Απάντηση στις αμφιβολίες

Το μοναστήρι του Αγίου Παύλου δεσπόζει μεγαλόπρεπο και επιβλητικό στους πρόποδες του Άθωνα. 
Το έτος 1839 ήταν πολύ σημαντικό για τη μονή: Έγινε η μετατροπή της από ιδιόρρυθμη σε κοινοβιακή. Ακολούθησαν ταραχές και σκάνδαλα. Κάποιος μοναχός αμφέβαλε, αν ήταν ευάρεστη στον Θεό μια τόσο απότομη μετατροπή. Επιπλέον δεν έβλεπε με καλό μάτι τους άλλους μοναχούς να ελεούν απλόχερα τους φτωχούς, τη στιγμή που η μονή είχε μεγάλες ανάγκες και πολλά χρέη.
 
Η Παναγία όμως θέλησε να διαλύσει τις αμφιβολίες του και να τον πληροφορήσει ότι η κοινοβιοποίηση ήταν θέλημα Θεού και ότι για τις ανάγκες της μονής και των μοναχών προνοεί η Ίδια.
 
Δεν πέρασε καιρός και ο αδελφός αυτός έπεσε άρρωστος στο κρεβάτι. Ήρθε τότε σε έκσταση και είδε τον σατανά να μαίνεται και να τρίζει τα δόντια του. Αιτία ήταν η κοινοβιοποίηση της μονής και ο φθόνος του για την ψυχική σωτηρία των μοναχών της. Έστηνε λοιπόν παγίδες και βρόχους, ετοίμαζε σκάνδαλα και ταραχές, για να ταλαιπωρεί τους μοναχούς και να διαλύσει έτσι το κοινόβιο.
 

Την 31η Δεκεμβρίου 1844 , ημέρα των εγκαινίων του καθολικού της μονής, ο ίδιος μοναχός ήταν πάλι βαριά άρρωστος. Κι ενώ βρισκόταν στο κρεβάτι του, είδε σε έκσταση πως ήταν παρών στην εορτή. Είδε όμως και κάτι συγκλονιστικό: Μία σεμνοπρεπέστατη Παρθένο να κάθεται στο ιερό σύνθρονο, μέσα στο άγιο βήμα. Κρατούσε στην αγκαλιά Της ένα Βρέφος που έλαμπε πιο πολύ από τον ήλιο και είχε στα χέρια Του βασιλικό σκήπτρο.
 
Ώρες-ώρες έβγαινε από το άγιο βήμα και στεκόταν πότε στο δεξιό και πότε στον αριστερό χορό για να ρυθμίζει τους ψάλτες και να ενισχύει τους διακονητές.  Άλλοτε πάλι περιερχόταν τον ναό, παρατηρούσε ευχαριστημένη τις κολόνες και τα βάθρα τους, και ύστερα τα στερέωνε, ώστε να μείνουν για πάντα σταθερά. Άλλοτε πάλι μέσα στο ιερό ετοίμαζε κι Αυτή μαζί με τον επίσκοπο και τους ιερείς το μύρο και μίγματα των εγκαινίων. Πρωτοστατούσε και διηύθυνε τα πάντα μέσα στον οίκο Της.
 

Ένα μήνα πριν από την πανήγυρη της μονής, ο μοναχός που προαναφέραμε ήταν πάλι άρρωστος στο κελί του. Έρχεται τότε για τρίτη φορά σε έκσταση και βλέπει πως βρισκόταν στον ναό και παρακολουθούσε την αγρυπνία. Στην κόγχη του ιερού βήματος, στο σύνθρονο, καθόταν πάλι η Παρθένος με το θείο Βρέφος στην αγκαλιά, στολισμένη με το πορφυρό Της μαφόριο, όπως εικονίζεται στην αγιογραφία. Κάποια στιγμή σηκώθηκε, έβγαλε το λαμπρό Της μαφόριο, το άφησε πάνω στο ιερό σύνθρονο, κι αφού ευτρέπισε τα χέρια Της για υπηρεσία, βγήκε στον κυρίως ναό. Εκεί άρχισε να ευλογεί τους ιερείς και τους διακόνους, να συντονίζει τους ψάλτες, τους κανονάρχες και τους εκκλησιαστικούς, να δίνει εντολές για τι κάθε τι. Την ώρα της λιτανείας βγήκε έξω από τον ναό, προπορεύθηκε από όσους πήραν μέρος σε αυτήν, έψαλλε και ευφραινόταν μαζί τους. Στη διάρκεια της θείας λειτουργίας, την περισσότερη ώρα βρισκόταν στο ιερό βήμα με τον επίσκοπο και τους ιερείς.
 
Αργότερα, στην τράπεζα, επιστατούσε τους διακονητές που σερβίριζαν το φαγητό και υπηρετούσε μαζί τους. Παντού διακονούσε με επιμέλεια και ευλογούσε.
 
