τοῦ Δημ. Κ. Ἀναγνώστου,
Θεολόγου
Μέ σύγχρονα δεδομένα,
κυριολεκτικῶς τῶν τελευταίων ἡμερῶν, ἄς περιγράψουμε, σημειολογικά, αὐτό τό
πλαίσιο:
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/
Ἡ ὑπόθεση τῶν ἁγιοκατατάξεων
δέν μπορεῖ ὡς μέρος τῆς μεγάλης εἰκόνος τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ χώρου νά μήν ἐξετασθεῖ
ἐντός τῆς ὅλης εἰκόνος καί τοῦ πραγματικοῦ πλαισίου τῆς ἐπικρατούσης σ' αὐτόν
καταστάσεως.
Τόν Ὀκτώβριο, ἐνεστῶτος ἔτους
(2019), ἐπισκέπτεται ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος τό Ἅγιον Ὄρος. Δέν εἶναι ἡ πρώτη
φορά, ἀλλά εἶναι ἡ πρώτη ἐπίσκεψή του στό Ὄρος μετά τήν σύγκληση τῆς οἰκουμενιστικῆς
"Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου" στήν Κρήτη.
Δέν συμμετέχουν ὅλοι στίς
διάφορες ἐκδηλώσεις. Συλλειτουργοῦν μαζί του οἱ ἑπτά ἀπό τούς δεκαεννέα Ἡγουμένους.
Ὅμως, κανείς ἐκ τῶν ἐπισήμων ἐκπροσώπων του δέν μιλᾶ, κανείς δέν διαμαρτύρεται.
Ὅλοι τόν ὑποδέχονται, πλήν, βεβαίως, τῆς ἀνυποτάκτου Μονῆς Ἐσφιγμένου.
----------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
----------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ὄχι μόνον δέν δύνανται νά εἶναι ἅγιοι, ἀλλά, τοὐναντίον, εἶναι «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ» (Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης). Κάθε Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅταν διαβάζουμε τό «Συνοδικόν», ἐκφωνοῦμε καί ἀναθέματα ἐναντίον τῶν ἐν γνώσει κοινωνούντων μέ αἰρετικούς. Πῶς, λοιπόν, δύνανται νά θεωρηθοῦν ἅγιοι αὐτοί πού «ἁγιοποιήθηκαν» ὑπό τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου, ἐφόσον ἐκοιμήθησαν ἐν κοινωνίᾳ μετ' αὐτοῦ καί μετά τῶν ὑπολοίπων Οὐνιτῶν τῆς Ν/Ηκῆς «ἐκκλησίας»; Ἄρα πρόκειται διά Θέατρον!
[Σημείωσις: Ὁ συγγραφεύς τοῦ ἄρθρου κακῶς χρησιμοποιεῖ τόν ὅρον «ἁγιοκατατάξεις», καθότι ὁ Βαρθολομαῖος, ὡς αἱρετικός πού εἶναι, δέν ἐνεργεῖ ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ ὀρθός ὅρος ἐν προκειμένῳ εἶναι «ἁγιοποιήσεις», οἱ ὁποῖες, σύμφωνα μέ τούς Ἁγίους Πατέρες, εἶναι ἄκυρες.]
[Σημείωσις: Ὁ συγγραφεύς τοῦ ἄρθρου κακῶς χρησιμοποιεῖ τόν ὅρον «ἁγιοκατατάξεις», καθότι ὁ Βαρθολομαῖος, ὡς αἱρετικός πού εἶναι, δέν ἐνεργεῖ ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ ὀρθός ὅρος ἐν προκειμένῳ εἶναι «ἁγιοποιήσεις», οἱ ὁποῖες, σύμφωνα μέ τούς Ἁγίους Πατέρες, εἶναι ἄκυρες.]
Ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ἱκανοποιημένος
ἀπό τό μήνυμα πού δίδεται καί τήν εἰκόνα πού ἐπικοινωνεῖται στόν λαό, ἀλλά καί
διεθνῶς, ἀντιπροσφέρει τήν ἀναγγελία προσεχοῦς ἁγιοκατατάξεως πέντε Ἁγιορειτῶν
(Δανιήλ Κατουνακιώτου, Εὐφραίμ Κατουνακιώτου, Ἰωσήφ Σπηλαιώτου, Ἱερωνύμου
Σιμωνοπετρίτου καί Σωφρονίου τοῦ Ἔσσεξ). Τρεῖς ἐξ αὐτῶν, "συμπτωματικῶς",
ὑπῆρξαν πρώην ζηλωτές κληρικοί καί μοναχοί. Οἱ Ἁγιορεῖτες δηλώνουν εὐχαριστημένοι,
συγκινημένοι καί εὐγνώμονες.
