O Παπισμός υποκλέπτει την προσδοκία!
Πρέπει να θλιβώμεθα,
διότι συνεορτάζομε τα Χριστούγεννα με τους Φράγκους της Δύσεως και όχι με τους
Ορθοδόξους των Αγίων Τόπων. Το Βατικανό υποκαθιστά την Βηθλεέμ και ο Παπισμός
υποκλέπτει την προσδοκία! Πότε θα αντιληφθώμεν την θανατηφόρον αυτήν παγίδα εκ
του οικουμενιστικού Oυνιτικού συνεορτασμού;
Ο αείμνηστος Ιωάννης Κορναράκης προς τον κ. Βαρθολομαίον:
…Επιλέξατε να
επαναλάβετε το ιστορικό λάθος του παρελθόντος, της καταφυγής στη σκέπη και
προστασία του Ρωμαίου Ποντίφικα! Και το έγκλημα έγινε! Καταφύγατε στη σαρκωμένη
αίρεση! Ζητήσατε τη βοήθεια του Πάπα! «Πέσατε στην αγκαλιά του Πάπα»!
Συλλειτουργήσατε, συμπροσευχηθήκατε, ανταλλάξατε λειτουργικό ασπασμό αγάπης και
υποσχεθήκατε αμοιβαία δέσμευση, για «πλήρη και τελική ένωση»! Ενεργήσατε ως
κάτοχος κύρους Οικουμενικής Συνόδου, ως μονοκράτωρ Πάπας του ορθοδόξου χώρου! Η
τραγική αυτή επιλογή σας, να προσφύγετε στην προστασία του Ρωμαίου Ποντίφικα
έχει εντούτοις το νοηματικό βάρος, αλλά και τις συνέπειες του αμαρτητικού
παραπτώματος της αδαμικής παραβάσεως. Επαναλάβατε, με την τραγική σας επιλογή,
το αξιολογικό έγκλημα της αρχεγόνου αυτής πράξεως. Μεταξύ του θελήματος του
Θεού και του δικού σας, του καταπτοημένου από το αδιέξοδό σας, θελήματος,
προτιμήσατε την αθέτηση του πρώτου! Μεταξύ της αμωμήτου Ορθοδοξίας, της κιβωτού
της αποκεκαλυμμένης αληθείας και της παπικής αιρετικής κακοδοξίας, προτιμήσατε
την τελευταία! Επιλέξατε την εμπλοκή σας στην αίρεση, ως σωτήρια λύση της
στηρίξεως του εγκοσμίου οικουμενικού σας κύρους! Σας εγοήτευσε η υποβολή του
όφεως! Στρέψατε την πλάτη σας στην αγιοπνευματική πατερική παράδοση της Μίας,
Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού και αδιαφορήσατε για τις
ανυπολόγιστες ευθύνες σας, τις οποίες έχουν ήδη καταγράψει οι αθετηθέντες, από
την επιλογή σας, Ιεροί Κανόνες, στη χρεωστική, εις βάρος σας, μερίδα του
βιβλίου του ουρανού!
O Συναξαριστής της ημέρας.
Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015
Παταπίου, Σωσθένους, Απολλώ, Τυχικού.
Γεννήθηκε στὴν
Αἴγυπτο καὶ ἀπὸ μικρὸ παιδὶ εἶχε «πνεῦμα ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ». Δηλαδή,
πνεῦμα ἀγάπης καὶ πνεῦμα ποὺ σωφρονίζει, ὥστε φρόνιμα καὶ συνετὰ νὰ κυβερνᾶ τὸν
ἑαυτό του, ἀποφεύγοντας κάθε ἠθικὴ παρεκτροπή, διατηρώντας τὴν ἁγνότητα, ἀλλὰ
συγχρόνως παραδειγμάτιζε καὶ τοὺς συνανθρώπους του.
Καὶ αὐτὸ τὸ
ἀπέδειξε ἀκόμα περισσότερο, ὅταν μεγάλωσε. Ἀφοῦ διαμοίρασε τὴν κληρονομιά του
στοὺς φτωχούς, ἀποσύρθηκε στὴν ἔρημο. Ἐκεῖ γέμιζε τὸν χρόνο του μὲ προσευχή,
μελέτη καὶ ἀγαθοεργίες. Σὲ κάθε κουρασμένο ὁδοιπόρο ποὺ περνοῦσε ἀπὸ τὸ κελί
του, πρόσφερε ἀνάπαυση καὶ φιλοξενία. Ἀλλὰ ἐκμεταλλευόμενος τὴν εὐκαιρία του
παρεῖχε μὲ διάκριση καὶ πνευματικὲς ὁδηγίες καὶ συμβουλές, χρήσιμες γιὰ τὴν
σωτηρία τῆς ψυχῆς του. Ἔτσι, ἡ φήμη τοῦ Παταπίου ἐξαπλώθηκε γρήγορα καὶ κάθε
μέρα πολλοὶ ἔφθαναν στὸ κελί του γιὰ νὰ ἀκούσουν ἀπὸ τὰ χείλη του ἐπωφελὴ
διδασκαλία.