Όταν τελείωσε η τράπεζα και βγήκαν οι μοναχοί, βγήκε και η Παρθένος και πήγε στην πύλη της μονής. Εκεί κάθονταν και περίμεναν ελεημοσύνη οι φτωχοί και ζητιάνοι. Η Δέσποινα, τους ελέησε και τους ευλόγησε. Και όταν πλησίαζε τους ενάρετους, είχε όψη ιλαρή, ενώ στους ράθυμους και αμελείς έδειχνε σοβαρή και αυστηρή.
 
Στο μεταξύ οι τραπεζάρηδες κι οι μάγειροι κάθησαν να φάνε. Ανάμεσά τους είδε και τον εαυτό του ο μοναχός που έβλεπε την οπτασία. Αλλά, να, η Κυρία Θεοτόκος ήρθε για να υπηρετήσει κι αυτούς με αγάπη. Τότε μόνο κατάλαβε ότι η γυναίκα που έβλεπε ήταν η ίδια η Παναγία. Σηκώνεται αμέσως, γονατίζει μπροστά Της, Την προσκυνά και Της λέει:
 
- Δέσποινα Θεοτόκε, δεν πρέπει εσύ να διακονείς εμένα, αλλά εγώ Εσένα. Εγώ έχω χρέος, ο αχρείος δούλος Σου.
 
Και λέγοντας αυτά πήρε ένα πιάτο, που από νεύση ίσως της Θεοτόκου βρέθηκε εκεί, έβαλε μέσα δυο ψητά ψάρια και πλησίασε κοντά Της.
 
- Δέσποινα, ικέτευε, κάθησε μαζί μου να φας.
 
- Εγώ δεν τρώγω τέτοια τροφή, ούτε ο Υιός μου, απάντησε Εκείνη. Επειδή όμως με κάλεσαν σε αυτή την πανήγυρη, ενδυνάμωσα όσους κοπίασαν και τους βοήθησα στην περιποίηση των ξένων, γιατί έμαθα από τον Υιό μου να δοξάζω όσους με δοξάζουν, να τιμώ όσους με τιμούν και να τους προσφέρω ό,τι με την προσευχή τους μου ζητούν.
 

Αυτά είπε η Θεοτόκος νουθετώντας τον μοναχό, κι αφού σήκωσε τα άχραντα χέρια Της ευχήθηκε κι ευλόγησε τη μονή, τον ηγούμενο και τους μοναχούς. Τότε ένα υπερκόσμιο φως ξεχύθηκε και τους περιέλουσε όλους. Αμέσως η Δέσποινα ανελήφθη στον ουρανό και χάθηκε, αφήνοντας στον μοναχό μια θεία αλλοίωση, χαρά και ευφροσύνη.

ΦΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ

Συνταχθέν υπό των διαχειριστών του Ιστολογίου katanixis.gr


ΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «Β΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ: 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ»
(Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013-Λεόντειο Λύκειο Πατησίων)




Σχετικά με την ημερίδα εν συντομία.

Διαβάζουμε σύμφωνα με το ρεπορτάζ: «Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα ‘Β΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ: 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ’ με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013, στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων. Προσκεκλημένοι εισηγητές ήσαν ο Εκλαμπρότατος Καρδινάλιος κ. Domenico Calcagno, ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Καθολικών Αθηνών κ. Νικόλαος, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος, ο αιδεσιμότατος π. Μάρκος Φώσκολος και η δρ. Βασιλική Μαυροσκά, επίκουρη καθηγήτρια στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών. Αναπτύχθηκαν θέματα ιστορικά και θεολογικά σχετικά με την Β’ Οικουμενική Σύνοδο του Βατικανού, τα διατάγματα, τις παραινέσεις και την εφαρμογή τους στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο και προβλήθηκε σχετικό βίντεο παραγωγή της Γ.Ι.Ε.Ι.Ε. …»1.

Δεν δικαιολογούνται οι ύμνοι του Μητροπολίτου Δημητριάδος για τη Β΄ Βατικανή Σύνοδο.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ορθόδοξος Τύπος : Η Διοικοῦσα Ἐκκλησία έχει μεγάλας εὐαισθησίας διὰ τὸν «Μουσουλμάνον ἀδελφόν», ἀλλὰ ὄχι τὰς ἰδίας καὶ πρὸς τοὺς Ἕλληνας.

