Δημήτριος Χατζηνικολάου

 Ὅσον καί νά προσπαθῆτε νά συσκοτίσετε τήν Ἀλήθειαν, ὄχι μόνον δέν θά τό κατορθώσετε, ἀλλά καί αὐτο-εξευτελίζεσθε. Ὅπως γράφουν οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενισταί στά ἐπίσημα κείμενά των (βλ. π.χ. τήν Πατριαρχικήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920), εἰσήγαγαν τό νέον ἑορτολόγιον γιά νά συνεορτάζουν μέ τήν αἱρετικήν Δύσιν, καταργοῦντες ἔτσι ἐν τοῖς πράγμασι τόν 37ον Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου (ἐπικυρωθέντος ἀπό τόν 2ον Κανόνα τῆς ΣΤ Οἰκουμενικῆς), γεγονός πού ἀποτελεῖ βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Γράφουν ἐπίσης εὐθαρσῶς ὅτι ἀπέβλεπον εἰς τήν «Ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν», ἤτοι τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπερ ἀποτελεῖ δευτέραν βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Ἦτο δέ γνωστόν ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἡ. θά προκαλοῦσε σχίσμα καί ἑορτολογικήν ἀταξίαν, ἐπειδή τό «καλεντάριον τῶν Λατίνων» εἶχε καταδικασθῆ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους (1583, 1587 καί 1593). Τρίτη βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Οἱ τοῦ π.ἡ. δέν ἄλλαξαν τίποτε, δέν ἐπεκαλέσθησαν ἀνακρίβειες εἰς τήν μέτρησιν τοῦ χρόνου, ὅπως ἔκαναν καί κάνουν ἀκόμη οἱ Οἰκουμενισταί (ὑποκριτικῶς, βεβαίως, καθότι εἶχον ἀλλότριον σκοπόν), ἄρα ἀπό ποῦ προκύπτει ὅτι εἶναι «χρονολάτραι»; Δέν ἔχω χρόνον γιά ἀτέρμονες «συζητήσεις» μέ κακοπροαιρέτους, μέ λασπολόγους-συκοφάντας διαστρεβλωτάς τῆς Ἀληθείας κ.λπ. Τό ἔχω κάνει ἄπειρες φορές καί στό τέλος δέν βγαίνει κανένα κέρδος, ἀλλά τό κόστος (χάσιμο χρόνου) εἶναι τεράστιον.

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


Κανόνες τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Τοπικῆς Συνόδου Συνεκλήθη ἐν Λαοδικείᾳ τῆς Φρυγίας (περὶ 357 καὶ 368 μ.Χ.) https://documentacatholicaomnia.eu/03d/0363-0364,_Synodus_Laodiciae,_Documenta_Omnia,_GR.pdf

Κανὼν ΛΖ´ 4 Ὅτι οὐ δεῖ παρὰ τῶν Ἰουδαίων, ἢ αἱρετικῶν, τὰ πεμπόμενα ἑορταστικὰ λαμβάνειν, μηδὲ συνεορτάζειν αὐτοῖς.

Συνεορτάζω με αιρετικούς όταν έχω εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς με συμπροσευχές, συλλείτουργα και μνημόνευση αιρετικού ψευδεπισκόπου. Ωστόσο, ουσιαστικά δεν υπήρχε δημόσια εκκλησιαστική κοινωνία, γυμνή τη κεφαλή, με τους παπικούς και άλλους αιρετικούς όταν έγινε η μεταβολή του ημερολογίου αλλά πολύ αργότερα για πρώτη φορά δημόσια και φανερά το 2001 με την πρωτοφανή έλευση του αντίχριστου αλάθητου αιρετικού, δικτάτορα του Βατικανού, Πάπα της Ρώμης στην Αθήνα με την επίσημη επίσκεψή του και την αναγνώρισή του ως Επισκόπου από τον αιρετικό οικουμενιστή ψευδοαρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Γιατί η παπική αίρεση αποσχίσθηκε από την Μια Αγία ορθόδοξη Εκκλησία το 1054 μ.Χ. Η προδοσία απέναντι στην διαχρονική και μόνη αληθινή Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού και των αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας, Μαρτύρων και Ομολογητών συνεχίστηκε το 2006 και το 2014 όπου ο οικουμενιστής αιρεσιάρχης ψευδοπατριάρχης Βαρθολομαίος μνημόνευσε ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας τον αντίχριστο αλάθητο αιρετικό Πάπα της Ρώμης (υπάρχουν πολλά βίντεο στο διαδίκτυο και από τις επίσημες Ιστοσελίδες του Βαρθολομαίου και του Πάπα) και «ολοκληρώθηκε το φιλί του Ιούδα» με την δήθεν μεγάλη Πανορθόδοξη ψευδοσύνοδο στην Κρήτη το 2016 που Συνοδικά πλέον αναγνώρισαν όλες τις αιρέσεις ως Εκκλησίες (παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους αιρετικούς) και προώθησαν τις διαθρησκειακές σχέσεις στο πλαίσιο της αντίχριστης σιωνιστικής παναίρεσης πανθρησκείας του οικουμενισμού των προδρόμων του αντιχρίστου, από την οποία αν δεν έχουμε αληθινά σήμερα μετανοημένοι αποχωρισθεί, αποτειχιστεί τότε θα χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση. Γιατί "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"... «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω (Γαλ. 1,8)».