Μετὰ ἀπὸ καιρό, ὁ
Πατάπιος πῆγε στὴν Κωνσταντινούπολη. Ἐκεῖ, θέλοντας νὰ μείνει ἄγνωστος, ἐξέλεξε
ἕνα ἡσυχαστήριο στὶς Βλαχερνές. Ὅμως, ἡ ταπεινὴ καὶ καθαρὴ ζωὴ τοῦ Παταπίου,
τὸν ἀξίωσε νὰ θαυματουργεῖ. Ἔτσι καὶ πάλι ἔγινε γνωστὸς
καὶ πέθανε θεραπεύοντας ἀρρώστους.
Το Περιβόλι της Παναγίας αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!!
Του αείμνηστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής
Αθηνών.
«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου,
έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)
Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό
Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους
ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο
Ορθοδοξίας!
Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική
παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την
επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως
και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με
την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία,
διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!
Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του
αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες
πατριαρχικές παραβιάσεις των ι. Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη
διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!
Ο Ζηλωτής Προφήτης και οι σημερινοί Κληρικοί.
Οσάκις κανείς μελετά τον βίον του Προφήτου Ηλία, θαυμάζει
μερικά στοιχεία, που συναντά εις αυτόν. Βλέπει τον ζηλωτήν Προφήτην πως
εργάζεται εις το προφητικόν έργον ως απεσταλμένος του Θεού εις τον κόσμον. Και
ασφαλώς το έργον του Θεού γίνεται συμφώνως προς το θέλημά Του και δεν είναι
δυνατόν να γίνη χωρίς ζήλον. Προβληματίζεται δε όταν βλέπη λειτουργούς του
υψίστου, που χωρίς ζήλον, ίσως και με σχετικήν αδιαφορίαν, διακονούν εις το
θέλημα του Θεού. Ο δε Απόστολος του Χριστού παραγγέλλει: «Μη αμέλει του εν σοι
χαρίσματος, ο εδόθη σοι δια προφητείας» (Α΄ Τιμ. 4: 14). Ομοίως εις τον βίον
του Προφήτου αναφέρονται και «οι ιερείς της αισχύνης» και η απέναντι αυτών
στάσις τούτου. Και εις τον χώρον της Παλαιάς Διαθήκης υπήρχον ψευδοπροφήται και
ψευδοϊερείς, οι οποίοι έζων και ενήργουν μακράν του θελήματος του Θεού.
Συγκεκριμένως δε ο ζηλωτής Προφήτης ηναντιώθη κατ΄ αυτών. Εις τας ημέρας μας,
όμως, όπου οι λαβόντες το χάρισμα της ιερωσύνης, που είναι οι επίσκοποι, οι διάδοχοι
των Αποστόλων και οι εν γένει λειτουργοί της Εκκλησίας του Χριστού έχουν
πρότυπά τους τους Μαθητάς του Κυρίου, η ευθύνη των έναντι Θεού και ανθρώπων
είναι μεγάλη. Δυστυχώς η στάσις των έναντι των ολετήρων της Εκκλησίας
Οικουμενιστών είναι σχεδόν μηδαμινή!
΄Ενας μοναχός εξωμολογήθηκε στον Αββά Σισώη:
«΄Επεσα πάτερ. Τι να κάνω;»
«Σήκω», του είπε, με τη χαρακτηριστική του απλότητα ο άγιος Γέροντας.
«Σηκώθηκα Αββά μα πάλι έπεσα στην καταραμένη αμαρτία», ομολόγησε με θλίψη ο αδελφός.
«Και τι σε εμποδίζει να ξανασηκωθείς;»
«Ως πότε Αββά» ρώτησε ο αδελφός.
«΄Εως ότου να σε βρή ο θάνατος ή στην πτώση ή στην έγερση. Δεν είναι γραμμένο όπου ευρώ σε, εκεί και κρινώ σε; Μόνο εύχου στο Θεό να βρεθείς την τελευταία σου στιγμή σηκωμένος με την αγία μετάνοια.» του εξήγησε ο Αββάς Σισώης.
«Σήκω», του είπε, με τη χαρακτηριστική του απλότητα ο άγιος Γέροντας.