Ἡ σημερινὴ διοικοῦσα Ἐκκλησία ἀγωνίζεται διὰ τὸ συσσίτιον τοῦ ἀδελφοῦ παρανόμου Μουσουλμάνου, τὴν διευκόλυνσιν τῶν θρησκευτικῶν του καθηκόντων (ὅταν  αὐτὸς δὲν ἀντιδρᾶ εἰς τὰς διώξεις καὶ τὰς σφαγὰς Χριστιανῶν εἰς τὴν Μέσην Ἀνατολήν, τὸ Πακιστάν, τὴν Ἰνδονησίαν, τὴν Ἀσιατο–αραβίαν κ.λπ.) τὴν πολυφυλετικότητα καὶ τὴν πολυπολιτισμικότητα. Τὸ πράττει δὲ τὴν περίοδον κατὰ τὴν ὁποίαν καταρρέει ἡ παγκοσμιοποίησις καὶ οὐδεὶς ἀναφέρεται εἰς αὐτὴν (ὡς ἔχει παρατηρήσει καὶ ὁ  Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν εἰς πρόσφατον ὁμιλίαν του) καὶ οἱ πολιτικοὶ ἐξουσιασταὶ τῶν  Ἀθηνῶν καταγγέλλονται καθημερινῶς ὡς ὑπηρέται ξένων συμφερόντων. Μὲ ἄλλους  λόγους ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία συμπορεύεται μὲ τὰ κέντρα διαλύσεως καὶ ἀποσυνθέσεως  τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλλάδος.

TO KPATOΣ KATHPΓHΣE THN ΘEIAN ENTOΛHN THΣ APΓIAΣ THΣ KYPIAKHΣ!


Tοῦ Xρήστου Kων. Λιβανοῦ

Διαφορετικὲς ἐπιλογὲς καὶ συνέπειες
            Ὑπάρχουν στὴ ζωή μας στιγμές, κατὰ τὶς ὁποῖες καλούμεθα ὡς χριστιανοὶ νὰ κάνωμε δύσκολες ἐπιλογὲς καὶ νὰ λάβωμε σοβαρὲς ἀποφάσεις, ἀπὸ τὶς ὁποῖες δὲν ἐξαρτῶνται μικρά, γήινα καὶ πρόσκαιρα, ἀλλὰ ὕψιστα καὶ αἰώνια συμφέροντα, καὶ αὐτὴ ἡ ἴδια ἡ σωτηρία μας. Ὑπάρχουν περιπτώσεις, κατὰ τὶς ὁποῖες καλούμεθα νὰ ἐπιλέξωμε μεταξὺ τοῦ καλοῦ καὶ τοῦ κακοῦ, τοῦ φωτὸς καὶ τοῦ σκότους, τοῦ Xριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ. Tέτοιες στιγμὲς ἔζησαν ἀναρίθμητοι ἄνθρωποι πρὶν ἀπὸ μᾶς, οἱ ὁποῖοι, ἀνάλογα μὲ τὶς ἐπιλογές τους, θὰ λάβουν καὶ τὴ θέσι, ποὺ τοὺς ἀξίζει στὴν αἰωνιότητα, εἴτε πιστεύουν στὴν ὕπαρξί της εἴτε ὄχι. Ἄλλη θέσι θὰ λάβουν π.χ. οἱ χριστιανοί, ποὺ θέλοντας ν' ἀποφύγουν τοὺς διωγμοὺς τῶν Pωμαίων αὐτοκρατόρων θυσίασαν στὰ εἴδωλα, καὶ ἄλλη θέσι θὰ λάβουν οἱ ἅγιοι μάρτυρες, ποὺ μαρτύρησαν γιὰ τὸ Xριστό. Ἄλλη θέσι θὰ λάβουν ὅσοι ἀκολούθησαν στὴν αἵρεσι τοὺς αἱρεσιάρχες καὶ ἔγιναν καὶ αὐτοὶ αἱρετικοί, καὶ ἄλλη οἱ πιστοί, ποὺ ἀκολούθησαν τοὺς θεοφόρους Πατέρες καὶ ἀγωνίστηκαν νὰ διατηρήσουν τὴν Πίστι ἀνόθευτη ἀπὸ πλάνες καὶ αἱρέσεις. Ἄλλη θέσι θὰ λάβουν ὅσοι συνεργάστηκαν μὲ ἄθεα καὶ ὁλοκληρωτικὰ καθεστῶτα, ποὺ δίωξαν ἀπηνῶς τὸν Xριστιανισμό, καὶ ἄλλη οἱ διωχθέντες καὶ φονευθέντες ἀπ' αὐτὰ χριστιανοί. Ἄλλη θέσι θὰ λάβουν ὅσοι συντάχθηκαν μὲ τὸν κόσμο καὶ τὸν Διάβολο καὶ ἀρνήθηκαν τὸ Xριστό, καὶ ἄλλη ὅσοι ἔμειναν πιστοὶ στὸν οὐράνιο Nυμφίο καὶ Λυτρωτὴ τῶν ψυχῶν τους καὶ ὡμολόγησαν αὐτὸν ὡς Θεὸν ἀληθινὸ καὶ ἀρχηγὸ τῆς Πίστεώς τους. Ἄλλη τέλος θέσι θὰ λάβουν ὅσοι καταφρόνησαν τοὺς νόμους καὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ καὶ πολέμησαν τὴν Ἐκκλησία, καὶ ἄλλη ὅσοι παρέμειναν πιστὰ τέκνα της ἐφαρμόζοντας μὲ εὐλάβεια καὶ φόβο Θεοῦ τὶς θεῖες ἐντολές.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