Εἶναι χαρακτηριστικό τῶν
κριτηρίων καί ἴσως ἐνδεικτικό τῶν σκοπιμοτήτων τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, τό
προσφάτως γραφέν ὑπ' αὐτοῦ περί ἑνός ἐκ τῶν πρός ἁγιοκατάταξιν Ἁγιορειτῶν
Γερόντων (τοῦ Ἰωσήφ τοῦ ἡσυχαστοῦ):
"Ὁ μακάριος οὖτος ἀνήρ, - σημειώνει ὁ
Πατριάρχης - ὑπῆρξε διάκονος τῆς καταλλαγῆς, διότι εἰς περίοδον ἐρίδων καί ἀποσχιστικῶν
κινήσεων μεταξύ τῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἐξ αἰτίας τοῦ ἡμερολογιακοῦ
ζητήματος, ὑπερημύνθη σθεναρῶς τῆς ἑνότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἔχων δέ
τήν πληροφορίαν ὅτι «ἡ Ἐκκλησία εὐρίσκεται εἰς τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον τῆς
Κωνσταντινουπόλεως», ἀπέκοψε πᾶσαν κοινωνίαν μετά τῶν ζηλωτῶν, διδάσκων τήν ὑπακοήν
εἰς τόν ἑκάστοτε Πρῶτον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἤτοι τόν Οἰκουμενικόν
Πατριάρχην, τόν καί Ἐπίσκοπον τῆς Ἁγιωνύμου Πολιτείας.".
Στή συνέχεια, ὁ κ.
Βαρθολομαῖος μεταβαίνει σέ Παπική Μονή στήν Εὐρώπη, ὅπου συμμετέχει
συμπροσευχόμενος μαζί μέ πλῆθος παπικῶν "μοναχῶν" καί "κληρικῶν"
σέ ἐπίσημο Ἑσπερινό ἐντός τοῦ "Καθολικοῦ" τῆς ἐν λόγῳ Μονῆς. Μάλιστα,
σέ ὁμιλία του ἐντός τοῦ "οἴκου τῆς ἀσεβείας" (κατά τόν Ἅγιο Ἀναστάσιο
τόν Σιναΐτη), συγχαίρει τούς ἐν τῆ "Μονῆ" ἐνασκουμένους "ἀδελφούς"
γιά τήν ἐπί αἰῶνες ἀπό αὐτήν καί ἐν αὐτῆ δοξολόγηση τοῦ ὀνόματος τοῦ Θεοῦ καί τῆς
Θεοτόκου! [Σημ.: Πρόκειται γιά τήν πορεία τῆς "Μονῆς" ἐντός τοῦ Σχίσματος
καί τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισμοῦ.]
Μαζί του ἔχει ὡς συνοδεία
καί συμμετέχοντας, μεταξύ ἄλλων, ἕναν Μητροπολίτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης, τόν
Ἡγούμενο τῆς Ἁγιορειτικῆς Μονῆς Ξενοφῶντος κ. Ἀλέξιο (πολυδιαφημιζόμενο
πνευματικό καί ἱδρυτή μεγάλου Γυμναικείου Κοινοβίου στή Μακεδονία) καί ἕναν ἀκόμη
Ἁγιορείτη Ἱερομόναχο τῆς Μονῆς Παντοκράτορος.
