National Security Speech at the Iowa Freedom Summit


Russia Outlaws the Building of Mosques, Muslims OUTRAGED

The city of Moscow has now decreed that there will be no new mosques built, and has now put a ban on the construction of any Islam houses.

“No new building permits will be issued. I think that’s enough mosques for Moscow.”

On a radio show Sobyanin sternly made it clear on the religious and cultural tensions arising between traditional Russians and Muslims:

“Muscovites are becoming irritated by people who speak a different language, have different customs, and display aggressive behavior. This is not a purely ethnic issue, but it is connected with some ethnic characteristics”.
Muslims of course are on the protest.

What do you think about this? Should America do the same?

http://shoebat.com/2013/12/03/russia-outlaws-building-mosques-will-get-tougher-islam/

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ -- «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»

ὑγιῆ πρότυπα προσφορᾶς πρὸς τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸν συνάνθρωπον

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015
Ἱερὸς Μητροπολιτικὸς Ναὸς Ἀποστόλου Βαρνάβα στὴν Κοκκινοτριμιθιά

Α’ Μέρος
Πρόεδρος: Μιχαὴλ Τρίτος Δρ., καθηγητὴς Πανεπιστημίου.
5.00 μμ: Ἔναρξις καὶ χαιρετισμοὶ τῶν ἐργασιῶν τῆς ᾽Επιστημονικῆς Ἡμερίδας.
5.10 μμ: «Οἱ Ὁσιώτατοι Διονύσιος Κολλυβᾶς καὶ Χριστοφόρος Παπουλᾶκος καὶ ἡ προσφορά τους στὴν σύγχρονη Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία».
Ἀρχιμ. Νεκτάριος Πέττας Δρ., κληρικὸς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Γόρτυνος καὶ Μεγαλοπόλεως.
5.30 μμ: «Πατὴρ Νικόλαος καὶ Πρεσβυτέρα Ἀνθή Πέττα. Πραγματικὸ παράδειγμα ἀφοσιώσεως στὴν Ἐκκλησία καὶ στὴν οἰκογένεια».
Ὁσιωτάτη Γερόντισσα Μόνικα, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίων Νεκταρίου καί
Φανουρίου Τρικόρφου Φωκίδος.
6.00 μμ: Κέρασμα.

Άγιος Ταράσιος: Ας απευθύνουμε στην Πάναγνη Θεοτόκο με φόβο και χαρά το «Χαίρε» του Αρχαγγέλου Γαβριήλ.

Χαίρε, η ευδοκία του Πατρός με την οποία έφθασε η αληθινή γνώση του Θεού σ’ όλο τον κόσμο. Χαίρε, η κατοικία του Θεού, από την οποία προήλθε ο σαρκωμένος Λόγος. Χαίρε, η διαμονή του Αγίου Πνεύματος που δεν μπορεί να περιγραφεί. Χαίρε, το πολυθρύλλητο θαύμα των Αγγέλων. Χαίρε, η αγιωτέρα των Χερουβίμ. Χαίρε, η ενδοξωτέρα των Σεραφίμ. Χαίρε, η πλατυτέρα των ουρανών. Χαίρε, η λαμπρότερη από τον ήλιο. Χαίρε, η φωτεινότερη από τη σελήνη. Χαίρε, η λαμπρότητα του πλήθους των άστρων. Χαίρε, η ελαφρά νεφέλη που έβρεξε την ουράνια βροχή. Χαίρε, η αστραπή που γλυκά φωτίζει τα πρόσωπα των πιστών. Χαίρε, η πνευματική βροντή που ήρεμα ακούεται στα αυτιά των ανθρώπων. Χαίρε, το άγιο φύσημα, που εξαφάνισε από τη γη τα πνεύματα της κακίας.

Orthodox Hymns

O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Γρηγορίου Δεκαπολίτου, Πρόκλου Κων/λεως.

