Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς: ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.

Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων στήν ἱστορική πορεία τῆς Ἐκκλησίας εἶναι αὐτός πού ἔγινε στήν διετία 1991-1993, κατά τήν ὁποία ἀνεγνωρίσθησαν ὡς ἔγκυρα στό Σαμπεζύ καί στό Μπελαμέντ τοῦ Λιβάνου τά μυστήρια τῶν Μονοφυσιτῶν καί τῶν Παπικῶν ἀντιστοίχως. Αὐτό σημαίνει ἀφ’ ἑνός μέν ὅτι οἱ Παπικοί καί οἱ Μονοφυσίτες, χωρίς να ἀποκηρύξουν οὐδεμία αἵρεσι καί παραμένοντας ἐκεῖ ὅπου εὑρίσκονται, ἔχουν τό ἅγιον Πνεῦμα, τό ὁποῖο τους ἁγιάζει τά μυστήρια πού τελοῦν, ἀφ’ ἑτέρου οἱ Πατέρες καί οἱ Σύνοδοι πού τούς ἀπέκοψαν ἀπό τήν Ἐκκλησία και τούς ἀνεθεμάτισαν ἦσαν, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, παρανοϊκοί καί διέπραξαν τό μεγαλύτερο ἔγκλημα τῶν αἰώνων, ἐφ’ ὅσον ἀπέκλεισαν ἀπό τήν σωτηρία καί τήν Ἐκκλησία διά μέσου τῶν αἰώνων ἄπειρα πλήθη ἀνθρώπων. Ἐπί πλέον δε μέ αὐτές τίς ἀποφάσεις ἐδείξαμε ὅτι, τό νά εἶναι κάποιοι ἐντός ἤ ἐκτός Ἐκκλησίας καί νά ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, δέν εἶναι θέμα κατ’ ἐξοχήν Ὀρθοδόξου πίστεως καί αἱρέσεως ἀντιστοίχως, ἀλλά θέμα τό ὁποῖο ρυθμίζεται ἀπό κάποια Σύνοδο ἤ διμερῆ ἐπιτροπή καί βεβαίως ἕνας τρόπος ἄγνωστος σέ ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς ἁγίους ὅλων τῶν αἰώνων.
-------------------------------

Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Πάτερ Ευθύμιε στο Σαμπεζύ άνοιξαν οι κερκόπορτες της αιρετικής συμφωνίας;
Είναι λανθασμένη εκτίμηση αυτή διότι η κερκόπορτα άνοιξε με την είσοδο ως ιδρυτικά μέλη η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης, ως κοινό μέλος η Εκκλησία της Ελλάδας και των λοιπών Εκκλησιών που έχουν κοινωνία.
Καί Βεβαίως η αναγνώριση ως μέλος υπό το ΠΣΕ, δηλώνει την ισοκυρη και ισάξια κατανομή ως προς τις αιρέσεις. Το Σαμπεζύ είναι τα "μεθεόρτια", της υπαγωγής στο ΠΣΕ, η πράξη των υπογραφών τους.

------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

π. Ε.Τ.: «Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων».

