγνώστη, εσύ που έμαθες ότι ο Χριστιανισμός είναι "προσωπική σχέση" καί ακόμη "δέν είναι θρησκεία". Νά, τί γράφει ο δάσκαλός σου. Ο Μεγάλος άρχοντας ρήτωρ τού Φαναρίου.

Υπάρχουν καί σχόλια

[ "[...] Εδώ πρόκειται για μια προσωπική σχέση. Έχεις έναν Θεό που είναι μανικά, τρελά, ερωτευμένος με τον κάθε άνθρωπο και που το δείχνει με μια ιστορική πράξη. Με μια ένσαρκη ιστορική πράξη.

Αυτές τις ιστορικές πράξεις και την προσωπική σχέση, δεν τις πλησιάζεις ποτέ με ιδεολογήματα,ούτε με νοήματα.

Την πλησιάζεις από άλλο δρόμο. Όπως γνωρίζεις ένα πρόσωπο. Είναι δυνατόν όταν είσαι ερωτευμένος, να έγινες ερωτευμένος διαβάζοντας βιβλία κι επειδή μελέτησες περί του προσώπου που αγαπάς;

Είσαι ερωτευμένος μέσα στα όρια μιας σχέσης, μιας αμεσότητας σχέσης. .......

Aναστάσιμες παρεκτροπές.

Απόσπασμα

Έρευνα : πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου

 

Α. Η  συνεχής έκθεση λατρευτικών δραστηριοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένα χαρακτηριστικό,ιδιαίτερα έντονο την Μεγάλη Εβδομάδα, είναι η συνεχής έκθεση λατρευτικών δραστηριοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ο καθηγητής Μ.Βαρβούνης σχολιάζει ως εξής το φαινόμενο αυτό:»Λειτουργική υπερβολή – κατ’ εμέ κριτή – αποτελεί επίσης η συνεχής έκθεση λατρευτικών ή συναφών δραστηριοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν βλέπω που μπορεί να ωφελήσει….Θα πρέπει επίσης να σημειώσω ότι δεν καταλαβαίνω γιατί αποτελεί εκκλησιαστική είδηση το πώς περιέφεραν τον επιτάφιο π.χ. στην Ηγουμενίτσα ή στην Λήμνο, αλλά και το πώς τέλεσαν κάθε θεία λειτουργία στην τάδε ή στη δείνα Μητρόπολη. Αυτά δεν είναι ειδήσεις, είναι η εκκλησιαστική λειτουργική πράξη, κι αν εξαιρέσω το γεγονός ότι αποτελούν όλα αυτά ευκαιρίες για να επιδειχθούν άμφια και ανάλογα ιερατικά εξαρτήματα, δεν μπορώ να καταλάβω την πνευματική ωφέλεια που προκύπτει από αυτόν τον ορυμαγδό εικόνων και παρόμοιων περιγραφών. Φυσικά εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις εορτασμών σε πρεσβυγενή πατριαρχεία ή σε άλλες ορθόδοξες χώρες, διότι μας δίνουν μια εποπτική εικόνα της οικουμενικής λατρείας του Θεού και της οικουμενικής επίσης διάστασης της Ορθοδοξίας, και έτσι είναι διδακτικές και σημαντικά πληροφοριακές.

Β..Μεταφορά του Αγίου Φωτός.