.....Ποιος προκάλεσε το σχίσμα το 1924 και πού βρίσκεται αυτή η περιβόητη διαχρονική Εκκλησία με την οποία oι νεοαποτειχισμένοι μαγικώ τω τρόπω είναι ενωμένοι μαζί της με το που αποτειχίζονται, ….αλλά οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι μεταξύ τους (;;;)
Όσο κι αν δεν μπορούσαμε να παραδεχτούμε με ευκολία την απάντηση καθώς είχαμε γεμίσει δηλητήριο κατά των ΓΟΧ απ’ όπου κι αν περάσαμε στον χώρο των νεοαποτειχισμένων, η αλήθεια είναι μία. Η διαχρονική Εκκλησία διατηρήθηκε στους ΓΟΧ, οι οποίοι έχουν έγκυρη και κανονική αποστολική διαδοχή με διαπιστευτήρια, ήτοι χειροτονητήρια της Ρωσικής Διασποράς (1969)......Όπως απεδείχθη, οι Ρώσσοι της Διασποράς δεν διέκοψαν ποτέ την κοινωνία με τους καταδικασμένους και αναθεματισμένους νεοημερολογίτας, συνεπώς δεν ήσαν ποτέ Ορθόδοξοι.
Το πώς και από ποιούς χειροτονήθηκε ο Ακάκιος Παππάς, ο "πατήρ" των Ακακιοφλωρινικών, είναι σε όλους γνωστό.
Στουραΐτης Χαρίλαος.
Θεολόγος.
----------------------------
Ἡ φράσις «ἡ διαχρονική Ἐκκλησία διατηρήθηκε στούς ΓΟΧ» εἶναι κακόδοξος, διότι ὑπονοεῖ ὅλα τά γνωστά ματθαιϊστικά ἐκκλησιολογικά σφάλματα περί «ἐκτός ἐκκλησίας», περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος λόγῳ ἀλλαγῆς τοῦ ἑορτολογίου» κ.λπ. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καί περιλαμβάνει ὅλους τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, τοῦ νέου καί τοῦ παλαιοῦ ἑορτολογίου, ἡ ὁποία ὅμως δυστυχῶς διοικεῖται ὑπό αἱρετικῶν ψευδεπισκόπων ἀπό τούς ὁποίους πρέπει οἱ ἀληθῶς Ὀρθόδοξοι ν' ἀποτειχίζωνται ἀναμένοντες καί ἀγωνιζόμενοι διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης ἁρμοδίας νά ἐπιληφθῇ τοῦ θέματος. Εἶναι κατανοητόν ὅσοι ἀποτειχίζονται νά ἔχουν ἰδικούς των ἐπισκόπους, διότι ἀλλιῶς θά ἀφανισθοῦν, καί διότι ὅσοι ἐν γνώσει κοινωνοῦν μέ σατανιστάς ψευδεπισκόπους κολάζονται. Εἶναι, ὅμως, ἐκκλησιολογικόν σφάλμα νά ἱδρύουν ξεχωριστάς «ἐκκλησίας», ἐνῷ ἡ σωστή θεώρησις εἶναι ὅτι αὐτοί ἀποτελοῦν τήν αὐθεντικήν συνέχειαν τῆς μίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Αὐτό τό ἐκκλησιολογικόν σφάλμα εἶναι ἡ αἰτία διά τήν διάλυσιν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924.
----------------------
Για ακόμη μία φορά, κάνετε λάθος, κ. Χατζηνικολάου. Δεν ανήκουν στην Εκκλησία παλαιοημερολογίτες και νεοημερολογίτες, όπως λέτε, ούτε είναι το ίδιο το Ημερολόγιο της Εκκλησίας [Ιουλιανό]με το Ημερολόγιο του Πάπα [Γρηγοριανό -Νέο] το οποίο έχει αναθεματιστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.
Μόνον όσοι έχουν την αλήθεια βρίσκονται εντός της Εκκλησίας και σώζονται.
Αυτό είναι βασική ορθόδοξη δογματική διδασκαλία.
Οι νεοημερολογίτες είναι καταδεδικασμένοι σχισματοαιρετικοί.
