Tι πιστεύει ο ιατρός κ. Κυπρινός Χριστοδουλίδης:

Unknown είπε...
Άρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία (ΓΟΧ Καλλινίκου) που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
13 Μαρτίου 2020 - 5:30 μ.μ.

Απάντηση
Ο Κυπριανός πιστεύει αυτά τά οποία «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν, ...»

Μάς φόρτωσαν τήν καινοτομία κι εμείς πέσαμε στήν παγίδα τους. Γνώριζαν ότι θά γίνουμε κομμάτια : έγκυρα ή άκυρα Μυστήρια, δυνάμει ή ενεργεία, αίρεση ή σχίσμα, έγκυρες ή άκυρες χειροτονίες ιερέων καί τώρα θρησκευτικά ή πολιτικά νομικά πρόσωπα. Έπεται συνέχεια, ενώ αγνοείται τό βασικότερο καί ουσιωδέστερο : Η αλλαγή τού εκκλησιαστικού χρόνου. Χρόνου τόν οποίον αγίασαν οι πατέρες της Εκκλησίας, δόθηκαν τά Δόγματα Πίστεως καί τόσα άλλα, ότι «ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο». Άν παύσουν νά υπάρχουν άγιοι, τότε αρχίζει η "φαγωμάρα" καί γινόμαστε καθώς έχουμε γίνει.
Δέν χρειάζεται νά γράψω τίποτα περισσότερο : «19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)

Η επηρμένη παπική οφρύς αγιάσθηκε (θεέ μου συγχώρα) ευρούσα 13 ελλείπουσες ημέρες. Μάς τίς έκρυψεν ο άγιος Θεός, γιά νά τίς βρεί ο Πάπας, παρότι μέ ακρίβειαν μαθηματικήν δέν εξακριβώνεται ούτε η πρώτη ανατολή τού Ηλίου ούτε η Θεία Γέννησις ούτε - μέ τίς 13 παπικές ημέρες - η Σταύρωσις τού Κυρίου.
«8 Ἓν δὲ τοῦτο μὴ λανθανέτω ὑμᾶς, ἀγαπητοί, ὅτι μία ἡμέρα παρὰ Κυρίῳ ὡς χίλια ἔτη, καὶ χίλια ἔτη ὡς ἡμέρα μία.» (2Πτ. Επιστολή, κεφ. γ)΄. Βλέπε καί Ψαλμός ΠΘ΄(89): «3 μὴ ἀποστρέψῃς ἄνθρωπον εἰς ταπείνωσιν· καὶ εἶπας· ἐπιστρέψατε υἱοὶ τῶν ἀνθρώπων. 4 ὅτι χίλια ἔτη ἐν ὀφθαλμοῖς σου ὡς ἡμέρα ἡ ἐχθές, ἥτις διῆλθε, καὶ φυλακὴ ἐν νυκτί.»
(μτφ. Παν. Ν. Τρεμπέλα : "4 Χάρισέ μας, Κύριε, λίγες σταγόνες χρόνου από τόν ωκεανό τής θεότητός σου. Διότι χίλια έτη γιά σένα είναι σάν τήν χθεσινή μέρα που πέρασε, καί ακόμη πιό λίγο, σάν τό τρίωρο τής νυκτερινής φρουράς.").

11 σχόλια:

Άναξ είπε...

Δεν είναι καινοτομία το Νέο Ημερολόγιο.Δεν ήταν καινοτόμοι οι Πατέρες της Α'Οικουμσνικής Συνόδου γιατί άλλαξαν το ημερολόγιο και τις Διαταγές των Αποστόλων.Ο Πάπας άλλαξε και το εορτολόγιο.

Silver είπε...

Ο/Η Unknown είπε...
Δεν είναι καινοτομία το Νέο Ημερολόγιο.


Μπορείς να γράψεις λίγα λόγια για το τι είναι η καινοτομία στην Εκκλησία;

Άναξ είπε...

