Μία είναι η Εκκλησία της Ελλάδος, ένας είναι και ο Αρχιεπίσκοπός της.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου ένας είναι και ο Ηγούμενός της.
Δυνάμει αιρετικός και σχισματικός νεο-ημερολογίτης οικουμενιστής ο Ιερώνυμος,
δυνάμει παρασυνάγωγος και παραταξιακός ο Μεθόδιος.
Όπως δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) οικουμενικά Πατριαρχεία στην Κωνσταντινούπολη με ( 5 ) Πατριάρχες, ( 6 ) Πατριαρχεία Ρωσίας με ( 6 ) Πατριάρχες και ( 7 ) Αρχιεπισκοπές Αμερικής με ( 7 ) Αρχιεπισκόπους, έτσι δεν είναι δυνατόν να έχουμε τόσες Εκκλησίες της Ελλάδος με τόσους Αρχιεπισκόπους Ελλάδος.
Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ.
Αφού δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα Σύνοδος ΑΓΙΑ ΤΟΠΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ για να εξετάσει και να δικάσει τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές επίσκοπους και να τοποθετήσει στις μοναδικές τους θέσεις ξανά ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Όπως και στο Άγιον Όρος δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) ιερές Μονές Γρηγορίου με ( 5 ) Ηγούμενους ( 6 ) ιερές Μονές Φιλοθέου με ( 6 ) Ηγούμενους και ( 7 ) ιερές Μονές Καρακάλου με ( 7 ) Ηγούμενους, έτσι δεν γίνεται να έχουμε και δεύτερη μονή Εσφιγμένου με δεύτερο Ηγούμενο.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου στο Ένα και Μοναδικό Άγιον Όρος ένας είναι και ο Ηγούμενος της Μονής.
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμενοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Είμαστε αποτειχισμένοι από τον κανονικό, νόμιμο και μοναδικό Ηγούμενο της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου επειδή έχει κοινωνία με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, όπως επίσης και δεν μνημονεύουμε, ούτε αναγνωρίζουμε, ούτε συγκοινωνούμε με τον αιρετικό, και σχισματικό οικουμενιστη και παρασυνάγωγο Ηγούμενο Κατσουλιέρη της δεύτερης νέας Μονής Εσφιγμένου που είναι παράλληλη, διαφορετική και ξεχωριστή ως προς την ΠΡΩΤΗ, την ΜΙΑ την ΜΟΝΑΔΙΚΗ, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ και ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Έτσι λοιπόν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και όσοι συγκοινωνούν μαζί του, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, το καινοτόμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους, ο Κατσουλιέρης της νέας Μονής Εσφιγμένου, και το καινοτόμο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί νεο-ημερολογίτες οικουμενιστές, είναι και παρασυνάγωγοι, νεο-εσφιγμενιτες παραταξιακοί.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου ένας είναι και ο Ηγούμενός της.
Δυνάμει αιρετικός και σχισματικός νεο-ημερολογίτης οικουμενιστής ο Ιερώνυμος,
δυνάμει παρασυνάγωγος και παραταξιακός ο Μεθόδιος.
Όπως δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) οικουμενικά Πατριαρχεία στην Κωνσταντινούπολη με ( 5 ) Πατριάρχες, ( 6 ) Πατριαρχεία Ρωσίας με ( 6 ) Πατριάρχες και ( 7 ) Αρχιεπισκοπές Αμερικής με ( 7 ) Αρχιεπισκόπους, έτσι δεν είναι δυνατόν να έχουμε τόσες Εκκλησίες της Ελλάδος με τόσους Αρχιεπισκόπους Ελλάδος.
Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ.
Αφού δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα Σύνοδος ΑΓΙΑ ΤΟΠΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ από το ΕΝΑ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ για να εξετάσει και να δικάσει τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές επίσκοπους και να τοποθετήσει στις μοναδικές τους θέσεις ξανά ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Όπως και στο Άγιον Όρος δεν είναι δυνατόν να έχουμε ( 5 ) ιερές Μονές Γρηγορίου με ( 5 ) Ηγούμενους ( 6 ) ιερές Μονές Φιλοθέου με ( 6 ) Ηγούμενους και ( 7 ) ιερές Μονές Καρακάλου με ( 7 ) Ηγούμενους, έτσι δεν γίνεται να έχουμε και δεύτερη μονή Εσφιγμένου με δεύτερο Ηγούμενο.