Ανώνυμος είπε...

Συμπληρώνω από ανωτέρω και επισημαίνω ότι η παπική αίρεση με τις πολλές αιρετικές δοξασίες της, το φιλιόκβε, το αλάθητο και πρωτείο του αιρετικού αντίχριστου Πάπα της Ρώμης και άλλες πολλές αιρέσεις τους αποσχίσθηκε από την Μια Αγία ορθόδοξη Εκκλησία το 1054 μ.Χ.

Ανώνυμος είπε...

Πότε θα μάθετε να ξεχωρίζετε τις έννοιες εορτολόγιο και ημερολόγιο;Το 1924 άλλαξε το ημερολόγιο όχι το εορτολογιο

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 4 Ιουλίου 2023 στις 12:46 μ.μ.

Ἐσύ πότε θά καταλάβῃς ὅτι τό Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένον μέ τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον; Αὐτομαστιγώνεσαι ἤ δέν γνωρίζεις ὅτι μετά τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἡμερολογίου (10-3-1924), 1002 πράγματα εἰς τόν ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν πῆγαν στραβά, ὅπως π.χ. ἡ κατ' ἔτος περικοπή τῆς νηστείας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων κατά 13 ἡμέρας, ἐνίοτε δέ καί ἡ πλήρης κατάργησις της;

Ανώνυμος είπε...

Το αν είναι 150 ή 170 οι ημέρες της νηστείας κάθε έτος το ορίζει η Εκκλησία και μακάρι να τηρούσαμε τουλάχιστον τις 150. Αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει Συνοδικά είναι το Ορθόδοξο Δόγμα μας, την αιώνια Αλήθεια του Χριστού και της Μίας Αγίας Εκκλησίας Του με την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού.

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζεις να παραπλανεί.Η Α οικουμενική Σύνοδος όρους εορτασμού του Πάσχα καθόρισε και όχι ημερολόγιο.Το 1924 το ημερολόγιο άλλαξε όχι το εορτολογιο.Η εορτή των Αγίων Αποστόλων παρέμεινε στις 29 και 30 Ιουνίου.Ο μηδενισμός της νηστείας οφείλεται στο ότι το Πάσχα υπολογίζεται με το Ιουλιανό συν 13 μέρες.Αν εφαρμόσεις για την εορτή του Πάσχα το διορθωμένο Ιουλιανό θα δεις ότι δεν μηδενίζεται.οδον αφορά την εορτολιγικη ενότητα σου λέω ότι αυτή έχει σχέση με την πίστη και όχι με τις ημερομηνίες.

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά το σημαίνει συνεορυασμο; να ξαναδιαβάσει ς το άρθρο του ανώνυμου παραπαμω

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά το σημαίνει συνεορυασμο; να ξαναδιαβάσει ς το άρθρο του ανώνυμου παραπαμω

Ανώνυμος είπε...

Η Μασονία άλωσε το πατριαρχείο πάνω από ένα αιώνα.
Πάντα στις αιρέσεις η αντιμετώπιση ήταν πολύμορφη. Κάθε αντιμετώπιση είχε και διαφορετικό κόστος. Ο Οικουμενισμός αντιμετωπίστηκε απευθείας με διακοπή μνημοσύνου, με διαφωνία αλλά μένοντας στο μνημόσυνο και με ποικιλία προσωπικών τρόπων αντίδρασης.
Ας δούμε το θέμα ποιος ωφελεί και αγωνίζεται για την Εκκλησία μέσα από ένα παράδειγμα.
Παρουσιάστηκε η υγειονομική Κρίση. Κάποιοι επέλεξαν την Προσωπική θυσία για το καλό όλων. Δυστυχώς πολλοί δεν τους υποστήριξαν αν και διαφώνησαν επίσημα με την αντιμετώπιση ή και άλλοι με την υποχρεωτικότητα.
Το ερώτημα λοιπόν είναι:
• ποιος επιτέλεσε το καλό της κοινωνίας;;;
• Αν χαθεί η αντίσταση ποιος θα φταίει;;;
• Ποιος είχε προσωπικό κόστος;;;
• Ποιος προτίμησε, προδίδοντας τον αγώνα, να απολαμβάνει την κοινωνική αναγνώριση, και ποιος διατήρησε τις κοινωνικές απολαβές;;;

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 5 Ιουλίου 2023 στις 1:46 μ.μ.