Τα πιστεύω σας ουδόλως διαφέρουν από ΄κείνα των οικουμενιστών.
------------------------
Κι' έσεῖς, διά μίαν ἀκόμη φοράν, κ. Στουραΐτη, ὁμολογεῖτε τήν Ματθαιϊστικήν πλάνην τῆς αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος καί σφετερίζεσθε τίς ἁρμοδιότητες Πανορθοδόξου Συνόδου. Τό σύστημα δικοικήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι Συνοδικόν, ὄχι Ματθαιϊστικόν! Ἡ Σύνοδος ἐπιλαμβάνεται ἑνός προβλήματος, ἀφοῦ πρῶτα δημιουργηθῆ αὐτό, ὄχι ἐκ τῶν προτέρων. Αὐτό ἀποτελεῖ θεμελιώδη ἐκκλησιολογικήν ἀρχήν. Ποία Σύνοδος, λοιπόν, κατεδίκασε τούς Ν/Ἤτας καί καθῄρεσε τούς κληρικούς των; Κρῖμα πού εἶσθε καί θεολόγος!
--------------------
Συνεχίζετε να κάνετε λάθος, κ. Χατζηνικολάου.
Ουδείς ομίλησε περί αυτομάτου απωλείας της θείας Χάριτος, όπως λέτε.
Στην περίπτωση των νεοημερολογιτών, έχουμε ήδη την καταδίκη τους από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.
Οι ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ τους εμπίπτουν στον Α΄ Κανόνα του Μ. Βασιλείου και στον 15ο της Πρωτοδευτέρας και συνεπώς παρέλκει οποιαδήποτε άλλη καταδίκη.
Είναι σχισματοαιρετικοί και γι΄ αυτό δεν ανήκουν στην Εκκλησία.
Εσείς, όμως, οικουμενιστικώ τω τρόπω, τους εντάσσετε σ΄ Άυτήν.
Τα ίδια ισχύουν και για τις τόσες αιρετικές παλαιοημερολογίτικες συνόδους.
Ειδικώς η δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος, είναι η αποθέωσις του Αρειανισμού, του Βαρλααμισμού, του Παπισμού, του Βογομιλισμού, του Θεοπασχιτισμού και τόσων άλλων ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΩΝ αιρέσεων.
--------------------
Ὅ,τι δέν μπορεῖτε ν' ἀντικρούσετε τό ἀντιπαρέρχεσθε, κ. Στουραΐτη! Σᾶς ἔγραψα: «Ἡ Σύνοδος ἐπιλαμβάνεται ἑνός προβλήματος, ἀφοῦ πρῶτα δημιουργηθῆ αὐτό, ὄχι ἐκ τῶν προτέρων». Πότε ἐδημιουργήθη τό πρόβλημα, πρίν ἀπό τίς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16ου αἰῶνος ἤ τό 1924; Προφανῶς, τό 1924. Συνεπῶς, ναί μέν οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος κατεδίκασαν τήν παπικήν καινοτομίαν καί ἔδειξαν τόν δρόμον, ἀλλά προφανῶς δέν ἔθεσαν ἐκτός Ἐκκλησίας καί δέν καθῄρεσαν τούς κληρικούς πού τήν ἐφήρμοσαν τό 1924. Τό Εὐαγγέλιον καί οἱ Ἱεροί Κανόνες ἀπαγορεύουν πολλά πράγματα, ἀλλά ὅποιος παραβαίνει ὅλες αὐτές τίς διατάξεις δέν τίθεται αὐτομάτως ἐκτός Ἐκκλησίας! Πρέπει νά κριθῇ, νά καταδικασθῇ καί νά καθαιρεθῇ, ἄν εἶναι κληρικός, ἀπό Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων. Γιά νά δοῦμε πόσους αἰῶνες θά χρειασθῆτε ἀκόμη γιά νά καταλάβετε τήν ἁπλῆν αὐτήν ἀλήθειαν καί νά σταματήσετε νά αὐτοδιαψεύδεσθε ὅτι δῆθεν δέν πρεσβεύετε τήν αἵρεσιν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος».
---------------------
Για ακόμη μία φοράν, κάνετε λάθος, κ. Χατζηνικολάου.