ΔΙΧΩΣ ΘΕΟΝ ΟΛΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ

ΣΤΗΝ ἐποχή μας ἔχουν αὐξηθεῖ ὅλα τά ἀρνητικά φαινόμενα τῆς κοινωνίας, ἡ ὁποία ἔχει γίνει πραγματική ζούγκλα. Οἱ ἄνθρωποι ἔχουν ἐγκαταλείψει τίς ἠθικές ἀρχές καί ζοῦν μέ τρόπο ἁμαρτωλό και παράνομο. Ἡ ἀδικία, ἡ κλοπή, τό συμφέρον, ἡ δολοπλοκία, ἡ διαφθορά, ἀλλά καί ἡ φιληδονία, ἡ σαρκολατρία, ἡ ἀνηθικότητα, ἡ συκοφαντία, ἡ κατεδάφιση τοῦ Ἔθνους, ἡ ἄρνηση τῶν συμβόλων, ἡ περιφρόνηση τῆς ἱστορίας καί τῆς παράδοσης, ἡ περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν κληρικῶν της εἶναι μερικά ἀπό τά χαρακτηριστικά τους.

Πολλοί νομίζουν ὅτι ἡ κακοδαιμονία, πού παρατηροῦμε στήν κοινωνία μπορεῖ νά ἐκλείψει, ἄν ψηφιστοῦν αὐστηροί νόμοι, πού θά ἀναγκάζουν τούς πολίτες νά ἔχουν καλή συμπεριφορά καί νά εἶναι δίκαιοι. Πρόκειται προφανῶς γιά πλάνη. Ἡ κοινωνία θά βελτιωθεῖ, ὅταν οἱ ἄνθρωποι ἀποδεχτοῦν τίς ἠθικές ἀρχές καί τίς ἔχουν καθημερινό ὁδηγό στή ζωή τους. Ὅταν θά εἶναι δίκαιοι καί ἔντιμοι ὄχι γιατί τό ζητοῦν οἱ νόμοι, ἀλλά γιατί αὐτό ὑπαγορεύει ἡ ἠθική τους συνείδηση. Τό να ἀρνεῖσαι τίς ἠθικές ἀρχές καί τήν ἀναφορά σου στό Θεό καί στή συνέχεια νά θέλεις νά κάνεις τήν κοινωνία καλή μέ τούς νόμους, εἶναι σάν να προσπαθεῖς νά γεμίσεις ἕνα δοχεῖο μέ νερό, ἐνῶ ὁ πυθμένας του εἶναι κατεστραμμένος. Ἐπιπλέον γεννιοῦνται καί τά ἐρωτήματα: «Ποιός θα τηρήσει τούς καλούς νόμους;». «Γιατί νά τούς τηρήσει κάποιος, ἀφοῦ μπορεῖ νά τούς παραβεῖ, χωρίς καμιά συνέπεια;».
Ἔχουμε μεγάλη ἀνάγκη ἀπό ἠθικούς ἀνθρώπους. Μόνο μέ τό φόβο τῶν ὀργάνων τῆς ἐξουσίας καί τῶν δικαστηρίων δέν ἐπιτυγχάνεται τίποτα. Χρειάζεται νά ἔχει κανείς ἀναφορά στό Θεό, νά πιστεύει, να τηρεῖ τίς ἐντολές, νά ἔχει ἀγάπη, νά ὑπηρετεῖ τόν ἀδελφό του καί να ἀρνεῖται καθετί, πού διαβρώνει καί ἀδικεῖ. Μόνο τότε μποροῦμε να ἐλπίζουμε ὅτι ἡ κοινωνία θά ἀλλάξει καί τά προβλήματα θά μειωθοῦν, ἐάν δέν ἐξαλειφθοῦν κιόλας.
Βέβαια, οἱ ἄνθρωποι πού δέν πιστεύουν στό Θεό ἀπορρίπτουν αὐτό πού προτείνω. Ἔχουν τήν δική τους «λύση», ἡ ὁποία στήν πραγματικότητα δημιουργεῖ νέα προβλήματα. Αὐτούς τούς ἀνθρώπους δεν εἶναι εὔκολο νά τούς ἐπηρεάσεις καί νά συνεργαστεῖς μαζί τους. Εἶναι σχεδόν ἀδύνατο. Οἱ ἴδιοι ἔχουν ἀποφασίσει, χωρίς νά τό ἔχουν συνειδητοποιήσει, τήν αὐτοκαταστροφή τους, γι᾽ αὐτό δέν μποροῦν να ἐργαστοῦν, γιά τό καλό τῆς κοινωνίας. Ὁ ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, ἀναφερόμενος στόν ἄθεο ἄνθρωπο, συμβουλεύει: «Μή βιάζεσαι νά ψάξεις δήμιο γιά τόν ἄθεο. Τόν βρῆκε μόνος του στόν ἑαυτό του, πιό ἀξιόπιστο, ἀπ᾽ ὅσο ὅλος ὁ κόσμος μποροῦσε νά τοῦ προσφέρει».
Δυστυχῶς, ἔχουμε μακρύ δρόμο νά διανύσουμε καί πολλές θυσίες νά ὑποστοῦμε ἀκόμα, προκειμένου νά δοῦμε, ἔστω καί ἀμυδρά, την ἀναβάθμιση τῆς κοινωνίας. Ὁ χρόνος ὅμως κυλάει καί οἱ συνειδητοί χριστιανοί πρέπει νά τόν ἀξιοποιοῦν ἐπωφελῶς, τόσο γιά τόν ἑαυτό τους ὅσο καί γιά τούς ἄλλους. Ἄς κάνουν τό καθῆκον τους καί ἄς προσεύχονται γιά τούς ἀδελφούς τους, πού αὐτομαστιγώνονται και ζοῦν μέσα στή δυστυχία, τήν ὁποία μόνοι τους δημιουργοῦν.