«Σηκώθηκα Αββά μα πάλι έπεσα στην καταραμένη αμαρτία», ομολόγησε με θλίψη ο αδελφός.
«Και τι σε εμποδίζει να ξανασηκωθείς;»
«Ως πότε Αββά» ρώτησε ο αδελφός.
«΄Εως ότου να σε βρή ο θάνατος ή στην πτώση ή στην έγερση. Δεν είναι γραμμένο όπου ευρώ σε, εκεί και κρινώ σε; Μόνο εύχου στο Θεό να βρεθείς την τελευταία σου στιγμή σηκωμένος με την αγία μετάνοια.» του εξήγησε ο Αββάς Σισώης.
«Ώρα ημάς ήδη εξ ύπνου εγερθήναι»
Πολλά ελέχθησαν
δια την πονηρίαν και το μίσος της Παπωσύνης κατά της Ορθοδόξου Χριστιανωσύνης
και ιδία κατά της Ελλαδικής, βάσει ιστορικών αδιαψεύστων γεγονότων. Εκείνο που
προκαλεί οργήν και αγανάκτησιν είναι το ότι υπάρχουν Έλληνες Γενίτσαροι, κατά
τεκμήριον Ορθόδοξοι οι οποίοι συνδεόμενοι φιλικώς με πρόσωπα του φοβερού
θρησκευτικοπολιτικο—οικονομικού Οργανισμού της Παπωσύνης δεν αρκούνται εις τας
κοσμικάς των αβρότητας και «χαϊδολογήματα» του πρωτοκόλλου της διεθνούς
υποκρισίας, αλλά και προσπαθούν με μια σατανική τέχνη να πείσουν τους
συνομιλητάς των Ορθοδόξους ότι δεν μας χωρίζει τίποτε με τους αιρετικούς της
Δύσεως και ότι τα λεγόμενα «δόγματα» είναι αποφάσεις φανατικών, που για
πολιτικούς λόγους ήγειραν αυτό το φράγμα μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεων!
71 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1944 ΤΙΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ.
Την Κυριακή 06
Δεκεμβρίου 2015 τελέσθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια η εθνικοθρησκευτική εκδήλωση
τιμής και μνήμης για τους ηρωικούς πεσόντες του Συντάγματος Χωροφυλακής
Μακρυγιάννη, κατά τις αιματηρές μάχες των «Δεκεμβριανών» του 1944 εναντίον των κινηματιών του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-ΟΠΛΑ δηλ. του
ΚΚΕ.
Την εκδήλωση μνήμης
διοργάνωσε η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Σωμάτων Ασφάλειας, στο ιστορικό
στρατώνα του Συντάγματος Χωρ/κης Μακρυγιάννη. Πολύς κόσμος προσήλθε
και φέτος δίνοντας βροντερό «παρών» ,ανάβοντας ένα κερί για τη θυσία των
Χωροφυλάκων που έπεσαν υπέρ πατρίδος κατά τη διάρκεια του «κόκκινου Δεκέμβρη»
του 1944.
Παρευρέθησαν πολλοί Απόστρατοι της Χωροφυλακής, της Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων. Παρών ήταν και οι
Η συνέχεια του Ελληνισμού
Γκρεμίζουν τα θεμέλια της εθνικής, της πολιτιστικής και της μορφωτικής μας υποστάσεως, αλλά δεν θα το επιτρέψουμε
Η πρώτη βολή ερρίφθη από τον τότε υπουργό Παιδείας και νυν υπουργό Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά, ο οποίος με εγκύκλιό του προς τα σχολεία για την 25η Μαρτίου χαρακτήριζε την Ελληνική Επανάσταση ως γνήσιο τέκνο της αμερικανικής επαναστάσεως του 1776. Το μήνυμα ήταν σαφές. Οπως οι Αμερικανοί πρώτα δημιούργησαν κράτος και μετά έθνος, έτσι έκαναν και οι Ελληνες. Ανιστόρητη θέση, αλλά ενδεικτική του τι επρόκειτο να επακολουθήσει.
Η δεύτερη βολή ερρίφθη από τον πρωθυπουργό στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2015. Χαρακτήρισε την Ελληνική Επανάσταση γνήσιο τέκνο του δυτικού Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επαναστάσεως. Πάλι το μήνυμα ήταν σαφές. Η Εκκλησία, η ελληνορθόδοξη παιδεία και οι νεομάρτυρες πρέπει να διαγραφούν από την ιστορία του Ελληνισμού, διότι δεν θέλει ο συριζαϊσμός να αναγνωρίσει τη συμβολή τους στην ελευθερία του γένους και στη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητός μας.
