Toυ Μητρ. Ηλείας κ. Γερμανού : Τι συμβαίνει; τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!

Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα  και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου;                                                       
Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων;                                                                                                                 

Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα;                                                                                                                                                

Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του;                                       
Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λάθος κ.Κώστα μας η συνεχής αναδημοσίευση της λανθασμένης άποψης που αμφισβητεί την αγιότητα των τόσων αγίων της εποχής μας που ανακηρύχθηκαν δίκαι άγιοι.

Είναι σαν να κατηγορούμε τον Θεό που μας έδωσε τόσους αγίους, αντί να Τον ευχαριστούμε!!

Θεόδωρος

Silver είπε...

Σέβομαι την άποψή σου, αλλά η συνεχής μελέτη της Αγίας Γραφής και η διαχρονική θέση των Αγίων μας, νομίζω δεν συμφωνούν μαζί σου.

Κοινωνία και μνημόνευση των οικουμενιστών και αγιοκατάταξη δεν τα καταλαβαίνω.
Αν είναι έτσι και δεν έχει σημασία, τότε γιατί τόσες ψυχούλες έχασαν την ζωή τους;
Τότε γιατί --αν δεν έχει σημασία-- η Κυρία Θεοτόκος τους ονομάζει εχθρούς Της και εχθρούς του Υιού Της; Τότε γιατί οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου κάηκαν ζωντανοί;

Αναφέρω μόνο αυτό -- από τις αναρίθμητες ίδιες περιπτώσεις -- για να μη σε κουράζω.

Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Η συνεχής μελέτη της Αγίας Γραφής και η διαχρονική θέση των Αγίων μας, νομίζω δεν συμφωνούν μαζί μου. Μαζί σου δεν συμφωνούν.

Τί σχέση έχουν οι ανακηρυγμένοι άγιοι αυτοί με τους εχθρούς του Υιού της; Μήπως έχεις μπερδέψει πάρα πολύ τα πράγματα και σου έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου τα παλαιοημερολογίτικα και ακραία αποτειχισμένα άρθρα που συνεχώς βγαίνουν και διαβάζεις;

Καλή μετάνοια να έχεις για να έχεις και την προστασία της Κυρίας των Αγγέλων.

Θεόδωρος

Ανώνυμος είπε...

διορθωμένο
--------------------

Η συνεχής μελέτη της Αγίας Γραφής και η διαχρονική θέση των Αγίων μας, νομίζω συμφωνούν μαζί μου. Μαζί σου δεν συμφωνούν.

Τί σχέση έχουν οι ανακηρυγμένοι άγιοι αυτοί με τους εχθρούς του Υιού της; Μήπως έχεις μπερδέψει πάρα πολύ τα πράγματα και σου έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου τα παλαιοημερολογίτικα και ακραία αποτειχισμένα άρθρα που συνεχώς βγαίνουν και διαβάζεις;

Καλή μετάνοια να έχεις για να έχεις και την προστασία της Κυρίας των Αγγέλων.

Θεόδωρος

Silver είπε...

" Τί σχέση έχουν οι ανακηρυγμένοι άγιοι αυτοί με τους εχθρούς του Υιού της; "

Οι 26 Οσιομάρτυρες που κάηκαν ζωντανοί, θα μπορούσαν ασφαλώς να έχουν κοινωνία και να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βέκκο, και συγχρόνως να διαμαρτύρωνται εναντίον του, δηλαδή μια τακτική που οι σύγχρονοι Ορθόδοξοι Κληρικοί μας, την ονομάζουν "άσφαιρη διαμαρτυρία" ή σε μερικές άλλες περιπτώσεις "διαμαρτυρία του βολέματος...".