Ἡ μεγαλυτέρα προδοσία ὅλων τῶν αἰώνων ἔγινε τήν 7 Δεκεμβρίου 1965, π. Εὐθύμιε, ὅταν ὁ Ἀθηναγόρας «ἦρε» τό Σχίσμα μέ τόν «πάπαν», διότι ἔκτοτε οἱ κοινωνοῦντες μέ τούς «πατριάρχας» Κων-λεως εἶναι Οὑνῖται! Ἡ πρᾶξις αὐτή ἴσως νά μήν ἦτο ἐφικτή ἐάν προηγουμένως δέν εἶχον προκαλέσει τό Ἑορτολογικόν Σχίσμα (1924), μέ τό ὁποῖον ἀπεδυνάμωσαν τήν Ἐκκλησίαν. Ὅπως ὀρθότατα γράφει παραπάνω ὁ Μαρῖνος, οἱ ἀναγνωρίσεις τοῦ Σαμπεζύ (1990) καί τοῦ Μπάλαμαντ (1993) ἦσαν ἁπλῶς ὑλοποιήσεις προηγηθέντων δεσμεύσεων, μέ τήν ὑπαγωγήν στό ΠΣΕ καί τήν «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος μέ τόν «πάπαν». Οἱ ΠΡΟΔΟΤΑΙ (Ἀθηναγόρας, Δημήτριος, Βαρθολομαῖος κ.ἄ.) ἐπροχώρησαν εἰς αὐτές τίς ΒΡΩΜΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ἐπειδή εἶδαν ὅτι τό ποίμνιον, κατά συντριπτικήν πλειοψηφίαν, κατέπιε τήν ἐπίσης ΒΡΩΜΕΡΑΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τοῦ 1924. Ἔχουμε ἁλυσίδα ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ, ἀλλ' οἱ πολλοί «σφυρίζουν ἀδιάφορα»! Ὅπως, φαντάζομαι ὅτι, κατά τήν ὥραν τῆς ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, τῶν Βασανιστηρίων καί τῆς Σταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ, κάποιοι ἀσφαλῶς θά γλεντοῦσαν!

9 σχόλια:

Ν/Α είπε...

Πάτερ Ευθύμιε στο Σαμπεζύ άνοιξαν οι κερκόπορτες της αιρετικής συμφωνίας;
Είναι λανθασμένη εκτίμηση αυτή διότι η κερκόπορτα άνοιξε με την είσοδο ως ιδρυτικά μέλη η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης, ως κοινό μέλος η Εκκλησία της Ελλάδας και των λοιπών Εκκλησιώνοπου έχουν κοινωνία.

Καί Βεβαίως η αναγνώριση ως μέλος υπό το ΠΣΕ, δηλώνει την ισοκυρη και ισάξια κατανομή ως προς τις αιρέσεις.
Το Σαμπεζύ είναι τα "μεθεόρτια", της υπαγωγής στο ΠΣΕ, η πράξη των υπογραφών τους.





Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

π. Ε.Τ.: «Ἡ μεγαλύτερη προδοσία καί ὁ χειρότερος συμβιβασμός ὅλων τῶν αἰώνων».

Ἡ μεγαλυτέρα προδοσία ὅλων τῶν αἰώνων ἔγινε τήν 7 Δεκεμβρίου 1965, π. Εὐθύμιε, ὅταν ὁ Ἀθηναγόρας «ἦρε» τό Σχίσμα μέ τόν «πάπαν», διότι ἔκτοτε οἱ κοινωνοῦντες μέ τούς «πατριάρχας» Κων-λεως εἶναι Οὑνῖται! Ἡ πρᾶξις αὐτή ἴσως νά μήν ἦτο ἐφικτή ἐάν προηγουμένως δέν εἶχον προκαλέσει τό Ἑορτολογικόν Σχίσμα (1924), μέ τό ὁποῖον ἀπεδυνάμωσαν τήν Ἐκκλησίαν. Ὅπως ὀρθότατα γράφει παραπάνω ὁ Μαρῖνος, οἱ ἀναγνωρίσεις τοῦ Σαμπεζύ (1990) καί τοῦ Μπάλαμαντ (1993) ἦσαν ἁπλῶς ὑλοποιήσεις προηγηθέντων δεσμεύσεων, μέ τήν ὑπαγωγήν στό ΠΣΕ καί τήν «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος μέ τόν «πάπαν». Οἱ ΠΡΟΔΟΤΑΙ (Ἀθηναγόρας, Δημήτριος, Βαρθολομαῖος κ.ἄ.) ἐπροχώρησαν εἰς αὐτές τίς ΒΡΩΜΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ἐπειδή εἶδαν ὅτι τό ποίμνιον, κατά συντριπτικήν πλειοψηφίαν, κατέπιε τήν ἐπίσης ΒΡΩΜΕΡΑΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τοῦ 1924. Ἔχουμε ἁλυσίδα ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ, ἀλλ' οἱ πολλοί «σφυρίζουν ἀδιάφορα»! Ὅπως, φαντάζομαι ὅτι, κατά τήν ὥραν τῆς ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, τῶν Βασανιστηρίων καί τῆς Σταυρώσεως τοῦ Χριστοῦ, κάποιοι ἀσφαλῶς θά γλεντοῦσαν!