Λέτε: ΄΄...αλλά προφανώς δεν έθεσαν εκτός Εκκλησίας[οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι] και δεν καθήρεσαν τους κληρικούς που την εφήρμοσαν το 1924΄΄
Επαναλαμβάνω ότι έχουμε ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ από τους σχισματοαιρετικούς νεοημερολογίτας, αιρέσεις που έχουν αποφανθεί οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι, τις οποίες επικαλείστε συχνά πυκνά, αλλά δεν τις αποδέχεσθε, επειδή θέλετε να στηρίξετε τις οικουμενιστικές θεωρίες σας.
Η αλλαγή του Ημερολογίου είχε τεθεί από τότε και είχε απορριφθεί από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.
Παραθέτω την σχετική καταδίκη με το ΑΝΑΘΕΜΑ, που έθεσε εκτός Εκκλησίας τους καινοτόμους νεοημερολογίτας, και ας κρίνει ο κάθε αναγνώστης.
Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."
1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "
Δυστυχώς, την παραπάνω αλήθεια, δεν θέλετε να την αποδεχθείτε.
Υ.Γ.Ελπίζω να μην φτάσετε στο έσχατο σημείο διαστρεβλώσεως και σείς, όπως κάνουν οι αναθεματισμένοι σχισματοαιρετικοί νεοημερολογίτες, και να ομιλήστε περί πλαστού Σιγγιλίου.
---------------------
Για ακόμη μία φοράν, κάνετε λάθος, κ. Χατζηνικολάου.
Λέτε: ΄΄...αλλά προφανώς δεν έθεσαν εκτός Εκκλησίας[οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι] και δεν καθήρεσαν τους κληρικούς που την εφήρμοσαν το 1924΄΄
Επαναλαμβάνω ότι έχουμε ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ από τους σχισματοαιρετικούς νεοημερολογίτας, αιρέσεις για τις οποίες έχουν αποφανθεί οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι, τις οποίες επικαλείστε συχνά πυκνά, αλλά δεν τις αποδέχεσθε, επειδή θέλετε να στηρίξετε τις οικουμενιστικές θεωρίες σας.
Η αλλαγή του Ημερολογίου είχε τεθεί από τότε και είχε απορριφθεί από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.
Παραθέτω την σχετική καταδίκη με το ΑΝΑΘΕΜΑ που έθεσε εκτός Εκκλησίας τους καινοτόμους νεοημερολογίτας, και ας κρίνει ο κάθε αναγνώστης.
Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."
1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "
Δυστυχώς, την παραπάνω αλήθεια δεν θέλετε να την αποδεχθείτε.
Υ.Γ.Ελπίζω να μην φτάσετε στο έσχατο σημείο διαστρεβλώσεως και σείς, όπως κάνουν οι αναθεματισμένοι σχισματοαιρετικοί νεοημερολογίτες, και να ομιλήσετε περί πλαστού Σιγγιλίου.
9 σχόλια:
Όπως απεδείχθη ,οι Ρώσσοι της Διασποράς δεν διέκοψαν ποτέ την κοινωνία με τους καταδικασμένους και αναθεματισμένους νεοημερολογίτας, συνεπώς δεν ήσαν ποτέ Ορθόδοξοι.
Το πώς και από ποιούς χειροτονήθηκε ο Ακάκιος Παππάς,ο ΄΄πατήρ΄΄ των Ακακιοφλωρινικών,είναι σε όλους γνωστό.
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Θεολόγος.
