Ο αδελφὀς μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει:
Δεν ειναι πολυ μα παρα πολυ περιεργο που δυο συνοδοι αντιθετοι με μεγαλη εκκλησιολογικη κοντρα για το θεμα της εγκυροτητας των μυστηριων των καινοτομων και για την επαναληψη του βαπτισματος των νεο- ημερολογιτων να φτασουν στην ενωση ενα πρωι χωρις να εξηγησουν στους πιστους τιποτα η ποια ειναι η γραμμη τους απο εδω και περα?????
Μηπως βγαινουν τα γραπτα εκ των εσω " η επερχομενη μεγαλη θλιψη της εκκλησιας "???
Ενωση με ολες τις εκκλησιολογιες ανακατεμενες με οικουμενιστικη συνταγη απο τους " βαθμοφορους" παραταξιακους του τεκτονικου μηχανισμου???
Και κανενας γνησιος παραταξιακος οπαδος δεν μιλαει στο διαδυκτιο για την γραμμη που εχει τωρα η συνοδος καλλινικου.
Πηραν ειδικες εντολες οι οπαδοι ( θυματα )μπλοκερ των παραταξεων και ησυχασαν αποτομα. Οι
μπλοκερ των παραταξιακων επισκοπων δεν εχουν "ευλογια "απο τους "βαθμοφορους" των στοων να μιλανε για την εκκλησιολογια της συνοδου. Και εγκυρα και ακυρα τα μυστηρια η μονο εγκυρα η μονο ακυρα η μονο εγκυρα και οχι ακυρα η μονο ακυρα και οχι εγκυρα.
Οτι θελει ο καθενας διαλεγει και παιρνει.
Δ Ι Α Λ Ε Χ Τ Ε
Προς τον κ. Γιαννόπουλο
"Οι μπλοκερ των παραταξιακων επισκοπων δεν εχουν "ευλογια" απο τους "βαθμοφορους" των στοων να μιλανε για την εκκλησιολογια της συνοδου. Και εγκυρα και ακυρα τα μυστηρια, μονο εγκυρα, μονο ακυρα, μονο εγκυρα και οχι ακυρα, μονο ακυρα και οχι εγκυρα."
κχ
Μάλιστα, οι παραταξιακοί μπλόκερ δν έχουν πάρει ευλογία από τους βαθμοφόρους - των στοών, αφού έτσι το θέλει ο κ. Γιαννόπουλος - και οι ανένταχτοι και μη παραταξιακοί μπλόκερ, έχουν πάρει ευλογία από την κεφαλή τους, ή από απροσδιόριστους και ακαθόριστους βαθμοφόρους διόδων και τριόδων, με απώτερο στόχο τη μεγάλη στοά που επιγράφεται : Εκκλησιολογία, και έκαστος γράφει ό,τι του καρεβαίνει. Σημείωση, προσπάθησα να σουλουπώσω τις παλιλλογίες σας.
Μήπως μπορεί ο κ. Γιαννόπουλος να μας πει, ποιος πατέρας, ή πατέρες, μίλησαν ή έγραψαν ποτέ για "εκκλησιολογία"; Το θέμα των Εικόνων τι ήταν τελικά ; Εκκλησιολογικό ή Δογματικό ; Αν δεν ήταν δογματικό και ήταν εκκλησιολογικό, υπήρχε λόγος να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος ; Τα αφορώντα στην Εκκλησία, άρα και στη θεία Λατρεία, δεν άπτωνται και δεν αφορούν, τελικά, στο Δόγμα ;
Θα πρέπει ο κ. Γιαννόπουλος και οι περί αυτόν, να καταλάβουν ότι η καθ΄ ημάς εκκλησιολογία, ήγουν τα αφορώντα στην Εκκλησία και πάντα τα καθ΄ ημάς περί Εκκλησίαν σχετιζόμενα και τελούμενα, δεν αφίστανται του Δόγματος. Με αυτή την έννοια, η διαφορά μεταξύ των κοιμηθέντων πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Τα τελούμενα Μυστήρια των καινοτόμων είναι μεν κατά πράξιν έγκυρα, κατά θεωρίαν όμως είναι άκυρα. Τα αχρηστεύει, δηλαδή καθιστά ανίσχυρη την θεία Χάρι, ο συνεορτασμός μετά των αιρετικών, ως αποτέλεσμα θεωρητικών εκχωρήσεων, άρα, και πρακτικών εκπτώσεων.