Διαβάζω τα Ορθόδοξα κείμενα των Πατέρων και μαθαίνω ότι όταν ο Ιερέας λέγει υπέρ του Πατρός και ποιμενάρχου Σωτηρίου (είναι εδώ που ζω, ο οικουμενιστής Μητροπολίτης Καναδά), σημαίνει ότι ο Ιερέας αυτός έχει την ιδίαν Πίστη με τον Ποιμενάρχη. Το δε εκκλησίασμα (ο λαός) εφ' όσον έχει κοινωνία με τον Ιερέα, άρα έχει την ιδίαν Πίστη με αυτόν (τα συγκοινονούντα δοχεία του πατέρα Θεοδώρου Ζήση). Άρα εγώ ή πρέπει Ορθοδόξως να διαχωρίσω την θέση μου και να αποτειχιστώ ή να πω: και οι γέροντες που οι Οικουμενιστές τους αγιοκατάταξαν δεν έκαναν αποτείχιση, άρα είναι εντάξει όλα!

Αυτά προς το παρόν.

Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

Και πάλι πλανάσαι κ. Κώστα. Και πάλι μεγάλο το μπέρδεμα σου.
Δεν είναι καθόλου άσφαιρη διαμαρτυρία είναι διαμαρτυρία που κοστίζει. Η Παναγία δεν είπε στους μοναχούς ότι πρέπει υποχρεωτικά να αποτειχιστούν. Αν κάποιος αγαπάει το μαρτύριο, αυτό δεν κάνει σε όλες τις περιπτώσεις υποχρεωτικό το μαρτύριο.

Όταν ο Θεός δίνει σημεία για την αγιότητα των γερόντων, ποιός είσαι εσύ και ο κάθε παλαιοημερολογίτης και αποτειχισμένος που θα διορθώσει τον Θεό αντί να διορθώσει τις πλανεμένες απόψεις του;

Ο ίδιος ο π. Θεόδωρος Ζήσης που αναφέρεις, δεν συμφωνεί σήμερα με την απόλυτη εφαρμογή αυτών. Είναι με το μέρος της σωστής αποτείχισης δυνητικής, όχι της στραβής και στενόμυαλης.

Αυτά για τώρα.

Θεόδωρος

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...

ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΘΕΟΔΩΡΟ :
ΟΤΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΊΑ ΟΤΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟ ΘΕΟΛΟΓΟΥΝΤΑΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΣ ΤΟΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΟΥ ΟΝΤΩΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΝΑΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό να το πεις στον εαυτό σου Τηλέμαχε! Και να το θυμίζεις συχνά στον εαυτό σου και Όχι στον Θεόδωρο. Ο Θεόδωρος έχει δίκαιο.
Κοίταξε Τηλέμαχε να μετανοήσεις και να αφήσεις τις μπούρδες.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Και πάλι πλανάσαι κ. Κώστα. Και πάλι μεγάλο το μπέρδεμα σου.
Δεν είναι καθόλου άσφαιρη διαμαρτυρία είναι διαμαρτυρία που κοστίζει. Η Παναγία δεν είπε στους μοναχούς ότι πρέπει υποχρεωτικά να αποτειχιστούν. Αν κάποιος αγαπάει το μαρτύριο, αυτό δεν κάνει σε όλες τις περιπτώσεις υποχρεωτικό το μαρτύριο.

Όταν ο Θεός δίνει σημεία για την αγιότητα των γερόντων, ποιός είσαι εσύ και ο κάθε παλαιοημερολογίτης και αποτειχισμένος που θα διορθώσει τον Θεό αντί να διορθώσει τις πλανεμένες απόψεις του;

Ο ίδιος ο π. Θεόδωρος Ζήσης που αναφέρεις, δεν συμφωνεί σήμερα με την απόλυτη εφαρμογή αυτών. Είναι με το μέρος της σωστής αποτείχισης δυνητικής, όχι της στραβής και στενόμυαλης.

Αυτά για τώρα.

Θεόδωρος

1 Σεπτεμβρίου 2018 - 11:44 π.μ. Διαγραφή
------------

Θεόδωρε σου ζητώ συγγνώμη διότι τώρα δεν έχω χρόνο να σου απαντήσω. θα ανεβάσω αυτό το σχόλιό σου στην πρώτη σελίδα και θα σου απαντήσω, ίσως την ερχόμενη Τρίτη, πρώτα ο Θεός.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόησή σου.
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...

ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΘΕΟΔΩΡΟ :
ΟΤΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΊΑ τότε :Ρωμ. 1,22 φάσκοντες εἶναι σοφοὶ ἐμωράνθησαν

xristianorthodoxipisti.blogspot.gr είπε...

Ιω. 5,39 . ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· καὶ ἐκεῖναί εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ· ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ Ματθ. 5,18 ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται.

https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2018/09/539-518.html

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα περι παραφιλολογίας να τα πεις στους παλαιοημερολογίτες που σε δασκάλεψαν έτσι να σκέφτεσαι.
Και να αφήσεις ήσυχο το χωρίο Ιω. 5,39, να μην το διαστρέφεις!

Άφησε τις μπούρδες και μετανόησε Τηλέμαχε Δουμάνη!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μιλάει ο Θεόδωρος σε εσένα. Γιατί πετάγεσαι σαν μανιτάρι και χαλάς την συζήτηση;

Κάνει ένα καλό διάλογο με τον κ. Κώστα. Εσύ γιατί πετάγεσαι; Δεν σου έμαθαν να μην φυτρώνεις εκεί που δεν σπέρνουν.

Εντάξει; Άφησε τους ήσυχους να κάνουν τον διάλογο που ξεκίνησαν.

Unknown είπε...

Ο διάλογος εδώ είναι δημόσιος. Οπότε μπορεί να σου μιλάει όποιος επιθυμεί. Αν θες προσωπική κουβεντουλα τότε να του στειλεις στο e mail που έχει για τέτοιες περιπτώσεις. Και μαθε να μιλάς πιο όμορφα και να σεβεσαι τους συνομιλητες σου χωρις χαρακτηρισμους, χωρίς απαραδεκτες απαιτήσεις, χωρίς διπλές προσωπικοτητες κ χωρίς προσβολές που φανερώνουν εμπαθεια και μίσος για συγκεκριμένες κατηγορίες πιστών....Κατά τα άλλα έχει σημασία και ποιός αποφασίζει για την εκάστοτε αγιοποιηση και αγιοκαταταξη...και ο πάπας αγιοποιει αβερτα σαν τους οικουμενιστες που τον λενε αδελφό τους...είναι όλοι αυτοί Άγιοι? Κατ εσένα μπορεί και Δικαίωμα σου ειναι να ανοικεις είτε στην Εκκλησία του Χριστού είτε των πονηρευομενων... Ωστόσο δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και πραγματικά Άγιοι στις μέρες μας..χρειάζεται πολύ προσοχή και έλεγχος γιατί οι καιροι είναι πονηροι..

Ανώνυμος είπε...

"Alex Pas", μάθε πρώτα να γράφεις τη λέξη "ανήκεις"΄σωστά και όχι "ανοικεις" και μετά άρχισε να γράφεις δημόσια.

Ο διάλογος δεν είναι δημόσιος, ο διάλογος είναι προσωπικός προς τον διαχειριστή του ιστολογίου κ. Κώστα. Το ότι εμφανίζεται δημόσια η προσωπική συζήτηση, αυτό είναι άλλο πράγμα. Αλλά δεν αφορά όλους, αφορά αποκλειστικά και μόνο τον κ. Κώστα.

Και δεν είναι προσωπική κουβεντούλα όπως προσπαθείς να την μειώσεις. Είναι προσωπική συζήτηση για μεγάλα πράγματα.

Οι χαρακτηρισμοί είναι πολύ σωστοί και οι απαιτήσεις πάρα πολύ σωστές. Ούτε προσβολή, ούτε μίσος, ούτε εμπάθεια μπορείς να χαρακτηρίζεις τις σωστές λέξεις.
Το σχίσμα είναι σχίσμα. Και η μπούρδα είναι μπούρδα.

Εντάξει "Alex Pas" ;

Ανώνυμος είπε...

