«(…) Πρέπει κανείς και να ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ…»

«(…) Πρέπει κανείς και να ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ…»

                              όχι μόνο να αντισταθή.

(Ματθ. ζ’ 14,σελ.28,Τρεμπ.)

 

Άλλο είναι η αντίσταση και άλλο η αντίδραση.


Το τραγελαφικό είναι ότι πολλοί που ισχυρίζονται πως είναι χριστιανοί, απλά παρακολουθούν και ενημερώνουν μάλιστα το ποίμνιο του Χριστού για τους τρόπους με τους οποίους τα όργανα του δι@βόλου αλλοιώνουν ,μεταβάλλουν και κατατεμαχίζουν την Εκκλησία του Χριστού,αλλά δεν κάνουν τίποτ’ άλλο.

Αυτό περιμένει ο Κύριος από τους εν δυνάμει Αγίους Του; Μόνο λόγια;

Δείτε τί λέει η Εκκλησία του γλυκύτατου Ιησού Χριστού προς γνώση και συμμόρφωση:

«Είναι μεγάλο πράγμα αγαπητοί μου, μεγάλο πράγμα η προστασία της Εκκλησίας και έχει ανάγκην πολλής ευσεβείας και τόσον μεγάλης ανδρείας, όσην είπεν ο Χριστός, ώστε να θυσιάζη κανείς την ψυχήν του υπέρ των προβάτων, (…).

Αφού λοιπόν είπε τα γνωρίσματα του ποιμένος ανέφερε δύο καταστροφείςένα τον κλέπτην, που σφάζει και αρπάζει τα πρόβατα, άλλον δε εκείνον που δεν κάμνει μεν τίποτε από αυτά, βλέπων όμως να γίνονται αυτά δεν στρέφεται εναντίον του καταστροφέως, ούτε τον εμποδίζει,(…).

 

Δηλαδή τί κάνει; Μόνο παρακολουθεί ως θεατἠς, …άντε και τα περιγράφει, νομίζοντας ότι ενεργεί θεάρεστα, χωρίς να ξέρει ο ταλαίπωρος ότι επιβαρύνει τη θέση του, αφού βλέπει να γίνονται αυτά, άρα τα γνωρίζει καλά και μάλιστα τα αφηγείται χωρίς όμως να στρέφεται εναντίον του καταστροφέως ,ούτε τον εμποδίζει. Να ‘ταν αυτό μόνο; Το χειρότερο είναι ότι τον μνημονεύει κιόλας ως ορθοτομούντα τον Λόγο της Αλήθειας, ψευδόμενος ενώπιον του Θεού, επειδή φοβάται ή πιστεύει ότι θα σχίσει την Εκκλησία αν απομακρυνθεί από αυτόν. Από ποιόν παρακαλώ; Από τον καταστροφέα; Οι καταστροφείς σχίζουν και κατατεμαχἰζουν την Εκκλησία και ο χαζούλης γίνεται συνεργός τους, χωρίς να το θέλει. Το ..χαζούλης το παίρνω πίσω, γιατί μόνο …χαζούλης δεν είναι. Όσο για το .. «χωρίς να το θέλει» και το «ἑν αγνοία του» καταρρίπτεται δεδομένου ότι γνωρίζει τας Γραφάς. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει, …(θέμα που θα μάς απασχολήσει άλλη φορά).

Αλλά και από τους δύο (καταστροφείς) ο Χριστός διαχωρίζει τον Εαυτόν Του (…)». (ΕΠΕ 14.Ιερ.Χρυς. ΟΜΙΛ.Ξ’ Ιωαν.10,14-21,σελ.117,119-149)

Εάν κάποιων ο νους και η διάνοια εξέστραπτε , δε σημαίνει ότι θα αλλοιωθεί το σωτήριο νόημα των Γραφών. Ας προσέξουν οι έχοντες ενδιαφέρον για τη σωτηρία της αθάνατης ψυχής τους, γιατί την Πίστη την οικοδομούμε, δεν την αποδομούμε αν θέλουμε να φτάσουμε στην «κορυφή».

Εκ του ανωτέρου λόγου, έγινε πλήρως αντιληπτό ότι ο Θεός θέλει από εμάς να πράττουμε αυτά που μάς εντέλει, διαφορετικά διαχωρίζεται από εμάς.