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς έχει σφαλλιαρίσει για τα καλά το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!!!
Σ' αυτό έχει δίκαιο!!!

The Cave Dweller είπε...

Μαρίνε όταν αναφέρεσαι στον Τρικαμηνα (σχισματικο Νγτη) βάζεις την λέξη "πάτερ" μπροστά από το όνομά του, ενώ όταν αναφέρεσαι σε Αρχιερείς ΓΟΧ τους αποκαλείς "σκέτο" με το όνομά τους (πχ Καλλινικος κτλ κτλ).

Γιατί αυτό?

Ν/Α είπε...

Κυριάκο Βαρβέρη, τον αδελφό σου κατά σάρκα, τον ονομάζεις Παπά που είναι στον οικουμενισμό, και σε ενοχλεί που ονόμασα Πάτερ τον αποτειχισμένο νεοημερολογίτη;

Όσο για τους Αρχιερείς που έχουν γίνει ΓΟΧ ΘΝΠ, έχουν αποκόψει το Πρόσωπο Τού Δεσπότη μας Ιησού Χριστού με το να φορέσουν το αιρετικό νομικό πρόσωπο του Κράτους δια της ίδρυσης της Κρατικής θρησκείας στα Πρωτοδικεία .
Δύο πρόσωπα στο ένα Εκκλησιαστικό Σώμα δεν δύνανται να υπάρχουν, είναι τέρας, σύμφωνα και τον Ἅγιο Πατριάρχη Άλεξανδρείας Μελέτιο τὸν Πηγᾶ, πού λέει πὼς δὲν εἶναι ἄλλη ἡ Κεφαλὴ τῆς ἐπὶ γῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀλλη τῆς οὐρανίου, ἀλλὰ Μία Κεφαλὴ ἐν ούρανῷ καὶ ἐπὶ γῆς: «σῶμα γὰρ τοῦ Σωτῆρος ἡ τοῦ Σωτῆρος Ἐκκλησία, ἧς κεφαλή μόνος αὐτός, οὐδὲ γὰρ δικέφαλον τὸ τοῦ Χριστοῦ σῶμα» Μεθοδίου Φούγια, Ἐπιστολαὶ Μελετίου Πηγᾶ, Ἐκκλησιαστικὸς Φάρος ΝΖ΄ (1975), σ. 638.

Ταυτίζομαι επίσης και με την προτροπή του Αγίου Υπατίου που είπε στον Επίσκοπο Ευλάλιο, για τον Νεστόριο πριν ακόμη καταδικαστεί από την Σύνοδο.
"Εγώ από τότε που έμαθα που ομιλεί ο Νεστόριος άσχημα για τον Κύριό μου, παύω την επικοινωνία μαζί του, καί ούτε αναφέρω το όνομά του, δεν είναι πια Επίσκοπος". (βίος Αγίου Υπατίου άνθη τής ερήμου σελ 94). Ετσι, Δίκαια θεωρώ τους αποδίδεται και για τούς Συνοδικούς ΓΟΧ ΘΝΠ, που έλαβαν την κεφαλή Του Κράτους, και απεκοψαν την Κεφαλή Τού Χριστού.

The Cave Dweller είπε...

Μαρίνε γράφεις :

"Κυριάκο Βαρβέρη, τον αδελφό σου κατά σάρκα, τον ονομάζεις Παπά που είναι στον οικουμενισμο..."