Μία είναι η ιερά Μονή Εσφιγμένου στο Ένα και Μοναδικό Άγιον Όρος ένας είναι και ο Ηγούμενος της Μονής.
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμενοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Είμαστε αποτειχισμένοι από τον κανονικό, νόμιμο και μοναδικό Ηγούμενο της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου επειδή έχει κοινωνία με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, όπως επίσης και δεν μνημονεύουμε, ούτε αναγνωρίζουμε, ούτε συγκοινωνούμε με τον αιρετικό, και σχισματικό οικουμενιστη και παρασυνάγωγο Ηγούμενο Κατσουλιέρη της δεύτερης νέας Μονής Εσφιγμένου που είναι παράλληλη, διαφορετική και ξεχωριστή ως προς την ΠΡΩΤΗ, την ΜΙΑ την ΜΟΝΑΔΙΚΗ, την ΚΑΝΟΝΙΚΗ και ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΛΑΙΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Έτσι λοιπόν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και όσοι συγκοινωνούν μαζί του, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, το καινοτόμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους, ο Κατσουλιέρης της νέας Μονής Εσφιγμένου, και το καινοτόμο πλήρωμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας εκτός από αιρετικοί και σχισματικοί νεο-ημερολογίτες οικουμενιστές, είναι και παρασυνάγωγοι, νεο-εσφιγμενιτες παραταξιακοί.
Ο/Η telemaxos doumanis άφησε
ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει
: ΜΙΑ ...":
Ο κ. Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει: Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ. Ποιός είναι αυτός?? Διότι πιο κάτω γράφει: παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Πιο κάτω δε λέγει:
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Αφού δεν έχει γίνει ορθόδοξος σύνοδος όπως λέγει , ποιός πότε και από πότε, γίνανε-ονόμασε τους επισκόπους της εκκλησίας της Ελλάδος παρασυνάγωγους?? Και αιρετικούς??
Δεν γνωρίζει-αναγνωρίζει, τις αποφάσεις των πανορθοδόξων συνόδων του, 1583, 1587, 1593, 1848 κ.α.
Κατωτέρα λέγει:
Αφού ο ηγούμενος της Ι.Μ.Εσφιγμένου κοινωνοί με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, πώς είναι δυνατόν να είναι ταυτοχρόνως και -κανονικός, νόμιμος και μοναδικός Ηγούμενος της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου?? Νόμιμο και μοναδικό ναι, αλλά ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ? Όποιος κοινωνοί με παρασυναγώγους παρασυνάγωγος είναι , δηλαδή εκτός εκκλησίας!!
ΜΗΠΩΣ ασχολούμαστε με θεολογοφιλοσοφίες και χάνουμε την ΟΥΣΙΑ??
Αιρετικός ο Ιερώνυμος, Βαρθολομαίος κ.α., ποιός τους ονόμασε αιρετικούς και πότε?? Και από πότε είναι-γίνανε αιρετικοί?? Παρασυνάγωγος ο Καλλίνικος, από πότε? Και ο Μακάριος τι είναι ?? Διότι από την ιδίαν μήτραν προέρχονται και το ίδιο πιστεύω έχουν αμφότεροι!!
Ο νεοημερολογιτικός οικουμενισμός έχει εξετασθή από την ορθόδοξο Εκκλησία πολλάκις από τον 15ο -19ο αιώνα και έχει καταδικαστή και αναθεματιστή πάντοτε καθώς και οι ακολουθούντες αυτόν !!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και όποιος για οιονδήποτε λόγο αποκοπή από Αυτήν είναι νεκρός καθ' ολοκληρίαν, και όχι λίγο η περισσότερο νεκρός!
Η εκκλησία της Ελλάδος το 1924 αποκόπηκε από το σώμα του ΧΡΙΣΤΟΥ, λόγο της πραξικοπηματικής και αναθεματισμένης πολλάκις, αλλαγής του ημερολογίου , αργότερα δε το 1948 έφερε επί της κεφαλής της και τα αναθέματα όλων των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, διότι στην πράξη κατήργησε το 9ον άρθρο του συμβόλου της πίστεως λόγο της συμμετοχής της στο λεγόμενο αντίχριστο Π.Σ.Ε.