Παράδειγμα, τι σημασία έχει αν η εκπόρευση του αγίου Πνεύματος είναι εκ του πατρός ή εκ του φιλιόκβε ; Τι σημασία έχει αν έχουμε εικόνες ή αγάλματα ; Τι σημασία έχει αν πάμε 13 μέρες μπροστά ή αν μείνουμε πίσω. Ποια η διαφορά μεταξύ τριττής κατάδυσης και ραντισμού ;
Ας περιοριστούμε σ΄ αυτά. Σημασία έχει ότι συνεορτάζουμε με μόνη εξαίρεση το Πάσχα. Δεν θα αργήσει να αρθεί και αυτό το εμπόδιο. Οι κεφαλές βρίσκονται στη φάση της επεξεργασίας.
Όπως βλέπετε, κ. Γιαννόπουλε, εκκλησιολογική κόντρα μεταξύ των πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου δν υπάρχει. Άλλοι ήταν οι λόγοι, που προκάλεσαν την ένταση και επιδείνωσαν τη διαφορά. Και ακόμη, κ. Γιαννόπουλε, καιρός να εννοήσετε και τούτο. Όλοι οι αιρετικοί ήταν κατά πάντα Ορθόδοξοι, ως προς τον προηγηθέντα βίο τους. Με έγκυρα Μυστήρια είχαν βαπτισθεί και χρισθεί ιεράρχες. Όταν όμως άρχισαν να διαδίδουν τις πλανεμένες διδασκαλίες τους, έγιναν άλλοι άνθρωποι. Αυτό δεν συνέβη με τους κοιμηθέντες πατέρες Ματθαίο και Χρυσόστομο. Καιρός να το καταλάβουμε, ασχέτως αν αυτό δεν εξυπηρετεί τους περιφερόμενους εντός διόδων και τριόδων, διαδίδοντας ό,τι έκαστος κατά διάνοιαν έχει.
Δεν ειναι πολυ μα παρα πολυ περιεργο που δυο συνοδοι αντιθετοι με μεγαλη εκκλησιολογικη κοντρα για το θεμα της εγκυροτητας των μυστηριων των καινοτομων και για την επαναληψη του βαπτισματος των νεο- ημερολογιτων να φτασουν στην ενωση ενα πρωι χωρις να εξηγησουν στους πιστους τιποτα η ποια ειναι η γραμμη τους απο εδω και περα?????
Μηπως βγαινουν τα γραπτα εκ των εσω " η επερχομενη μεγαλη θλιψη της εκκλησιας "???
Ενωση με ολες τις εκκλησιολογιες ανακατεμενες με οικουμενιστικη συνταγη απο τους " βαθμοφορους" παραταξιακους του τεκτονικου μηχανισμου???
Και κανενας γνησιος παραταξιακος οπαδος δεν μιλαει στο διαδυκτιο για την γραμμη που εχει τωρα η συνοδος καλλινικου.
Πηραν ειδικες εντολες οι οπαδοι ( θυματα )μπλοκερ των παραταξεων και ησυχασαν αποτομα. Οι
μπλοκερ των παραταξιακων επισκοπων δεν εχουν "ευλογια "απο τους "βαθμοφορους" των στοων να μιλανε για την εκκλησιολογια της συνοδου. Και εγκυρα και ακυρα τα μυστηρια η μονο εγκυρα η μονο ακυρα η μονο εγκυρα και οχι ακυρα η μονο ακυρα και οχι εγκυρα.