Λίγο ἀργότερα, βλέπουν τό
φῶς τῆς δημοσιότητος δηλώσεις τίς ὁποῖες ἔκανε ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος πρίν ἀναχωρήσει
ἀπό τό Ὄρος, ἐνώπιον τριῶν Ἁγιορειτῶν Ἡγουμένων (Ξενοφῶντος, Παντοκράτορος καί
Βατοπαιδίου) καί ἀρκετῶν ἁγιορειτῶν μοναχῶν καί προσκυνητῶν, περί τῆς
προσεγγίσεως μέ τόν Παπισμό. Εἶπε, μεταξύ ἄλλων, τά ἑξῆς: «Ἡ ἕνωση τῆς Ὀρθοδόξου
Ἐκκλησίας μέ τήν Ρωμαιοκαθολική εἶναι ἀναπόφευκτη», «ἡ διαφορά ἡ ὁποία ὑπάρχει ἀνάμεσα
στούς Ὀρθοδόξους καί στούς Καθολικούς ἔχει ἱστορικές ρίζες καί δέν ἔγκειται στό
πεδίο τοῦ δόγματος», «οἱ Καθολικοί εἶναι ἀκριβῶς τό ἴδιο Χριστιανοί ὅπως εἴμαστε
κι ἐμεῖς (οἱ Ὀρθόδοξοι)»!
Πάντα σύμφωνα μέ τό
σχετικό δημοσίευμα, «Οἱ περισσότεροι ἀπό τούς ἀδελφούς μετά ἀπό αὐτά τά λόγια
τοῦ ἐπικεφαλῆς τοῦ Φαναρίου ἦταν ἀμήχανοι, ἀλλά κανείς ἀπό αὐτούς πού ἦταν
παρόντες δέν διαμαρτυρήθηκε στόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Ἐπιπρόσθετα, κάποιοι
Μοναχοί, μετά τά λόγια τοῦ Ἐπικεφαλῆς τοῦ Φαναρίου ὅτι ἡ ἕνωση μέ τούς
Καθολικούς εἶναι ἀναπόφευκτη, ἔκλαψαν».(;) «Σύμφωνα μέ αὐτόπτη μάρτυρα, ἕνας ἀριθμός
ἀπό φύλακες τοῦ Πατριάρχη δέν ἐπέτρεψαν σέ κανέναν ἀπό τούς ἀδελφούς νά ἠχογραφήσει
τήν ὁμιλία τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου».
Στή ροή τῆς ζωῆς καί τῶν πραγμάτων, ἀκολούθησε ἡ ἀναφορά
τοῦ πατριαρχικοῦ Ἀρχιδιακόνου κ. Ἰωάννου Χρυσαυγή, περί τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὡς
τοῦ "Πατριάρχου τῶν Ἁγίων" (ἰδού καί πάλι ἡ διάνθιση τῶν πραγμάτων μέ
τήν ἱστορία τῶν ἁγιοκατατάξεων), ἐνῶ πρόσωπα τά ὁποῖα περίμεναν πολλοί νά ὁμιλοῦν
καί ἐπικρίνουν σταθερῶς τά τῆς "Συνόδου τῆς Κρήτης" καί τά τοῦ νέου
τεραστίου σκανδάλου τοῦ "Οὐκρανικοῦ", στά ὁποῖα πρωταγωνίστησε καί
πρωτοστατεῖ ὀ κ. Βαρθολομαῖος, ὅπως ὁ πολύς Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ὁ
παραδοσιακός Πατρῶν κ. Χρυσόστομος καί ὁ ὑποτίθεται πατερικός Ἡγούμενος τῆς
Βατοπαιδίου κ. Εὐφραίμ, ἄλλοτε τηροῦν σχετικῶς "σιγήν ἰχθύος" καί ἄλλοτε
γίνονται φερέφωνα τῶν ἀντικανονικῶν καί ἀντορθοδόξων θέσεων τοῦ Πατριάρχου!
Κάποιοι μάλιστα, ἔχουν ἐκπλήξει
καί ἀπογοητεύσει τόν ἐμβρόντητο λαό μέ ἀλλαγή στάσεως 180 μοιρῶν! Μήπως, ὅμως, ἀκόμη
καί αὐτό, σχετίζεται, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, μέ τίς ἀθρόες ἁγιοκατατάξεις, μερικές
ἀπό τίς ὁποῖες ἐγείρουν καί μεγάλα θεολογικά καί κανονικά ζητήματα (ὅπως ἡ
περίπτωση τοῦ γέρ. Σωφρονίου τοῦ Ἔσσεξ, ἐξαιτίας ὁρισμένων θεολογικῶν του
θέσεων καί τῆς ὑπ' αὐτοῦ ἱδρυθείσης καί λειτουργούσης ἐπισήμως μικτῆς Μονῆς μέ
κοινή διαβίωση καί ἡγούμενο!);
Τοῦτο δέ, λέγεται, διότι οἱ
προαναφερθέντες, καθ' ὅλη τήν ἐπίμαχη περίοδο, ἀνέμεναν καί ἀναμένουν ἀκόμη τήν
"τύχη" καί ἔκβαση τῶν σχετικῶν αἰτήσεών τους πρός τό Οἰκ. Πατριαρχεῖο,
περί τῶν ὑπ' αὐτῶν "προωθουμένων" πρός ἁγιοκατάταξη νέων ἁγίων. Π. χ.
ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν κ. Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος ἔχει αἰτηθεῖ καί ἀναμένει τήν ἔγκριση
τοῦ φακέλλου πρός ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Γερβασίου Παρασκευοπούλου, ἐξέπληξε
δέ δυσάρεστα τόν λαό μέ τήν ἐν Συνόδῳ στάση του στό Οὐκρανικό. Στάση τήν ὁποία ἔλαβε,
μετά τήν διαφώτιση πού εἶχε, ὅπως ὁ ἴδιος ἐδήλωσε, στό Φανάρι ἀπό τόν κ.
Βαρθολομαῖο.
Εἶναι τόσο ὁμιχλῶδες τό
τοπίο, ἴσως καί σκοτεινό ἤ μᾶλλον συσκοτισμένο, ὥστε μόνον κάποιος ἀληθινός Ἅγιος,
μέ δύναμη πνεύματος καί λόγου ἤ ἄλλως μέ ζῆλον Ἠλιοῦ καί παρρησία Ἰωάννου, θά ἦταν
δυνατό καί εὐκταῖο νά μᾶς διαφωτίσει καί ἑρμηνεύσει, ὑπό τό φῶς τῆς ἀληθείας,
τά γεγονότα. Πάντως ὅσα
ἐπισημαίνονται δέν ἀποτελοῦν ὑποθέσεις, οὔτε ἑρμηνεῖες ἀλλά διαπιστώσεις ὀδυνηρές.
Γίνονται δέ, μέ φόβο Θεοῦ, βάσει τῆς διδασκαλίας τῶν Ἀγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας
καί συμμαρτυρούσης τῆς συνειδήσεώς μας.
Θά εἶναι φοβερό νά ἀγνοοῦμε
καί νά ἀδιαφοροῦμε γιά ὅσα τεκταίνονται σέ βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας, παρά τά
προπετάσματα...."θυμιαμάτων", λόγῳ τῶν ἀθρόων ἁγιοκατατάξεων, ἐκ
μέρους τοῦ ἁγιομαχικοῦ - ἀπό τήν παλαιότερη, κακῆ τῆ μνήμη, βλάσφημη δήλωση τοῦ
Προκαθημένου του, περί τῶν ἁγίων Πατέρων, ὡς "θυμάτων τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως",
δηλαδή τοῦ διαβόλου - Φαναρίου!
Κρίμα, διότι πολλά πρόσωπα
ἀσκητῶν καί γερόντων, ἀρκετοί μέ θαυμαστή ζωή καί ἀγῶνες (σημ.: ἴσως
μεγεθυμένων καί ἐξωραϊσμένων προκειμένου νά ἀναχθοῦν στό πεδίο τῆς ἁγιότητος), ἐμπλέκονται
στά γρανάζια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χρησιμοποιοῦνται γιά τά σχέδιά του. Οἱ
σύγχρονες ἀθρόες ἁγιοκατατάξεις ἐκ μέρους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου
φαίνεται ὅτι ἔρχονται νά ἐξυπηρετήσουν τόν ἀποπροσανατολισμό τοῦ λαοῦ ἀπό τό μεῖζον
ζήτημα τῆς ἀποστασίας ἐκ τῆς ἀκαινοτομήτου Πίστεως καί τήν ἐκ μέρους του
προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἴσως, τό πιό φρόνιμο, ἐκ
μέρους τῶν φοβουμένων τόν Θεό καί εὐλαβουμένων τή μνήμη τους, θά ἦταν νά μήν
καταδέχονται νά ζητοῦν ἀπό δεδηλωμένους οἰκουμενιστές τήν ἁγιοκατάταξή τους. Ἄλλωστε,
θά ἔπρεπε νά "ἀφήσουμε" νά μιλάει ἐπ' αὐτῶν τῶν θεμάτων ὁ ἴδιος ὁ
Θεός, ὥστε νά εἶναι βέβαιο ὅτι ποιοῦμε τό θέλημά Του, τό πάντοτε ἅγιο καί
σωτήριο! Καί ἐξάλλου στήν γνήσια Ὀρθόδοξη παράδοση δέν ὑπῆρχε καθιερωμένη καί
πάγια διαδικασία ἁγιοκατατάξεως καί ἐγκρίσεως ὑπό θεσμικῶν ὀργάνων.
