Ὅταν ἀναφέρεται ὁ Μέγας Ἅγιος Νικόδημος στήν διάρρηξη τῆς συντροφίας καί "τό νά χωρίζει τινάς τόν ἑαυτόν του ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦτο εἶναι ἁμάρτημα ἀσυγχώρητον, καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν κόλασιν καί τιμωρίαν " δέν ἐννοεῖ σέ καμμία περίπτωση αὐτά τά ὁποῖα παρερμηνεύει διαστρεβλώνοντας τούς λόγους τοῦ Ἁγίου ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς!
Ἡ κοινή σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας δέν εἶναι ἡ σύνοδος τῶν καινοτόμων σχισματοαιρετικῶν Νεοημερολογιτῶν, πού ἔλαβε παράνομες καί ἀντικανονικές ἀποφάσεις, ἀντίθετες στό γράμμα καί στό πνεῦμα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί ἄλλαξε τό ἑορτολόγιο τῆς Ἐκκλησίας!
Ἡ διάρρηξη τῆς συντροφίας καί ὁ χωρισμός ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας συνίσταται, κατά τόν Ἅγιον, στήν ἀθέτηση καί στήν περιφρόνηση τῶν ἀποφάσεων τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου!
Τοῦτο εἶναι ξεκάθαρο στήν αὐτήν ὑποσημείωση στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου: "ἀλλ' ἐπειδή εἰς τήν πρώτην σύνοδον ἐσυνάχθησαν οἱ Πατέρες καί ἐδιώρισαν πότε νά γίνεται τό Πάσχα, τιμῶσα ἡ Ἐκκλησία πανταχοῦ τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν, ἐδέχθη τόν διορισμόν ὁποῦ ἐκεῖνοι ἔκαμαν. Λοιπόν, ἔπρεπε, κατά τόν Χρυσόστομον, νά προτιμήσουν οἱ Λατῖνοι τήν συμφωνίαν καί ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας, περισσότερον ἀπό τήν παρατήρησιν τῶν χρόνων (τῆς ἰσημερίας δηλ. ὁποῦ ἐκατέβη τώρα εἰς τάς 11. Μαρτίου, οὖσα ἐπί τῆς πρώτης συνόδου εἰς τάς κα΄ Μαρτίου) καί νά ἑορτάζουν τό Πάσχα μέ ἡμᾶς τούς Γραικούς, καί ὄχι νά ἀτιμάζουν τούς τριακοσίους ἐκείνους θεοφόρους καί πνευματοφόρους Πατέρας, ὅπου ἐνομοθέτησαν τοῦτο κατά θεῖον φωτισμόν"! Ἡ παρατήρηση τῶν χρόνων καί ἡ δῆθεν ἀστρονομική ἀκρίβεια ἦταν ἡ πρόφαση τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν, γιά τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, γιά νά συνεορτάζουν μετά τῶν προσφιλῶν τους αἱρετικῶν τῆς Δύσεως, ὅπως ὁριζόταν στήν πρώτη διάταξη τῆς αἱρετικῆς ἐγκυκλίου τοῦ 1920. Αὐτοί διέρρηξαν, λοιπόν, τήν συντροφίαν καί χώρισαν τούς ἑαυτούς τους ἀπό τήν κοινήν σύνοδον, (τήν Α΄ Οἰκουμενικήν), τῆς Ἐκκλησίας!
Καί πάλιν σημειώνει ὁ Ἅγιος Νικόδημος στήν ὑποσ. 1 τῆς ἑρμηνείας του στόν Ζ΄ Ἀποστολικόν: "Ὁ γάρ ἰσαπόστολος μέγας Κωνσταντῖνος, κοντά εἰς τά ἄλλα καλά ὁποῦ ἔκαμε, καί τοῦτο προσέθηκε, τό νά παρακαλέσῃ τήν οἰκουμενικήν α΄ σύνοδον, νά διορίσουν νά ἑορτάζηται τό ἅγιον Πάσχα εἰς ὅλην τήν οἰκουμένην ἐν μιᾷ καί τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ. Δέν ὑπέφερε γάρ ὁ μακάριος νά βλέπῃ διά τήν ἑορτήν ταύτην τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ διηρημένην".
48 σχόλια:
Ἔτσι εἶναι, π. Νικόλαε! Ἔχουν «λυσσάξει» οἱ Οἰκουμενισταί καί οἱ συνήγοροί των νά διαπομπεύσουν μέ ἄπειρα ψέμματα τούς Π/Ητας, διότι τό μόνον πού φοβοῦνται εἶναι νά μήν γίνῃ κάτι ἀνάλογον τοῦ κινήματος τῶν τριῶν Ἐπισκόπων τό 1935, ἤτοι καμμία ἐπανάστασις ἐναντίον τῶν Σατανιστῶν πού παριστάνουν τούς ἡγέτας τῆς Ἐκκλησίας. Γι' αὐτό ἐξαπέλυσαν τούς «ἀντι-οικουμενιστάς» τοῦ τύπου π. Ε. Τρικαμηνᾶ, π. Σ. Λαυριώτη κ.ἄ. νά δυσφημήσουν τήν κίνησιν τοῦ 1935 ὡς δῆθεν σχισματικήν!`Αὐτοί διδάσκουν μέν τήν ἀποτείχισιν, ἀλλ' αὐτό ἐλαχίστην ζημίαν πρεοκαλεῖ εἰς τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς). Τό μόνον πού φοβοῦνται εἶναι μή τυχόν καί συγκροτηθῇ Ὀρθόδοξος Σύνοδος. Τό 1935 ἦτο σχετικῶς εὔκολον γι' αὐτούς νά ἐξοντώσουν ἐκείνην τήν ἐπανάστασιν, προβάλλοντας τά ἄπειρα ψέμματα πού ἀναμασσᾶ ὁ Τρικαμηνᾶς καί οἱ ὅμοιοί του, ὅτι δῆθεν οἱ Π/Ηται «λατρεύουν» τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον κ.λπ. Τώρα, ὅμως, πού κυριολεκτικῶς ἔπεσαν τά προσωπεῖα των καί φανερώθηκαν ὅτι ἀγωνίζονται διά τήν ἐπιβολήν τοῦ Σατανισμοῦ, ἐάν γίνῃ μία παρομοία ἐπανάστασις, εἶναι πολύ πιθανόν ὅτι ὁ κόσμος θ' ἀκολουθήσῃ. Διά τοῦτο τήν φοβοῦνται τόσον πολύ, διό καί τά ἐν γνώσει ἤ ἐν ἀγνοίᾳ ὄργανά των τήν δυσφημοῦν νυχθημερόν. Ἀπό κοντά καί οἱ Ματθαιϊσταί τοῦ τύπου Χ. Στουραΐτου, ὁ ὁποῖος ἀναμένεται νά «ξεφυτρώσῃ» ὅπου νἆναι γιά νά πῇ τά δικά του ψέμματα περί ἰσημερίας κ.λπ. Ἔχει μάθη πολύ καλά τήν δουλειά του Διάβολος καί γνωρίζει ποίους νά ἐπιλέξῃ ὡς συνεργάτας του.