Η πρώτη βολή ερρίφθη από τον τότε υπουργό Παιδείας και νυν υπουργό Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά, ο οποίος με εγκύκλιό του προς τα σχολεία για την 25η Μαρτίου χαρακτήριζε την Ελληνική Επανάσταση ως γνήσιο τέκνο της αμερικανικής επαναστάσεως του 1776. Το μήνυμα ήταν σαφές. Οπως οι Αμερικανοί πρώτα δημιούργησαν κράτος και μετά έθνος, έτσι έκαναν και οι Ελληνες. Ανιστόρητη θέση, αλλά ενδεικτική του τι επρόκειτο να επακολουθήσει.
Η δεύτερη βολή ερρίφθη από τον πρωθυπουργό στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2015. Χαρακτήρισε την Ελληνική Επανάσταση γνήσιο τέκνο του δυτικού Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επαναστάσεως. Πάλι το μήνυμα ήταν σαφές. Η Εκκλησία, η ελληνορθόδοξη παιδεία και οι νεομάρτυρες πρέπει να διαγραφούν από την ιστορία του Ελληνισμού, διότι δεν θέλει ο συριζαϊσμός να αναγνωρίσει τη συμβολή τους στην ελευθερία του γένους και στη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητός μας.
Ἱερομόναχος π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς: ἡ λεγομένη «Πανορθόδοξος Σύνοδος» προαναγγέλει ἡ ἴδια μέ λόγια καί ἔργα ὅτι δέν θά εἶναι Ὀρθόδοξος ἀλλά αἱρετική.
Ό Μέγας Ἀθανάσιος διδάσκει ὅτι ἀποκλείεται ἡ συμμετοχή
τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων στήν Ὀρθόδοξο Σύνοδο ὡς συνέδρων αὐτῆς.
Ἐπιτρέπεται μόνο ἡ προσαγωγή των ὡς ὑποδίκων πρός ἀπολογίαν, ὅπως ἔγινε μέ τόν
Ἄρειο καί τούς ὀπαδούς του κατά τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο, μέ τόν Νεστόριο κατά
τήν τρίτη Οἰκουμενική, μέ τούς εἰκονομάχους Ἐπισκόπους κατά τήν ἑβδόμη
Οἰκουμενική κ.λ.π.
Ἐπίσης ὁ Μέγας Ἀθανάσιος διδάσκει ὅτι ἡ Σύνοδος γιά νά
εἶναι Ὀρθόδοξος πρέπει πρῶτα νά ἐπιλύση Ὀρθοδόξως τά περί πίστεως καί αἱρέσεως
θέματα καί κατόπιν νά ἀσχοληθῆ μέ ὅλα τά ἄλλα. «Χρή γάρ πρῶτον πᾶσαν περί
τῆς πίστεως διαφωνίαν ἐκκόπτεσθαι καί τότε τήν περί τῶν πραγμάτων ἔρευναν
ποιεῖσθαι».
Στήν λεγομένη
ὅμως «Πανορθόδοξο Σύνοδο» ἔχει προ-αποφασιστεῖ καί προαναγγελθῆ ὅτι δέν θά
ἀσχοληθῆ μέ θέματα πίστεως. Αὐτό φαίνεται καί ἀπό τά προγράμματα καί τήν
θεματολογία πού ἔχουν καταρτίσει οἱ λεγόμενες «προσυνοδικές ἐπιτροπές». Ἐπίσης
αὐτοί πού θά παρασταθοῦν ὡς σύνεδροι τῆς Συνόδου θά εἶναι οἱ ἴδιοι αἱρετικοί
Οἰκουμενιστές, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τόν βετεράνο καί πρωταγωνιστή τῆς αἱρέσεως,
τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Ἄρα λοιπόν ἡ λεγομένη «Πανορθόδοξος Σύνοδος»
προαναγγέλει ἡ ἴδια μέ λόγια καί ἔργα ὅτι δέν θά εἶναι Ὀρθόδοξος ἀλλά αἱρετική.
Διότι πῶς εἶναι δυνατόν μία Ὀρθόδοξος Σύνοδος νά μή ἀσχοληθῆ πρωτίστως καί κυρίως
μέ τά θέματα τῆς πίστεως, τά ὁποῖα ταλανίζουν ἐπί δεκαετίες τήν Ἐκκλησία καί
ἔχουν ἤδη ἐπιρρεάσει καί ἀμβλύνει τό Ὀρθόδοξο κριτήριο. Εἶναι δέ τά πρῶτα πού
ἀπαιτοῦνται διά τήν σωτηρία ἑκάστου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)