Καινοτομία περί την πίστην,λέει ο Μέγας Βασίλειος,είναι η αίρεσις.Τα ίδια λέει και ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογιτής.
Όταν ομιλούν για "ημερολογιακή καινοτομία" οι γνήσιοι ορθόδοξοι και οι Παλαιοημερολογίτες,νομίζουν ότι δεν μας ονομάζουν αιρετικούς!Αρκετοί από αυτούς δεν γνωρίζουν τι θα πει καινοτομία στην γλώσσα των Πατέρων.
Αν η αλλαγή του ημερολογίου ήταν καινοτομία περί την πίστην,εγώ και εσύ ακολουθούμε αυτήν την αίρεση.Γι'αυτό διέκοψαν την κοινωνία το 1924 με την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας(και μετά από λίγο και από τις τοπικές Εκκλησίες που κοινωνούσαν με τους "καινοτόμους-αιρετικούς" της Εκκλησίας μας),γιατί θεώρησαν την αλλαγή του ημερολογίου ΑΙΡΕΣΗ.
Μετά μας λένε οι "ακαινοτόμιτοι" ότι δεν μας ονομάζουν αιρετικούς,αλλά σχισματικούς.

Silver είπε...

Ο/Η Unknown είπε...
Καινοτομία περί την πίστην, λέει ο Μέγας Βασίλειος, είναι η αίρεσις.Τα ίδια λέει και ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής.


Γνωρίζεις ασφαλώς ότι η Εκκλησία είναι: Εκκλησία Θεοῦ ζῶντος, στῦλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας.(Α Τιμ. 3,15).

Γνωρίζεις την Ομολογία της Συνοδικής Εγκυκλίου του Οικ. Πατριαρχείου του έτους 1920.
Λοιπόν σύμφωνα με αυτή τη Συνοδική Εγκύκλιο είναι η εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και οι κοινωνούντες μαζί της, Εκκλησία του Χριστού;

Γιατί τόσοι από εμάς του νέου κολλήσαμε στο ημερολόγιο, και όχι στην ουσία της προδοσίας που αντιπροσώπευε η αλλαγή του ημερολογίου το 1924;

Αν δεν είχε φωτισμό ο ευλογημένος Ορθόδοξος λαός που φώναζε "μας φράγκεψαν", δεν θα επακολουθούσε: «Πίστις καί Τάξις» (Faith and Order), Π.Σ.Ε., Άρση ακοινωνησίας το 1965, Συνοδικό κείμενο του Σαμπεζύ 1990-91(αναγνώριση των Μονοφυσιτών ως Ορθοδόξων), Συνοδική αναγνώριση Μυστηρίων, Ιερωσύνης και Αποστολικής διαδοχής στους Παπικούς στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου το 1993.....

Άναξ είπε...

Αδελφέ Κωνσταντίνε,
κάνεις μερικά λάθη και γι'αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις την πλάνη των γνησίων ορθοδόξων και των Παλαιοημερολογιτών.
α) Δεν υπάρχει Οικουμενικό Πατριαρχείο.Την εγκύκλιο την έγραψε ο Προύσης Δωρόθεος για λογαριασμό του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.Την αιρετική εγκύκλιο(τις προτάσεις)την στέλνουν στις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες ΚΑΙ στις κακόδοξες αντίχριστες Ψευδοεκκλησίες.Υπάρχουν και καλές προτάσεις που κάνει το Πατριαρχείο,αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει.Όμως,κ.Αργυρακόπουλε,δεν μας ενδιαφέρει και η ΠΡΌΤΑΣΗ που κάνει το Πατριαρχείο Κ. για το θέμα του ημερολογίου!Γιατί;Γιατί στην εγκύκλιο ομιλούν για ένα ημερολόγιο με το οποίο θα εορτάζουν την ίδια ημέρα τις μεγάλες εορτές του ΠΆΣΧΑ και των Χριστουγγένων(Φώτα κ.λπ)!! Αυτά τα γράφουν το 1920 και ΟΧΙ το 1924!!! Που ήταν τότε οι γνήσιοι ορθόδοξοι;Που ήταν τότε οι Παλαιοημερολογίτες;;Αφού γνώριζαν την αιρετική εγκύκλιο,ΓΙΑΤΙ δεν διέκοψαν την κοινωνία με το Πατριαρχείο Κ. το 1920,έκαναν τέσσερα(4) χρόνια οικονομία;;;
Εδώ και 96 χρόνια,κ.Κ.Α.,οι Ορθόδοξοι Έλληνες και οι κακόδοξοι Λατίνοι ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΠΑΣΧΑ την ίδια ημέρα.Άρα η πρόταση της αιρετικής εγκυκλίου του Πατριαρχείου Κ. είναι γραμμένη στα παλαιά μας τα παπούτσια.Το πρώτο βήμα που γράφουν οι γνήσιοι,έκανε περίπατο.Επαναλαμβάνω!Δεν συνεορτάζουν,εδώ και 96 χρόνια,οι Ορθόδοξοι Ρώσοι με τους κακόδοξους Φράγκους το Άγιον Πάσχα(ούτε και τα Χριστούγεννα,Φώτα κ.λπ.)ΚΑΙ έτσι γράφουν την αιρετική εγκύκλιο(για το θέμα αυτό)στα παλαιά τους τα παπούτσια(96 χρόνια)!!Οι γνήσιοι δεν έκαναν νόμιμη αποτείχιση το 1920,αλλά παράνομη διακοπή Εκκλησιαστικής κοινωνίας(δηλαδή σχίσμα)από την ΟΡΘΌΔΟΞΗ τοπική Εκκλησία τους το 1924!!!
β) Οι προτάσεις του Πατριαρχείου πραγματοποιήθηκαν σιγά σιγά,άλλά η μόνη πρόταση που δεν πραγματοποιήθηκε ήταν ο κοινός εορτασμός του Πάσχα Ορθοδόξων και κακοδόξων(εκτός Φινλανδίας και Εσθονίας,αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).Αυτό το κατάφερε ο Πάπας, τα τελευταία χρόνια,που αφήνει τους Ρωμαίοκαθολικούς της Ελλάδας να εορτάζουν το Πάσχα την ίδια ημέρα με τους γνήσιους Ορθόδοξους και τους Παλαιοημερολογίτες.Άρα ο Πάπας με τον τρόπο του Φράγκεψε και τους οπαδούς του Παλαιού Ημερολογίου!