Εάν κανείς μόνο αντιστέκεται στις επαναλαμβανόμενες επιθέσεις του δι@βόλου και των οργάνων του, δηλαδή στους πειρασμούς και σε κάθε επίβουλο εχθρό που βάλει εναντίον της σωτηρίας του και εναντίον της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού, αθετώντας την Εντολή του Κυρίου στο σύνολό Της, εφαρμόζοντάς Την κατά το ήμισυ, τότε δεν παρακοὐει μόνο αλλά και υποκρίνεται. Θα πρέπει να γνωρίζει λοιπόν μετά βεβαιότητας,  ότι κάποια στιγμή θα ηττηθεί. Δεν είναι δυνατόν ο εχθρός μονίμως και ακαταπαύστως να επιτίθεται εναντίον του χριστιανού και αυτός να αμύνεται συνεχώς δια της αντίστασης και μόνο, ευελπιστώντας να αποφύγει την ήττα. Είναι βέβαιον και θέμα χρόνου να καμφθεί η αντίσταση και να επικρατήσει (να νικήσει) ο εχθρός.

Και μη σάς ξεγελάνε, ότι αυτός που μόνο αντιστέκεται στον μισάνθρωπο θα έχει πλησίον του τον Θεό για να τον βοηθήσει, γιατί μάς λέει η Γραφή:
«Καθένας που βγαίνει έξω και δεν μένει μέσα εις την Διδαχήν του Χριστού δια της ακριβούς τηρήσεως Αυτής, αυτός δεν έχει τον Θεόν…».
(Β’Ιωαν. 9,σελ.967,Τρεμπ.)
Επομένως, ποιός Θεός θα τον βοηθήσει (Ένας είναι ο Θεός), όταν όχι μόνο δεν τηρεί με ακρίβεια την Εντολή Του ,αλλά  Την κόβει στη μέση (στα μέτρα του) αντιστεκόμενος ναι ,όχι όμως και αντιδρώντας;

‘Η μήπως φρονεί ότι μπορεί να παραβλέψει έστω και μία των ελαχίστων Εντολών κρίνοντάς Την ως ελάχιστη ; Εντολή που είναι κατ’ εξοχήν κρίσιμη, στην Οποία στηρίζεται η σωτηρία της ψυχής μας;

 «(…) δι’ αυτό ολίγοι είναι εκείνοι, που ευρίσκουν τον δρόμον αυτόν, (…) που φέρει εις την αιωνίαν ζωήν, επειδή πρέπει κανείς να αντισταθή και να αντιδράση (…)῾

Καταλάβετέ το ,αδερφοί μου, ΟΧΙ ΜΟΝΟ να αντισταθούμε αλλά και να ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ -μάς λέει.

« (…) Προσέχετε (λοιπόν) να μην παρασυρθείτε από κακούς οδηγούς (…)» (Ματθ. ζ’15,σελ. 28, Τρεμπ.)

Ως άνθρωπος θα πέσω, θα σηκωθώ και αν χρειαστεί θα επαναληφθεί έως ότου βγει η ψυχή από το σώμα, αλλά να χάσω την αιωνιότητα επειδἠ θέλει κάποιος τυχάρπαστος, ψευδόχριστος , ψευδεπίσκοπος, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Οι Γραφές είναι εδώ. Η διάθεση αστείρευτη και -συν Θεώ-θα φτάσουμε μέχρι το τέλος. «Καί πύλαι ἅδου, οὐ κατισχύσουσιν Αὐτῆς».

Ναι αυτό συμβαίνει, έπεισε ο δι@βολος τούς χλιαρούς, αυτούς δηλαδή που ο Κύριος θα εμέσει, να αντιστέκονται μόνο, όχι όμως και να αντιδρούν. Φασκιώνονται μόνοι τους, συν το φάσκιωμα που δέχονται από κακούς οδηγούς και καταλήγουν άβουλοι και ανίσχυροι, βορρά του εχθρού.

Αντιδρούν όμως όταν ο Ιερός Χρυσόστομος τούς αποκαλεί δεύτερους καταστροφείς και τούτο γιατί ξεχνούν τις βασικές υποχρεώσεις που έχουν ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί.