Οτι θελει ο καθενας διαλεγει και παιρνει.
Δ Ι Α Λ Ε Χ Τ Ε
Προς τον κ. Γιαννόπουλο
"Οι μπλοκερ των παραταξιακων επισκοπων δεν εχουν "ευλογια" απο τους "βαθμοφορους" των στοων να μιλανε για την εκκλησιολογια της συνοδου. Και εγκυρα και ακυρα τα μυστηρια, μονο εγκυρα, μονο ακυρα, μονο εγκυρα και οχι ακυρα, μονο ακυρα και οχι εγκυρα."
κχ
Μάλιστα, οι παραταξιακοί μπλόκερ δν έχουν πάρει ευλογία από τους βαθμοφόρους - των στοών, αφού έτσι το θέλει ο κ. Γιαννόπουλος - και οι ανένταχτοι και μη παραταξιακοί μπλόκερ, έχουν πάρει ευλογία από την κεφαλή τους, ή από απροσδιόριστους και ακαθόριστους βαθμοφόρους διόδων και τριόδων, με απώτερο στόχο τη μεγάλη στοά που επιγράφεται : Εκκλησιολογία, και έκαστος γράφει ό,τι του καρεβαίνει. Σημείωση, προσπάθησα να σουλουπώσω τις παλιλλογίες σας.
Μήπως μπορεί ο κ. Γιαννόπουλος να μας πει, ποιος πατέρας, ή πατέρες, μίλησαν ή έγραψαν ποτέ για "εκκλησιολογία"; Το θέμα των Εικόνων τι ήταν τελικά ; Εκκλησιολογικό ή Δογματικό ; Αν δεν ήταν δογματικό και ήταν εκκλησιολογικό, υπήρχε λόγος να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος ; Τα αφορώντα στην Εκκλησία, άρα και στη θεία Λατρεία, δεν άπτωνται και δεν αφορούν, τελικά, στο Δόγμα ;
Θα πρέπει ο κ. Γιαννόπουλος και οι περί αυτόν, να καταλάβουν ότι η καθ΄ ημάς εκκλησιολογία, ήγουν τα αφορώντα στην Εκκλησία και πάντα τα καθ΄ ημάς περί Εκκλησίαν σχετιζόμενα και τελούμενα, δεν αφίστανται του Δόγματος. Με αυτή την έννοια, η διαφορά μεταξύ των κοιμηθέντων πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Τα τελούμενα Μυστήρια των καινοτόμων είναι μεν κατά πράξιν έγκυρα, κατά θεωρίαν όμως είναι άκυρα. Τα αχρηστεύει, δηλαδή καθιστά ανίσχυρη την θεία Χάρι, ο συνεορτασμός μετά των αιρετικών, ως αποτέλεσμα θεωρητικών εκχωρήσεων, άρα, και πρακτικών εκπτώσεων.
Παράδειγμα, τι σημασία έχει αν η εκπόρευση του αγίου Πνεύματος είναι εκ του πατρός ή εκ του φιλιόκβε ; Τι σημασία έχει αν έχουμε εικόνες ή αγάλματα ; Τι σημασία έχει αν πάμε 13 μέρες μπροστά ή αν μείνουμε πίσω. Ποια η διαφορά μεταξύ τριττής κατάδυσης και ραντισμού ;
Ας περιοριστούμε σ΄ αυτά. Σημασία έχει ότι συνεορτάζουμε με μόνη εξαίρεση το Πάσχα. Δεν θα αργήσει να αρθεί και αυτό το εμπόδιο. Οι κεφαλές βρίσκονται στη φάση της επεξεργασίας.