Χωρισμός από τους Καινοτόμους Νεοημερολογίτες-Οικουμενιστές. Αποτείχιση από την Πανθρησκεία της Μασονίας και του Οικουμενισμού!!!!!!
Πότε άραγε θα απαντήσει ο κ.Στουραΐτης?
Να δούμε την γνώμην του επί του θέματος...
Βλέπω ότι συμφωνείτε με τον σεβαστό αλλά εκτός Εκκλησίας Ακακιοφλωρινικό π.Νικόλαο Δημαρά,έτερε Ακακιοφλωρινικέ και εκτός Εκκλησίας και εχθρέ Αυτής κ.Δ.Χ.
Μόνον που αυτός πιστεύει ότι οι Νεοημερολογίτες είναι ενεργεία αιρετικοσχισματικοί και εμμένει στην Ομολογία του 1935 των τριών,κι όχι σ΄αυτές του μετέπειτα προδότου Χρυσοστόμου Καβουρίδη.
Όσο για την Εαρινή Ισημερία, μην πλανάσθε,7-8 Μαρτίου έλαβε χώρα το 33μΧ,το 325,πέρυσι ,στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού θα γίνει σε ενάμιση μήνα και μέχρι τέλους της ιστορίας αυτό θα γίνεται.
Όταν θα το καταλάβετε,τότε ,θα είναι πολύ αργά.
Καλή χρονιά κύριε Χαρίλαε!!
Μια ερώτηση:
Θεωρείτε ότι η μαριάμ σουλακιώτου της ματθαιικής μονής πευκοβουνογιάτρισας κερατέας είναι Αγία??(σ.σ. η σουλακιώτου έιχε καταδικαστεί για εγκλήματα και πέθανε μέσα στην φυλακή)
Εσείς κύριε Χαρίλαε, καταλάβετε ότι η άποψή σας περί αυτομάτου απωλείας της χάριτος είναι παπικής προελεύσεως και σας συμβουλεύω να διαβάσετε την γραμματική της αρχαίας ελληνικής(ειδικότερα τα επίθετα σε -τεος -τος)
Προδότης είναι σίγουρα ο καρπαθάκης(για τον Χρ.Καβουρίδη δεν είμαι απόλυτα σίγουρος).
Για την μοναχή της μονής πευκοβουνογιάτρισσας Κερατέας κ.Μαριάμ Σουλακιώτου,η οποία καταδικάστηκε για εγκλήματα σε πολυετή κάθειρξη κ πέθανε μέσα στη φυλακή, τι έχετε να πείτε κ.ΧΣ; Την αναγνωρίζετε κ την θεωρείτε αγία;;
Ὁ κ. ΧΣ, ὡς διαστροφεύς πάσης λογικῆς καί πάσης ἀληθείας, δέν ἀνέχεται νά συμφωνῇ κάποιος (ὅπως ἐγώ) μέ κάποιον ἄλλον (ὅπως τόν π. Νικόλαον) σέ κάτι (ὅπως τό ὡς ἄν ἄρθρον) ἄν διαφωνῇ μέ αὐτόν σέ μερικά ἄλλα ζητήματα (ὅπως διαφωνῶ ἐγώ μέ τόν π. Νικόλαον). Αὐτά κάμνει ἡ ἄπειρος κακία κα;΄ι διαστροφή τῶν πάντων!
Eίστε πολύ μικροί σε πνευματικότητα ,για να πιάσετε στο στόμα σου αυτήν την αγία μοναχή και μάρτυρα,την Μαριάμ Σουλακιώτου ,την οποίαν συκοφάντησαν οι Νεοημερολογίτες και οι Ακακιοφλωρινικοί.
Οι εκτός Εκκλησίας αιρετικοσχισματικοί Νεοημερολογίτες και οι έτεροι αιρετικοσχισματικοί Ακακιοφλωρινικοί,είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί της Εκκλησίας όλων των εποχών.
Έχουμε ένα θεμελιώδες πρόβλημα στη σημερινή εντός εισαγωγικών «Ορθόδοξη θεολογία», ότι έχουν εισρεύσει από τη Δύση πάρα πάρα πολλά θεολογικά στοιχεία, αμιγώς δυτικά, το οποία δεν το έχουμε καταλάβει κι εμείς θεολογούμε χρησιμοποιώντας αυτά τα στοιχεία και φυσικά φτάνουμε σε λανθασμένα συμπεράσματα. Παραδείγματος χάριν, η έννοια .. της ‘απώλειας της Χάριτος’, εξού και το ερώτημα έγκυρα – άκυρα Μυστήρια. Στον παπισμό ξεκινάει μετά τον 13ο αιώνα η θεώρηση περί αυτόματης ‘απωλείας της Χάριτος’, που σ’ εμάς δεν υπάρχει αυτόματη απώλεια Χάριτος. Στον παπισμό αντιθέτως υπάρχει και μάλιστα κωδικοποιείται στους «ιερούς» κανόνες, «ιερούς» εντός εισαγωγικών, στους κανόνες τέλος πάντων των παπικών, και στην τελευταία κωδικοποίηση «ιερών κανόνων» το 1983 επαναλαμβάνεται αυτή η πάγια «εκκλησιολογική» θέση του παπισμού περί αυτόματης ‘απώλειας Χάριτος’, και σου λέει σε ποια περίπτωση γίνεται αυτόματη ‘απώλεια Χάριτος’. Παράδειγμα. Όταν υπάρχει αίρεση, όταν κάποιος κατηγορεί τον πάπα, αμέσως χάνει τη ‘Χάρη’. Γιατί χάνει τη ‘Χάρη’ στον παπισμό; Έχει νόημα γιατί χάνει τη ‘Χάρη’, διότι είναι ο επί γης Θεός.
