π.Θεόδωρος Ζήσης, Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα [ΒΙΝΤΕΟ 2017]


Μιά μικρογραφία του μαρτυρίου των εσχάτων - π.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ


Στήν Ἡμερίδα τοῦ Ὡραιοκάστρου -- Οἱ Ἁγιορεῖτες ἐτίμησαν τήν ἰδιότητά των καί ἐστήριξαν τόν λαό τοῦ Θεοῦ

ὑπό Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

Παρακολούθησα διαδικτυακῶς τήν Ἡμερίδα τοῦ Ὡραιοκάστρου (4/4/2017) μέ θέμα τήν καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς "Συνόδου" τῆς Κρήτης. Δυστυχῶς, ὄχι ὁλόκληρη. Παρακολούθησα τίς εἰσηγήσεις τοῦ π. Ἐπιφανίου (Ἁγιορείτου) καί τήν τελευταία κάποιου λαϊκοῦ θεολόγου. Ἦταν καί οἱ δύο ἐξαιρετικές. Ἡ τοποθέτηση τοῦ π. Χαρίτωνος (Ἁγιορείτου) στό περιβόητο ζήτημα περί τῆς δυνητικότητος ἤ τοῦ ὑποχρεωτικοῦ τοῦ ΙΕ΄ Κανόνος τῆς ΑΒ΄ Συνόδου μέ ἀνέπαυσε γιά τήν σαφήνεια, ἁπλότητα, εὐθύτητα καί καθαρότητά της. Μή παρεξηγηθῶ, ἀλλά πρέπει νά ἐπισημάνω ὅτι οἱ Ἁγιορεῖτες σοφῶς καί σαφῶς ξεκαθάρισαν τό οὐσιωδέστερο τοῦ ἀντιοικουμενιστικοῦ ἀγῶνος, κάτι πού δέν κατόρθωσαν οἱ Ἀκαδημαϊκοί θεολόγοι καί Καθηγητές μέχρι σήμερον. Ἔγινε μία ὄντως καλή ἀρχή διότι διευκρινίστηκαν δύο κεφαλαιώδους σημασίας πράγματα: Ἡ ὑποχρέωση διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου τῶν αἱρετιζόντων καί ἡ συνεπαγωγικῶς ὀφειλόμενη διακοπή κοινωνίας μετ' αὐτῶν καί κάθε κοινωνοῦντος αὐτοῖς. Τό ψήφισμα τῆς Ἡμερίδος ἦταν ἐπίσης ἐξαιρετικό, κυρίως, διότι ἦταν σαφές, σύντομο καί οὐσιαστικό. Αὐτό ἀκριβῶς πού ζητᾶ ὁ ἁπλός καί ἄδολος λαός τοῦ Θεοῦ πού ἐνδιαφέρεται γιά τήν Πίστη του καί εἶναι ἕτοιμος νά ἀγωνισθεῖ γι' αὐτήν.

Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

2. Λέει ακόμα ο αδελφός Misha, ότι βλέπει τα ονόματα ορισμένων εξουσιαστών στα μηναία και τα κοιτά με απορία.... 
Δηλαδή, όταν βλέπει στο Ρωσικό αγιολόγιο τα ονόματα των Ρομανώφ, τα κοιτά με απορία;;;;
 

3. Και η «μπηχτή» για τον Ισαάκ το Σύρο, το όνομα του οποίου, λέγει ο αδελφός
Misha, μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχε στο Ορθόδοξο αγιολόγιο της Εκκλησίας.  Μήπως διερωτήθηκε ποτέ, ο αγαπητός φίλος Misha, γιατί δεν μπήκε ποτέ (παληότερα) στο Ορθόδοξο Αγιολόγιο; Και μήπως εξέτασε πότε γιατί τα τελευταία χρόνια μπήκε; 
Η απάντηση είναι εύκολη. Ο Ισαάκ ήταν Σύρος. Γεννήθηκε τον 7ο αιώνα, μάλλον στο σημερινό Κατάρ του Περσικού κόλπου και χειροτονήθηκε επίσκοπος Νινευΐ, από τον Νεστοριανό Πατριάρχη Γεώργιο (660-680)! Αυτό σημαίνει ότι ο Ισαάκ ήταν αιρετικός! ΄Ηταν Νεστοριανός! Και στο χώρο αυτό του Νεστοριανισμού έζησε τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του, μέχρι που πέθανε! Ο καθηγητής Παν. Χρήστου τον θεωρεί οπαδό του Θεοδώρου Μοψουεστίας, που καταδίκασε η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο η Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού δεν τον θεωρεί Ορθόδοξο, δεν τον αναφέρει στο αγιολόγιό της!
 