Ἡ φράσις «ἡ διαχρονική Ἐκκλησία διατηρήθηκε στούς ΓΟΧ» εἶναι κακόδοξος, διότι ὑπονοεῖ ὅλα τά γνωστά ματθαιϊστικά ἐκκλησιολογικά σφάλματα περί «ἐκτός ἐκκλησίας», περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος λόγῳ ἀλλαγῆς τοῦ ἑορτολογίου» κ.λπ. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καί περιλαμβάνει ὅλους τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, τοῦ νέου καί τοῦ παλαιοῦ ἑορτολογίου, ἡ ὁποία ὅμως δυστυχῶς διοικεῖται ὑπό αἱρετικῶν ψευδεπισκόπων ἀπό τούς ὁποίους πρέπει οἱ ἀληθῶς Ὀρθόδοξοι ν' ἀποτειχίζωνται ἀναμένοντες καί ἀγωνιζόμενοι διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης ἁρμοδίας νά ἐπιληφθῇ τοῦ θέματος. Εἶναι κατανοητόν ὅσοι ἀποτειχίζονται νά ἔχουν ἰδικούς των ἐπισκόπους, διότι ἀλλιῶς θά ἀφανισθοῦν, καί διότι ὅσοι ἐν γνώσει κοινωνοῦν μέ σατανιστάς ψευδεπισκόπους κολάζονται. Εἶναι, ὅμως, ἐκκλησιολογικόν σφάλμα νά ἱδρύουν ξεχωριστάς «ἐκκλησίας», ἐνῷ ἡ σωστή θεώρησις εἶναι ὅτι αὐτοί ἀποτελοῦν τήν αὐθεντικήν συνέχειαν τῆς μίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Αὐτό τό ἐκκλησιολογικόν σφάλμα εἶναι ἡ αἰτία διά τήν διάλυσιν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924.
Για ακόμη μία φορά ,κάνετε λάθος,κ.Χατζηνικολάου.Δεν ανήκουν στην Εκκλησία παλαιοημερολογίτες και νεοημερολογίτες,όπως λέτε,ούτε είναι το ίδιο το Ημερολόγιο της Εκκλησίας [Ιουλιανό]με το Ημερολόγιο του Πάπα [Γρηγοριανό -Νέο] το οποίο έχει αναθεματιστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.
Μόνον όσοι έχουν την αλήθεια βρίσκονται εντός της Εκκλησίας και σώζονται.
Αυτό είναι βασική ορθόδοξη δογματική διδασκαλία.
Οι νεοημερολογίτες είναι καταδεδικασμένοι σχισματοαιρετικοί.
Τα πιστεύω σας ουδόλως διαφέρουν από ΄κείνα των οικουμενιστών.
Κι' έσεῖς, διά μίαν ἀκόμη φοράν, κ. Στουραΐτη, ὁμολογεῖτε τήν Ματθαιϊστικήν πλάνην τῆς αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος καί σφετερίζεσθε τίς ἁρμοδιότητες Πανορθοδόξου Συνόδου. Τό σύστημα δικοικήσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι Συνοδικόν, ὄχι Ματθαιϊστικόν! Ἡ Σύνοδος ἐπιλαμβάνεται ἑνός προβλήματος, ἀφοῦ πρῶτα δημιουργηθῆ αὐτό, ὄχι ἐκ τῶν προτέρων. Αὐτό ἀποτελεῖ θεμελιώδη ἐκκλησιολογικήν ἀρχήν. Ποία Σύνοδος, λοιπόν, κατεδίκασε τούς Ν/Ἤτας καί καθῄρεσε τούς κληρικούς των; Κρῖμα πού εἶσθε καί θεολόγος!
Συνεχίζετε να κάνετε λάθος,κ.Χατζηνικολάου.
Ουδείς ομίλησε περί αυτομάτου απωλείας της θείας Χάριτος,όπως λέτε .
Στην περίπτωση των νεοημερολογιτών ,έχουμε ήδη την καταδίκη τους από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος .
Οι ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ τους εμπίπτουν στον Α΄Κανόνα του Μ.Βασιλείου και στον 15ο της Πρωτοδευτέρας και συνεπώς παρέλκει οποιαδήποτε άλλη καταδίκη.
Είναι σχισματοαιρετικοί και γι΄ αυτό δεν ανήκουν στην Εκκλησία.
Εσείς ,όμως,οικουμενιστικώ τω τρόπω,τους εντάσσετε σ΄Άυτήν.
Τα ίδια ισχύουν και για τις τόσες αιρετικές παλαιοημερολογίτικες συνόδους.
Ειδικώς η δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος ,είναι η αποθέωσις του Αρειανισμού,του Βαρλααμισμού,του Παπισμού,του Βογομιλισμού,του Θεοπασχιτισμού και τόσων άλλων ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΩΝ αιρέσεων.