Είναι ο επί γης Θεός, κι αν αυτό φανεί λίγο απλοϊκό που λέω, ο Κογκάρο (;) ο οποίος είναι από τους μεγάλους θεολόγους ίσως και ο μεγαλύτερος της Β’ Βατικανής, στην πρώτη συνέλευση που έγινε πριν καν ξεκινήσει η Β’ Βατικανή -που ήτανε μία αρμόδια επιτροπή για να συζητήσει τον κατάλογο των θεμάτων της Β’ Βατικανής- εμφάνισε ο καθένας μία αναφορά για να διαβαστεί μέσα στην επιτροπή και εμφανίστηκε ένας ..σινιόρ (;) εκεί μέσα και έλεγε, α, β, γ, δ. Το άλφα ποιο ήτανε; Ο πάπας είναι επί γης Θεός. Ξεκάθαρα. Τόσο ξεκάθαρα.
– Για πες αυτό που είπες, όποιος αμφισβητήσει ότι ο πάπας, πως το είπες;
Όταν κάποιος κατηγορήσει παραδείγματος χάριν τον πάπα … είναι βλασφημία κατά του Θεού.
– Οπότε αμέσως …
Χάνει τη ‘Χάρη’.
Να κλείσω λοιπόν το θέμα της ‘αυτόματης απώλειας Χάριτος’. Τι σημαίνει ‘αυτόματη απώλεια Χάριτος’. ‘Εκκλησιολογικά’ σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να υπάρξει Σύνοδος η οποία να καταδικάσει, παραδείγματος χάριν να αφαιρέσει την Ιερωσύνη να καθαιρέσει δηλαδή έναν κληρικό, σημαίνει ότι τα χάνει αυτόματα. Τελευταίο παράδειγμα έχουμε την περίπτωση Λεφέβρ. Ο Λεφέβρ, ο οποίος ήτανε Γάλλος επίσκοπος παπικός αντέδρασε. Ουσιαστικά αυτός είχε μία μακρά δράση ας πούμε αντίθεσης … προς την Β’ Βατικανή και κατόπιν κάποιων εξελίξεων αποφάσισε να προβεί σε χειροτονίες. Είναι ο Γ.Ο.Χ. του παπισμού ο Λεφέβρ. Αυτός λοιπόν δημιουργεί μία παράλληλη ιεραρχία, -όχι όμως ότι φτιάχνει πάπα κτλ, δεν οδηγήθηκε ποτέ σε τέτοιου είδους ριζικές ας πούμε αντιμετωπίσεις- και έκανε επισκόπους, οδηγήθηκε λοιπόν στο να κάνει επισκόπους. Αυτοί λοιπόν οι επίσκοποι, μετά μίας και δύο και τρεις που λέει ο λόγος, όχι που λέει ο λόγος κυριολεκτικά, έτσι έκανε το Βατικανό, τους καλέσανε σε απολογία και όταν είδαν ότι δεν έρχονται να απολογηθούνε μπροστά στο αρμόδιο ας πούμε «εκκλησιαστικό» [όργανο] ανακηρύξανε ότι -καταρχάς είπανε ότι έχει ενεργοποιηθεί ήδη από τη στιγμή της χειροτονίας ο συγκεκριμένος «ιερός κανόνας», κατ’ αυτούς, περί ‘αυτόματης απώλειας Χάριτος’ γιατί αυτοί ήταν ιερομόναχοι- δεν είστε τίποτα πλέον. Τώρα πλέον δεν είσαστε τίποτα.
Στον παπισμό δεν μπορεί να γίνει όπου γης χειροτονία χωρίς να υπάρχει η άδεια η παπική. Στις αυτόνομες, αυτοδιοικούμενες «εκκλησίες» που είναι ουσιαστικά οι ουνιτικές, μιλάω για τον παπισμό έτσι, οι ουνιτικές σύνοδοι έχουν δικαίωμα να εκλέξουν τον πρώτο τους αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να υπάρχει αποδοχή από το Βατικανό. Αν δεν υπάρχει η αποδοχή από το Βατικανό κρίνεται ως άκυρη [η εκλογή/χειροτονία]. Επομένως βλέπουμε ότι παντού ισχύει η παγκόσμια επισκοπική δικαιοδοσία [του πάπα].
Αυτή η έννοια της ‘αυτόματης απώλειας της Χάριτος’, έχει μεταβεί σε εμάς. Αυτό έχει συμβεί σταδιακά πρέπει να πούμε. Είναι γνωστό ότι ειδικά στα χρόνια της τουρκοκρατίας. … Υπήρχαν πάρα πάρα πολύ σημαντικοί θεολόγοι μέσα στην τουρκοκρατία, εξαιρετικοί θεολόγοι, υψηλά αναστήματα θεολογικά, πλην όμως επειδή ήμασταν υπόδουλοι χωρίς δυνατότητα … μιας, όπως υπήρχε τότε εντός εισαγωγικών, «παραγωγής λογίων» αναγκαζόντουσαν και φεύγανε στην Ιταλία, είναι γνωστό αυτό, και σπουδάζανε όλοι στην Ιταλία. Αυτοί λοιπόν οι οποίοι ερχόντουσαν πίσω κουβαλάγανε κάποια στοιχεία, θεωρούσανε ότι αυτά τα στοιχεία είναι Ορθόδοξα. Δεν θα πρέπει να θέσουμε εδώ δηλαδή ότι επίτηδες τα φέρνανε, κρυφο-ουνίτες, όχι Ορθόδοξοι ήτανε, έτσι διδασκόντουσαν. Και οι άνθρωποι θεωρούσανε ότι αυτό το πράγμα έτσι είναι.