Υ.Γ. Πολλά μπορώ να γράψω για το θέμα,αδελφέ,αλλά νομίζω αυτά είναι αρκετά για να καταλάβεις το λάθος σου.

Silver είπε...

Unknown είπε...
Αυτά τα γράφουν το 1920 και ΟΧΙ το 1924!!! Που ήταν τότε οι γνήσιοι ορθόδοξοι;Που ήταν τότε οι Παλαιοημερολογίτες;; Αφού γνώριζαν την αιρετική εγκύκλιο,ΓΙΑΤΙ δεν διέκοψαν την κοινωνία με το Πατριαρχείο Κ. το 1920, έκαναν τέσσερα(4) χρόνια οικονομία;;;


Τα φρούτα ενός δένδρου δεν ωριμάζουν τον ίδιο χρόνο.

Ο Απόστολος Παύλος ζούσε την παρουσία, Σταύρωση και Ανάσταση του Κυρίου αλλά δεν έγινε Χριστιανός αμέσως. πόσα χρόνια του πήρε...

Ο π. Τρικαμηνάς, ο π. Ζήσης και οι άλλοι που αποτειχιστήκαμε, δεν το κάναμε αμέσως, αλλά όταν ήρθε η ώρα για τον καθένα μας.

Ο Κίσιγκερ το 1974 έκανε την δήλωσή του ότι δεν θα αφήσουν τίποτε όρθιο στην Αγιοτόκο Ελλάδα μας, και βλέπουμε ύστερα από πενήντα χρόνια πως ωριμάζει σιγά-σιγά το σχέδιο των Μασόνων.

Άρα το επιχείρημά σου δεν ευσταθεί.

Άναξ είπε...

"Άρα το επιχείρημά σου δεν ευσταθεί".