Τρικυμία ἐν κρανίῳ! Αὐτά πού γράφεις ἐκφράζουν τό φρόνημα τῶν αἱρετικῶν. Ἡ Ἐκκλησία ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΟΡΙΣΕΙ τό Δόγμα, τίς ἑορτές, τίς νηστεῖες καί τήν λατρείαν ἐν γένει καί ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ δέν μπορεῖ ν' ἀλλάξῃ, οὔτε κατ' ἐλάχιστον! Παρά ταῦτα, ἡ «ἐκκλησία» τῶν Οἰκουμενιστῶν τά ἔχει ἀνατρέψει ὅλα! Καί ἔρχεσαι ἐσύ τώρα νά δικαιολογήσῃς τό πελώριον αὐτό Ἔγκλημά της, προκειμένου ν' ἀπαξιώσῃς ὅσους ἀντιστάθηκαν ἡρωΐκῶς καί θεαρέστως τό 1924, λέγοντας ἀνερυθριάστως ὅτι τί 170 τί 150 (!!!), ρίχνοντας ἔτσι νερόν στόν μῦλον τῶν Οἰκουμενιστῶν - Σατανιστῶν, οἱ ὁποῖοι κόβουν λίγο - λίγο, κατά τήν γνωστήν μέθοδον τοῦ σαλαμιοῦ! Τέλος!

Ανώνυμος είπε...

Τις (νέες) νηστείες και τις (νέες) εορτές τις ορίζει συνεχώς ανά τους αιώνες η διαχρονική Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία γιατί αναγνωρίζονται και αναδεικνύονται από τον Λαό του Θεού συνεχώς νέοι άγιοι, Μάρτυρες και Ομολογητές έως Συντέλειας των αιώνων, που προστίθενται στο συναξάρι ανά τους αιώνες. Ωστόσο, το Ορθόδοξο Δόγμα μας, η αιώνια Αλήθεια του Χριστού και της Μίας Αγίας Εκκλησίας Του, που συνοπτικά περιγράφεται, τα κυριότερα σημεία της, στο Σύμβολο της Πίστεώς μας δεν μεταβάλλεται γιατί έχει καθορισθεί για πάντα οριστικά και αμετάκλητα εν Αγίω Πνεύματι από τις 7 (9) Αγίες Οικουμενικές Συνόδους όπως γνωρίζουμε και από την εκκλησιαστική Ιστορία.

Οι δημόσιοι ατεκμηρίωτοι χαρακτηρισμοί που απευθύνονται προς ένα πρόσωπο αναδεικνύουν τα ήθος του ανθρώπου που τις χρησιμοποιεί ασύστολα και δεν φανερώνουν μόνο «Τρικυμία ἐν κρανίῳ!» των αιρετικών οικουμενιστών δήθεν ορθοδόξων αλλά αποτελούν και συκοφαντία με συνυπεύθυνο τον οικοδεσπότη της όποιας Ιστοσελίδας που τις (ανα)δημοσιεύει άκριτα και ελπίζω να έχει τα θάρρος και την ορθόδοξη ευσυνειδησία να δημοσιεύσει το σχόλιό μου.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού αποτελεί η διαστρέβλωση του Άγιου Λόγου Του από αυτούς που θεωρούν ότι συνεορτάζει με τους αιρετικούς ένας ορθόδοξος αποτειχισμένος από την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού χωρίς δηλαδή να έχει καμία εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές. Γιατί ο αληθινά απτειχισμένος από την παναίρεση του οικουμενισμού δεν μνημονεύει αιρετικό οικουμενιστή ψευδεπίσκοπο, ούτε συμμετέχει σε συμπροσευχές και συλλείτουργα αιρετικών οικουμενιστών και δεν είναι εντειχισμένος σε καμιά από τις αμέτρητες παράνομες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους που ποτέ δεν είχαν έγκριση της μόνης αρμόδιας Οικουμενικής Συνόδου για να ιδρυθούν.

Αν αναρωτιέσαι για το ονοματεπώνυμό μου θα πω μόνο ότι είμαι ένας αμαρτωλός και ανάξιος που προσεύχεται και για την σωτηρία της δικής σου ψυχής.

Ανώνυμος είπε...

Τις (νέες) νηστείες και τις (νέες) εορτές τις ορίζει συνεχώς ανά τους αιώνες η διαχρονική Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία γιατί αναγνωρίζονται και αναδεικνύονται από τον Λαό του Θεού συνεχώς νέοι άγιοι, Μάρτυρες και Ομολογητές έως Συντέλειας των αιώνων, που προστίθενται στο συναξάρι ανά τους αιώνες. Ωστόσο, το Ορθόδοξο Δόγμα μας, η αιώνια Αλήθεια του Χριστού και της Μίας Αγίας Εκκλησίας Του, που συνοπτικά περιγράφεται, τα κυριότερα σημεία της, στο Σύμβολο της Πίστεώς μας δεν μεταβάλλεται γιατί έχει καθορισθεί για πάντα οριστικά και αμετάκλητα εν Αγίω Πνεύματι από τις 7 (9) Αγίες Οικουμενικές Συνόδους όπως γνωρίζουμε και από την εκκλησιαστική Ιστορία.