Όπως βλέπετε, κ. Γιαννόπουλε, εκκλησιολογική κόντρα μεταξύ των πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου δν υπάρχει. Άλλοι ήταν οι λόγοι, που προκάλεσαν την ένταση και επιδείνωσαν τη διαφορά. Και ακόμη, κ. Γιαννόπουλε, καιρός να εννοήσετε και τούτο. Όλοι οι αιρετικοί ήταν κατά πάντα Ορθόδοξοι, ως προς τον προηγηθέντα βίο τους. Με έγκυρα Μυστήρια είχαν βαπτισθεί και χρισθεί ιεράρχες. Όταν όμως άρχισαν να διαδίδουν τις πλανεμένες διδασκαλίες τους, έγιναν άλλοι άνθρωποι. Αυτό δεν συνέβη με τους κοιμηθέντες πατέρες Ματθαίο και Χρυσόστομο. Καιρός να το καταλάβουμε, ασχέτως αν αυτό δεν εξυπηρετεί τους περιφερόμενους εντός διόδων και τριόδων, διαδίδοντας ό,τι έκαστος κατά διάνοιαν έχει.
3 σχόλια:
> Οι παραταξεις των ιεραρχιων και των συνοδων των Γ.Ο.Χ. δεν πρεπει να ασχολουνται με το θεμα του οικουμενισμου.
> Γιατι αφου κατασκευασανε οργανωμενες συνοδους με ιεραρχιες επισκοπων με μητροπολεις και αρχιεπισκοπες καινουργιες με ενοριες εκκλησιων μπηκανε σε κανονικο ρυθμο καινουργιας οργανωμενης εκκλησιας και το θεμα τελειωσε για αυτους.
> Γιαυτο οι επισκοποι των παραταξεων δεν μιλανε για αποτειχιση στους πιστους.
> Απο που να αποτειχιστουν αφου χειροτονουν συνεχεια επισκοπους.
> Οι παραταξιακοι επισκοποι κλεινουν τα ματια στους ιερους κανονες της αποτειχισεως και κανανε δικους τους κανονες παραταξιακους, για να χειροτονουν επισκοπους να δημιουργουν μητροπολεις και να κατασκευαζουν συνοδους.
> Διαστροφη καταστροφη και εξαφανιση των ιερων κανονων απο τους παραταξιακους επισκοπους,και πολλοι απο τους κληρικους μοναχους και λαικους αντι να τους κηνυγησουν για να καθαρισουν την κατασταση τους ακολοθουν αδιαμαρτηρητα συμετεχωντας και αυτοι στην μεγαλη προδοσια στην διαστροφη και στην καταπατηση του ιερου εκκλησιαστικου νομου.
Αυτοί που δεν μιλάνε για απορείχιση
- Γ.Γ.
Οι παραταξεις των ιεραρχιων και των συνοδων των Γ.Ο.Χ. δεν πρεπει να ασχολουνται με το θεμα του οικουμενισμου.
- κχ
Εντάξει, δεν θα ασχολούμαστε, θα αφήσουμε εσάς χωρίς επισκόπους και άνευ συνόδου. Πολύ φοβάμαι, όμως, ότι οι αντικείμενοι δεν θα σας αντιμετωπίζουν πλέον σαν ζηλωτές χωρίς επίγνωση. Θα λένε ότι είσαστε ένα "μπουλούκι" φανατικών τύπου ISIL, το οποίο όμως ISIL έχει πνευματικό ηγέτη. Εσείς, θα απαντήσετε, έχετε το Χριστό και άλλον δεν χρειαζόσαστε. Σωστά, αλλά έχουμε και την Εκκλησία με τον θεσμοθετημένο «τύπον και τόπο Χριστού». Έχετε κανέναν ή θα περιμένετε κάποια σύνοδο να τον αναδείξει ; Και τη σύνοδο πού θα την βρείτε ;
- Γ.Γ
Κατασκευασανε οργανωμενες συνοδους με ιεραρχιες επισκοπων με μητροπολεις και αρχιεπισκοπες καινουργιες με ενοριες εκκλησιων μπηκανε σε κανονικο ρυθμο καινουργιας οργανωμενης εκκλησιας και το θεμα τελειωσε για αυτους.