Στις 19 έως 21 Οκτωβρίου 2007 έλαβε χώρα στην Αθήνα συνέδριο αφιερωμένο στον π. Σωφρόνιο Ζαχάρωφ του Έσσεξ. Στο συνέδριο αυτό, έλαβε το λόγο ο γνωστός Σέρβος επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς, ο οποίος διακήρυξε ότι ο Ισαάκ ο Σύρος είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
 
Το ότι τώρα, οι διάφοροι Οικουμενιστές τον παρενέβαλαν στο Ορθόδοξο αγιολόγιο, αυτό αποδεικνύει τη νοθεία του, που επιχειρείται στις μέρες μας!
 
Βέβαια, τα συγγράμματά του είναι σπουδαία. Για το λόγο αυτό ο καθηγητής Παναγιώτης Χρήστου λέει ότι «έγινε οικουμενικώς αποδεκτός από Ιακωβίτας και Ορθοδόξους, μέχρι σημείου να θεωρείται άγιος» (Παν. Χρήστου, Ελληνική Πατρολογία, τομ. 5ος, σελ.430)!
 

4. Εσύ, αγαπητέ
Misha, θα θεωρούσες ποτέ ένα Νεστοριανό άγιο;

Ύμνοι Τριωδίου Μεγάλης Σαρακοστής -- Orthodox Hymns

O Συναξαριστής της ημέρας.

Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017
Ευτυχίου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως, Πλατωνίδος οσίας, Γρηγορίου οσίου του Σιναΐτου, των εν Περσίδι 120 μαρτύρων.

Ὁ Ἅγιος Εὐτύχιος γεννήθηκε τὸ ἔτος 512 μ.Χ. καὶ ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορος Ἰουστινιανοῦ Α’ τοῦ Μεγάλου. Καταγόταν ἀπὸ τὴν πόλη Θεία Κώμη τῆς Φρυγίας καὶ ἦταν υἱὸς τοῦ Ἀλεξάνδρου, σχολαρίου ὑπὸ τὸν στρατηγὸ Βελισσάριο καὶ τῆς Συνεσίας. Διδάχθηκε τὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο καὶ βαπτίσθηκε Χριστιανὸς ἀπὸ τὸν ἱερέα Ἡσύχιο, ὁ ὁποῖος ἦταν παππούς του καὶ λειτουργοῦσε στὴν Ἐκκλησία τῆς Αὐγουστοπόλεως. Σύμφωνα μὲ τὸ Συναξάρι ὁ Ἡσύχιος εἶχε τὸ ὀφφίκιο τοῦ σκευοφύλακος καὶ λόγω τῆς ἁγιότητας τοῦ βίου του εἶχε λάβει ἀπὸ τὸν Θεὸ τὸ χάρισμα τῆς θαυματουργίας.

Λάβρος ο Μητρ. κ. Αμβρόσιος για το Μουσείο Μπελογιάννη

Σφοδρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιος, με αφορμή τα εγκαίνια του μουσείου για τον Νίκο Μπελογιάννη.

Μέσα από ανάρτηση στο προσωπικό του ιστολόγιο με τίτλο «Τιμήθηκε ένας αρχιδολοφόνος των Ελλήνων», ο μητροπολίτης Αμβρόσιος αναφέρει όλους εκείνους του λόγους που, κατά τη γνώμη του, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα έπρεπε να έχει δημιουργήσει το Μουσείο Μπελογιάννη.

«Ο χωρίς τη γραβάτα της αξιοπρέπειας πρωθυπουργός του κόμματος “πρώτη φορά Αριστερά” βρήκε τον χρόνο για να μεταβεί στην Αμαλιάδα, προκειμένου να παραστεί στα εγκαίνια του Μουσείου “Νίκος Μπελογιάννης”, του γνωστού μεγαλοαγωνιστού κομμουνιστοσυμμορίτη, πράκτορος των Σοβιετικών Μπολσεβίκων και άρα προδότη της πατρίδος μας, σφαγέα των Ελλήνων αδελφών του κατά την περίοδο του συμμοριτοπολέμου!» γράφει, μεταξύ άλλων, ο μητροπολίτης.

Άγιος Κασσιανός ο Ρωμαίος : Πολύμορφον πάθος η κενοδοξία.