Οι δημόσιοι ατεκμηρίωτοι χαρακτηρισμοί που απευθύνονται προς ένα πρόσωπο αναδεικνύουν το ήθος του ανθρώπου που τις χρησιμοποιεί ασύστολα και δεν φανερώνουν μόνο «Τρικυμία ἐν κρανίῳ!» των αιρετικών οικουμενιστών δήθεν ορθοδόξων αλλά αποτελούν και συκοφαντία με συνυπεύθυνο τον οικοδεσπότη της όποιας Ιστοσελίδας που τις (ανα)δημοσιεύει άκριτα και ελπίζω να έχει τα θάρρος και την ορθόδοξη ευσυνειδησία να δημοσιεύσει το σχόλιό μου.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού αποτελεί η διαστρέβλωση του Άγιου Λόγου Του από αυτούς που θεωρούν ότι συνεορτάζει με τους αιρετικούς ένας ορθόδοξος αποτειχισμένος από την αντίχριστη σιωνιστική παναίρεση πανθρησκεία του οικουμενισμού χωρίς δηλαδή να έχει καμία εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές. Γιατί ο αληθινά απτειχισμένος από την παναίρεση του οικουμενισμού δεν μνημονεύει αιρετικό οικουμενιστή ψευδεπίσκοπο, ούτε συμμετέχει σε συμπροσευχές και συλλείτουργα αιρετικών οικουμενιστών και δεν είναι εντειχισμένος σε καμιά από τις αμέτρητες παράνομες παρασυναγωγές δήθεν Συνόδους που ποτέ δεν είχαν έγκριση της μόνης αρμόδιας Οικουμενικής Συνόδου για να ιδρυθούν.

Αν αναρωτιέσαι για το ονοματεπώνυμό μου θα πω μόνο ότι είμαι ένας αμαρτωλός και ανάξιος που προσεύχεται και για την σωτηρία της δικής σου ψυχής.

ΥΓ. Ξαναστέλνω με μια μικρή συντακτική (τυπογραφική) διόρθωση το σχόλιο. Παρακαλώ αν μπορείτε να δημοσιεύσετε μόνο αυτό το δεύτερο ίδιο διορθωμένο σχόλιό μου. Ευχαριστώ θερμά.

Ανώνυμος είπε...

Όσοι αντιστάθηκαν το 1924 μόνο στην αλλαγή του ημερολογίου δημιούργησαν σχίσμα γιατί οι ενέργειες των δεν καλύπτονται από κανένα κανόνα Οικουμενικής Συνοδου

Ανώνυμος είπε...

Το νερό στον μύλο των οικουμενιστων το ρίχνουν εκείνοι που αντί να πολεμούν την αλλοίωση των δογμάτων πίστεως ασχολούνται με την δογματοποιηση του ημερολογιου

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 7 Ιουλίου 2023 στις 6:50 π.μ.

Ἀγαπητέ ἐν Χριστῷ ἀδερφέ, τώρα κατάλαβα ποιός εἶσαι καί θέλω νά σοῦ πῶ ὅτι κι ἐγώ προσεύχομαι γιά τήν ἰδικήν σου σωτηρίαν καθημερινῶς. Αὐτό, ὅμως, δέν μέ σταματᾶ ἀπό τό ν' ἀπαντῶ, ἴσως σκληρότερα ἀπ' ὅσον θά ἥρμοζε, στίς ἄδικες κατηγορίες τοῦ Τρικαμηνᾶ, τοῦ π. Σάββα Λαυριώτη κ.ἄ. κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., ὅτι δῆθεν αὐτοί ἔκαναν τό σχίσμα τό 1924, ὅτι «ἐδογματοποίησαν» τό ἡμερολόγιον, ἄρα «εἶναι χρονολάτραι» κ.λπ. Αὐτά εἶναι ἄδικα καί αἱρετικά, ἀδερφέ. Ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν εἰς οὐδέν θά σᾶς ὠφελήσῃ ἐάν μείνετε εἰς αὐτήν τήν ἀδικίαν καί πλάνην. Διότι ὅσοι συνεχίζουν τόν ἁγνόν ἀγῶνα τῶν ὁμολογητῶν τοῦ 1924 αὐτοί ἀποτελοῦν τήν γνησίαν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Δέν νοεῖται Ὀρθόδοξοι νά βάλουν κατ' αὐτῶν μέ διαστροφές τῆς Ἀληθείας. Τό ὅτι τό Ἑορτολογικόν ζήτημα εἶναι ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ τό ἔχω ἀποδείξει πολλές φορές. Αὐτή ἡ φράοις ΔΕΝ εἶναι ταυτόσημος μέ τήν ἰδικήν σας περί δῆθεν «δογματοποιήσεως» τοῦ ἡμερολογίου. Πάντοτε διευκρινίζω ὅτι ἀφ' ἑαυτοῦ τό ἡμερολογιακόν δέν εἶναι δογματικόν ζήτημα. Εἶναι τό ΓΙΑΤΙ ἔγινε (ὑποταγή εἰς τόν «πάπαν») καί οἱ συνέπειες πού εἶχε (σχίσμα), οἱ ὁποῖες ἦσαν γνωστές ἐκ τῶν προτέρων. Αὐτά δέν εἶναι δικές μου ἐκτιμήσεις, ἀλλά τά ἔχουν γράψει οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενισταί. Νά, λοιπόν, γιατί τό ν.ἑ. εἶναι αἵρεσις καί ὄχι γιά τίς 13 ἡμέρες. Ἔχω κουρασθῆ νά τά γράφω.