Τέλος, ἄς μή λησμονεῖται, ὅτι
ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἔργο ἔχει τήν ἐκκλησιοποίηση ὅλου τοῦ κόσμου, ὁ ἀντίχριστος
καί ἐκκλησιομάχος Οἰκουμενισμός, κινούμενος στόν ἀντίποδά Της, ὑπηρετεῖ τό ἔργο
τῆς ἐκκοσμικεύσεως τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή τήν ἀκύρωση καί κατάργησή Της.
Γι' αύτό ἄς προσέχουμε ὥστε
νά διακρίνουμε τά θαυμαστά σημεῖα ἀπό τά "σημεῖα τῶν καιρῶν", κατά
τήν εὔστοχη σχετική παρατήρηση τοῦ Μητροπολίτη Ἡλείας κ. Γερμανοῦ. Τά ὁποῖα,
καίτοι διαμετρικά ἀντιθέτου πνεύματος, γειτνιάζουν μέ τά πρῶτα, κατά παραχώρηση
Θεοῦ.
Ὅπως γειτνιάζει ἡ Ἀλήθεια
καί τό ψεῦδος, ἡ εὐσέβεια καί ἡ δυσσέβεια, κατά τόν μέγα ὄντως ἅγιο καί Θεοφόρο
Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ ("Ὑπέρ τῶν ἱερῶς ἡσυχαζόντων",
1,3, ἀπόκρισις τρίτη). Γειτνίαση, ἡ ὁποία ἐνέχει γιά ἐμᾶς τόν κίνδυνο νά πέσουμε
σέ διπλή παγίδα: εἴτε νά ἐκλάβουμε τό ψεῦδος ὡς ἀλήθεια, εἴτε τήν ἀλήθεια ὡς ψεῦδος,
καί ἔτσι σέ ἀμφότερες τίς περιπτώσεις νά ἐκπέσουμε, μή γένοιτο, τῆς Ἀληθείας.
Λοιπόν, πρόσχωμεν!
( Ἐφημ. Ὀρθόδοξος Τύπος,
άρ. φυλ. 2285, 6.12.2019)
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/
28 σχόλια:
Ο πληθωρισμός μειώνει την πραγματική αξία.
Ο υπερ-πληθωρισμός την εξαφανίζει.
Οἱ ἀληθινοί Ἅγιοι Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ὄχι μόνον δέν δύνανται νά εἶναι ἅγιοι, ἀλλά, τοὐναντίον, εἶναι «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ» (Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης). Κάθε Κυριακή τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅταν διαβάζουμε τό «Συνοδικόν», ἐκφωνοῦμε καί ἀναθέματα ἐναντίον τῶν ἐν γνώσει κοινωνούντων μέ αἰρετικούς. Πῶς, λοιπόν, δύνανται νά θεωρηθοῦν ἅγιοι αὐτοί πού «ἁγιοποιήθηκαν» ὑπό τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου, ἐφόσον ἐκοιμήθησαν ἐν κοινωνίᾳ μετ' αὐτοῦ καί μετά τῶν ὑπολοίπων Οὐνιτῶν τῆς Ν/Ηκῆς «ἐκκλησίας»; Ἄρα πρόκειται διά Θέατρον!
[Σημείωσις: Ὁ συγγραφεύς τοῦ ἄρθρου κακῶς χρησιμοποιεῖ τόν ὅρον «ἁγιοκατατάξεις», καθότι ὁ Βαρθολομαῖος, ὡς αἱρετικός πού εἶναι, δέν ἐνεργεῖ ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ ὀρθός ὅρος ἐν προκειμένῳ εἶναι «ἁγιοποιήσεις», οἱ ὁποῖες, σύμφωνα μέ τούς Ἁγίους Πατέρες, εἶναι ἄκυρες.]
