Ἀγαπητέ μου κ. Ταμουρίδη, ὡραῖα τά λέτε, ἀλλά οἱ ψευδεπίσκοποι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δέν καταλαβαίνουν ἀπό τέτοια! Ὡς αἱρετικοί πού εἶναι, οἱ ἱεροί Κανόνες τούς θεωροῦν «ψευδεπισκόπους» (ΙΕ' Κανών τῆς ΑΒʹ Συνόδου), ἤτοι «ἱερεῖς μέν λεγόμενοι μή ὄντες δέ» (Ζʹ Οἰκ. Σύνοδος, Πρᾶξις Ζ', Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Ἔκδ. Καλύβης Τιμίου Προδρόμου Ἱερᾶς Σκήτης Ἁγίας Ἄννης, Ἅγιον Ὄρος, τ. Γʹ, σ. 873). Ἐπίσης, κατά τόν Δοσίθεον Ἱεροσολύμων (Δωδεκάβιβλος, βιβλίον Ζ', Κεφ. Η', τ. 4, σ. 116), ὡς αἱρετικοί, δέν εἶναι οὔτε Ἐπίσκοποι οὔτε κἄν μέλη τῆς Ἐκκλησίας», ὅπερ συνάδει μέ τήν ἐκκλησιολογίαν τοῦ Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ» («Ἀναίρεσις Γράμματος Ἰγνατίου Ἀντιοχείας», Ε.Π.Ε. 3). Τέλος, κατά τόν Καθηγητήν τῆς Δογματικῆς Χ. Ἀνδροῦτσον, δέν ἔχουν κἄν ἀποστολικήν διαδοχήν (Δογματική, Δ' Ἔκδοσις, 1992, σ. 281-282). Μέ ἁπλᾶ λόγια, καλοπληρωμένοι ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ εἶναι! Προφανῶς, ἡ 100% αὔξησις τοῦ μισθοῦ των ἔγινε γιά νά συνεχίσουν νά προδίδουν τόν Χριστόν, ὡς σύγχρονοι Ἰοῦδαι! Πολύ πιθανόν θά τούς ζητηθῇ νά ὑποδεχθοῦν τόν Ἀντίχριστον, πού ἑτοιμάζουν οἱ Ἑβραῖοι, ὅπως ἐδήλωσε πρό 2,5 περίπου μηνῶν ὁ Νετανιάχου. Βλ. καί πρόσφατα δημοσιεύματα τοῦ Ἰσραηλιτικοῦ τύπου εἰς τήν διεύθυνσιν https://dimpenews.com/2026/06/20/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%ba%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%82-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου