Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΙΣ, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης σελ.159 :

Έπλεεν εν τω πελάγει του μέλλοντος. Επέτα επί πτερύγων και επί νεφών. Καθώς εκ της δυσμόρφου κάμπης γεννάται η περικαλλής ψυχή, ούτως εκ του θνητού σκήνους αφίπταται το πνεύμα, ούτω και εκ του προσκαίρου και φθαρτού έρωτος παράγεται ο θείος και ουράνιος έρως.

Ίστατο μεταξύ της ζωής και του θανάτου και απήλαυε του λυκαυγούς της αιωνιότητος. Αποχαιρέτιζε μυστηριωδώς το παρελθόν και απηύθυνεν ασπασμόν πλήρη στοργής και αφοσιώσεως προς το μέλλον. Διέκρινε μυστικώς φωτοβολούν το τέρμα προς ο εβάδιζε, χωρίς να βλέπη την οδόν, εφ’ ης επάτει. Έφερε μεθ’ εαυτής τα νέφη και τας θύελλας του εξαφανισθέντος ορίζοντος του βίου αυτής, μέλλοντα να διασκεδασθώσιν υπό της ανατολής νέας ηούς. Εψιθύριζεν εν τη καρδία αυτής μυστικάς και αδιανοήτους λέξεις, ως ύμνον Χερουβείμ. Ετερέτιζε το άσμα της αυγής, ως αηδών αναγγέλλουσα το έαρ. Έστρεφε στιγμιαίως το βλέμμα εις τα οπίσω και οι διάφοροι σταθμοί του βίου αυτής της εφαίνοντο ως τάφοι, εφ’ ων επάτησε, και ως ερείπια, εφ’ ων προσέκοπτεν ο πους αυτής.
Ήτο τούτο αιθέριον και νεφελώδες, ως το όνειρον δι΄ ου εισήρχετο εις τα πρόθυρα της αϊδιότητος. Αι χείρες αυτής άκανθας μόνον είχον δρέψει, αίτινες ημπόδιζον την οδόν της. Και ήδη μεμωλωπισμένας και αιμοσταγείς έτεινεν αυτάς ενώπιον του Κυρίου, όστις έμελλε να τας παραστήση καθαράς παντός ρύπου και αμώμους προ του βωμού του ουρανίου θυμιάματος. Ανύψου την διάνοιαν καθαράν και ευρείαν προς καινάς εννοίας, οίας ουδέποτε είχε συλλάβει. Εδέχετο εφ’  εαυτής τα δώρα της αγνότητος, τα πίπτοντα ως ρόδα εκ του δένδρου της αιωνίου ζωής. Εξέτεινε τας αγκάλας και περιέβαλλε το ιδανικόν, όπερ δεν ήρκεσε να ονειροπολήση τέως την αθανασίαν.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ’ ΜΑΤΘΑΙΟΥ --- ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΗΝΑ

Στήν προσφώνησιν, «ἀγαθέ», ὡς ἀνθρωπίνη φιλοφρόνησις, ὁ Ἰησοῦς ἐφ’ ὅσον τακτοποιεῖ πρῶτα τό θέμα θεολογικά, «οὐδείς ἀγαθός, εἰ μή εἷς· ὁ Θεός»· κατά δεύτερον δέ λόγον ὡς ὁ Μεσσίας καί ὁ Διδάσκαλος, ἀπαντᾶ· ὀφείλει νά ἀπαντήσει, ἐπειδή τό ἐρώτημα ἅπτεται τῆς αἰωνίου μακαρίας ζωῆς, γεγονός πού ἐμπίπτει ἀκριβῶς στόν σκοπόν πού ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ ἔγινε τέλειος ἄνθρωπος λαβών δούλου μορφήν.

Μία άδικη κατηγορία --- Κυπριανός Χ.

Μέ αφορμή αυτό :


  Ρούντολφ Στάϊνερ .docx


- Ανώνυμος24 Αυγούστου 2023 στις 5:48 μ.μ.