Πηγή : "O.T"

Το Πέμπτον Βάπτισμα

Πέμπτον Βάπτισμα ονομάζεται το της μετανοίας από τον Θεολόγον Γρηγόριον· επειδή κατά τον ίδιον, πρώτον Βάπτισμα είναι το του Μωϋσέως, το οποίον είχε πρόσκαιρον κάθαρσιν· δεύτερον το του Προδρόμου, το εις μετάνοιαν γινόμενον· τρίτον το του Κυρίου, το εν Πνεύματι Αγίω γινόμενον, όπερ είναι η τελειότης· τέταρτον το δια μαρτυρίου και αίματος, όπερ εστί των άλλων αιδεσιμώτερον, όσω δευτέροις ρύποις ου μολύνεται· και πέμπτον το της μετανοίας, ως είρηται (Λόγος εις τα Φώτα). Ο δε θείος Ιωάννης ο Δαμασκηνός προσθέτει και άλλα τρία, το του κατακλυσμού εις εκκοπήν της αμαρτίας γενόμενον, ο και πρώτον τω χρόνω· το δια της ερυθράς θαλάσσης και της νεφέλης· σύμβολον γαρ ήτον η θάλασσα του ύδατος, και η νεφέλη, του Πνεύματος, ο και δεύτερον τω χρόνω· και το του μέλλοντος πυρός της γεέννης, το οποίον σωτήριον ουκ έστιν, αλλά της μεν κακίας αναιρετικόν, κολάζον δε ατελεύτητα (Βιβλίο Δ΄ κεφάλαιον πστ΄ της Θεολογίας).

Ο Μέγας Φώτιος, το μέγα Φως της Ορθοδοξίας

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=85&t=8565#p30070


Εικόνα

π. Νικόλαος Μανώλης, Οικουμενιστικά αίσχη Ορθοδόξων και Ο αετός στο κοτέτσι (ποίημα) [ΒΙΝΤΕΟ-2013]

THE ENTRANCE OF THE THEOTOKOS


21st November
By
His Eminence
Metropolitan Panteleimon of Antinoes
The Entrance of the Ever Virgin Mary and Theotokos in God’s Temple is considered to be one of the most important events in the History of Salvation. All the Orthodox Church around the world is celebrating the Entrance of the Mother of God, the Theotokos and Ever Virgin Mary, into the Holy of Holies.
The faithful and all the heavenly Powers conjoin and concelebrate. Earth rejoices and the faithful Orthodox Christians gather to honor with all piety and respect the all praised Mother of our Lord and Saviour Jesus Christ, the Son of God. We venerate the holy icon of the Theotokos. With a humble and broken heart all those who suffer address their prayers to Her, in order to express their needs and beseech Her protection and help. All true faithful will bless Her, they shall sing hymns to Her and all generations will glorify Her. The Mother of God and Ever Virgin Mary, the Theotokos, is the source of our sanctification and salvation, for She had gave birth to the incarnated Son and Word of God.
The Entrance of the Ever Virgin Mary consist the preparation of the salvation of mankind. She enters the Holy of Holies, where only the High Priest was allowed to enter only once a year. The Prophet Zacharias, the father of St John the Forerunner and Baptist, and many young virgins receive Mary, when she was only three years of age, dedicated to God by Her parents Joachim and Anna.

Απολύθηκε παρουσιάστρια επειδή φορούσε σταυρό.

http://kyprianoscy.blogspot.ca/2013/11/blog-post_20.html

Αυτό έγινε στη Νορβηγία, δηλαδή στο μεγάλο ευρωπαϊκό μας χωριό. Δεν θα αργήσει να έλθη και εδώ. Το ΕΛΙΑΜΕΠ, οι παιδαγωγικοί σύμβουλοι, και η παρέα της κας Ρεπούση δεν θα παραμείνουν αδρανείς.