Σήμερα … έχει περάσει αυτό σε όλη την εκκλησιαστική νοοτροπία, αυτή η έννοια της ‘αυτομάτου απώλειας Χάριτος’. Βλέπουμε να προσπαθούνε κάποιοι -το έχουνε καταρχάς μέσα τους- και προσπαθούνε να βρούνε Πατερικές πηγές οι οποίες θα δικαιολογούνε αυτό το πιστεύω. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούνε να βρούνε κάτι ξεκάθαρο αλλά βρίσκουν κάποιες αναφορές οι οποίες μοιάζουνε να απηχούνε αυτή τη θέση. Παραδείγματος χάριν, όλοι καταφεύγουν στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη ο οποίος είναι 100% Ορθόδοξη Πατερική Παράδοση. Δεν έγραψε τίποτα δικό του, δεν είπε τίποτα δικό του γιατί αλλιώς θα λέγαμε ότι είναι και αυτός ένα είδος καινοτόμου. Αντιθέτως, αυτό που προσπάθησε στα χρόνια του, τα εκκοσμικευμένα χρόνια, να κάνει, είναι να αναστήσει την Ορθόδοξη πνευματική Παράδοση, όπως έκανε μετά ο Άγιος Συμεών ο Θεολόγος, οι Κολλυβάδες …
Ή, αν θέλετε να το δείτε όλο κύριε Χαρίλαε, παραθέτω το σύνδεσμο:
https://averoph.wordpress.com/2017/02/09/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%89%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9/
Ιδού η Αλήθεια για τα "Περί Αυτομάτου Απωλείας της Χάριτος"
Κύριε ΧαρίΛαε, διαβάστε το
https://averoph.wordpress.com/2017/02/09/%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%89%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9/
Δυστυχώς για εσάς,κ.Χατζηνικολάου,αλλά δεν κατανοήσατε το πνεύμα του άρθρου του π.Νικολάου.
Όσο για τις υποσημειώσεις και τα σχόλια του Πηδαλίου,σας ενημερώνω ξανά ότι τα περισσότερα εγράφησαν από τον αιρετικό υποτακτικό του Αγίου Νικοδήμου,Θεοδώρητο,ο οποίος, στην Λειψία όπου εστάλη για να κάνει corpus τους Ιερούς Κανόνες ,συγχρωτίστηκε με κακές παρέες ήτοι παπικούς.
Οι αναφορές περί πτώσεως της Εαρινής Ισημερίας και ότι αυτή το 325 που συνεκλήθη η Α΄Οικουμενική Σύνοδος ,ευρίσκετο στις 21 Μαρτίου,και όχι στις 8 ,όπως είναι η πραγματικότητα,όπως επίσης και τα σχόλια περί των παπικών παραστάσεων ,την δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος και την αντιευαγγελική παράσταση την εκ του Τάφου,που παριστάνει τις σταυρογορίες των παπικών, αλλά και άλλα πολλά ,είναι μεγάλη φενάκη που,ως εκτός Εκκλησίας και πεπλανημένος την υιοθετήσατε.
Η Εγκληματίας Σουλακιώτου "μονσχή Μαριάμ" ΔΕΝ είναι αγία!!!
Ούτε ο Καρπαθάκης ήταν επίσκοπος. Ήταν ψευτοεπίσκοπος.
Κύριε Χαρίλαε, ξυπνήστε! Δείτε αυτά για τα περί αυτομάτου απωλείας της Χάριτος που ανέβασε ο ανώνυμος μπας και συνέλθετε.....
Τό μόνον λάθος πού ὑπάρχει στό Πηδάλιον εἶναι τά σχόλια στίς σελ. 320-321, ὅτι δῆθεν ζωγραφίζεται καί ὁ Πατήρ. Ἤ ὁ Ἅγιος Νικόδημος ἔκανε αὐτό τό λάθος ἤ ὁ Θεοδώρητος πού τό πῆγε γιά ἐκτύπωσιν. Τά ἔχω γράψει αὐτά, ἀκόμη καί ὡς σχόλια σέ δικήν του ἀνάρτησιν εἰς τό παρόν ἱστολόγιον, ὅτι «στό θέμα αὐτό συμφωνοῦμε, κ. ΧΣ» κ.λπ., ἀλλ' ὁ ΧΣ, ὡς Ψεύτης ἐπί ὅλων τῶν ζητημάτων, προσπαθεῖ ΔΟΛΙΩΣ καί ΨΕΥΔΩΣ νά μοῦ φορτώσῃ αὐτήν τήν πλάνην. Τίς δέ ἀνοησίες πού γράφει περί ἰσημερίας τίς ἀνέτρεψα μέ ἐπιστημονικές ἀναφορές, ἀλλ' ἐκεῖνος ἐπιμένει, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ!!! Ἔτσι, ἁπλῶς ἀποφαίνεται ὡς ἄλλος «πάπας», ὅτι «αὐτή εἶναι ἡ παγματικότητα», τήν ὁποίαν ὅμως δέν δύναται ν' ἀποδείξῃ! Ὅπως, βεβαίως, δέν μπορεῖ ν' ἀποδείξῃ ἁγιοπατερικῶς τήν κυρίως αἵρεσίν του, περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», διότι καί λέγει συνεχῶς ἀνοησίες, ἐπιδεικνύοντας τήν ἀγραμματωσύνην του. Ὀρθῶς λέγεται ὅτι «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός»! Τέλος.
Ανώνυμε,καλή η προσπάθεια των αιρετικοσχισματικών Νεοημερολογιτών για αυτοδικαίωση,αλλά απέτυχαν οικτρά.
Το άρθρο στο οποίο με παρέπεμψες μου θύμισε τα φαιδρά κάποιων, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι δεν υφίσταται κοινωνία των Θείων Προσώπων διότι είναι, κατ΄αυτούς ,παπικής προελεύσεως και διεκηρύχθη αύτη στην Β΄Βατικανειο.[στα παραπάνω ,προσθέσατε και το έτερο φαιδρό, που λένε πάλι οι ίδιοι,ότι δεν υφίσταται κοινωνία των Θείων προσώπων,λόγω του ακοινωνήτου υποστατικού ιδιώματος,όπερ άτοπον.]
Οι Παπικοί,όταν ομιλούν για κοινωνία προσώπων,εννοούν την υποταγή των πάντων εις τον Πάπα,στηριζόμενοι στην αντορθόδοξη θέση της υπεροχής του Θεού Πατρός έναντι των άλλων δύο Θείων Προσώπων.
Αυτό νοείται γι΄αυτούς η κοινωνία προσώπων.
Και τι σημαίνει γι΄αυτούς το περί αυτομάτου απωλείας της θείας χάριτος;σημαίνει την απόρριψη του Πάπα ως θεού επί της γής.
Απόλυτη ταύτιση.
Όπως καταλαβαίνετε,λοιπόν,είναι τελείως άστοχη η προσπάθεια των ΄΄αγιορειτών΄΄ ,αλλά και η δική σας, να ταυτίσετε τα αταύτιστα.