Μάς λέει η Γραφή να μη «(…) παραβαίνουμε με αδιαφορίαν την δικαιοσύνην και την προς τον Θεόν αγάπην. Τα τελευταία αυτά πρέπει πρωτίστως να πράττουμε και αφού πράξουμε αυτά, τότε να μη αφήσουμε και εκείνα…δεκάτην από το δυόσμον και από το απήγανον και από κάθε λάχανον…».

(Λουκ. ια’ 42,σελ 290,Τρεμπ.)

Αυτοί όμως πάλι το αντίθετο κάνουν. Αφήνουν το πρωτεύον δηλαδή την προστασία της Εκκλησίας που είναι μεγάλο πράγμα και ασχολούνται υποκριτικά με τα ..κουνουπίδια. Αλλά και αυτό, πάλι λάθος το κάνουν ,αφού το δημοσιοποιούν σε αντίθεση με τη Γραφή που λέει ότι: «Η αριστερά δεν πρέπει να γνωρίζει τί ποιεί η δεξιά.»

Θα τολμήσω να αναφέρω του μακαριστού Αθανασίου Μυτιληναίου το ρητορικό ερώτημα: «Αν ο γείτονας σάς ζητήσει τη γυναίκα σας, μόνο για ένα βράδυ, ΕΣΕΙΣ θα τού την δώσετε;» ,συνδέοντάς το στη συνέχεια με τη Νύμφη Εκκλησία στα χέρια των εχθρών. Θα το πάω τώρα λίγο πιο πέρα, ρωτώντας επίσης ρητορικά «Αν ο εχθρός πέραν της μίας φοράς, συνέχιζε να επιμένει σε αυτό, τί λέτε να τού πρέπει τελικά, μόνο αντίσταση ή και αντίδραση

Ακούστε και το άλλο.

Κάποτε ρώτησα:

- «Παιδιά που πάτε με τόσο ενθουσιασμό;»

-«Πἀμε στην Αθήνα, στην πορεία» -μοὐ εἰπαν.

-«Τί να κάνετε εκεί;»

-«Να διαμαρτυρηθούμε, να διαδηλώσουμε συμπαράσταση στη Νικαράγουα».

Ναι, καλά ακούσατε. Για τη Νικαράγουα ,αντίδραση!, για την Εκκλησία του Χριστού, για τη σωτηρία των ανθρώπων, για την καταστροφή της Ελλάδας μας  «φερμουάρ στο ..στόμα και κλείσιμο στα σπίτια μας» μάς παραγγέλλουν οι πλάνοι.

Πρέπει πρώτα να αγιάσουμε μάς λένε και μετά να…αντιδράσουμε. Μόνο για αντίσταση ακούμε η οποία δεν αποδεικνύεται  γι’ αυτό την επικαλούνται. Για να αποφύγουν την αντίδραση η οποία είναι εμφανής και κοστίζει!!

Αυτό λέγεται υποκρισία, δειλία, πανουργία και πόρρω απέχει του Ορθοδόξου φρονήματος , ιδανικών και αρετών.

Καλοί μου άνθρωποι, αυτοί που μνημονεύετε ευρισκόμενοι κοντά τους και παίρνοντας την «ευλογία» τους , κατέλυσαν την Ορθοδοξία και δολοφόνησαν τον κόσμο.

 

Όσα είπαν και έκαναν ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ!!

Θα τούς θυμόμαστε …γιατί θα καταγραφούν στην εκκλησιαστική ιστορία… :

       

Η άλλοτε κιβωτός -και ό,τι υπήρχε μέσα σ’ αυτήν- ήταν ευλογημένη με Πηδάλιο τον Ίδιο τον Θεό και κανένας δεν στράφηκε εναντίον κανενός. Η σημερινή -υποτιθέμενη- κιβωτός δεν έχει Πηδάλιο, το κατήργησε και τα θηρία που είναι μέσα ,κατασπάραξαν τους απονήρευτους και ευκολόπιστους πιστούς με ποικίλους τρόπους. Ένας εκ των οποίων είναι δια του: «Από δω είναι το εμβόλιο κι από κει ο …τάφος».