Αυτό το πάθος είναι πολύμορφον και πολύ λεπτόν και δεν το εννοεί γρήγορα ούτε εκείνος, που πειράζεται από αυτό, επειδή οι προσβολές των άλλων παθών είναι πιο φανερές και ευκολώτερα καταπολεμούνται, καθώς η ψυχή αναγνωρίζει τον εχθρό και με την αντίρρησι στις προσβολές του και την προσευχή, αμέσως τον ανατρέπει. Η κενοδοξία όμως, με το να είναι πολύμορφη όπως είπαμε, δύσκολα νικιέται. Γιατί φανερώνεται σε κάθε πράξι και σε φωνή και σε λόγο και σε σιωπή και σε έργο και σε αγρυπνία και σε νηστεία και σε προσευχή και σε πνευματικές αναγνώσεις και σε ησυχία και σε μακροθυμία. Με όλα αυτά προσπαθεί να προσβάλη τον στρατιώτην του Χριστού. Όποιον δεν μπόρεσε να απατήση στην κενοδοξία με την πολυτέλεια των ρούχων, δοκιμάζει να τον πειράξη με το φτωχικό ρούχο. Όποιον δεν μπόρεσε να πολεμήση με την τιμή, τον πολεμά με το να νομίζη ότι υπομένει την ατιμία. Και όποιον δεν μπόρεσε να καταφέρη στην κενοδοξία με την γνώσι των λόγων, τον δελεάζει με την σιωπή, να κενοδοξή δήθεν ως ήσυχος.

ΧΛΙΑΡΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΤΙΚΟΙ -- Του Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

Οι άνθρωποι της εποχής μας εύκολα συμβιβάζονται με ό,τι προβάλλεται ως  σύγχρονο, μοντέρνο και προοδευτικό, γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα κάνουν τη ζωή τους πιό ευχάριστη. Δεν έχουν ηθικές αρχές και δέν αντιδρούν. Είναι παθητικοί αποδέκτες των όσων οι επιτήδειοι προτείνουν, αδιαφορώντας αν πολλά από αυτά είναι ηθικά και θεάρεαστα. Την ίδια περίπου νοοτροπία έχουν και οι περισσότεροι χριστιανοί! Ενώ δέχονται τη διδασκαλία του Χριστού και θεωρούν την Εκκλησία  Του κιβωτό σωτηρίας, παραμένουν συμβιβασμένοι με το κυριαρχούν κοσμικό  φρόνημα, γεγονός που αποκαλύπτει ότι η χριστιανική τους ιδιότητα πολύ λίγο τους  επηρεάζει. Γι᾽ αυτό και είναι ιδιαίτερα επίκαιροι οι φοβεροί λόγοι της Αποκαλύψεως  προς τον Επίσκοπο της Εκκλησίας της Λαοδικείας: «Οίδά σου τα έργα, ότι ούτε ψυχρός ει ούτε ζεστός· όφελον ψυχρός ης ή ζεστός. Ούτως ότι χλιαρός ει, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου»(γ´ 15-16 ). Δηλαδή, ξέρω  καλά τα έργα σου: δεν είσαι ούτε κρύος ούτε ζεστός. Μακάρι να ήσουν κρύος ή ζεστός! 

O Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος για το Ισλάμ


Που είσαι Μακρυγιάννη να δεις τα χάλια της "αγιοτόκου" Ελλάδας...

Ορκοι στον Αλλάχ με ψεύτικα όπλα και αλαλαγμούς από την Πακιστανική Κοινότητα (με την ανοχή του Καμίνη)
Φιέστα, που παρέπεμπε σε συνάξεις ακραίων ισλαμιστικών οργανώσεων, στήθηκε, πριν από μερικές ημέρες, με την ανοχή του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι.
Η Πακιστανική Κοινότητα Ελλάδος «Η Ενότητα», με αφορμή την ορκωμοσία του προέδρου της και των μελών του διοικητικού συμβουλίου, προχώρησε σε ένα σόου με ακραιφνή εθνικιστικά αλλά και θρησκευτικά χαρακτηριστικά, όπου πρωταγωνίστησαν μικρά παιδιά από το Πακιστάν, τα οποία, ντυμένα με στρατιωτικές στολές (!) και κραδαίνοντας ψεύτικα όπλα, ορκίζονταν στο όνομα του Αλλάχ και επαναλάμβαναν ρυθμικά, με δυνατή φωνή, «Πακιστάν - Πακιστάν». Οι μικροί «μαχητές» μπήκαν στην κατάμεστη αίθουσα ο ένας πίσω από τον άλλον, σαν λόχος, χαιρέτησαν στρατιωτικά και στη συνέχεια ύψωσαν τη σημαία της χώρας τους, προκαλώντας στο κοινό παραλήρημα.