Ὅ,τι δέν μπορεῖτε ν' ἀντικρούσετε τό ἀντιπαρέρχεσθε, κ. Στουραΐτη! Σᾶς ἔγραψα: «Ἡ Σύνοδος ἐπιλαμβάνεται ἑνός προβλήματος, ἀφοῦ πρῶτα δημιουργηθῆ αὐτό, ὄχι ἐκ τῶν προτέρων». Πότε ἐδημιουργήθη τό πρόβλημα, πρίν ἀπό τίς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16ου αἰῶνος ἤ τό 1924; Προφανῶς, τό 1924. Συνεπῶς, ναί μέν οἱ Σύνοδοι τοῦ 16ου αἰῶνος κατεδίκασαν τήν παπικήν καινοτομίαν καί ἔδειξαν τόν δρόμον, ἀλλά προφανῶς δέν ἔθεσαν ἐκτός Ἐκκλησίας καί δέν καθῄρεσαν τούς κληρικούς πού τήν ἐφήρμοσαν τό 1924. Τό Εὐαγγέλιον καί οἱ Ἱεροί Κανόνες ἀπαγορεύουν πολλά πράγματα, ἀλλά ὅποιος παραβαίνει ὅλες αὐτές τίς διατάξεις δέν τίθεται αὐτομάτως ἐκτός Ἐκκλησίας! Πρέπει νά κριθῇ, νά καταδικασθῇ καί νά καθαιρεθῇ, ἄν εἶναι κληρικός, ἀπό Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων. Γιά νά δοῦμε πόσους αἰῶνες θά χρειασθῆτε ἀκόμη γιά νά καταλάβετε τήν ἁπλῆν αὐτήν ἀλήθειαν καί νά σταματήσετε νά αὐτοδιαψεύδεσθε ὅτι δῆθεν δέν πρεσβεύετε τήν αἵρεσιν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος».
Για ακόμη μία φοράν, κάνετε λάθος ,κ.Χατζηνικολάου.
Λέτε: ΄΄...αλλά προφανώς δεν έθεσαν εκτός Εκκλησίας[οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι] και δεν καθήρεσαν τους κληρικούς που την εφήρμοσαν το 1924΄΄
Επαναλαμβάνω ότι έχουμε ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ από τους σχισματοαιρετικούς νεοημερολογίτας,αιρέσεις για τις οποίες έχουν αποφανθεί οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι,τις οποίες επικαλείστε συχνά πυκνά, αλλά δεν τις αποδέχεσθε,επειδή θέλετε να στηρίξετε τις οικουμενιστικές θεωρίες σας.
Η αλλαγή του Ημερολογίου είχε τεθεί από τότε και είχε απορριφθεί από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.
Παραθέτω την σχετική καταδίκη με το ΑΝΑΘΕΜΑ που έθεσε εκτός Εκκλησίας τους καινοτόμους νεοημερολογίτας, και ας κρίνει ο κάθε αναγνώστης.
Κανών Ζ': " Ὅποιος δέν ἀκολουθᾶ τά ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν, καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί νέον Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἁγίας Ὀρθόδοξου Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν Πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε, ἐγεννήθητε καί ἀνετράφητε καί, ὅταν τό καλέσῃ ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύνετε, διά νά φυλάξετε τήν πατροπαράδοτον πίστιν καί ὁμολογίαν σας καί νά φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων, καί προσέχετε, ἵνα καί ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ, ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν. Ἀμήν."
1583 Ἰνδικτίων ιβ΄, Νοεμβρίου κ' "
Δυστυχώς, την παραπάνω αλήθεια δεν θέλετε να την αποδεχθείτε.
Υ.Γ.Ελπίζω να μην φτάσετε στο έσχατο σημείο διαστρεβλώσεως και σείς,όπως κάνουν οι αναθεματισμένοι σχισματοαιρετικοί νεοημερολογίτες, και να ομιλήσετε περί πλαστού Σιγγιλίου.