 

           

Και άλλος ανεκδιήγητος έκανε τον διαχωρισμό Εκκλησίας- Χριστού και εκκλησίας- δι@βόλου, χωρίς να το καταλάβει εκστομίζοντας πως «όσοι δεν εμβολιάστηκαν ,δεν ανήκουν στην εκκλησία» (και φυσικά εννοεί του δι@βόλου).

              

Δοξάζω τον Θεό που δεν εισήλθαν μέσα σε αυτήν την ρυπαρή κιβωτό όλοι οι χριστιανοί, γιατί η καταστροφή ίσως να  ήταν καθολική. Ο Θεός ξέρει. Τόσο ασφαλής μπορεί να είσαι μέσα στην κιβωτό της παν-αίρεσης.

 

Είναι αντίχριστοι και μην πείτε αργότερα ότι δεν βρέθηκε κανείς να σας τα πει ,διότι γνωρίζετε πολύ καλά ότι πρώτα σάς τα είπε ο Ιωάννης ο Θεολόγος και οι επόμενοι Άγιοι, εμείς απλώς προσπαθούμε να σας τα υπενθυμίσουμε, αλλά εσείς αλλού τυρβάζετε. Την Ορθοδοξία μας ,δεν θα επιτρέψουμε να την παραδώσετε στους αντίχριστους. Ορθόδοξος χριστιανός και αντίχριστος, αμετανόητος αιρετικός ΔΕΝ ενώνονται. Αυτό κραυγάζει το Ευαγγέλιο απ’ άκρη σ’ άκρη.

Εσείς , «εκκλησιαστικοί λειτουργοί», τους αντίχριστους, τους ήδη καταδικασμένους- αιρετικούς, γιατί τους ονομάσατε άλλες ομολογίες και «εκκλησίες»; Είναι ή δεν είναι αιρετικοί; Ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού , οι αιρετικοί- αντίχριστοι;

Αρνείστε επομένως τη Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του γλυκύτατου Ιησού Χριστού του Μεγάλου Αρχιερέως , του έχοντος «διηνεκή και αμεταβίβαστον εις άλλους την ιεροσύνην».(Εβρ.ζ’24,σελ. 882,Τρεμπ.)  (Θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε άλλη φορά).

Βλέπετε καλοί μου άνθρωποι, καλοί μου ρασοφόροι, ότι δεν φταίμε εμείς που αντιδρούμε, θέλοντας τη Νύμφη όπως Την παραλάβαμε, φταίτε ΕΣΕΙΣ που με τα λόγια τα παχιά, τα παραπλανητικά υποδύεστε τον ορθόδοξο χριστιανό, ενώ με τα έργα, τη σιωπή σας και τη συμπεριφορά σας ΣΥΝΤΑΥΤΙΖΕΣΤΕ με το βλέλυγμα της ερημώσεως, ίσως και χωρίς να το θέλετε -λέω ΙΣΩΣ!.

Δε γνωρίζω αν προλάβει να τα γράψει η εκκλησιαστική ιστορία, «τα κατορθώματά σας». Το βέβαιον είναι ότι όπως και τότε, έτσι και τώρα ΠΑΛΙ ΕΣΕΙΣ δημιουργείτε τα σκάνδαλα, τα σχίσματα και τις διαιρέσεις στην Εκκλησία του Χριστού!

ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ εσείς, τέλος πάντων, που νομίζετε ότι θα οδηγήσετε την πίστη των Ορθοδόξων χριστιανών στην πανθρησκεία και στην απώλεια μετακινώντας τα επί 2000 χρόνια απαρασάλευτα και διαχρονικά δόγματα της Εκκλησίας του Χριστού;

ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ και διεκδικείτε ταυτόχρονα το αλάθητο και το πρωτείο, πάτε να τρελάνετε -συν τοις άλλοις-τον κόσμο που σάς ακολουθεί και αντί να χαίρεστε που υπάρχουν Ορθόδοξες φωνές αντίδρασης, ΕΣΕΙΣ δυσαρεστείσθε! Αυτό κάτι σημαίνει!

          

 

Άλλη είναι η Εκκλησία του Χριστού, αδερφοί μου.

Προσέξτε τους γιατί σάς οδηγούν στην απώλεια.