Εγώ νομίζω,αδελφέ μου,ότι ΔΕΝ κατάλαβες αυτά που γράφω!
Λέω τούτο,οι γνήσιοι δεν γνώριζαν την αιρετική εγκύκλιο του 1920,αλλά την έμαθαν μετά από πολλά χρόνια(30).Δηλαδή δεν έκαναν αποτείχιση λόγω της αντίχριστης εγκυκλίου του Πατριαρχείου Κ.,αλλά λόγω της αλλαγής του ημερολογίου(χωρίς να περιμένουν 1500 ημέρες,αλλά αμέσως μετά την αλλαγή).Έλεγαν ότι τους Φράγκεψαν γιατί νόμιζαν(τους ξεγέλασαν τα όργανα του Σατανά)ότι θα τους αναγκάσουν να κολουθήσουν το ημερολόγιο των Λατίνων(αλλά και το εορτολόγιό τους και ιδικά την αλλαγή της εορτής του Πάσχα).Εξαπάτησαν αρκετό λαό,αλλά μετά από λίγα χρόνια ο κόσμος έμαθε τα ψέματά τους και γύρισε στην Εκκλησία.
Επαναλαμβάνω! Η εγκύκλιος γράφει για ένα ημερολόγιο που θα αναγκάσει τους Ορθοδόξους και τους κακοδόξους να εορτάζουν την ίδια ημέρα τις μεγάλες εορτές.Η μεγαλύτερη εορτή των Ορθοδόξων είναι το Άγιον Πάσχα.Το Άγιον Πάσχα το εορτάζουν οι Ορθόδοξοι(εδώ και 400 χρόνια)σε διαφορετική ημέρα από τους Φραγκολατίνους.Άρα η ΠΡΟΤΑΣΗ της εγκυκλίου δεν έγινε δεκτή από καμιά τοπική Εκκλησία(αλλά και από αρκετές αιρετικές ψευδοεκκλησίες).
Τα φρούτα των δέντρων αρκετοί αγρότες τα μαζεύουν την ίδια ημέρα(π.χ. ο κ.Δημήτριος από την περιοχή μου,μάζεψε σε μια ημέρα δύο στρέμματα μήλα),αλλά αυτό που γράφεις είναι άσχετο με το θέμα μας.
Το ίδιο και οι αποτειχίσεις των Ορθοδόξων(ο Πατήρ Τρικαμηνάς όταν ρωτήθηκε από εμάς γιατί δεν έκανε αποτείχιση πριν το 1995,απάντησε τουτο:"Γιατί ήμουν αφελείς"),είναι άσχετες με την άγνοια της αντίχριστης εγκυκλίου από τους Παλαιοημερολογίτες.
Ο Απόστολος των Εθνών είδε τον Κύριο και τυφλώθηκε.Τούτο το θαύμα τον έκανε να σταματήσει να διώκει τον Κύριο και να γίνει Απόστολός Του.Το θαύμα τον άλλαξε και όχι ο χρόνος.Χωρίς το θαύμα δεν ξέρω αν θα γινόταν Ορθόδοξος και μεγαλύτερος Θεολόγος της Εκκλησίας μας(μαζί με τον Ιωάννη τον Θεολόγο).
Η Αγία Γραφή και οι Άγιοι Πατέρες μας λένε για άμεση απομάκρυνση από την καινοτομία,δεν μας λένε μετά από πολλά χρόνια.Οι γνήσιοι μοιάζουν με τους Πρωτοπασχίτας,οι οποίοι διέκοψαν την κοινωνία με τους Πατέρες της Α'Οικουμενικής Συνόδου,λόγω της αλλαγής που έκαναν οι τότε Πατέρες στο ημερολόγιο(και όχι μόνο)των Αποστόλων.
Θα πρέπει να σε προβληματίζουν οι πολλές καινοτομίες των γνησίων, τις οποίες κατακεραυνώνει ο Πατήρ Ευθύμιος(αλλά και αρκετές πλάνες τους "χτυπάει" με θαυμάσιο τρόπο και ο κ.Δ. Χ.)και να κάνεις τούτη την σκέψη: Το καλό το δέντρο βγάζει καλούς καρπούς,αλλά οι γνήσιοι έχουν σάπιους καρπούς. Άρα θα πρέπει να μην ακολουθήσω τις καινοτομίες-αιρέσεις τους!
ΔΕΝ ΟΜΙΛΟΎΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΓΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΟΎΤΕ Η ΑΓΊΑ ΓΡΑΦΗ, ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΟΊ ΚΑΝΟΝΕΣ!!
Πρέπει να υπάρχουν αιρέσεις,λέει ο Απ.Παύλος,για να φανερωθούν οι εκλεκτοί.Ξέρεις αδελφέ μου γιατί το λέει αυτό;Δεν ξέρεις!
Ας απαντήσουν οι γνήσιοι αν μπορούν για να καταλάβουν την άγνοια που έχουν,η οποία άγνοια τους οδήγησε σ'αυτές τις πλάνες των Παλαιοημερολογιτών.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

«19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)

Άναξ είπε...