- κχ
Κάθε άλλο ! Δεν τέλειωσε, αφού κατασκευάζουμε (sic) επισκόπους για μητροπόλεις, αρχιεπισκοπές, ενορίες κλπ. οργανωμένες εκκλησίες με μαχητική διάθεση κατά του οικουμενισμού. Εσείς αυτό δεν τα θέλετε, δεν θέλετε όμως και οργανωμένες εκκλησίες. Τις θέλετε ανοργάνωτες, δηλαδή, "μπουλούκι".
- Γ.Γ
οι επισκοποι των παραταξεων δεν μιλανε για αποτειχιση στους πιστους
- κχ
Για ποια αποτείχιση να μιλάμε, αφού μας αντιμετωπίζουν ως εκτός εκκλησίας; Παρασυνάγωγους μας λέτε εσείς, τους ξεπεράσατε! Δεν μας λέτε καλύτερα αποσυνάγωγους, για να είσαστε πιο κοντά με κάποιους άλλους ;
Κύριε Γ.Γ. εμείς δεν μιλάμε για αποτείχιση. Την κάναμε πράξη εδώ και χρόνια, αλλά κάποιοι όπως εσείς χάλασαν αυτό που πήγαινε να γίνει. Οι άλλοι, όχι όλοι, μιλάνε για αποτείχιση και ο προ ημερών κοιμηθείς Νικ. Σωτηρόπουλος, που δεν μίλαγε για αποτείχιση, ιδού τι πρότεινε : "Μᾶς ἔλεγε: Ἂν ἔχετε ἀποτειχισμένο ἱερέα καλῶς, διαφορετικὰ ψάξτε νὰ βρεῖτε ἕνα ἁπλὸ παπά, σὲ μητρόπολη ἀντι-Οἰκουμενιστῆ ἐπισκόπου καὶ νὰ κοινωνᾶτε ἀπ’ αὐτόν". Και όπως συμπληρώνει ο Π. Σημάτης "σκόνταφτε στὸ πρόβλημα, ποῦ θὰ βρίσκουν οἱ χριστιανοὶ τὰ Μυστήρια, ἀφοῦ ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς δὲν ὑπάρχουν" (*). Εσείς μπορεί να έχετε αντιοικουμενιστές ιερείς, δεν έχετε όμως αντιοικουμενιστή επίσκοπο, συνεπώς, τί θα κάνετε ; Αυτό που πρότεινε ο κοιμηθείς : Πήγαινε σε ιερέα αντιοικουμενιστή επίσκοπου να κοινωνάς, έστω κι αν ο επίσκοπος μνημονεύει οικουμενιστή ; Μάλλον όχι, αφού όλοι είμαστε το ίδιο. Τότε ; Σώζει την κατάσταση η μνήμη "πάσης επισκοπής ορθοδόξων" ;
-Γ.Γ.
Οι παραταξιακοι επισκοποι κλεινουν τα ματια στους ιερους κανονες της αποτειχισεως και κανανε δικους τους κανονες παραταξιακους, για να χειροτονουν επισκοπους να δημιουργουν μητροπολεις και να κατασκευαζουν συνοδους. Διαστροφη καταστροφη και εξαφανιση των ιερων κανονων απο τους παραταξιακους επισκοπους.