                    

ΝΤΡΟΠΗ σε κάθε εκκλησιαστικό λειτουργό που παρόλα τα όσα έχουν γίνει και συνεχίζουν να γίνονται, ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ Ορθοδόξως ,αλλά ψάχνει να βρει δικαιολογίες για να μην συγκρουστεί με την αποστατούσα διοικούσα «εκκλησία»!

Γι΄ αυτό, αγαπητοί αδερφοί «(…) κρατήστε μέσα σας το πυρ του θείου ζήλου, της θυσίας και της αρετής,…» (Μαρκ.θ’50.σελ. 167,Κολιτς.) και μην επηρεάζεσθε από αυτούς που αδυνατούν ή δεν θέλουν να εννοήσουν ποιος είναι ο θείος ζήλος και ποιος ο μωρός.

Αδυνατούν επίσης να ξεχωρίσουν τους εχθρούς μας, που άλλοι θεωρούνται ευεργέτες μας και άλλοι καταστροφείς, εχθροί του Θεού και του ανθρώπου που πρέπει να αποστρεφόμαστε και να μισούμε, δηλαδή τους αιρετικούς.

             

 

 

 

           

Πώς άλλωστε να κατανοηθούν αφού λησμόνησαν ποια είναι η Εκκλησία του Χριστού και ποιος ο σκοπός Αυτής;

Επιπροσθέτως ούτε στη ροή των προφητειών πρέπει να παρεμβαίνουμε. Τί πρέπει να κάνουμε; Πρέπει να αντιστεκόμαστε και να αντιδρούμε μετά γενναιότητας σε ό,τι κλείνει την Οδό, την Οδηγούσα στη σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας. Με το ένα χέρι κρατώντας την ασπίδα των αρετών, αντιστεκόμαστε (ούτε βήμα πίσω) και με το άλλο αντιδρούμε σαν αστραπή εναντίον των εχθρών του Θεού, που είναι και εχθροί της Εκκλησίας Του, με κάθε τίμημα.

Γιατί…;

Γιατί όπως είπαμε στην αρχή:

«Είναι μεγάλο πράγμα αγαπητοί μου, μεγάλο πράγμα η προστασία της Εκκλησίας και έχει ανάγκην πολλής ευσεβείας(…..)»

O Ιερός Χρυσόστομος μάς λέει ότι αν δώσεις δικαιώματα, τον λόγο ή θάρρος στους εχθρούς αιρετικούς, τότε αυτοί ρίχνουν το δηλητήριό τους και συνεχίζοντας μάς λέει τον τρόπο αντίδρασης δηλαδή, εν ολίγοις χαλάστε τους τα συνέδρια. Μην τούς επιτρέπετε να ομιλούν, αναποδογυρίστε τους τα πάντα κ.ά. Είπαμε ούτε βήμα πίσω και η αντίδραση να είναι όπως η αστραπή που κόβει και κατακαίει όπου πέφτει. Αυτό είναι το νόημα του «γρηγορείτε», όπως και του «(…) σαν άγρυπνοι σκοποί….», που αφορούν στην αντίδρασή μας προς την ήρα, τους αλλαχόθεν εισερχόμενους, τους καταστροφείς του Λόγου του Θεού. Αυτούς που προπαρασκεύασαν την οδό για την προσωπική έλευση του αντιχρίστου. Είναι οι αιρετικοί τούς οποίους ο Ιωάννης ο Θεολόγος ονομάζει αντίχριστους και μη σας εξαπατούν οι πονηροί ονομάζοντάς τους «άλλες ομολογίες». Είναι ΗΔΗ καταδικασμένοι από ιερές συνόδους θεοφόρων Πατέρων και αφού δεν μετανοούν ασπαζόμενοι την Ορθοδοξία, καμία σχέση δεν μάς επιτρέπεται να έχουμε με αυτούς. Εξαιτίας τους πληθαίνει η ανομία, ως εκ τούτου θα κολοβώσει τον χρόνο γιατί θα έχαναν την πίστη τους ακόμα και οι ολίγοι εκλεκτοί.

 

 

 

            

 

           

 

Είναι υπαίτιοι «εις την εγκαθίδρυσιν του ασεβούς κράτους του αντιχρίστου. (….) εκπρόσωποι του οποίου δέον να περιληφθώσι και αι αιρέσεις και πάσα υπό των αναξίων εκκλησιαστικών λειτουργών παραποίησις της χριστιανικής Αλήθειας και του χριστιανικού ιδανικού» (Αποκ. ΙΓ’,σελ.1009,Τρεμπ.)