Ἔζησε τὸν 9ο αἰώνα μ.Χ. καὶ καταγόταν ἀπὸ τὴν Εἰρηνόπολη τῆς Δεκαπόλεως. Τὴν χριστιανικὴ ἀνατροφή του ὄφειλε πρῶτα στὴν μητέρα του Μαρία, ἡ ὁποία μὲ τὴ ζωντανή της πίστη στὸ Χριστό, ἀνέθρεψε τὸ γιό της σύμφωνα μὲ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ Εὐαγγελίου.
Ὁ Γρηγόριος ἔγινε μοναχὸς καὶ ἀγωνιζόταν ἔντονα γιὰ ἠθικὴ τελειοποίηση. Ἐκεῖνο ποὺ ἰδιαίτερα τὸν διέκρινε, ἦταν ἡ καλλιέργεια τῆς ἐγκράτειας στὸν ἑαυτό του. Τὴν θεωροῦσε ἀπαραίτητη γιὰ τὴν καθαρότητα τοῦ νοῦ καὶ τὴν ἠθικὴ κυριαρχία στὴ σάρκα. Καὶ σὲ ὅσους τὸν ρωτοῦσαν γιατί δίνει ἰδιαίτερη βαρύτητα σ’ αὐτὴν τὴν ἀρετή, ἀπαντοῦσε μὲ τὸν αἰώνιο λόγο τῆς Ἁγίας Γραφῆς: «Πᾶς ὁ ἀγωνιζόμενος πάντα ἐγκρατεύεται, ἐκεῖνοι μὲν οὒν ἴνα φθαρτὸν στέφανον λάβωσιν, ἡμεῖς δὲ ἄφθαρτον». Καθένας, δηλαδή, ποὺ ἀγωνίζεται, ἐγκρατεύεται σὲ ὅλα, ἀκόμα καὶ στὴν τροφὴ καὶ στὸ ποτό. Καὶ ἐκεῖνοι μέν, οἱ ἀθλητὲς τοῦ κόσμου, ἀγωνίζονται καὶ ἐγκρατεύονται γιὰ νὰ πάρουν στεφάνι ποὺ φθείρεται. Ἐμεῖς ὅμως, οἱ ἀθλητὲς τοῦ Χριστοῦ, ἀγωνιζόμαστε γιὰ ἄφθαρτο στεφάνι.
Ὁ Γρηγόριος ὅμως δὲν ἀρκέσθηκε μόνο στὴ μοναχικὴ ζωή. Μετεῖχε ἀπὸ κοντὰ στοὺς σκληροὺς ἀγῶνες κατὰ τῶν εἰκονομάχων βασιλέων. Ἔκανε πολλὰ ταξίδια καὶ τελικὰ ἐγκαταστάθηκε στὴ Θεσσαλονίκη, στὴ Μονὴ τοῦ Ἁγίου Μηνᾶ.
Ἐπιδόθηκε σὲ συγγραφὲς καὶ πέθανε ἀπὸ βαριὰ ἀρρώστια στὴν Κωνσταντινούπολη τὸ 816 μ.Χ.

Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ:

Σήμερα στίς Ἰσλαμικές χῶρες, ὁ θρησκευτικός νόμος Σαρία χρησιμοποιεῖται σάν βάση νομιμοποίησης τοῦ ἀποκεφαλισμοῦ τόσο ἀπό τά ἐπίσημα κράτη ὅσον καί ἀπό τούς πιστούς τοῦ Ἰσλάμ. Στήν Σαουδική Ἀραβία τά τελευταία 20 χρόνια ἔχουν ἀποκεφαλισθῆ περί τα 2.000 ἄτομα δημόσιᾳ μέ τά πλήθη νά παρακολουθοῦν τό φρικτό θέαμα,  καί νά ἐπευφημοῦν καί να χειροκροτοῦν. Αὐτά λοιπόν τά ἐγκλήματα πού συγκλονίζουν κάθε ἐχέφρονα ἀνθρωπο δέν εἶναι προϊόντα μιᾶς κατασκευασμένης παράδοσης ἀλλά δυστυχῶς ἔχουν ἱστορική καί «θεολογική» ἑρμηνεία καί κάλυψη ἀπό τό Ἰσλάμ διότι οἱ ἐκτελεσταί τοῦ Ἰσλάμ δέν προβαίνουν ἁπλά σέ μία πράξη ἐκδίκησης κατά τῶν ««ἀπίστων»» ἀλλά πρωτίστως, θεωροῦν ὅτι ἐκτελοῦν μία θεϊκή ἐντολή μέ τελετουργικό χαρακτήρα, σάν ὄργανα τοῦ θείου θελήματος. Βέβαια θέλουν νά ἀγνοοῦν ὅτι ὁ «θεός» τοῦ Ἰσλάμ εἶναι ὁ πρωτιστεύων τοῦ ἀραβικοῦ πολυθειστικοῦ συστήματος «al ilah-Allah» πού φυσικά σάν δαιμόνιο εἶναι αἱμοδιψής καί δολοφονικός.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Ομιλία περί Οικουμενισμού.


Αλβανός διπλωμάτης: «Ο Μπερίσα άνοιξε την πόρτα στους Τζιχαντιστές»

Αλβανός διπλωμάτης: «Ο Μπερίσα άνοιξε την πόρτα στους Τζιχαντιστές»

Ο πρώην πρέσβης της Αλβανίας στο Παρίσι, Λουάν Ράμα, ανέφερε ότι ο αλβανικός τζιχαντιστικός σπόρος καλλιεργήθηκε για πρώτη φορά στην χώρα από τον Σαλί Μπερίσα.
Διευκρίνισε ότι είχε αποφασίσει ο Μπερίσα να εντάξει την Αλβανία στην Ισλαμική Διάσκεψη, την εποχή που ήταν πρόεδρος.
«Η χώρα μας έγινε προβληματική από τότε που η Αλβανία διακυβερνιόταν από Σαλί Μπερίσα, που μέσω της Ισλαμικής Διάσκεψης άνοιξε τις θύρες για θρησκευτικά ιδρύματα και ‘φιλανθρωπία’, θέτοντας το θεμέλιο – φάντασμα για το αραβο-αλβανικό έθνος, που έκρυβε τρομοκράτες που καταδίωκαν οι δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών.

H θαυματουργός εικόνα της Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης από την Πύλο στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας Αιγάλεω.