Ο Alex Pas ειμαι. Καιρο ειχα να δω ατομο σαν και του λογου σου να γραφει σε Ορθοδοξο Ιστολογιο υπο τον μανδυα του δηθεν αντικειμενικου σχολιαστη. Συνεχιζεις τις ειρωνιες δειγμα της ψυχικης και πνευματικης σου καταστασης αλλα και της Εκκλησιας στην οποια προφανεστατα ανηκεις. Οχι ενταξει πονηρε συνσχολιαστη.Απο την στιγμη που γραφεις δημοσια μπορει να σου απαντησει οποιος θελει στα ανεδαφικα και αστηριχτα θεωρηματα που υποστηριζεις οποτε μαθε επιτελους τροπους. Προσωπικη κουβεντουλα μεσω e mail.Και λεω κουβεντουλα γιατι αν ηταν σοβαρη συζητηση τοτε θα υποστηριζοταν και απο σοβαρα επιχειρηματα, σοβαρα δεδομενα και σοβαρο λογο.Ολα αυτα απουσιαζουν και αντικαθιστανται απο λεξεις οπως μπουρδα,μανιταρι,φυτρωνω - σπερνω, στραβη,στενομυαλη, παλαιοημερολογιτης με υφος υποτιμητικο,ψυχρο και γεματο μισος λες και εσυ εισαι ηδη στον Παραδεισο,"αφησε το χωριο ησυχο" κλπ...συνελθε κυρ. Θεοδωρακη η οπως αλλιως σε λενε. Και για να σε προλαβω απο το να ειρωνευτεις και να αμαρτησεις ξανα, γραφω απο κινητο το οποιο δυστυχως δεν μου εμφανιζει τονους.Συνελθε!!!

Ανώνυμος είπε...

Σύνελθε εσύ "Alex Pas", άφησε τις μπούρδες και κοίταξε να διορθώσεις το μυαλό σου που έχει βλάβη μεγάλη και βλέπει μίσος εκεί που δεν υπάρχει. Φαντάσματα βλέπει διότι φαίνεται σου χαλάνε τα σοβαρά επιχειρήματα και ο σοβαρός λόγος τον φανταστικό κόσμο που έχεις φτιάξει και νομίζεις ότι είναι ο σωτήρας της Εκκλησίας! Για φαντάσου!

Όσο για τις πλάνες τις παλαιοημερολογίτικες σαν πλάνες που είναι τις αξίζει να τις λέμε μπούρδες. Δεν είναι υποτίμηση να λες τη μπούρδα ως μπούρδα. Αλλά πρέπει να έχεις λίγο φωτισμό για να δεις την μπούρδα, μπούρδα.

Μην συνεχίζεις να χαλάς τη συζήτηση. Άλλωστε σου μίλησε κανείς εσένα διότι δεν μπορεί να γίνει μαζί σου καμμία σοβαρή συζήτηση.

Δικαίωμα σου να ανήκεις σε σχίσμα ή σε σέχτα και όχι στην Εκκλησία του Χριστού, αλλά μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι βρίσκεσαι στον σωστό δρόμο.

Εντάξει "Alex Pas" ;

Άφησε τις μπούρδες και άφησε τον Θεόδωρο να μιλήσει με τον κ. Κώστα, μιας και συννενοούνται πολύ καλά. Μην φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν.

Ανώνυμος είπε...

Τί πρεμούρα είναι αυτή που έχει πιάσει τον "Alex Pas" ;
Θέλει να παρασύρει τον κ. Κώστα στις δικές του εσφαλμένες αντιλήψεις;

Ανώνυμος είπε...

Μην συνεχίζεις να χαλάς τη συζήτηση "Alex Pas". Άλλωστε δεν σου μίλησε κανείς εσένα διότι δεν μπορεί να γίνει μαζί σου καμμία σοβαρή συζήτηση.

Ανώνυμος είπε...

"Alex Pas" δεν είσαι ο σωτήρας της Εκκλησίας. Ούτε οι ιδέες σου είναι αλάθητες, Χαλασμένες είναι και μυρίζουν άσχημα.

Ανώνυμος είπε...

Αστήρικτα και ανεδαφικές είναι οι μπούρδες του "Alex Pas". Εκτός συζήτησης είναι όσα είπε. Μόνο και μόνο για να δημιουργήσει πρόβλημα στη συζήτηση. Τίποτα ουσίας δεν είπε.