Κεφαλαίωσον λόγον εν ολίγοις(Σοφ.Σειρ.)
Αυτά που γράφω είναι η περίληψη από αυτά που θέλω να γράψω.
Ας κρατήσω τον αδελφό Κωνσταντίνο στο Νέο Ημερολόγιο και ας αμαρτήσω.Ο Παύλος μέχρι και ανάθεμα(ας χωρίσει από τον Κύριο) λέει να γίνει για να σωθούν τα αδέλφια του!

Ανώνυμος είπε...

αδελφέ 15 Μαρτίου 2020 - 2:07 μ.μ.
κάνεις αυτό για το οποίο προσπαθείς να αποδείξεις για τους παλαιοημερολογίτες.
έχεις δογματίσει όσο δε παίρνει το παπικό ημερολόγιο.
άλλαξε με δόλο και για συγκεκριμένο σκοπό το ημερολόγιο;
τους καρπούς του φανερώς τους γευόμαστε 80 έτη μετά;
βλέπουμε ακριβώς που οδεύει το πράμα,με μαθηματική ακρίβεια;
γνωρίζεις ότι το εορτολόγιο θα επανέλθει εν ευθέτω χρόνω πάλι με το παλιό;
τότε τι θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε;
έχεις πεισθει για τις αιρέσεις τους και προσπαθείς τι;να το καταλάβουν
κι άλλοι;κράτα για τον εαυτό σου τις δικές σου αλήθειες κι αφού οι
άλλοι δεν εννοούν άστους στη πλάνη τους.
επίσης άνοιξε το ωρολόγιον το μέγα στό τέλος που λεγει τις ημερομηνίες
του εορτασμού του Πάσχα,πόσες φορές πέφτει την ίδια ημερομηνία πάσχα λατίνων,
με πασχα ορθοδόξων.
επίσης άνοιξε και την ακολουθία του Αγίου Βαπτίσματος,να δεις την τάξιν επιστροφής
καθολικού εις την ορθοδοξίαν τι περιλαμβάνει.ίσως πάρουμε χαμπάρι τότε γιατί μπορεί
να άλλαξε το ημερολόγιο.
άραγε ύπαρχουν σήμερα ορθόδοξοι,ή μόνο χριστιανοί; τι λές;

Άναξ είπε...

α) Δεν ακολουθώ το ημερολόγιο του Πάπα(ούτε το εορτολόγιό του),αλλά άπαντα τα ημερολόγια.
β) Ο σκοπός της αλλαγής ήταν Αγιοπατερικός.
γ) Ποιούς καρπούς;Αφού και αυτοί που κράτησαν το Π.Η.(π.χ. οι Ρώσοι)σάπιους καρπούς έχουν.
δ) Δεν άλλαξαν το εορτολόγιο,άλλαξαν μόνο το ημερολόγιο.Το εορτολόγιο το άλλαξε ο Πάπας.Όχι δεν γνωρίζω αυτό που γράφεις,γνωριζω όμως τούτο:Ποτέ με το Ν.Η. δεν θα φάνε λάδι το Μεγάλο Σάββατο οι Ορθόδοξοι Μοναχοί(ενώ αυτοί που ακολουθούν το Π. Η. τρώνε λάδι{και ψάρι;} το Μεγάλο Σάββατο,όταν η εορτή του Ευαγγελισμού πέσει το Μ.Σάββατο).
ε) Έγραψα ότι ο Πάπας αφήνει τους Ρωμαίοκαθολικούς της Ελλάδας να εορτάζουν το Πάσχα την ίδια ημέρα με τους Παλαιοημερολογίτες.Άρα γνωρίζω καλά πότε θα συμπέσει το Πάσχα των Ορθοδόξων με το Πάσχα των Λατίνων.Αυτό γινόταν και από το 1054(για 578 χρόνια),τότε που ο Πάπας ήταν εκτός Εκκλησίας,αλλά κάθε χρόνο και όχι μια φορά στα 5-10 χρόνια.Αυτο είναι δικό σας πρόβλημα!

Υ.Γ. Έτσι πως γράφεις δεν μπορώ να καταλάβω τις ερωτήσεις σου,γι'αυτό και απάντησα μόνο σε πέντε από αυτές.