O Rudolf Steiner ήταν γερμανός αποκρυφιστής, ιδρυτής της Ανθρωποσοφίας, παρακλάδι της Θεοσοφίας. Ουσιαστικά πρόκειται για κρυφοσατανιστές γνωστικούς. Ο πατέρας Αθανάσιος Μυτιληναίος αναλύοντας τις θεωρίες και τα πιστεύω τους, τους περιέγραψε με μία μικρή αλλά πολύ εύστοχη φράση... : "τα βαθέα του σατανά".

Κάνετε λάθος να αναφέρεστε σε αυτό τον άνθρωπο και να δημοσιεύετε μάλιστα και κείμενό του.

Οι κοσμοθεωρίες αυτές είναι στενά συνδεδεμένες με τον μασωνισμό. Ακούστε τον πατέρα Αθανάσιο. Ειναι κρίμα να παρασύρετε και άλλους ανθρώπους στο ίδιο σφάλμα.


Πρός

Ανώνυμος24 Αυγούστου 2023 στις 5:48 μ.μ.


- Κυπριανός Χ.

Κάνεις λάθος, άν νομίζεις ότι τό άρθρο είναι υποβόλιμη προσπάθεια τού γράφοντος, πρός ανάδειξη τής δαιμονοσοφίας τού Στάϊνερ ή άλλων. Η αναγνωστική σου ικανότητα αποδεικνύεται λίαν ανεπαρκής. 


Είναι, ακριβώς, όπως εκείνων, τών οπαδών τού Χίτλερ, που κατηγορούσαν τόν Στάϊνερ σάν εργαλείο τών Εβραίων, χωρίς νά καταλαβαίνουν ότι υποστήριζε κυριολεκτικά τά ίδια πράγματα. Σχηματικά, ο Χίτλερ έγραφε - τρόπος τού λέγειν - από αριστερά πρός τά δεξιά, εκείνοι έγραφαν τά ίδια από δεξιά πρός αριστερά. Αλλά, φοβάμαι, ούτε αυτό τό καταλαβαίνεις. Καί πάντως, σέ ευχαριστώ γιά τό σχόλιο.


Δέν περιμένω νά μού ζητήσεις συγγνώμη, γιά τήν άδικη κατηγορία, που μού απευθύνεις.


Πέλαγος ἀνεξάντλητον τῶν θείων καὶ ἀπορρήτων χαρισμάτων καὶ δωρεῶν


Ἀκατανόητον θαῦμα, ἀνερμήνευτον ἄκουσμα, μυστηρίου θείου ἀποκεκρυμμένου φανέρωσις, ἀκαταμάχητος προστασία, ἀντίληψις κραταιά, ζωοδόχε πηγή, πέλαγος ἀνεξάντλητον τῶν θείων καὶ ἀπορρήτων χαρισμάτων καὶ δωρεῶν, ὕψος τῶν ἐπουρανίων καὶ ἀσωμάτων Δυνάμεων καὶ τῶν Σεραφεὶμ ὑψηλοτέρα, βάθος τῶν ἀποκρύφων νοημάτων τὸ ἀνεξερεύνητον, ἡ κοινὴ φιλοτιμία τῆς φύσεως, ἁπάντων τῶν καλῶν χορηγία, ἡ μετὰ τὴν Τριάδα πάντων τῶν ποιημάτων Δέσποινα, ἡ μετὰ τὸν Παράκλητον ἄλλος Παράκλητος, καὶ μετὰ τὸν μεσίτην Χριστὸν μεσίτρια τοῦ κόσμου παντός, τὸ ὄχημα ἡλίου τοῦ νοητοῦ, τὸ δοχεῖον τοῦ φωτὸς τοῦ ἀληθινοῦ τοῦ φωτίζοντος πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον, ἡ φέρουσα ἐν ἀγκάλαις τὸν τῷ ῥήματι τὰ πάντα φέροντα·