Πλανεμένα και τα δύο σχόλια των δύο Παλαιοημερολογιτών, Χατζηνικολάου και Βαρβέρη!!!!!
Χθεσινή απάντηση.
Ανώνυμος9 Δεκεμβρίου 2019 - 1:01 μ.μ.
Κυριάκο Βαρβέρη στα πνευματικά δεν ισχύει αυτό.
Οταν ζούμε σε εποχή προ του Αντιχρίστου, τότε είναι επόμενο για να στηριχθούν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ο εύσπλαγχνος Θεάνθρωπος να μας στέλνει πολλούς αγίους.
Ορθόδοξος
Αλλη μία Χθεσινή απάντηση.
Ανώνυμος9 Δεκεμβρίου 2019 - 1:04 μ.μ.
Στα πνευματικά δεν μειώνεται η αξία των αγίων ούτε στο παραμικρό, όταν αυξάνονται οι άγιοι.
Αλλά εσένα όλο και κάποιο αγιομαχικό δαιμόνιο θα σε πειράζει για να τα γράφεις αυτά... Κάνω λάθος; Δεν νομίζω.
Ορθόδοξος
Το πελώριο λάθος των παλαιοημερολογιτών είναι ότι λένε ότι ο Βαρθολομαίος ανακήρυξε την αγιότητα των σύγχρονων αγίων, σαν να το έκανε μόνος του και αυτόβουλα!
Η πραγματικότητα είναι ότι πριν πολλά χρόνια, είχαν ήδη ανακηρυχθεί απο τον λαό ως Αγιοι και μετά ήλθε ο Βαρθολομαίος και τους ανακήρυξε και αυτός.
Το 11:03 πμ μεταφέρει χθεσινή απάντηση στον Κυριάκο Βαρβέρη.
Μία ερώτηση και όποιος ξέρει παρακαλώ να μου απαντήσει.
Ο κ. Δημ. Αναγνώστου είναι Παλαιοημερολογίτης;;
Αυτοί που αρνούνται την αγιότητα των αγίων επειδή την επίσημη αγιοκατάταξη την έκανε ένας αιρετίζων πατριάρχης, κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους και αγιομαχούν!
Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που ανήκουν στον Παλαιοημερολογιτισμό δεν είναι ουνίτες!!!
Μέχρι και το συστημικο romfea.gr αρχίζει και αμφιβάλλει με αυτά που γίνονται :
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/33653-agiokatatajeis-pos-kai-pote
@ 10 Δεκεμβρίου 2019 - 11:58 π.μ.: «Αυτοί που αρνούνται την αγιότητα των αγίων επειδή την επίσημη αγιοκατάταξη την έκανε ένας αιρετίζων πατριάρχης, κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους και αγιομαχούν!»
Ὦ Διαστροφεῦ τῆς Ἀληθείας, στό ὡς ἄνω σχόλιόν μου ἔγραψα ὅτι ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον δέν δύνανται νά εἶναι ἅγιοι οἱ ὑπό τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου «ἁγιοποιηθέντες» γέροντες εἶναι ὅτι "ἐκοιμήθησαν ἐν κοινωνίᾳ μετ' αὐτοῦ καί μετά τῶν ὑπολοίπων Οὐνιτῶν τῆς Ν/Ηκῆς «ἐκκλησίας»." Αὐτό ἔγραψα στό ὡς ἄνω σχόλιόν μου. Ἐσύ, ὅμως, μέ τό φοβερόν πάθος τῆς Ψευδολογίας καί τῆς Διαστροφῆς πού σέ διακρίνει, τό ὁποῖον διακρίνει καί ὅλους τούς ἐν γνώσει αἱρετικούς, διέστρεψες τό σχόλιόν μου καί ἔγραψες ὅτι ὁ λόγος διά τήν ἐκ μέρους μου μή ἀναγνώρισιν αὐτῶν τῶν γερόντων ὡς ἁγίων εἶναι δῆθεν ὅτι τούς «ἁγιοποίησεν» ὁ Βαρθολομαῖος! Τότε γιατί, ὦ Ψεῦστα, ἀναγνωρίζω