Για να σας δώσω μια εικόνα του μεγέθους της πονηρίας των υποκριτών και υποτιθέμενων χριστιανών, που συμβάλλουν στην εγκαθίδρυση του ασεβούς κράτους του αντιχρίστου, θα σάς αναφέρω το νεότερο επιχείρημά τους που επικαλούνται για να εξαπατήσουν τα πρόβατα του Κυρίου. Λένε ότι:
«Ο πάπας επισκέφτηκε την Τουρκία και το φανάρι ως ηγέτης κράτους και όχι ως θρησκευτικός ηγέτης. Αν είναι έτσι, πλανεμένοι- αντίχριστοι, ΓΙΑΤΙ προσφωνήθηκε «αγιότατος» και «αδερφή εκκλησία η συναγωγή του» και τόσα άλλα ευχολόγια περί ένωσης των εκκλησιών, αφού ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ λέτε ότι ο πάπας δεν έχει εκκλησία; Τότε γιατί επιδιώκετε με πονηρούς τρόπους ένωση με την …ανύπαρκτη εκκλησία του;

        

          

Πρέπει να είναι κανείς και ακατήχητος και ανόητος για να σας ακολουθεί. Οι δε εκκλησιαστικοί λειτουργοί- σχεδόν στο σύνολό τους- …φερμουάρ στο στόμα, για να μην …σχίσουν την εκκλησία. Προφανώς του αντιχρίστου …εννοούν.

ΣΕΙΣ όμως προσέχετε, έχοντας κατά νου ότι τα δικά Του πρόβατα ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ τους απατεώνες που προσπαθούν να τα αποσπάσουν από τον Καλό Ποιμένα. Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα άκρως δογματικά και αντίχριστα εγκλήματα κατά της Εκκλησίας του Χριστού που έχουν τελέσει και συνεχίζουν…

Δείξτε ενδιαφέρον ερευνώντας τα, για να πάρετε τις αποφάσεις σας καθορίζοντας τη θέση σας πριν να είναι αργά! Ταυτόχρονα θα αφυπνίζετε και θα συνετίζετε όσους λένε ότι ακολουθούμε τους Αγίους μας, αλλά δεχόμαστε τους διαθρησκευτικούς διαλόγους.

Αυτό μάς λέει η Πίστη μας και οι Άγιοι Τους οποίους επικαλούνται;

Να κάνουμε διαλόγους με τους αντίχριστους και αμετανόητους; Η μήπως μάς λένε να βρισκόμαστε μαζί με τους καταστροφείς της Πίστης μας, προσευχόμενοι να μεταβληθούν σε Ορθόδοξους χριστιανούς;

Μόνο όταν επιστρέψουν μάς επιτρέπεται να είμαστε στον ίδιο χώρο, διότι έχουμε Εντολή «αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, που επιμένει να δημιουργεί σκάνδαλα και διαιρέσεις εις την Εκκλησίαν, μολονότι τον συνεβούλευσες δια πρώτην και δευτέραν φοράν, παράτησέ τον και απόφευγέ τον.

11. Γνώριζε, ότι ένας τέτοιος άνθρωπος έχει διαστραφεί και αμαρτάνει…, ων αυτοκατάκριτος.» (Τιτ. Γ’10-11)

Καλέ μου Ορθόδοξε χριστιανέ, το κατάλαβες τί μάς λέει ο Απ. Παύλος; Έχουν διαστραφεί οι τοιούτοι, είναι δ@ιμονοκινούμενοι. Δεν βλέπεις που αντί να τους συνετίσετε, αυτοί σάς απομακρύνουν περισσότερο από τον Θεό; Τί επιδιώκετε με τους συνεχείς διαθρησκευτικούς διαλόγους μαζί τους; Να βγάλετε λάθος τον Απόστολο Παύλο;

Καταλαβαίνετε τί λέτε και τί κάνετε;

