Ο πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, ερωτήθηκε από το Ιστολόγιό μας για τις θέσεις που διατύπωσαν δύο μητροπολίτες της Νοτίου Ελλάδος (οι σεβασμιώτατοι Κορίνθου κ. Διονύσιος και Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας) σε βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο (παρακολουθείστε το βίντεο στο τέλος της ανάρτησης) σχετικά με την εκκλησιαστική επικαιρότητα.
Ο πατήρ Νικόλαος δήλωσε τα εξής:
"Πίκρα και αγανάκτηση αισθάνομαι από όσα είδα και άκουσα σε βίντεο, από δύο σεβάσμιους κατά τα άλλα ιεράρχες της Νοτίου Ελλάδος, περί των θεμάτων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης, της εκτάκτου Ιεραρχίας του Νοεμβρίου 2016, της διακοπής του μνημοσύνου του επισκόπου ή αλλιώς της αποτειχίσεως, της ομολογίας Πίστεως, περί του ελέγχου των επισκόπων εκ μέρους κληρικών και λαϊκών, κτλ.
- "Αϊ στο καλό από εκεί με τα δογματικά και τον πάπα, ξεχάσαμε τη Σωτηρία, το "Κύριε ελέησον", δηλαδή τα πνευματικά μας".
- "Εμείς (οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος) τι να πούμε; Ότι δεν τους φώτισε (τους προκαθημένους στην Σύνοδο της Κρήτης) το Άγιο Πνεύμα; Ότι έλεγαν αρλούμπες;"
- "Εγώ (ο επίσκοπος) εκφράζω την εκκλησία".
- "Μόδα οι ομολογίες Πίστεως".
Θα τους απαντήσω, με ελέγχει η ιερατική μου συνείδηση. Θα απαντήσω με θεολογικό και πατερικό τρόπο σε όσα ανακριβή, αθεολόγητα και ανιεκκλησιαστικά διατύπωσαν οι δύο μητροπολίτες. Δεν μπορούν οι επίσκοποί μας να καθησυχάζουν το λαό εν καιρώ οικουμενιστικής προπαγάνδας και πολεμικής εκ μέρους πατριαρχών και επισκόπων εναντίον της Πίστης μας και κανείς να μην αντιδρά. Δεν ανέχομαι να προσβάλλεται η πατερική μας Παράδοση με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο από Ορθοδόξους Ιεράρχες.
Δημόσια τοποθετήθηκαν, δημόσια θα λάβουν και την αρμόζουσα απάντηση".
Το Ιστολόγιό μας θα παρακολουθήσει το θέμα και θα δημοσιεύσει την απάντηση του πατρός Νικολάου. Με την πρώτη ευκαιρία θα δημοσιεύσουμε την απομαγνητοφώνηση της επίμαχης Ομιλίας των μητροπολιτών.
Παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί, ειδικά από το 1:24:00 και μετά.
Παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί, ειδικά από το 1:24:00 και μετά.
***
Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, ''Με ελέγχει η
ιερατική...":
Έξι μήνες μετά την Σύνοδο της Κρήτης τα αποτελέσματα είναι πλέον εμφανή, δέκα Τοπικές Εκκλησίες αποδέχθηκαν την Σύνοδο αυτή, τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες δεν αποδέχθηκαν την δεσμευτικότητα γι αυτές ή και αυτές τις ίδιες τις Αποφάσεις της Συνόδου ή κάποιες από αυτές. Αν τελικά ήταν παρούσες αυτές οι τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες στην Σύνοδο της Κρήτης είναι φανερό ότι δεν θα πέρναγαν αυτές οι Αποφάσεις, όπως έγινε με την ομοφωνία των δέκα παρόντων Εκκλησιών, και τίθεται το ερώτημα, εάν η απουσία των τεσσάρων Εκκλησιών τελικά ήταν ορθή επιλογή ή όχι; Καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν κατεδίκασε ή αποκήρυξε την Σύνοδο της Κρήτης, άλλο δεν αποδέχομαι και άλλο καταδικάζω. Επίσης καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν ονόμασε την Σύνοδο αυτή είτε Αιρετική είτε ληστρική, καθώς άπαντες συνεχίζουν να συγκοινωνούν ακόλλητα με το προβαλλόμενο αίτημα, από όσους διαφωνούν, διορθώσεων ή αλλαγών των αποφασισθέντων σε μία μελλοντική, ουσιαστικά νέα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Και ερωτώ, οι Φιλοοικουμενιστές θα είναι μελλοντικά διατεθειμένοι να απολέσουν όσα με κόπο 60 χρόνων έστω και κουτσουρεμένα κέρδισαν από την Σύνοδο της Κρήτης; Εάν πιστεύουμε το ναι, τότε μπορούμε να χαρούμε έστω συγκρατημένα. Εάν πιστεύουμε με την εμπειρία των δεκαετιών το όχι, διότι οι Φιλοοικουμενιστές κατοχυρώνουν ένα βήμα τους και μετά πάνε για το επόμενο, τότε δεν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι, διότι η όποια ανοχή διευκολύνει προϊόντως του χρόνου τα σχέδιά τους. Είναι καιρός όλοι μας να δώσουμε μία πολύ πολύ σοβαρή απάντηση σε αυτό το διλημματικό ερώτημα, ώστε να επιλέξουμε την από εδώ και πέρα στάση μας.