Όταν όμιλούμε για τον Νεοημερολογιτισμό,μιλάμε για την μεγαλύτερη αίρεση όλων των εποχών.
Μιλάμε για κατεγνωσμένη αίρεση και για ΄κείνους που υπετάγησαν στον Παπισμό.
Από τη μία κατήργησε το Εκκλησιολογικό δόγμα και ,από την άλλη,υποτάχθηκε στον Παπισμό διά του παπικού ημερολογίου.
Αυτό διακηρύσσει η οικουμενιστική Εγκύκλιος του 1920 και αυτό έγινε πράξη το 1924.
Ο Οικουμενισμός,δηλαδή αυτό που διακηρύττει η οικουμενιστική Εγκύκλιος του 1920, έχει καταδικαστεί από Οικουμενική Σύνοδο στον πρόσωπο του Απελλή και ο Παπισμός από πλείστες Συνόδους.
Επίσης,το ίδιο έπραξαν και οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι του 16ου αιώνος,όπως επίσης
το αυτό έπραξε και η Σύνοδος των τριών επιστρεψάντων από την αίρεση και το σχίσμα το 1935.
Αποκήρυξαν ως αιρετικοσχισματικούς τους Νεοημερολογίτες και ως μή μετέχοντας αυτούς της Εκκλησίας .
Αυτά πρός το παρόν.
Υ.Γ.Όσο για σένα ονοματοφοβικέ [ανώνυμε] 9:05,άν τολμάς,γράψε επώνυμα ώστε να όδηγηθείς στην Δικαιοσύνη για προσβολή νεκρού και να αποδείξεις εκεί τις συκοφαντίες που λές.
Για το Διορθωμένο Ιουλιανόν "νέο" ημερολόγιο(π.Ι.Γιαννακόπουλος):
Εάν ανοίξωμεν το Πηδάλιον, θα ίδωμεν εις την σελίδα 9, ότι 4 σημεία είναι εκείνα τα οποία πρέπει να τηρώνται δια την εορτήν του Πάσχα!
α) Εαρινή ισημερία.
β) Πρώτη πανσέληνος μετά την ισημερίαν ταύτην.
γ) Μετά το Νομικόν Πάσχα και
δ) Η πρώτη Κυριακή μετά από όλα αυτά
Το Γρηγοριανόν ή Παπικόν Ημερολόγιον λαμβάνει υπ' όψιν του μόνον τα τρία: Εαρινήν ισημερίαν, πανσέληνον και Κυριακήν. Αγνοεί εντελώς το Νομικόν Πάσχα των Εβραίων. Ούτως οι Παπικοί συνεορτάζουν το Πάσχα των μετά των Εβραίων ή προηγούνται αυτού παρά τον 7ον Κανόνα των Αποστόλων και παρά την ιστορικήν ακρίβειαν, καθ' ην ο Κύριος ανέστη μετά το Πάσχα των Εβραίων. Ημείς όμως οι Νεοημερολογίται λαμβάνομεν υπ' όψιν και τα 4 σημεία του Πάσχα και ούτω διαφέρομεν του Γρηγοριανού ή Παπικού Ημερολογίου και Εκκλησιαστικώς. Εορτάζομεν δηλαδή το Πάσχα μας μετά το Πάσχα των Εβραίων, συμφώνως με την διάταξιν της Α' Οικουμενικής Συνόδου.
Όσο για αυτή την απειλή προς τον άνώνυμο 9.05 εσείς να αλλάξετε πορεία γιατί μπορεί να σας πάνε στη Δικαιοσύνη για εξύβριση ή και συκοφαντική δυσφήμιση και να μπλέξετε...
Όσο για τα περί Σουλακιότου, η Δικαιοσύνη έχει μιλήσει(είναι εγκληματίας η "μαριάμ" χαρίλαε).... κ το γεγονός ότι την αναγνωρίζετε ως "αγία", αυτό λέει πολλά...
Φανερώνει την αμετανοησία που έχουν οι μταθαιικοί. Καλά σας τα λέει ο κ.Χατζηνικολάου(δεν είμαι του παλαιού ημ, για να μην με λέτε ακακιοφλωριναίο.) Η αίρεση είναι ασθένεια του νοός....
Αποτειχισμένος Νεοημερολογίτης.
Η θεωρία περί αυτομάτου απωλείας χάριτος είναι παπικής προέλευσης.
Κάθε φορά που την επικαλείστε, δεν τεκμηριώνετε με Αγιοπατερικά χωρία την ύπαρξή της στην Ορθοδοξία. Συνεπώς , η θεωρία αυτή περί αυτομάτου απωλείας χάριτος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!!
Υσυ: δεν διαβάσατε το άρθρο που έστειλε ο άλλος ανώνυμος... είμαι σίγουρος ότι δεν το είδατε
1/2
Ο κύριος Χαρίλαος μου έδωσε μία πολύ καλή ευκαιρία(και τον ευχαριστώ γι αυτό) να φρεσκάρω στο μυαλό μου τον Ποινικό.Κώδικα( ή εν συντομία ΠΚ).
Επειδή κατηγορεί για προσβολή νεκρού: νόμος 4619 του 2019 άρθρο 365:
"Όποιος με τις πράξεις των άρθρων 361, 362 και 363 προσβάλλει τη μνήμη νεκρού ή την τιμή προσώπου που έχει κηρυχθεί άφαντο, τιμωρείται, με χρηματική ποινή ή παροχή κοινωφελούς εργασίας."
Αλλά τι λένε τα άρθρα 361,362,363?
Το 361-εξύβριση:"Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της δυσφήμησης (άρθρα 362 και 363), προσβάλλει την τιμή άλλου με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο τιμωρείται με φυλάκιση έως έξι μήνες ή χρηματική ποινή. Αν τελεί την πράξη δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω διαδικτύου, επιβάλλεται φυλάκιση έως ένα έτος ή χρηματική ποινή."
2/2
Το άρθρο 362-δυσφήμηση:"Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται με φυλάκιση έως ένα έτος ή χρηματική ποινή. Αν η πράξη τελέστηκε δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω διαδικτύου, επιβάλλεται φυλάκιση έως τρία έτη ή χρηματική ποινή." Ενώ το άρθρο 363-συκοφαντική δυσφήμιση- λέει τα εξής:"Αν στην περίπτωση του προηγούμενου άρθρου, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και χρηματική ποινή και αν τελεί την πράξη δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω του διαδικτύου, με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών και χρηματική ποινή."