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε πρέπει να κατανοήσετε ότι η προσπάθεια να επιβληθεί το γρηγοριανό ημερολόγιο το 1924 απέτυχε λόγω αντίδρασης αρχιερέων.Και αντί αυτού εισήχθη το διορθωμένο Ιουλιανό.Σε πολλές αναρτήσεις καταγράφτηκαν οι διαφορές των δύο ημερολογίων.Επειδη εσείς πασχετε από εμμονές προσπαθείτε να πείσετε με δικές σοφιστειες Ότι
Εισήχθη το 1924 το γρηγοριανό.Επειδη είστε και πανεπιστημιακός δεν σας τιμά η εμμ ονη σας σε αυτές τις λανθασμένες αποψεις

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ Δημήτριε η ορθόδοξη συνείδηση φωτισμένη με την Χάρη του Θεού δεν χρειάζεται περαιτέρω αποδείξεις όχι για κάποια θεωρούμενη "ημερολογιακή αίρεση" αλλά ούτε για την υπαρκτή παναίρεση του Οικουμενισμού, η οποία διεγνώσθη από τον πιστό αποτειχισμένο Λαό του Θεού και από τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς...
«Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι κοινόν ὄνομα διά τούς ψευδοχριστιανισμούς, διά τάς ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης.
Μέσα του εὑρίσκεται ἡ καρδία ὅλων τῶν εὐρωπαϊκῶν οὑμανισμῶν, μέ ἐπί κεφαλῆς τόν Παπισμόν. Ὅλοι δέ αὐτοί οἱ ψευδοχριστιανισμοί, ὅλαι αἱ ψευδοεκκλησίαι, δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τήν ἄλλην αἵρεσιν. Τό κοινόν εὐαγγελικόν ὄνομά των εἶναι ἡ παναίρεσις. Διατί; Διότι εἰς τό διάστημα τῆς ἱστορίας αἱ διάφοροι αἱρέσεις ἠρνοῦντο ἤ παρεμόρφωνον ἰδιώματα τινά τοῦ Θεανθρώπου καί Κυρίου Ἰησοῦ, αἱ δέ εὐρωπαϊκαί αὗται αἱρέσεις ἀπομακρύνουν ὁλόκληρον τόν Θεάνθρωπον καί εἰς τήν θέσιν του τοποθετοῦν τόν Εὐρωπαῖον ἄνθρωπον. Ἐδῶ δέν ὑπάρχει οὐσιαστική διαφορά μεταξύ τοῦ Παπισμοῦ, Προτεσταντισμοῦ, Οἰκουμενισμοῦ καί ἄλλων αἱρέσεων, ὧν τό ὄνομα “λεγεών”» (Αρχιμ. Ιουστίνου Πόποβιτς, "Η Ορθόδοξος Εκκλησία και ο Οικουμενισμός", σελ. 224, μετάφρ. Ιερομ. Αμφιλοχίου Ράντοβιτς και ιερομ. Αθανασίου Γιέβτιτς, Έκδ. Ορθόδοξος Κυψέλη, Θεσ/νίκη 1974). Το μεστό υψηλότατων θεολογικών νοημάτων και ορθόδοξης βιωτής ψυχωφελές βιβλίο του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς με τίτλο: "Η Ορθόδοξος Εκκλησία και ο Οικουμενισμός" πρέπει και μπορούμε να το διαβάσουμε δωρεάν στην σελίδα με διεύθυνση https://drive.google.com/file/d/0B2MIhqeftC46YnFsSTQ0NVM3YWs/view?pli=1&resourcekey=0-5qVMkSg7w8O8FWqm2JAk6A

Αν δεν είμασταν στα έσχατα μια Αγία Οικουμενική Σύνοδος θα μπορούσε να εντάξει ενδεχομένως στους κόλπους της Εκκλησίας τους ευσεβείς αληθινά ορθοδόξους πιστούς που χρησιμοποιούν το παλαιό ημερολόγιο "ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

"Αν δεν είμασταν" γράφω ανωτέρω... Συγγνώμη γιατί το σωστό είναι "Αν δεν ήμασταν".