τόν Ἅγιον Κοσμᾶν τόν Αἰτωλόν, τόν Ἅγιον Νικόδημον Ἁγιορείτην καί τόν Ἅγιον Νεκτάριον, τούς ὁποίους ἁγιοκατέταξε (καί ὄχι «ἁγιοποίησεν») ὁ ἄλλος αἱρεσιάρχης καί Μασσῶνος Ἀθηναγόρας; Τούς ἀναγνωρίζω διότι οἱ ἅγιοι αὐτοί ἔζησαν εἰς ἄλλας ἐποχάς καί δέν εἶχαν κοινωνίαν μέ καμμίαν αἵρεσιν ἤ σχίσμα, οὔτε ὁ Ἀθηναγόρας ἐξυπηρετοῦσε κάποιαν πονηράν σκοπιμότητα μέ αὐτάς τάς ἁγιοκατατάξεις, ὅπως ἐξυπηρετεῖ ὁ Βαρθολομαῖος μέ τίς δικές του, ὁπότε εἰς τάς περιπτώσεις αὐτάς ὁ Ἀθηναγόρας ὄντως ἐνήργησεν ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας. Ἀπόβαλε, λοιπόν, τόν δόλον καί τήν κακίαν σου, γιά νά σοῦ φύγῃ ὁ σκοτισμός τῆς διανοίας σου καί νά μπορῇς νά καταλαβαίνῃς τί σοῦ λέγουν. Ἀντιλαβοῦ;
Δεν μας ενδιαφέρει τί γράφει κ. Κυριάκο Βαρβέρη η romfea. Δεν δίνουμε καμία αξία στις κρίσεις της και στις επιλογές της!!!
Εχω πάψει ακόμα και να την παρακολουθώ μετά την ανάρτηση εγκωμιαστικών άρθρων για τον Αυστραλίας Στυλιανό!!!
Δημήτρη Χατζηνικολάου,
Ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. δεν σε ονόμασε πουθενά. Γενικά έγραψε το σχόλιο και αφορά αυτούς που αφορά. Τώρα μαθαίνουμε απο σένα ότι εσύ αναγνωρίζεις τους αγίους Νεκτάριο και Κοσμά τον Αιτωλό, άσχετα αν τους αναγνώρισε ο Αθηναγόρας. Αυτό δεν το ήξερε ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. που έτσι και αλλιώς δεν αναφέρεται σ΄ εσένα. Μπορεί να έγραψε το σχόλιο με αφορμή το δικό σου σχόλιο, ίσως σκεπτόμενος ότι υπάρχει η περίπτωση να υπάγεσαι και εσύ, δηλαδή να αρνήσαι την αγιότητα των αγίων επειδή την επίσημη αγιοκατάταξη την έκανε ένας αιρετίζων πατριάρχης. Όμως πουθενά δεν σε ονόμασε, ούτε είπε το παραμικρό για σένα.
Ηρέμησε λοιπόν.
Το σχόλιο 11:58 π.μ. είναι γενικό και αφορά αυτούς που αφορά. Με αυτά που γράφεις στο νέο σου σχόλιο 3:44 μ.μ., εσένα δεν σε αφορά και είναι ευχάριστο αυτό.
Ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. δεν είναι ούτε ψευδολόγος, ούτε διαστροφεύ, όπως παράλογα τον ονομάζεις. Αν έλεγε κάτι ονομαστικά για σένα που δεν ισχύει, τότε θα έλεγε ψέματα και διαστροφή. Τώρα μίλησε γενικά και είναι υπεράνω των άδικων κατηγοριών σου.
Πρόσεχε πώς μιλάς μήπως οι χαρακτηρισμοί που ρίχνεις για ειλικρινείς ανθρώπους είναι άδικοι και τελικά επιστρέφουν πάνω σου... Να είσαι πιο συγκρατημένος.
Ούτε δόλο έχει ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. Ο,τι είπε είναι αληθινό και ισχύει!!
@ 10 Δεκεμβρίου 2019 - 6:27 μ.μ.: «Δημήτρη Χατζηνικολάου, Ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. δεν σε ονόμασε πουθενά. Γενικά έγραψε το σχόλιο και αφορά αυτούς που αφορά.»