Συμπέρασμα: την Μαριάμ Σουλακιώτου ούτε την εξύβρισα ούτε την προσέβαλα ούτε την συκοφάντησα ούτε ετέλεσα το αδίκημα της προσβολής νεκρού. Αν χρησιμοποιούσα βωμολοχίες-βρισιές, τότε ΊΣΩΣ να ήταν προσβολή. ΑΛΛΑ αναφέρθηκα σε δικαστική υπόθεση(υπαρκτό γεγονός-τεκμήριο), το αποτέλεσμα της οποίας ήταν αρνητικό(φυλακή) για την μαριάμ. Η ποινή που της επιβλήθηκε ήταν σαφής και η ενοχή της ήτανε ξεκάθαρη(τόσα αποδεικτικά στοιχεία είχαν και κατέθεσαν οι αρχές• ξέρετε κ.ΧΣ τι είναι τα αποδεικτικά στοιχεία;;;;;). Έγινε αναφορά σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ γεγονός, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ δικαστική υπόθεση η οποία συγκλόνισε το Πανελλήνιο. Ο κύριος Χαρίλαος έχει την άποψή του, με την οποία δεν συμφωνώ, αλλά σέβομαι το δημοκρατικά κατοχυρωμένο δικαίωμά του να έχει ελευθερία γνώμης. Πάντως ποιες συκοφαντίες εννοεί δεν κατάλαβα... δεν την είπα κάτι κακό και άσχημο, εγκληματία την είπα(πράγμα που είναι αληθές!!! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ κ.χσ!). Αφού ετέλεσε εγκλήματα πώς θέλατε να την αποκαλέσω? Μεγαλειωτάτη ;;; Ή μήπως Παναγιωτάτη;;;Από εμένα, Τέλος-Τέλος-Τέλος!
Υστερ: 1)τι γνώμη έχει για την μαριάμ σουλακιώτου ο κ.Χατζηνικολάου? Την θεωρεί Αγία?
2) να προσέχετε τι γράφετε κ.ΧΣ γιατί μπορεί να πάτε εσείς μέσα για εξύβριση ή και συκοφάντηση(scripta manent κύριε Χαρίλαε..)
3. Διαβάστε τα πρακτικά της δίκης της-αν σώζονται κι αν υπάρχουν-
ΤΕΛΟΣ!!
Σχόλιο του κ.Χατζηνικολάου απ αυτό το άρθρο(θα το βρείτε παραπάνω)
"...δέν μπορεῖ ν' ἀποδείξῃ ἁγιοπατερικῶς τήν κυρίως αἵρεσίν του, περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», διότι καί λέγει συνεχῶς ἀνοησίες, ἐπιδεικνύοντας τήν ἀγραμματωσύνην του. Ὀρθῶς λέγεται ὅτι «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός»! Τέλος."
Τα λόγια είναι περιττά!! Αυτό τα λέει όλα!!!
"η έννοια .. της ‘απώλειας της Χάριτος’,Στον παπισμό ξεκινάει μετά τον 13ο αιώνα η θεώρηση περί αυτόματης ‘απωλείας της Χάριτος’, που σ’ εμάς δεν υπάρχει αυτόματη απώλεια Χάριτος.Αυτή η έννοια της ‘αυτόματης απώλειας της Χάριτος’, έχει μεταβεί σε εμάς. Αυτό έχει συμβεί σταδιακά πρέπει να πούμε.,Βλέπουμε να προσπαθούνε κάποιοι -το έχουνε καταρχάς μέσα τους- και προσπαθούνε να βρούνε Πατερικές πηγές οι οποίες θα δικαιολογούνε αυτό το πιστεύω. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούνε να βρούνε κάτι."
Συνοδοιπόροι Παπονεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί.Αμφότεροι εκτός Εκκλησίας και εχθροί Αυτής.
Το να αναφέρονται οι αιρετικοσχισματικοί Παπονεοημερολογίτες στους Παπικούς,είναι σαν τους εγκληματίες που ομιλούν για αρετές.
Προσθέτουν κι άλλα φαιδρά,όπως τα περί διορθωμένου Ιουλιανού.
Μία από τις μεγαλύτερες σύγχρονες αγίες και μάρτυρες η Μαριάμ.
Είναι και εκείνη ,άλλη μία δολοφονημένη από τον αντίχριστο Παπονεοημερολογιτισμό,την εποχή των απηνών διωγμών του.
Αιωνία η μνήμη αυτής.
Την ευχή της να΄χουμε.
Και τον Άγιο Νεκτάριο τόσα του συκοφάντησαν και βγήκε το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας μετά από 100 χρόνια να ζητήσει συγχώρεση από τον Άγιο. Πολλοί άγιοι συκοφαντήθηκαν κ. Ανώνυμε. Γιατί να μη συνέβη το ίδιο και με την μακαρία Μαριάμ; Αλλά η πνευματική τύφλωση απ' τη μία και η καλή δουλειά των δαιμόνων κατά του προσώπου του ομολογητού Ματθαίου και των συνεργατών του απ' την άλλη, σας κάνει εσάς σήμερα να μιλάτε έτσι. Φαντάζομαι τι θέση θα παίρνατε όταν "πανορθόδοξη σύνοδος" καταδίκασε και τον Χρυσόστομο ή ακόμη όταν "σύνοδος" δίκασε και κατεδίκασε κι αυτόν τον Κύριο. "Σταύρωσον, Σταύρωσον, η δικαιοσύνη έχει μιλήσει!"
Εάν ανοίξωμεν το Πηδάλιον, θα ίδωμεν εις την σελίδα 9, ότι 4 σημεία είναι εκείνα τα οποία πρέπει να τηρώνται δια την εορτήν του Πάσχα!
α) Εαρινή ισημερία.
β) Πρώτη πανσέληνος μετά την ισημερίαν ταύτην.