Ανώνυμος είπε...

Ο Μωϋσής στην ουσία εθεσπισε τον Πασχάλιο κανόνα να εορτάζεται το Πάσχα ακριβώς μετά την εαρινή πανσέληνο, οι Απόστολοι μίλησαν και είπαν να προσέχουμε την Ισημερία, κοντολογις να κρατάμε τον κανόνα του Μωϋσή, η Α' Οικουμενική έδωσε μεγάλη σημασία στα αστρονομικά δλδ στην Ισημερία δλδ τήρησε τους κανόνες των αποστόλων και του Μωϋσέως κι έρχεστε σεις, οι του Παλαιού, ως ανώτεροι όλων και μας λέτε ανοησίες ώστε να δικαιολογησετε το σφάλμα σας όταν γιορτάζετε Πάσχα μετά τη 2η εαρινή πανσέληνο!!!! Ένα μήνα και περισσότερο από ό,τι πρέπει!
Να σωπάσετε, να κάτσετε στη γωνιά σας και να μη σταματήσετε να λέτε ήμαρτον για τα τόσα σκάνδαλα που προξενήσατε...
Απαράδεκτοι!!!
Και αστοιχείωτοι!!!!

Π. Τυριντζής

Ανώνυμος είπε...

Προς Δημήτρη.

Αδελφέ Δημήτρη,οι οπαδοί του Παλιού Ημερολογίου διαπράττουν από το 1924 ένα φοβερό έγκλημα.Τι έκαναν το 1924;Διέπραξαν έγκλημα! Γιατί; Διότι γιόρτασαν την Εθνική Εορτή του1821 ξεχωριστά από την Θεομητορική Εορτή την Υπεραγίας Θεοτόκου. Κάθε χρόνο κάνεις και εσύ αυτό το ασυγχώρητο έγκλημα. Πότε επιτέλους θα βάλεις ένα τέλος σε αυτό το λάθος σου; Δεν τρέμεις τα αναθέματα των ηρώων του 1821;Πως τολμάς να χωρίζεις την Επανάσταση από την Μητέρα του Κυρίου;Και μόνο αυτό να σκεφτείς,θα πρέπει να ακολουθήσεις την γραμμή του Αγίου Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά.Είναι ο καλύτερος πνευματικός που μπορείς να αποκτήσεις. Έχει σαρώσει τους Οικουμενιστές,έχει εξουδετερώσει τους Αντι-οικουμενιστές,έχει παραλύσει τους Παλαιοημερολογίτες.Τι περιμένεις λοιπόν;Έχει διαβάσει όλη την διδασκαλία του Αγίου Θεοδώρου, μην νομίζεις ότι τα ξέρεις καλύτερα από αυτον. Ο άνθρωπος έχει φοβερές Θεολογικές γνώσεις. Έχει μάθει από έξω την διδασκαλία του Μεγάλου Βασιλείου,ενώ εσύ δεν γνωρίζεις ούτε το Πηδάλιο από μέσα. Η κατάντια των Ματθαιϊκών και των Θ.Ν.Π. των Καβουριδικών πρέπει να προβληματίσει. Η Εκκλησία βρίσκεται στην έρημο,όχι στα Θ.Ν.Π. και στον Οικουμενισμού.Σε παρακαλώ κάνε το τελευταίο βήμα αν θέλεις να σώσεις την αθάνατη ψυχή σου και για να μην νεκρωθεί το πνεύμα σου.Μην δογματοποιείς το Παλαιό Ημερολόγιο. Ούτε ο Μέγας Βασίλειος μίλησε γι'αυτό,ούτε ο Μέγας Θεόδωρος.Με ημερολόγια δεν έχει ασχοληθεί ο Χριστός και οι μαθητές Του,άλλα πράγματα μας ζητούν στην διδασκαλία τους. Αγάπη στους εχθρούς και αγάπη στην Αγία Τριάδα (Προβολέα, Λόγο και Πρόβλημα). Φύγε μακριά από αυτήν την αντίχριστη αίρεση. Τα κόλλυβα είναι στην τσέπη μας,μην το αναβάλλεις.

Μοναχός Θεόδωρος Σ.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 9 Ιουλίου 2023 στις 12:51 π.μ.

Ξέρεις τί λέγεις; Μᾶλλον ὄχι! Οἱ τοῦ π.ἑ. (ὅπως καί οἱ τοῦ ν.ἑ.) ἑορτάζουν τό Πάσχα συμφώνως μέ τούς τέσσαρας ὅρους πού ἔθεσεν ἡ Α' Οἰκ. Σύνοδος, ἐνῷ ἐσύ κατηγορεῖς τούς πάντας ὅτι δῆθεν ἔχουμε ἐφεύρει νέους ὅρους! Ξέρεις πῶς λέγεται αὐτό πού κάμνεις; Διαστροφή τῆς Ἀληθείας καί συκοφαντία! Οὐδόλως ἐκπλήσσομαι, διότι ὅλοι οἱ αἱρετικοί αὐτήν τήν τακτικήν ἀκολουθοῦν. Τέλος.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 9 Ιουλίου 2023 στις 8:17 μ.μ.