Ὥστε, κ. Στουραΐτη, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία πού σᾶς παρέθεσα εἶναι «οἰκουμενιστική θεωρία»!!! Ποία εἶναι αὐτή; Ὅτι «ἡ Σύνοδος ἐπιλαμβάνεται ἑνός προβλήματος, ἀφοῦ πρῶτα δημιουργηθῆ αὐτό, ὄχι ἐκ τῶν προτέρων». Οἱ Γραφές καί οἱ Σύνοδοι ἀναθεματίζουν ὅσους τίς παραβαίνουν. Τί σημαίνει αὐτό; Σημαίνει ὅτι οἱ παραβάται πρέπει νά εἰσαχθοῦν εἰς Συνοδικόν Δικαστήριον καί ἄν μέ βάσιν τά κείμενα αὐτά διαπιστωθῇ ὅτι ὄντως ἔγινεν ἡ παράβασις καί δέν ὑπάρχει μετάνοια, τότε -- ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ -- ἐπιβάλλονται τά ἐπιτίμια! Αὐτά γράφει ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης εἰς τάς ὑποσημειώσεις τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος καί αὐτά ἐδιδάχθημεν ἀπό συγχρόνους Ὀρθοδόξους Θεολόγους, ὅπως τόν μακαριστόν π. Θεοδώρητον. Ἀντιθέτως, οἱ Ματθαιϊσταί λέγουν ὅτι δέν χρειάζεται Δικαστήριον, ἐφόσον «προφανῶς» ἔγινεν ἡ παράβασις, καί ἄρα ὅλοι ὅσοι ακολουθοῦν τόν παραβάτην, ἐν γνώσει ἤ ἐν ἀγνοίᾳ, εἶναι ἐν ἐνεργείᾳ καταδικασθέντες! Κάτι πού οὔτε ἡ κοσμική Δικαιοσύνη δέχεται! Τόσος εἶναι ὁ παραλογισμός τῶν Ματθαιϊστῶν!!! Καί κλείνω τόν μάταιον αὐτόν «διάλογον» μέ τήν ἀντίκρουσιν μίας ἀκόμη Ματθαιϊστικῆς πλάνης. Λέγει ὁ κ. Στουραΐτης ὅτι μέ τήν εἰσαγωγήν τοῦ νέου ἑορτολογίου τό 1924 ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος προσεχώρησεν εἰς μίαν κατεγνωσμένην αἵρεσιν! Ἀλλά, ὅπως ἔχουμε πολλάκις ἐπισημάνει εἰς τό παρελθόν, αὐτό καθ' ἑαυτό, τό ν. ἑορτολόγιον συνιστᾶ παράβασιν Παραδόσεως, ὄχι κατεγνωσμένην αἵρεσιν. Ἐκ τῶν ὑστέρων, βεβαίως, ἀπεδίχθη ὅτι ἔχει καί δογματικές διαστάσεις, πρῶτον διότι ἔγινε χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί, δεύτερον, διότι προεκάλεσε σχίσμα, βλάπτοντας τό δόγμα τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλήσίας. Δι' οἱονδήποτε σοβαρόν ἄνθρωπον, πρέπει νά κριθῇ Συνοδικῶς τό θέμα καί νά τιμωρηθοῦν οἱ κυρίως ὑπεύθυνοι. Οἱ τσαρλατᾶνοι Ματθαιϊσταί, ὅμως, ἀποφαίνονται ὅτι δέν χρειάζεται Συνοδική κρίσις, ἐφόσον τό ἀπεφάσισαν αὐτοί καί ἐφόσον ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Ν/Ηται προσεχώρησαν δῆθεν εἰς μίαν ἤδη Συνοδικῶς καδικασθεῖσαν (κατεγνωσμένην) αἵρεσιν, διό καί εἶναι συλλήβδην ὅλοι ἀναθεματισμένοι! Ὅπως καί ἄλλοτε πού ἔκανα «διάλογον» μέ Ματθαιϊστάς, αἰσθάνομαι ὅτι ἀπευθύνομαι εἰς ὦτα μή ἀκουόντων (λόγῳ ἀπείρου ἐγωϊσμοῦ πού τροφοδοτεῖται ἀπό τήν Ματθαιϊστικήν πλάνην) καί σπαταλῶ τόν χρόνον μου. Τέλος.
Δημοσίευση σχολίου