Αυτή είναι η αλήθεια όσο πικρή και αν είναι και όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κάνουν πιο ανώδυνη !! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
Ο κ. Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει: Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ. Ποιός είναι αυτός?? Διότι πιο κάτω γράφει: παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
Πιο κάτω δε λέγει:
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμένοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
Αφού δεν έχει γίνει ορθόδοξος σύνοδος όπως λέγει , ποιός πότε και από πότε, γίνανε-ονόμασε τους επισκόπους της εκκλησίας της Ελλάδος παρασυνάγωγους?? Και αιρετικούς??
Δεν γνωρίζει-αναγνωρίζει, τις αποφάσεις των πανορθοδόξων συνόδων του, 1583, 1587, 1593, 1848 κ.α.
Κατωτέρα λέγει:
Αφού ο ηγούμενος της Ι.Μ.Εσφιγμένου κοινωνοί με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου, πώς είναι δυνατόν να είναι ταυτοχρόνως και -κανονικός, νόμιμος και μοναδικός Ηγούμενος της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου?? Νόμιμο και μοναδικό ναι, αλλά ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ? Όποιος κοινωνοί με παρασυναγώγους παρασυνάγωγος είναι , δηλαδή εκτός εκκλησίας!!
ΜΗΠΩΣ ασχολούμαστε με θεολογοφιλοσοφίες και χάνουμε την ΟΥΣΙΑ??
Αιρετικός ο Ιερώνυμος, Βαρθολομαίος κ.α., ποιός τους ονόμασε αιρετικούς και πότε?? Και από πότε είναι-γίνανε αιρετικοί?? Παρασυνάγωγος ο Καλλίνικος, από πότε? Και ο Μακάριος τι είναι ?? Διότι από την ιδίαν μήτραν προέρχονται και το ίδιο πιστεύω έχουν αμφότεροι!!
Ο νεοημερολογιτικός οικουμενισμός έχει εξετασθή από την ορθόδοξο Εκκλησία πολλάκις από τον 15ο -19ο αιώνα και έχει καταδικαστή και αναθεματιστή πάντοτε καθώς και οι ακολουθούντες αυτόν !!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και όποιος για οιονδήποτε λόγο αποκοπή από Αυτήν είναι νεκρός καθ' ολοκληρίαν, και όχι λίγο η περισσότερο νεκρός!
Η εκκλησία της Ελλάδος το 1924 αποκόπηκε από το σώμα του ΧΡΙΣΤΟΥ, λόγο της πραξικοπηματικής και αναθεματισμένης πολλάκις, αλλαγής του ημερολογίου , αργότερα δε το 1948 έφερε επί της κεφαλής της και τα αναθέματα όλων των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ, διότι στην πράξη κατήργησε το 9ον άρθρο του συμβόλου της πίστεως λόγο της συμμετοχής της στο λεγόμενο αντίχριστο Π.Σ.Ε.
Αυτή είναι η αλήθεια όσο πικρή και αν είναι και όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κάνουν πιο ανώδυνη !! ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!
Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ άφησε ένα νέο σχόλιο για την
ανάρτησή σας "Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει
: ΜΙΑ ...":
Και ο επίσκοπος Μακάριος είναι παρασυνάγωγος και όλοι οι επίσκοποι των παρατάξεων.
Τα μυστήρια των άκριτων αιρετικών, σχισματικών, και παρασυνάγωγων είναι έγκυρα
( εάν έχουν φυσικά Κανονική Αποστολική Διαδοχή ) και δυνατά, προ συνοδικής διαγνώσεως, διότι δεν έχουν καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και Αγία.
Όποιος όμως ενώ γνωρίζει την κατάσταση και έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τους άκριτους και δυνάμει αιρετικούς- σχισματικούς και παρασυνάγωγους μολύνεται κολάσιμα και αν δεν αποτειχιστεί από την κοινωνία τους, προ-συνοδικής καταδίκης θα καταδικαστεί μαζί τους, διότι δεν πήγανε στην κόλαση μονό οι αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι αλλά και αυτοί που συγκοινωνούσαν μαζί τους. Όταν Μία Αγία Ορθόδοξη Σύνοδος διαγνώσει δικάσει και καταδικάσει τους αμετανόητους αιρετικούς-σχισματικούς και παρασυνάγωγους τότε αυτομάτως γίνονται κεκριμένοι και ενεργεία
αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι με άκυρα και ανενέργητα μυστήρια.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους δυνάμει άκριτους κακόδοξους προ-συνοδικής διαγνώσεως μολύνει και κολάζει τους Ορθοδόξους και όχι τα έγκυρα μυστήρια τους.