Η είδηση:
Δημοφιλής παρουσιάστρια από την Νορβηγία, απολύθηκε επειδή βγήκε στον αέρα φορώντας ένα… σταυρό, κάτι που η μουσουλμανική κοινότητα της χώρας θεώρησε σκανδαλώδες.
Η εμφάνιση της
Siv Kristin Sællmann στο κανάλι NRK με ένα χρυσό μενταγιόν το οποίο ήταν διακοσμημένο με μαύρα πετράδια σε σχήμα σταυρού, φέρεται να προκάλεσε την οργή μελών της μουσουλμανικής κοινότητας που διοργάνωσαν διαμαρτυρίες, υποστηρίζοντας ότι η αλυσίδα με τον σταυρό, «προσέβαλε το Ισλάμ».
Σύμφωνα με τους μουσουλμάνους, η επίδειξη ενός χριστιανικού συμβόλου δεν εγγυάται την αμεροληψία του καναλιού.
Το αποτέλεσμα ήταν ο διευθυντής του καναλιού να καλέσει την τηλεπαρουσιάστρια για εξηγήσεις και εν τέλει να την…απαλλάξει από τα καθήκοντά της για να μην προκληθούν επεισόδια.
 

Επειδή όπως ξέρουμε εδώ και χρόνια ότι συμβαίνει στην Ευρώπη και ειδικά στις "προοδευτικές" δυτικές χώρες μετά έρχεται στην Ελλάδα.... εισαγόμενο από τους προοδευτικοκουλτουριάρηδες.... ας ετοιμαστούμε.
Άλλωστε ήδη δείγματα υπάρχουν....
Συζητήθηκε πρόσφατα σε σεμινάριο διαιτητών ποδοσφαίρου ότι θα ήταν καλό να αποφεύγεται να κάνουν τον σταυρό τους όταν μπαίνουν στον αγωνιστικό χώρο!!!! (δείτε ΕΔΩ)

Στο μεταξύ οι "προοδευτικοί" δεν προσβάλλονται καθόλου όπως ξέρουμε, από τα δημόσια αιματηρά αυτομαστιγώματα των ισλαμιστών...

Φίλοι μου θα ζήσουμε πρωτόγνωρα πράγματα προσεχώς στην πατρίδα μας...
Οι νεοταξίτες και τα εδώ "προοδευτικά" όργανά τους, μας επιφυλάσσουν απίστευτες καταστάσεις....

Θα απαγορεύεται να κάνουμε δημοσίως τον σταυρό μας....
Θα επιτρέπεται όμως να εκδηλώνουν οι ισλαμιστές τα θρησκευτικά τους πιστεύω δημόσια...

Θα απαγορεύεται να μιλάμε κατά των Εβραίων και του "ολοκαυτώματός" τους...
Θα επιτρέπεται όμως να παίζονται θεατρικά έργα που θα σατυρίζουν τα ιερά και τα όσια των Ελλήνων...

Θα απαγορεύεται να παρελαύνουμε στις εθνικές μας επετείους....
Θα επιτρέπεται όμως οι ομοφυλόφιλοι και οι κάθε λογής διεστραμμένοι να κάνουν τα "
gay pride"....

Θα απαγορεύεται να χτυπούν την Κυριακή οι καμπάνες...
Θα επιτρέπεται όμως να ανοίγουν τα καταστήματα την Κυριακή καταργώντας την ιερή ημέρα του Κυρίου...

Μας προετοιμάζουν για "δημοκρατικούς" διωγμούς....

Θα τα ανεχτούμε όλα αυτά;
Θα παραμείνουμε πιστοί στις ιερές παραδόσεις και παρακαταθήκες των προγόνων μας;

Μας έφεραν πολιτικούς "γάμους", πολιτικές κηδείες, αυτόματα διαζύγια, εκτρώσεις, ευθανασίες, σύμφωνα συμβίωσης, γάμους ομοφυλοφίλων,
gay prides, καύσεις νεκρών, δωρεές οργάνων και ότι αντιχριστιανική και ανήθικη εντολή έχουν λάβει από τα κέντρα της ανομίας...
Ολες έχουν τον ίδιο στόχο...

Την Ορθόδοξη καρδιά του ΄Ελληνα...
Θέλουν να φτιάξουν ένα νέο είδος "έλληνα" αλλοτριωμένο... και πολυπολιτισμικό...

Και το έγκλημα είναι καλά στημένο κι αρχίζει από τα ίδια μας τα παιδιά...

Πρέπει να αντισταθούμε με κάθε τρόπο σε όλες αυτές τις προκλήσεις...
Ο αγώνας μας είναι δίκαιος κι επειδή αυτόν τον κόσμο τον έχει φτιάξει ο δίκαιος Θεός κι ας τον κυβερνά δια των οργάνων του ο αντίχριστος, τελικώς θα νικήσουμε....