Ἀντιπαρέρχομαι ὅλες τίς ἀνοησίες σου περί τοῦ π. Εὐθυμίου, καθότι τίς ἔχω ἀνατρέψει διά μακρῶν πολλές φορές, καί στέκομαι στήν αἵρεσιν πού, ἐξ ὅσων γνωρίζω, διά πρώτην φοράν κηρύττεις μέ αὐτό τό σχόλιόν σου, ὅπου ἐξισώνεις τίς Ἐθνικές Ἑορτές μέ τίς θρησκευτικές! Κατ' ἀρχάς, ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ τοῦ π.ἑ. δέν κάμνουν κάτι τό ἰδιαίτερον τήν 25ην Μαρτίου μέ τό ν.ἡμ., πέραν τῆς τυχόν συμμετοχῆς των εἰς τόν γενικόν ἑορτασμόν ἐκ μέρους τοῦ κράτους. Δεύτερον, καί ἐάν ἀκόμη συμμετεῖχον ἐναργῶς εἰς τήν Ἐθνικήν ἑορτήν τήν 25ην Μαρτίου μέ τό ν.ἡμ., οὐδέν πρόβλημα θά ὑπῆρχε, διότι ἡ ἑορτή αὐτή δέν ἐντάσσεται εἰς τό Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον. Τοὐναντίον, μάλιστα, θά ἔπρεπε νά ἐπαινοῦνται πού ἔτσι συμβάλλουν εἰς τήν Ἐθνικήν ὁμοψυχίαν. Ἑπομένως, ἀπό ποῦ φαντάσθηκες τά «ἀναθέματα» πού γράφεις; Ἤ μήπως καί αὐτή ἡ διαστροφή εἶναι τοῦ μέντορός σου, π. Ε.Τ.; Ρητορικόν τό ἐρώτημα. Τέλος.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον ημερολάτρη ανώνυμο.

Συγχώρησε με, αλλά πρέπει να σου επισημάνω αυτό που δεν καταλαβαίνεις. Ακόμα και οι αναφορές που κάνεις είναι εναντίων των όσων λες. Εξηγούμε.

Γράφεις για δύο εορτές η μία του Ευαγγελισμού που η εκκλησία θέσπισε στις 25 Μαρτίου και της εθνικής εορτής που με το παλαιό ημερολόγιο έγινε στις 25 Μαρτίου. Αλλά αφού είναι λάθος το ημερολόγιο, τότε η ημερομηνία κατ εσένα ήταν πλάνη και δεν συνέπιπτε από το 1821 μέχρι το 1924 με την πεντηκοστή. Απλά μας λες ότι συμβατικά και υπομονετικά περίμενε η εκκλησία να έρθει ο “θεόσταλτος” μεταρρυθμιστής Μεταξάκης για να φέρει την επάρατο αλλαγή.

Πότε λοιπόν υπήρξε η συνεορτή;;; Μήπως θα μας πεις ότι μέχρι το 1821 δεν υπήρχε ετήσια απώλεια ωρών και ημερολογιακά ταυτίζονταν οι δύο εορτές και ξαφνικά με την αλλαγή του ημερολογίου όλα άλλαξαν;;; Μήπως είσαι μέχρι κάποιο σημείο και εσύ παλαιοημερολογίτης;;;

Αν πάλι έρθει νέα αλλαγή και μπει και 14 ημέρα διαφοράς στο ημερολόγιο, τότε εσύ πότε θα γιορτάζεις την 25 Μαρτίου, με το νέο-νέο ημερολόγιο (26Μαρτίου) ή με το παλαιό-νέο ημερολόγιο (25 Μαρτίου);;; Τότε θα είσαι με αυτούς που συνεορτάζουν Ευαγγελισμό και εθνική επανάσταση (νέος παλαιοημερολογίτης) ή με αυτούς που όλα τα αλλάζουνε (νέος-νέος ημερολογίτης);;;

Είμαι λοιπόν περίεργος σε ποιους πρώην αδελφούς σου και σημερινούς ομόφρονες σου θα λες τα απόλυτα και περιφρονητικά λόγια σου:

“Διέπραξαν έγκλημα! Γιατί; Διότι γιόρτασαν την Εθνική Εορτή του1821 ξεχωριστά από την Θεομητορική Εορτή την Υπεραγίας Θεοτόκου”.

Ανώνυμος είπε...