Για να μην κολασθούνε οι Ορθόδοξοι είναι υποχρεωμένοι
να λαμβάνουν τα πλουσίως έγκυρα και δυνατά με την Χάρη του Αγίου-Πνεύματος μυστήρια από Ορθοδόξους και όχι από κακόδοξους άκριτους εν δυνάμει προ-συνοδικής διαγνώσεως πόσο μάλλον από κακόδοξους κεκριμένους εν ενεργεία μετά συνοδικής καταδίκης με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια.
Και ο επίσκοπος Μακάριος είναι παρασυνάγωγος και όλοι οι επίσκοποι των παρατάξεων.
Τα μυστήρια των άκριτων αιρετικών, σχισματικών, και παρασυνάγωγων είναι έγκυρα
( εάν έχουν φυσικά Κανονική Αποστολική Διαδοχή ) και δυνατά, προ συνοδικής διαγνώσεως, διότι δεν έχουν καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο και Αγία.
Όποιος όμως ενώ γνωρίζει την κατάσταση και έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τους άκριτους και δυνάμει αιρετικούς- σχισματικούς και παρασυνάγωγους μολύνεται κολάσιμα και αν δεν αποτειχιστεί από την κοινωνία τους, προ-συνοδικής καταδίκης θα καταδικαστεί μαζί τους, διότι δεν πήγανε στην κόλαση μονό οι αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι αλλά και αυτοί που συγκοινωνούσαν μαζί τους. Όταν Μία Αγία Ορθόδοξη Σύνοδος διαγνώσει δικάσει και καταδικάσει τους αμετανόητους αιρετικούς-σχισματικούς και παρασυνάγωγους τότε αυτομάτως γίνονται κεκριμένοι και ενεργεία
αιρετικοί-σχισματικοί και παρασυνάγωγοι με άκυρα και ανενέργητα μυστήρια.
Η εκκλησιαστική κοινωνία με τους δυνάμει άκριτους κακόδοξους προ-συνοδικής διαγνώσεως μολύνει και κολάζει τους Ορθοδόξους και όχι τα έγκυρα μυστήρια τους.
Για να μην κολασθούνε οι Ορθόδοξοι είναι υποχρεωμένοι
να λαμβάνουν τα πλουσίως έγκυρα και δυνατά με την Χάρη του Αγίου-Πνεύματος μυστήρια από Ορθοδόξους και όχι από κακόδοξους άκριτους εν δυνάμει προ-συνοδικής διαγνώσεως πόσο μάλλον από κακόδοξους κεκριμένους εν ενεργεία μετά συνοδικής καταδίκης με άκυρα και ανυπόστατα μυστήρια.
2 σχόλια:
ο κ.Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει:Ένας είναι ο κανονικός και νόμιμος Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος, διότι ΜΙΑ είναι η Εκκλησία και μια είναι η ΕΛΛΑΔΑ.Ποιός είναι αυτός?? διότι πιό κάτω γράφη:παραμένουμε αποτειχισμένοι από την κοινωνία του υπερ-παν-αιρετικού οικουμενιστού, σχισματικού νεο-ημερολογίτη και παρασυνάγωγου παραταξιακού νεο-εσφιγμενίτη Πατριάρχη Βαρθολομαίου και Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, και δεν αναγνωρίζουμε, ούτε μνημονεύουμε ούτε συγκοινωνούμε με κανέναν άλλον Αρχιεπίσκοπο μιας δεύτερης οργανωμένης Εκκλησίας της Ελλάδος όπως είναι για παράδειγμα ο δυνάμει παρασυνάγωγος Αρχιεπίσκοπος Καλλίνικος.
πιό κάτω δε λέγει:
Αφού όπως είπαμε παρα-πάνω δεν έχει γίνει Σύνοδος Αγία Τοπική ή Οικουμενική από το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Μίας Ορθοδόξου Εκκλησίας για να δικάσει μαζί με τους οικουμενιστές και τους παρασυνάγωγους επισκόπους των παρατάξεων, εμείς παραμένουμε αποτειχισμενοι και από την συγκοινωνία των οικουμενιστών επισκόπων και από την συγκοινωνία των παρασυνάγωγων επισκόπων.
αφού δεν έχει γίνη ορθόδοξος σύνοδος όπως λέγει ,΄ποιός πότε και απο πότε , γίνανε-ονόμασε τους επισκόπους της εκκλησίας της ελλάδος παρασυνάγωγους?? και αιρετικούς??