Απλα απομένει στον καθένα να επιλέξει σε πιο στρατόπεδο θα παραταχθεί...
Ο πόλεμος φίλοι μου έχει αρχίσει εδώ και χρόνια και στον πόλεμο δεν μπορείς να μένεις για πάντα ουδέτερος...
Αργά ή γρήγορα όλοι μας θα κληθούμε να επιλέξουμε πλευρά...
Και όπως λέει ο Κύριος :
  ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν ή γαρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει ή ενός ανθέξεται και του ετέρου καταφρονήσει, ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά. 

Δωροέκθεση της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιώς με την υποστήριξη του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά


Με το αισιόδοξο μήνυμα «Κάθε δώρο χαρίζει ελπίδα!», η Ιερά Μητρόπολη  Πειραιώς διοργανώνει μεγάλη Δωροέκθεση στο κτήριο της Sprider στον Πειραιά (Τσαμαδού και Φίλωνος), από τις 25 Νοεμβρίου έως και τις 21 Δεκεμβρίου, και το ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά, αρωγός στο πολύτιμο φιλανθρωπικό έργο της μητρόπολης, θα δώσει το «παρών» με μοναδικά events και γιορτινές εκπλήξεις, που θα μας βάλουν σε χριστουγεννιάτικη «τροχιά», υπό το ελπιδοφόρο πνεύμα προσφοράς της Θείας Γέννησης!
Κάθε δώρο που θα αγοράσουν οι επισκέπτες της Δωροέκθεσης, προσφέρει χαρά και ελπίδα σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, καθώς τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν, ενισχύουν το φιλανθρωπικό έργο της Μητρόπολης Πειραιώς.
Ο Αγιασμός Ενάρξεως θα τελεστεί τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 18.30 από το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της Δωροέκθεσης, το ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά θα προσφέρει, καθημερινά, από Δευτέρα έως Σάββατο:
·         Τομέας ART & DESIGN: Προτάσεις χριστουγεννιάτικης διακόσμησης
·         Τομέας Παιδαγωγικών: Θεατρικό Δρώμενο «Η κα Άη Βασίλη διαβάζει παραμύθια στους μικρούς μας φίλους» -Δωρεάν χριστουγεννιάτικα στολίδια/κάρτες
·         Τομέας Υγείας: Διατροφικές συμβουλές & προσφορά χειροποίητων φυσικών καλλυντικών από τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά!
·         Τομέας Επισιτισμού: Γλυκά & αλμυρά χριστουγεννιάτικα κεράσματα
·         Τομέας Ομορφιάς: Tips ομορφιάς για το μακιγιάζ & το χτένισμα του ρεβεγιόν –Δωρεάν υπηρεσίες μακιγιάζ/κομμωτικής από τις σπουδάστριες του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Πειραιά!
Ας ανταποκριθούμε όλοι σε αυτό  το κάλεσμα αγάπης της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιώς, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο να «φωλιάσει» το χαμόγελο και η αισιοδοξία στις καρδιές των συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη διαβίωσή τους.
INFO ΙΕΚ ΞΥΝΗ
·         Πειραιάς: Φίλωνος 39, τηλέφωνο 210 4120714 