H  θαυματουργός εικόνα της Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης θα παραμείνει στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας Αιγάλεω  μέχρι την Κυριακή 22 Νοεμβρίου.

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος : Καὶ τὸ “Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε” εἶναι γιὰ τὸν βίο καὶ ὄχι γιὰ τὴν πίστη!»

«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως Το λέγει ξεκάθαρα ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: Πῶς οὖν Παῦλός φησι, πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν, τότε εἶπε, ‘πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν’, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς , καὶ μὴ πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; Εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἐὰν ἄνθρωπος , ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών, εἰ δὲ βίου ἕνεκεν, μὴ περιεργάζου [...] Πίστεως δὲ ἕνεκεν, οὔτε δῆλόν ἐστιν ἅπασιν, τε πονηρὸς οὐ παραιτήσεται διδάσκειν, ἐπεὶ καὶ τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως.

Και η μετάφραση:

Πότε λοιπὸν ὁ Παῦλος λέει να υπακούμε και να πειθαρχούμε στους ηγέτες μας; Διότι, ἀφοῦ πιὸ πάνω εἶπε: “τῶν ὁποίων βλέποντες τὴν ἔκβαση τῆς ζωῆς, μιμεῖσθε τὴν πίστη τους”, τότε εἶπε “Πειθαρχεῖτε στοὺς ἡγουμένους σας καὶ ὑπακούετε”. Τί γίνεται λοιπόν, λέγει, ὅταν εἶναι πονηρὸς καὶ δὲν πειθαρχοῦμε;Πονηρός, πῶς τὸ ἐννοεῖς; Ἂν ἐξ αἰτίας τῆς πίστεως, ἀπόφευγέ τον καὶ παράτησέ τον (κόψε κάθε σχέση, κάθε κοινωνία) ὄχι μόνον ἂν εἶναι ἄνθρωπος, (ή Επίσκοπος, ή Πατριάρχης) ἀλλὰ κι ἂν εἶναι ἄγγελος ποὺ κατέρχεται ἐξ οὐρανοῦ... Ἀλλά ὅταν εἶναι στὴν πίστη πονηρός οὔτε εἶναι φανερὸ σὲ ὅλους, κι ὁ πονηρὸς, δὲν θὰ σταματήσει νὰ διδάσκει (το ψεύδος του, την πλάνη του.) Καὶ τὸ “Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε” εἶναι γιὰ τὸν βίο καὶ ὄχι γιὰ τὴν πίστη!» Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Ὁμιλία εἰς τήν πρός Ἑβραίους 34, 1, PG 63, 231.232.

Στο Μαρούσι η «Παναγία της πονεμένης Ρωμιοσύνης»


Την ιερή εικόνα της Παναγίας Σουμελά, που φυλάσσεται στο ομώνυμο προσκύνημα στην Καστανιά Βέροιας, υποδέχτηκαν, χθες το απόγευμα, εκατοντάδες πιστοί που κατέκλυσαν τον Ιερό Ναό Αγίου Κοσμά Αιτωλού στο Μαρούσι Αττικής.
Το θρησκευτικό σύμβολο του Ποντιακού Ελληνισμού έφτασε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα στο παρεκκλήσι της Παναγιάς της Νερατζιωτίσσης και παραδόθηκε στον μητροπολίτη Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού, Κύριλλο. Ακολούθησε λιτανευτική πομπή, στην οποία συμμετείχαν κληρικοί της τοπικής εκκλησίας, άγημα της Πολεμικής Αεροπορίας, μέλη ποντιακών συλλόγων και πλήθος κόσμου. Της πομπής προπορευόταν η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού, που καθ' όλη τη διάρκεια της λιτανείας παιάνιζε πανηγυρικά.
Οταν το ιστορικό κειμήλιο έφτασε στο προαύλιο του ναού του Αγίου Κοσμά, τη σκυτάλη πήραν λυράρηδες και τραγουδιστές, που αφιέρωσαν στην Παναγία Σουμελά ποντιακούς σκοπούς. Τιμές απέδωσαν και οι χορευτές από τον Σύλλογο Ποντίων Αμαρουσίου «Νίκος Καπετανίδης», που έδωσαν μια μοναδική παράσταση με πυρρίχιο χορό.
Η εικόνα της Παναγίας Σουμελά, «της Παναγίας της πονεμένης Ρωμιοσύνης», όπως την αποκάλεσε ο κ. Κύριλος, θα παραμείνει στην εκκλησία του Αγίου Κοσμά έως το πρωί της Δευτέρας.
Καθημερινά θα τελούνται, στις 7 το πρωί, θεία λειτουργία, στις 12 το μεσημέρι, παράκληση στην Παναγία και στις 5 το απόγευμα, Εσπερινός. Ο ναός θα είναι ανοιχτός από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ για να υποδέχεται τους πιστούς που θέλουν να προσκυνήσουν την εικόνα. Με πρωτοβουλία του Συλλόγου «Νίκος Καπετανίδης», την Κυριακή θα στηθεί δίπλα από την εκκλησία γλέντι. Η εικόνα θα αναχωρήσει τη Δευτέρα για το Βέρμιο.

"Δημοκρατία"