δεν γνωρίζει-αναγνωρίζει, τις αποφάσεις των πανορθοδόξων συνόδων του ,1583 , 1587 , 1593 , 1848 κ.α.
κατωτέρα λέγει:
αφού ο ηγούμενος της ι.μ.εσφιγμένου κοινωνοί με τους παρασυνάγωγους επισκόπους της παρατάξεως Καλλίνικου , πώς είναι δυνατόν να είναι ταυτοχρόνος και -κανονικός, νόμιμος και μοναδικός Ηγούμενος της παλαιάς Μονής Εσφιγμένου?? νόμιμο και μοναδικό ναι,αλλά ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ? όποιος κοινωνοί με παρασυναγώγους παρασυνάγωγος είναι , δηλαδή εκτός εκκλησίας!!ΜΉΠΩΣ ασχολούμαστε με θεολογοφιλοσοφίες και χάνουμε την ΟΥΣΙΑ??
αιρετικός ο ιερόνυμος ,βαρθολομαίος κ.α. , ποιός τους ονόμασε αιρετικούς και πότε?? και απο πότε είναι γίνανε αιρετικοί?? παρασυνάγωγος ο καλίνικος , απο πότε? και ο μακάριος τι είναι ??διότι από την ίδιαν μήτραν προέρχονται και το ίδιον πιστεύω έχουν αμφότεροι!!
ο νεοημερολογιτικός οικουμενισμός έχει εξετασθή απο την ορθόδοξο εκκλησία πολάκις απο τον 15ο -19ο αιώνα και έχει καταδικαστή και αναθεματιστή πάντοτε καθώς και οι ακολουθούντες αυτόν !!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΖΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , και όποιος γιά οιονδήποτε λόγο αποκοπή από αυτήν είναι νεκρός καθ'ολοκληρίαν, και όχι λίγο η περισσότερο νεκρός!
Η εκκλησία της ελλάδος το 1924 αποκόπηκε απο το σώμα του ΧΡΙΣΤΟΥ,λόγο της πραξικοπηματικης και αναθεματισμενης πολλάκις αλλαγής του ημερολογιου , αργότερα δε το 1948 έφερε επι τις κεφαλής της και τα αναθέματα όλων των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ , δίότι στην πράξη κατήργησε το 9ον άρθρο του συμβόλου της πίστεως λόγο της συμετοχής τησ στο λεγόμενο αντίχριστο Π.Σ.Ε.
αυτή είναι η αλήθεια όσο πικρή και αν είναι και όσο και αν θέλουν κάποιοι να την κάνουν ποιό <> !! ΔΥΣΤΗΧΩΣ!!
Και ο επισκοπος μακαριος ειναι παρασυναγωγος και ολοι οι επισκοποι των παραταξεων.
Τα μυστηρια των ακριτων αιρετικων, σχισματικων, και παρασυναγωγων ειναι εγκυρα
( εαν εχουν φυσικα Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη ) και δυνατα, προ συνοδικης διαγνωσεως, διοτι δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο και Αγια.
Οποιος ομως ενω γνωριζει την κατασταση και εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους ακριτους και δυναμει αιρετικους- σχισματικους και παρασυναγωγους μολυνεται κολασιμα και αν δεν αποτειχιστει απο την κοινωνια τους προ-συνοδικης καταδικης θα καταδικαστει μαζι τους, διοτι δεν πηγανε στην κολαση μονο οι αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσανε μαζι τους. Οταν Μια Αγια Ορθοδοξη Συνοδος διαγνωσει δικασει και καταδικασει τους αμετανοητους αιρετικους-σχισματικους και παρασυναγωγους τοτε αυτοματως γινονται κεκριμενοι και ενεργεια
αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ακυρα και ανενεργητα μυστηρια.
Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει ακριτους κακοδοξους προ-συνοδικης διαγνωσεως μολυνει και κολαζει τους Ορθοδοξους και οχι τα εγκυρα μυστηρια τους.
Για να μην κολασθουνε οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι
να λαμβανουν τα πλουσιως εγκυρα και δυνατα με την Χαρη του Αγιου-Πνευματος μυστηρια απο Ορθοδοξους και οχι απο κακοδοξους ακριτους εν δυναμει προ-συνοδικης διαγνωσεως ποσο μαλον απο κακαδοξους κεκριμενους εν ενεργεια μετα συνοδικης καταδικης με ακυρα και ανυποστατα μυστηρια.
Δημοσίευση σχολίου