Δεν έχω αδελφό κατά σάρκα που να είναι οικουμενιστης "παπάς". Επειδή οι πληροφορίες σου είναι λάθος σημείωσε τα παρακάτω :

1) Ο βιολογικός μου πατέρας κοιμήθηκε σε ηλικία 30 ετών, όταν ήμουν 4 ετών, λόγω εργατικού ατυχήματος.

2) Εγώ μεγάλωσα με τον συγχωρεμένο τον παππού μου και την γιαγιά μου.

3) Η μητέρα μου ξανά-παντρεύτηκε και δημιούργησε οικογένεια (έχω 3 ετεροθαλή αδέλφια - 2 αγόρια και ένα κορίτσι) εκ των οποίων κανένα δεν είναι ιερέας. Είναι με το ΝΗ και έχουμε διακόψει κάθε εκκλησιαστικη και εορτολογικη σχέση από το 2016.

Στα δικά μας τώρα :

Μιλάς για αποτειχισμενο Νγτη! Αυτό είναι ένα από τα πιο σύντομα ανέκδοτα! Για ρώτησε τον πνευματικό σου την παρακάτω ερώτηση :

Υφίσταται η έννοια της κανονικής αποτειχισης στο σχίσμα?

Για ρώτησέ τον να δούμε τι θα σου απαντήσει...

Οσο για τα ΘΝΠ όσα έχουμε πει σε προηγούμενες αναρτήσεις είναι αρκετά και δεν χρειάζεται να επανέλθουμε.

The Cave Dweller είπε...

Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να σου πω Μαρίνε είναι το εξής :

1) Αν το ΝΗ είναι σχίσμα, τότε ο Τρικαμηνας δεν είναι πάτερ και δεν υφίσταται η έννοια της αποτειχισης στο ΝΗ.

2) Αν ο Τρικαμηνας είναι πάτερ τότε το ΠΗ είναι σχίσμα και επομένως δεν υφίσταται η έννοια της αποτειχισης στο ΠΗ. Επομένως Μαρίνε, από την στιγμή που θωρείς τον Τρικαμηνα "Πάτερ" αυτομάτως ακυρώνεις με τα ίδια σου τα γραπτά την δική σου αποτειχιση.

ΥΓ: Όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις τόσο πιο καλό θα είναι για εσένα.

Silver είπε...

Ο/Η kyriakos varveris είπε...
Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να σου πω Μαρίνε είναι το εξής :
1) Αν το ΝΗ είναι σχίσμα,......
2) Αν ο Τρικαμηνας είναι πάτερ τότε το ΠΗ είναι σχίσμα....


«Διαίρεσις, σχίσμα της Εκκλησίας είναι πρωτίστως ένα πράγμα οντολογικώς αδύνατον. Δεν υπήρξε ποτέ διαίρεσις της Εκκλησίας, και δεν είναι δυνατόν να υπάρξη, πλην υπήρξε και θα υπάρξη έκπτωσις εκ της Εκκλησίας. Κατά καιρούς απεσπάσθησαν και εξεβλήθησαν από την μοναδικήν αδιαίρετον Εκκλησίαν οι αιρετικοί και σχισματικοί, οι οποίοι έκτοτε έπαψαν να αποτελούν μέλη της Εκκλησίας και μέρη του θεανθρωπίνου σώματός Της. Έτσι έχουν κατ’ αρχήν αποκοπεί: οι Γνωστικοί, κατόπιν οι Αρειανοί, …, κατόπιν οι Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οι Προτεστάνται, …».
(Ιουστίνου Πόποβιτς, «Δογματική της Ορθοδόξου Εκκλησίας (Γαλλική μετάφραση) Τόμος 4ος, σελ. 181, Lausanne 1995 )

The Cave Dweller είπε...


Μαρίνε ο Αγιώτατος Πνευματικός σου, μήπως απάντησε ?