Κοροϊδευόμαστε τώρα; Ὁ «Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός» ἀγρυπνᾶ νά ἰδῇ κάποιο σχόλιόν μου καί νά σπεύσῃ νά τό «ἀναιρέσῃ» ἀερολογώντας καί χρησιμοποιώντας συχνά τίς ἴδιες λέξεις πού χρησιμοποιῶ κι ἐγώ. Λοιπόν, θά ἄφηνε ποτέ τό ὡς ἄνω πρῶτον μου σχόλιον ἔτσι, χωρίς νά τό διαστρεβλώσῃ; Χρησιμοποίησε δέ τήν φράσιν «κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους», τήν ὁποίαν χρησιμοποιῶ συχνά ἐγώ καί δέν ἰδῇ ποτέ κανένα ἄλλον σχολιαστήν νά τήν χρησιμοποιῇ.
Καθόλου δεν κοροϊδευόμαστε. Ο Ορθόδοξος σχολιαστής Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός ήταν σαφής, ειλικρινής και ό,τι έγραψε ισχύει 100%!
Τώρα τί νομίζεις εσύ για τον Ορθόδοξο σχολιαστή Αντιαιρετικό και Αντισχισματικό, είναι δική σου λαθεμένη σκέψη.
Ο Ορθόδοξος σχολιαστής "Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός" γράφει τις σωστές απόψεις του, όπως και εσύ Δ. Χατζηνικολάου γράφεις τις πλανεμένες απόψεις σου.
Τα υπόλοιπα τα βλέπεις εσύ όπως θέλεις να τα βλέπεις απο τη δική σου λάθος οπτική.
Τώρα τί νομίζεις εσύ Δ. Χατζηνικολάου για τον Ορθόδοξο σχολιαστή Αντιαιρετικό και Αντισχισματικό, είναι δική σου λαθεμένη σκέψη. Εσύ ο ίδιος που φαντάζεσαι για ...."πληρωμένους πράκτορες"!!!!!........
Η σκέψη σου κάθε άλλο παρά αλάθητη είναι!!!!
Τώρα τί νομίζεις εσύ Δ. Χατζηνικολάου για τον Ορθόδοξο σχολιαστή Αντιαιρετικό και Αντισχισματικό, είναι δική σου λαθεμένη σκέψη. Εσύ είσαι ο ίδιος που φαντάζεσαι για ...."πληρωμένους πράκτορες"!!!!!........
Η σκέψη σου κάθε άλλο παρά αλάθητη είναι!!!!
Δημήτρη Χατζηνικολάου,
Πολύ σωστά τα λέει το σχόλιο.
"Ο σχολιαστής που έγραψε το σχόλιο 11:58 π.μ. δεν σε ονόμασε πουθενά. Γενικά έγραψε το σχόλιο και αφορά αυτούς που αφορά.»
Ισχύει απόλυτα και δεν χωρεί αμφιβολία. Διάβασε και το άρθρο πιο προσεκτικά να δεις ότι Μπορεί, επαναλαμβάνω, μπορεί να αφορά και τον αρθρογράφο και πολλούς άλλους σχολιαστές και επισκέπτες του μπλογκ που μπορεί να έχουν αυτή την αφελή ιδέα την οποία σωστά επέκρινε.
Μπερδεμένα τα γράφει σε ορισμένα σημεία ο αρθρογράφος και δεν έχει δίκαιο σε όλα.
Μία ερώτηση και όποιος ξέρει παρακαλώ να μου απαντήσει.
Ο κ. Δημ. Αναγνώστου είναι Παλαιοημερολογίτης;;
Θα απαντήσει κανείς;;;;
κ. Χατζηνικολάου ο Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός αναιρεί μόνο τα πλανεμένα σχόλια σας και ποτέ τα σωστά σχόλια σας.
Είναι κακό αυτό; Οπωσδήποτε και όχι!
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη ποτέ δεν διεστραβλώνουν τα σχόλια. Απλά αναιρούν τις πλάνες.
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη ποτέ δεν διαστρεβλώνουν τα σχόλια. Απλά αναιρούν τις πλάνες.
κ. Χατζηνικολάου
Και επειδή χρησιμοποίησε ο Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός τήν φράση «κοροϊδεύουν εαυτούς και αλλήλους» τί πάει να πει αυτό;;;
Δική σου φράση είναι;;;
Και δική σου να ήταν, που δεν είναι, πάλι δεν λέει κάτι!
Δημοσίευση σχολίου