Έξι μήνες μετά την Σύνοδο της Κρήτης τα αποτελέσματα είναι πλέον εμφανή, δέκα Τοπικές Εκκλησίες αποδέχθηκαν την Σύνοδο αυτή, τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες δεν αποδέχθηκαν την δεσμευτικότητα γι αυτές ή και αυτές τις ίδιες τις Αποφάσεις της Συνόδου ή κάποιες από αυτές. Αν τελικά ήταν παρούσες αυτές οι τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες στην Σύνοδο της Κρήτης είναι φανερό ότι δεν θα πέρναγαν αυτές οι Αποφάσεις, όπως έγινε με την ομοφωνία των δέκα παρόντων Εκκλησιών, και τίθεται το ερώτημα, εάν η απουσία των τεσσάρων Εκκλησιών τελικά ήταν ορθή επιλογή ή όχι; Καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν κατεδίκασε ή αποκήρυξε την Σύνοδο της Κρήτης, άλλο δεν αποδέχομαι και άλλο καταδικάζω. Επίσης καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν ονόμασε την Σύνοδο αυτή είτε Αιρετική είτε ληστρική, καθώς άπαντες συνεχίζουν να συγκοινωνούν ακόλλητα με το προβαλλόμενο αίτημα, από όσους διαφωνούν, διορθώσεων ή αλλαγών των αποφασισθέντων σε μία μελλοντική, ουσιαστικά νέα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Και ερωτώ, οι Φιλοοικουμενιστές θα είναι μελλοντικά διατεθειμένοι να απολέσουν όσα με κόπο 60 χρόνων έστω και κουτσουρεμένα κέρδισαν από την Σύνοδο της Κρήτης; Εάν πιστεύουμε το ναι, τότε μπορούμε να χαρούμε έστω συγκρατημένα. Εάν πιστεύουμε με την εμπειρία των δεκαετιών το όχι, διότι οι Φιλοοικουμενιστές κατοχυρώνουν ένα βήμα τους και μετά πάνε για το επόμενο, τότε δεν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι, διότι η όποια ανοχή διευκολύνει προϊόντως του χρόνου τα σχέδιά τους. Είναι καιρός όλοι μας να δώσουμε μία πολύ πολύ σοβαρή απάντηση σε αυτό το διλημματικό ερώτημα, ώστε να επιλέξουμε την από εδώ και πέρα στάση μας.
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, ''Με ελέγχει η
ιερατική...":
Πίκρα & αγανάκτηση...
Πίκρα & αγανάκτηση...
2 σχόλια:
Έξι μήνες μετά την Σύνοδο της Κρήτης τα αποτελέσματα είναι πλεόν εμφανή, δέκα Τοπικές Εκκλησίες αποδέχθηκαν την Σύνοδο αυτή, τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες δεν αποδέχθηκαν την δεμευτικότητα γι αυτές ή και αυτές τις ίδιες τις Αποφάσεις της Συνόδου ή κάποιες από αυτές. Αν τελικά ήταν παρούσες αυτές οι τέσσερεις Τοπικές Εκκλησίες στην Σύνοδο της Κρήτης είναι φανερό ότι δεν θα πέρναγαν αυτές οι Αποφάσεις, όπως έγινε με την ομοφωνία των δέκα παρόντων Εκκλησιών, και τίθεται το ερώτημα, εάν η απουσία των τεσσάρων Εκκλησιών τελικά ήταν ορθή επιλογή ή όχι; Καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν κατεδίκασε ή αποκήρυξε την Σύνοδο της Κρήτης, άλλο δεν αποδέχομαι και άλλο καταδικάζω. Επίσης καμμία από τις τέσσερεις Εκκλησίες δεν ονόμασε την Σύνοδο αυτή είτε Αιρετική είτε ληστρική, καθώς άπαντες συνεχίζουν να συγκοινωνούν ακόλλητα με το προβαλλόμενο αίτημα, από όσους διαφωνούν, διορθώσεων ή αλλαγών των αποφασισθέντων σε μία μελλοντική, ουσιαστικά νέα Πανορθόδοξη Σύνοδο. Και ερωτώ, οι Φιλοοικουμενιστές θα είναι μελλοντικά διατεθιμένοι να απωλέσουν όσα με κόπο 60 χρόνων έστω και κουτσουρεμένα κέρδισαν από την Σύνοδο της Κρήτης; Εάν πιστεύουμε το ναι, τότε μπορούμε να χαρούμε έστω συγκρατημένα. Εάν πιστεύουμε με την εμπειριά των δεκαετιών το όχι, διότι οι Φιλοοικουμενιστές κατοχυρώνουν ένα βήμα τους και μετά πάνε για το επόμενο, τότε δεν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι, διότι η όποια ανοχή διευκολύνει προϊόντως του χρόνου τα σχέδιά τους. Είναι καιρός όλοι μας να δώσουμε μία πολύ πολύ σοβαρή απαντηση σε αυτό το διλημματικό ερώτημα, ώστε να επιλέξουμε την από εδώ και πέρα στάση μας
Πικρα&αγανακτηση...
Δημοσίευση σχολίου