Αν γνώριζες ιστορία,Γιάννη,δεν θα άγραφες αυτές τις ανοησίες.Η Επανάσταση του 1821 δεν έγινε 25 Μαρτίου.Ο βασιλεύς της Ελλάδος όρισε να γιορτάζεται τότε για να συνδεθεί με τον Ευαγγελισμό.Το ίδιο συμβαίνει και με την εορτή της Αγίας Σκέπης ((28 ΟΚΤ).Αυτός είναι π μοναδική αιτία της αλλαγής του ημερολογίου το 1924 από την Ορθόδοξη Εκκλησία μου.Ούτε με τον Πάπα έγινε ένωση το 1924,ούτε γιόρτασε ο Πάπας μαζί μας(τότε)το Άγιον Πάσχα.Δεν θα ασχολούμαστε με τρίχες.Η Εκκλησία ακολούθησε την Πολιτεία αναγκαστικά. Υπήρχε πρόβλημα μεψτην Εθνική γιορτή του 1821.Ο αντίχριστος Παλαιοημερολογιτισμός έχει σβήσει οριστικά. Θυμήσου πως τον ονόμαζε ο π.Ρόουζ, αυτός ο Άγιος Ιερομόναχος(τέρας,το οποίο έθρεψε και ο ίδιος από αφέλεια και άγνοια-όπως και ο π.Ζερβάκος). Επόμενη ερώτηση (για να ρωτήσουμε και εμείς κάτι).

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 13 Ιουλίου 2023 στις 8:19 μ.μ.: «Αυτός είναι π μοναδική αιτία της αλλαγής του ημερολογίου το 1924 από την Ορθόδοξη Εκκλησία μου.Ούτε με τον Πάπα έγινε ένωση το 1924».

Σχόλιον: Ἄ, ναί, ἡ ἕνωσις ἔγινεν ἐπισήμως 41 χρόνια ἀργότερα, τήν 7-12-1965! «Ἀνόητοι» οἱ Πα/Ηται πού ἐνόμισαν ὅτι ἔγινεν τό 1924! Βρέ τούς «φανατικούς» καί «συνωμοσιολόγους»! Ὅλη ἡ οὐσία τοῦ θέματος ἐδῶ, εἰς τήν καθυστέρησιν τοῦ ἐξουνιτισμοῦ σου, εὑρίσκεται! Ἀκοῦς ἐκεῖ νά σοῦ λένε ὅτι εἶσαι Οὐνίτης ἀπό τό 1924, ἐνῷ ἡ πραγματικότης εἶναι ὅτι αὐτό ἰσχύει ἐπισήμως ἀπό τήν 7-12-1965 και ἐντεῦθεν! Μεγίστη συκοφαντία! Ψεῦται καί οἱ Οἰκουμενισταί, πού λέγουν στά ἐπίσημα κείμενά των ἀπό τό 1902 καί ἐντεῦθεν ὅτι ἐπεβάλλετο ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου προκειμένου νά συνεορτάζουν μέ τάς ὑπολοίπους «ἀναδενδράδας τοῦ Χριστιανισμοῦ». «Ἀνιστόρητοι» καί αὐτοί, πού δέν γνωρίζουν ὅτι ὁ μόνος (κατ' ἐσέ) πραγματικός λόγος ἦτο ἡ σύμπτωσις τῆς Ἐθνικῆς ἑορτῆς μέ τόν Εὐαγγελισμόν τῆς Θεοτόκου. Ὡς Οὐνίτης, παίζεις ἄριστα τόν ρόλον σου (τοῦ διαστροφέως τῆς Ἀληθείας).

Ανώνυμος είπε...

Για πες μας μη ανόητε Ανώνυμε (εσύ μας κάλεσες ανόητους), η εκκλησία από τις Οικουμενικές συνόδους που ίδρυσε το Παλαιό ημερολόγιο μέχρι το 1924, σε ποια μερίδα συγκαταλέγεται (κατά τη θεωρία σου), αφού ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο;;; Μάλιστα για αρκετούς αιώνες εν γνώση της η εκκλησία απέρριψε το νέο ημερολόγιο, αφού το έκανε γνωστό και το ακολούθησε ο πάπας Γρηγόριος από τον 16ο Αιώνα.

Καμία δικαιολογία λοιπόν κατά εσένα δεν υπάρχει στους ορθοδόξους της αντίστοιχης εποχής. Μάλιστα όσο αφορά τις ορθόδοξες συνόδους και πατριάρχες που έγιναν στις οποίες ξεκάθαρα το βδελύσσονταν και κακολογούσαν το νέο ημερολόγιο, για εσένα αυτοί ήταν το ίδιο ανόητοι (εκφράσεις δικές σου)... Ωστόσο επικράτησε το “σωστό” με τον ερχομό της Μασονίας στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, όπως του Μεταξάκη ... και συνεχίζεται αυτή η “ορθοδοξία” με εσένα, τον Βαρθολομαίο και τον Ιερώνυμο!!!