γ) Μετά το Νομικόν Πάσχα και
δ) Η πρώτη Κυριακή μετά από όλα αυτά
Το Γρηγοριανόν ή Παπικόν Ημερολόγιον λαμβάνει υπ' όψιν του μόνον τα τρία: Εαρινήν ισημερίαν, πανσέληνον και Κυριακήν. Αγνοεί εντελώς το Νομικόν Πάσχα των Εβραίων. Ούτως οι Παπικοί συνεορτάζουν το Πάσχα των μετά των Εβραίων ή προηγούνται αυτού παρά τον 7ον Κανόνα των Αποστόλων και παρά την ιστορικήν ακρίβειαν, καθ' ην ο Κύριος ανέστη μετά το Πάσχα των Εβραίων. Ημείς όμως οι Νεοημερολογίται λαμβάνομεν υπ' όψιν και τα 4 σημεία του Πάσχα και ούτω διαφέρομεν του Γρηγοριανού ή Παπικού Ημερολογίου και Εκκλησιαστικώς. Εορτάζομεν δηλαδή το Πάσχα μας μετά το Πάσχα των Εβραίων, συμφώνως με την διάταξιν της Α' Οικουμενικής Συνόδου.
Ενώ λέμε στον κ.ΧΣ ότι το ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟΝ διαφέρει ΤΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ, αυτός εξακολουθεί τα αστεία περί παπονεοημερολογιτών.
Τον χαβά του ο κύριος Στουραΐτης!!
Για το σχίσμα:
ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν μπορεί να εξαλείψει αυτήν την αμαρτία(Άγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος)
Α αποστολικός κανόνας: Ἐπίσκοπος χειροτονείσθω ὑπὸ ἐπισκόπων δύο ἢ τριῶν.
Ο ματθαίος ΔΕΝ ανήκε στην Εκκλησία άρα η "κουρά" της σουλακιώτου σε μοναχή είναι αντικανονική και άκυρη!!
Και δεν είχε έγκυρα μυστήρια διότι ήταν Σχισματικός!!(δείτε τον 1ο αποστολικό)• όλοι οι ματθαιικοί επίσκοποι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ και ο ματθαίος ήταν Σχισματικός άρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! Συμπέρασμα: δν έχουν μυστήρια, άρα άκυρη η κουρά!
Ο Άγιος Νεκτάριος που τόσο κατασυκοφαντήθηκε και το Πατρ.Αλεξανδρείας ζήτησε Συγγνώμη
1.Ήταν Εντός της Εκκλησίας(Δεν ήταν σχισματικός)
2. Το 1961 έγινε άγιος. Το 1998 επί Πέτρου Ζ' ζήτησε το Πατρ. συγγνώμη.. ήταν ήδη άγιος επίσημα από την Εκκλησία!
Ο ανώνυμος 5.47:
"του ομολογητού ματθαίου κ τη μακαρία Μαριάμ" από τη μία, "του Αγίου Νεκταρίου" από την άλλη.
Η παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς... ονοματοφοβικέ όπως θα σε έλεγε ο κ.ΧΣ
Όσο για τα περί του πως θα αντιδρούσαμε στην "Σύνοδο"που δίκασε κ σταύρωσε τον Κύριο, δεν ξέρετε κ.ανωνυμίδη. Μια υπόθεση κάνετε, η οποία με προσβάλλει..
Μπορεί να ήμουν πιστός Χριστιανός, να είχα πιστέψει δηλαδή.(μην προσπαθείτε να ταυτίσετε τα αταύτιστα)! Κατευθείαν πάτε κ με βγάζετε ειδωλολάτρη ή εβραίο!!!
Τέλος!!
@ 6 Φεβρουαρίου 2023 στις 2:14 π.μ.
Τά περί τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα κ.λπ. εἶναι μέν σημαντικά, ἀλλά δέν εἶναι τά πρῶτα πού πρέπει νά συζητᾶμε, ὅταν σήμερα γνωρίζουν καί οἱ πέτρες ὅτι τό νέον ἡμερολόγιον (ν.ἡμ.) εἰσήχθη ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟΝ Ή ΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟΝ, ἀλλά διά νά προωθήσῃ τήν «ἕνωσιν τῶν ἐκκλησιῶν», καθώς καί ὅτι προεκάλεσε σχίσμα, ὅπως ἀνεμένετο, καθότι τό ν.ἡμ. εἶχε καταδικασθῆ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16ου αἰῶνος, καθώς καί ἀπό τήν Πανορθόδοξον Σύνοδον τῶν Πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς τοῦ 1848, ὡς νεωτερισμός (=ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου) καί ἄρα ἦτο δεδομένον ὅτι πολλοί ΔΕΝ θ' ἀκολουθοῦσαν. Ἑπομένως, πρόκειται γιά ἀκραιφνῶς ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΝ θέμα, τοὐτέστιν αἵρεσιν. Τά ὑπόλοιπα τά λέγουν οἱ Οἰκουμενισταί διά νά ὑποβαθμίσουν τό ἔγκλημά των καί νά μπερδέψουν τόν ἀμαθῆ λαόν.
Δεν εισήχθη για την ένωση.
Αν εισάγονταν για την ένωση, θα συνεορτάζαμε με τους "καθολικούς"-παπικούς το Πάσχα!
Διαβάστε π.Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και π.Ι.Γιαννακόπουλο.
Υστ: οι πανορθόδοξες σύνοδοι κατεδίκασαν το παπικό πασχάλιο γιατί παραβίαζε τους κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων(μην υιοθετείτε και εσείς τα λεγόμενα του κ.Στουραΐτη ότι το σιγγίλιο είναι κανονικό κ ότι δεν έχει πλαστογραφηθεί). Το ν.ημ ΔΕΝ καταδικάστηκε γιατί χρησιμοποιεί η Εκκλησία ΌΧΙ το γρηγοριανό ΑΛΛΆ το Διορθωμένον Ιουλιανόν!!!!!!!!!!!!!!
κ. Ανώνυμε 2:26, τα ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΑ Μυστήρια του Ομολογητού Ματθαίου λάμπουν και θα λάμπουν εις τους αιώνες για να σας δείχνουν τον δρόμο της Αληθείας, το δρόμο του πόνου, της θλίψης και της συκοφαντίας. Μόνο μέσα απ' τη φωτιά λάμπει ο χρυσός! Όσο εσείς χτυπάτε και μαίνεστε κατ' αυτών, τόσο λαμπρύνονται! Συκοφαντίες, ψεύδη, κατηγορίες, ταπεινώσεις, ύβρεις... Δεν είναι παράξενο αυτό. Ο Κύριός μας το είπε: "Εν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε· ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον. (Ιω. 16,33)"
Παρακαλώ μόνο για τη μετάνοια και επιστροφή σας... και να μη σας κατατάξει με τους συκοφάντες και σταυρωτές του.