-κχ
Δεν κλείνουμε τα μάτια κ. Γ.Γ. Τα έχουμε ορθάνοιχτα και σας ρωτούμε : Τι βάζετε πρώτο και τι δεύτερο ; Πρώτο θέλετε τους ιερούς Κανόνες και δεύτερο το Δόγμα, ή μήπως πρώτο είναι το Δόγμα και δεύτερο οι ιεροί Κανόνες ; Οι οικουμενιστές ξέσκισαν τους Κανόνες, απέρριψαν το Δόγμα και πάνε για νέα εκκλησία. Εσείς θέλετε τους Κανόνες, μάχεστε για το Δόγμα, αλλά αποκεφαλίζετε την εκκλησία. Το σώμα (πάσα επισκοπή ορθοδόξων) γίνεται κεφαλή και ύστερα δεν ξέρετε τι σας γίνεται.
Ναι, δεν μιλάμε για αποτείχιση. Η Εκκλησία βρίσκεται στην έρημο και όποιος θέλει, την αναζητεί. Είναι εκεί και τον περιμένει.
(*) http://apotixisi.blogspot.gr/2014/09/3031.html
Ελεγε ο πατηρ Χρυσοστομος Σπυρου οταν μιλουσαμε στο τηλεφωνο οτι ολοι οι επισκοποι των συνοδων ειναι και αυτοι υποδικοι μαζι με τους οικουμενιστες διοτι διεστρεψαν τους κανονες του Αγιου Πνευματος την θεαρεστη αποτειχιση ολων των Πατερων της Εκκλησιας ολων των αιωνων.
Ο Πατερ Θεοδωρητος στο περιοδικο Αγιορειτης νουμερο 13 αναφερει τις πλανες των επισκοπων ολων των παραταξεων και πως καταστρεψαν τον θεαρεστο αγωνα που κρατησε απο το1924 μεχρι το 1935.
Ο Πατερ Μαξιμος Ο Αγιοβασιλειατης
αναφερει στο βιβλιο του ΟΜΟΛΟΓΙΑ - ΕΚΚΛΗΣΙΣ στις σελιδες απο 36 εως 61 τις αμετρητες κακοδοξιες της ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ( Γ.Ο.Χ. ).
Στο βιβλιο ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ και ΔΙΧΑΣΜΟΣ αναφερει στις σελιδες απο 43 εως 88 ποιο ειναι το ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ποιοι ειναι οι ΑΚΕΦΑΛΟΙ κυριε χριστοδουλιδη για να μην μπερδευεστε δηθεν κατα λαθος ως απροσεκτος, και πως εγινε η παρατροπη της ηγεσιας Γ.Ο.Χ.
Ο Παπα Μαξιμος ελεγε οτι οι αποτειχισμενοι απο την κοινωνια της αιρεσεως και του σχισματος των οικουμενιστων αλλα και οι αποτειχισμενοι απο τις συνοδους των παραταξεων ειναι το ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Ελεγε επισης αλλο Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και ενοουσε το ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και αλλο εκκλησιες Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ που ειναι ολες οι επισκοπικες συνοδικες ιεραρχικες παραταξεις που ειναι παραλληλες διαφορετικες και ξεχωριστες ως προς την Μια Εκκλησια της Ελλαδος με το ενα ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ της.
Στο βιβλιο ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ και στις σελιδες απο 169 εως 172 Ο Παπα Μαξιμος μιλαει κυριε χριστοδουλιδη για να καταλαβετε τι γινεται για ΙΕΡΑ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΝΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Δεν μιλαει οπως ο ιδιος λεει για παρασυναγωγη ακρως πεπλανημενη μη αφισταμενης της κατα του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ βλασφημιας.
Μελετηστε κυριε χριστοδουλιδη ΠΑΤΕΡΕΣ σαν τον Παπα Μαξιμο δεν εχει σημερα η πιατσα. Ρωτηστε οσους γνωριζουν αν και παραταξιακοι λενε την αληθεια. Οσο ζουσε κανενας ειτε απο τους οικουμενιστες ειτε απο τους νεο-ημερολιγιτες ειτε απο τους παραταξιακους δεν κουνιοταν, ολοι στριβανε δια αλλης οδου.
Δημοσίευση σχολίου