Η ΕΚΤΡΩΣΗ


Γεια σου μαμά,
είμαι το μωρό σου. Δεν με ξέρεις ακόμα, είμαι μόνο μερικών εβδομάδων. Θα με γνωρίσεις σύντομα, το υπόσχομαι. Το όνομά μου είναι Γιάννης. Έχω καστανά μαλλιά και καστανά μάτια… Ε, λοιπόν, δεν είμαι έτσι ακόμα, αλλά θα γίνω όταν γεννηθώ. Θα είμαι ο μοναχογιός σου. Δεν θα έχω μπαμπά, αλλά δεν πειράζει, θα έχουμε ο ένας τον άλλον. Όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω γιατρός.
Σήμερα έμαθες ότι… είσαι έγκυος, μαμά. Ήσουν τόσο χαρούμενη! Χαμογελούσες! Έχεις το πιο ωραίο χαμόγελο, μαμά! Σ’ αγαπάω, μαμά! Όταν μεγαλώσω υπόσχομαι να σε κάνω τόσο περήφανη. Θα γίνω γιατρός.
Σήμερα είπες στο μπαμπά για μένα… Δεν ήταν χαρούμενος, μαμά. Είπε ότι δεν με θέλει. Γιατί δεν με θέλει, μαμά; Τί του έκανα; Ένιωσα έναν δυνατό κρότο και μετά σ’ άκουσα να κλαις. Σε χτύπησε, μαμά. Γιατί το έκανε αυτό, μαμά; Μετά σε αγκάλιασε και σου ζήτησε συγγνώμη κι εσύ τον συγχώρεσες… Όταν γεννηθώ, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σε χτυπήσει ξανά. Λες ότι σ’ αγαπάει, μαμά, αλλά εγώ δεν το νομίζω. Πάνε τρεις μέρες που σταμάτησες να μου μιλάς ή να αγκαλιάζεις την κοιλίτσα σου. Γιατί, μαμά; Δεν μ’ αγαπάς πια; Εγώ σ’ αγαπάω, μαμά!
Σε ακούω να μιλάς με έναν γιατρό. Κάτι πρόκειται να γίνει, μαμά. Φοβάμαι μαμά! Αρχίζω και πονάω! Σταμάτησέ τους… βοήθησέ με, μαμά!
Τώρα είμαι στον Παράδεισο μαζί με τα αγγελάκια, μαμά. Μην ανησυχείς, είμαι καλά. Γιατί το έκανες αυτό, μαμά; Ήθελα τόσο πολύ να αντικρίσω το χαμόγελό σου, να δω τον ήλιο, να γίνω γιατρός! ΝΑ ΖΗΣΩ! Δεν πειράζει, μαμά, αν σταμάτησες να μ’ αγαπάς. Μπορώ να σε δω από εδώ που είμαι, οπότε δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Συγγνώμη, αν έκανα κάτι κακό, μαμά. Θέλω να με αγαπάς και πάλι! Εγώ σε αγαπάω, μαμά.
Κάθε έκτρωση είναι μια καρδιά που σταματάει. Δυο ματάκια που δεν θα δουν ποτέ. Δυο χέρια που δεν θα αγγίξουν. Δυο πόδια που δεν θα τρέξουν. Ένα στόμα που δεν θα μιλήσει.


ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ, ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΕΙΣ

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

Δια του δόγματος περί του αλαθήτου, σφετερισθείς υπέρ εαυτού, δηλαδή υπέρ του ανθρώπου, όλην την εξουσίαν και όλα τα δικαιώματα, που ανήκουν μόνον εις τον Θεάνθρωπον Κύριον, ο πάπας αυτοανεκηρύχθη εις την πραγματικότητα Εκκλησία εν τη Παπική εκκλησία, και έγινεν εν αυτή τα πάντα εν πάσι. Ιδιόμορφος παντοκράτωρ. Δια τούτο το δόγμα περί του αλαθήτου του πάπα απέβη το κεντρικόν δόγμα του παπισμού. Και ο πάπας δεν δύναται να το αποκηρύξη με κανένα τρόπον, έως ότου θα είναι πάπας του ουμανιστικού παπισμού.

ΛOΓΟΣ Α΄ ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ


«....Επεί γάρ εκπορνεύσασα εξεπόρνευσε πάσα η γή, και ο λαός Κυρίου πνεύματι πορνείας επλανήθη από Κυρίου Θεού αυτού, του κτησαμένου αυτόν εν χειρί κραταιά, και εν βραχίονι υψηλώ, και εξαγαγόντος εν σημείοις και τέρασιν εξ οικου δουλείας Φαραώ, και διαγαγόντος δια θαλάσσης ερυθράς και οδηγήσαντος εν νεφέλη ημέρας και όλην την νύκτα εν φωτισμώ πυρός. Και εστράφη η καρδία αυτών εις Αίγυπτον και εγένετο ο λαός Κυρίου ου λαός Αυτού, ο ηλεημένος ουκ ηλεημένος, ο ηγαπημένος ουκ ηγαπημένος.

Διά τούτο νυν Παρθένος τίκτεται της προγονικής πορνείας αντίπαλος, και Αύτη τω Θεώ μνηστεύεται και τίκτει του Θεού τον Έλεον. Και λαός Θεού ο πριν ου λαός καθίσταται, και ο ουκ ηλεημένος ηλέηται, και ο ουκ ηγαπημένος ηγάπηται.

Εξ Αυτής γαρ τίκτεται ο Υιός του Θεού ο αγαπητός, εν ώ ηυδόκησεν.

.......

Τούτου του Θήλεος το πρόσωπον οι πλούσιοι του λαού λιτανεύσουσι. Τούτο το Θήλυ βασιλείς εθνών προσκυνήσουσι δώρα φέροντες.

Τούτο το Θήλυ προσάξεις Θεώ παμβασιλεί, ως κροσσωτοίς χρυσοίς την των αρετών περιβεβλημένην ευπρέπειαν και κεκοσμημένην τη του Πνεύματος Χάριτι, ής η δόξα έσωθεν.

Δόξα μεν γαρ πάσης γυναικός ο ανήρ έξωθεν επιών, η δε δόξα της Θεοτόκου έσωθεν, ο της κοιλίας καρπός.

Ω ΘΗΛΥ ΠΟΘΗΤΟΝ ΤΡΙΣΜΑΚΑΡΙΣΤΟΝ.

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΥ ΕΝ ΓΥΝΑΙΞΙ, ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΛΙΑΣ ΣΟΥ....»