Καληνύχτα σας.
Διαβάστε τον Α' αποστολικό Κανόνα.
Δεν θα εξηγώ τα ίδια πράγματα ξανά κ ξανά. Αν δεν θέλετε να καταλάβετε, πάω πάσο("Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος").
Αν και δεν είμαι του παλαιού,καλά σας τα λέει ο κ.Χατζηνικολάου:"η αίρεση είναι ασθένεια του νοός"
Γεια σας και Καλή Μετάνοια-Ένταξη στην Εκκλησία!
Αγαπητέ 3.16
Πιείτε σας παρακαλώ ελληνικό καφέ βαρύ σκέτο να ξυπηνήσετε από το "μεθύσι"...
@ 6 Φεβρουαρίου 2023 στις 12:23 μ.μ.
Ὦ Οὐνῖτα, ἀπό 7-12-1965 εἶσαι ἡνωμένος μέ τόν «πάπαν» κι' ἀκόμη δέν τό πῆρες χαμπάρι, καί ἰσχυρίζεσαι ὅτι δέν συνεορτάζεις μ' αὐτόν, διότι ἔχεις τό «Διορθωμένον Ιουλιανόν» καί ὄχι τό Γρηγοριανόν!!!!!!! Ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος δέν θά μποροῦσε νά πῇ μεγαλύτερα Ψέμματα ἀπό αὐτά πού ἀραδιάζεις! Καί ἀντί τῶν αἱρετικῶν βιβλίων πού συνιστᾶς, ἄς διαβάσῃ ὁ κόσμος τά βιβλία τοῦ π. Θεοδωρήτου (+2007), κυρίως τό «Διάλογοι τῆς Ἐρήμου περί Οἰκουμενισμοῦ» καί «Τό Ἀντίδοτον». Τά χονδροειδῆ σου Ψεύδη ἀποδεικνύονται ἐδῶ:
https://orthodox-voice.blogspot.com/2022/09/blog-post_74.html#more
Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος.
Δεν θέλετε να καταλάβετε και δεν θέλετε να μετανοήσετε. Με τον κ.Στουραΐτη είστε το ίδιο(ίσα κι όμοια). Και οι δύο δεν θέλετε να καταλάβετε και,το κυριότερο, ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΤΕ!
Υστ: στο τέλος θα πείτε ότι ο 12.23 είναι ο ίδιος ο πονηρός(βλέπε Αντίχριστος,σατανάς κλπ)....μη γένοιτο!!!
Ουνίτες είστε εσείς οι παλαιοημερολογίτες κύριε ΧατζηΝικολάου.
Η Εκκλησία Έχει το Διορθωμένο Ιουλιανό και το Κανονικό Πασχάλιο,κύριε Κωνσταντίνε, κι αυτό δεν αρέσει σε κάποιους(πχ Χατζηνικολάου-Στουραΐτης κλπ).
Αν είχαμε το γρηγοριανό(άρα και το παπικό πασχάλιο) θα συνεορτάζαμε με όλους αυτούς τους παπικοπροτεστάντες!! Εορτάζουμε την ίδια ημερομηνία το Πάσχα;; Όχι!! Άρα, δεν εχουμε το γρηγοριανό.
Ο κ.Χατζηνικολάου, προκειμένου να ρίξει μίσος κ χολή κατά των χλευαστικώς αποκαλουμένων"νεοημερολογιτών" (αποτειχισμένων και μη)είναι ικανός να πει ότι οι Παλαιοημ/τες πρέπει να συνεορτάζουν με τους παπικούς κ προτεστάντες.
Μην θεοποιείτε το εορτοημερολόγιο,κύριε ακαδημαϊκέ.
@ 7 Φεβρουαρίου 2023 στις 9:51 π.μ.
Ἔχουν παρελάσει ἀπό αὐτό τό ἱστολόγιον πολλοί ψεῦται, διαστροφεῖς τῆς Ἀληθείας καί ἀνοητολόγοι σχολιασταί, ἀλλ' ἐσύ νομίζω ὅτι εἶσαι ὁ «καλύτερος», τοὐτέστιν γνήσιον στόμα τοῦ Διαβόλου! Τέλος! Οὐδεμίαν ἔννοιαν ἔχει ὁ διάλογος μαζί σου! Γιά τούς φιλαλήθεις ἀναγνώστας, ἡ ἐπί τῆς οὐσίας ἀπάντησις δίδεται ἐδῶ: https://orthodox-voice.blogspot.com/2022/09/blog-post_74.html#more
εσύ αμετανοήτως μετανοιωμένε επειδή δεν καταλαβαίνουμε πολλοί,την παρελθούσα κυριακή,άνοιξε
το Τριώδιον.με το διορθωμένο είχαμε 5 φεβρουαρίου.με το αδιόρθωτο,23 ιανουαρίου.
δεδομένου ότι στις 13 ημέρες που προπορεύεται το σωστό, έχουμε μία κυριακή μπροστά στα
λειτουργικά κείμενα,Ευαγγέλιο,Απόστολο,Συναξάρι.
πως γίνεται αφού προηγείται, να ανοίγει ταυτόχρονα,και να συμπορεύεται άχρι της Αναστάσεως και
μέχρι των Αγίων Πάντων με το λάθος;
με ποίον τρόπον συμβαίνει αυτό,και μαζί οδεύoυμε είς την Ανάστασιν;
και κάτι άλλο...εφόσον κάτι διορθώνεται,άρα αυτό που διορθώνει είναι λάθος.
πως περιμένει το σωστό το λάθος,ΜΟΝΑΧΑ τη Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή,και μετά συνεχίζει
την αλάνθαστη βλ.ΠΑΠΑΣ,πορεία του;
άρα οι όροι παλαιό και νέο,δεν υφίστανται στην ετυμολογία των λέξεων,και μιλάμε ξεκάθαρα
για σωστό και λάθος.
καλή επερχόμενη Κυριακή 30 ιανουαρίου του Ασώτου και 12 φεβρουαρίου πάλι του Ασώτου...
μυστήριον Μέγα...έρρωσθε!
Ανώνυμε 3.41 η απάντησή σας πηγαίνει στον κ.Χατζηνικολάου ή στους άλλους ανωνύμους?
στον π.Δημήτριο που είναι και ιερεύς και γνωρίζει λειτουργικά.
Δημοσίευση σχολίου