Από τις Γραφές γνωρίζουμε ότι ο δι@βολος δεν μετανοεί. Τα όργανά του όμως, άνθρωποι απομακρυσμένοι από τον Θεό Πατέρα, στερούμενοι ανάλογης χάριτος, μπορούν να μετανοήσουν όσο είναι νωρίς, πριν καταληφθούν πλήρως από το ακάθαρτο πνεύμα∙ με άλλα λόγια πριν μπει ολοσχερώς ο δι@βολος μέσα τους και βρεθούν σε κατάσταση μη αναστρέψιμη, όπως ο Ιούδας. Συνεπώς, ας αφήσουν τους κρυφούς εγωισμούς και ας μετανοήσουν με όλη τους την καρδιά γιατί η φιλευσπλαχνία του Πατέρα είναι άπειρη και συγχωρεί τα πάντα εκτός της αμετανοησίας και της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος.

Γι’ αυτό λοιπόν όσο είναι νωρίς, ας εργαστούμε για τη Βασιλεία των Ουρανών, πρωτίστως ευαρεστώντας τον Κύριο και γιατί η κόλαση δεν υποφέρεται. Να εννοηθεί σε βάθος ότι η εποχή που διάγουμε είναι εποχή έλευσης του αντιχρίστου. Να μην τούς διευκολύνουμε, να απέχουμε στην προπαρασκευή της οδού δια την προσωπική έλευσή του. Το θέμα είναι πνευματικό και άκρως προσωπικό, πλην όμως μάς υποχρεώνει ως Ορθόδοξους χριστιανούς και μάς καθιστά υπεύθυνους όχι μόνο του εαυτού μας αλλά και όλου του πληρώματος της Εκκλησίας, διαφορετικά θα ακούσουμε το:
«(…) και σύ σιωπηλός και αφροντίς»;

Στους συγκληρονόμους έχουν δοθεί υποχρεώσεις. Πώς θα διεκδικήσουμε Ουράνια Κληρονομία όταν Την παραχωρήσουμε στους εχθρούς Του; Θα ακούσουμε το:  «Δεν σας αναγνωρίζω, το μερίδιό σας πηγαίνετε να το πάρετε από αυτόν στον οποίο το παραχωρήσατε».

«ΣΕΙΣ όμως προσέχετε! Ιδού σας τα έχω προείπει όλα, ώστε να μη χωρή δικαιολογία δια την τυχόν αποπλάνησίν σας.» (Μαρκ. ΙΓ’23).

«Αυτά δε που σας λέγω, τα λέγω δι’ όλους τούς μέχρι της δευτέρας Παρουσίας Μου Χριστιανούς». (Μαρκ. ΙΓ’5,σελ.195,Τρεμπ.)

«(…)Διότι τί δουλειά έχω εγώ να κρίνω και τους έξω, τους μη χριστιανούς δηλαδή;(…) Εγώ μόνον αυτούς, που είναι μέσα εις την Εκκλησίαν, έχω καθήκον και ενδιαφέρον να κρίνω». (Α’Κορινθ. ε’ 12,σελ. 674,675,Τρεμπ.)

Από εκεί και πέρα η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μας. Να υπενθυμίσω -στην αγάπη σας- ότι όταν φύγουμε από αυτήν την πρόσκαιρη ζωή, δεν θα κριθούμε μόνο από τα έργα που κάναμε, αλλά και από αυτά που δεν κάναμε ενώ οφείλαμε να κάνουμε, μη παραβλέποντας την αποτείχιση που επιβάλλεται (δεν είναι δυνητική!) εν καιρώ εξάπλωσης τινάς αίρεσης. Πολλώ δε μάλλον αδικαιολόγητοι θα είναι όσοι δέχονται δια της αδράνειας, της σιωπής και α-φροντίδος, την εξάπλωση της παναίρεσης, του οικουμενισμού και πανθρησκείας, διευκολύνοντας, «προλειαίνοντας» ή προπαρασκευάζοντας τον δρόμο για την προσωπική έλευση του εχθρού. Πλέον είναι όλα γνωστά και ας καθορίσει ο καθένας τη θέση του.

Να δοξάζουμε τον Κύριο μας και Θεό μας που μάς τα έχει πει όλα από πριν, εμπρόθεσμα, αναλυτικά και απλά. Φανταστείτε να μην ήταν γραμμένα, πότε θα συμφωνούσαμε!

Για τον λόγο αυτό μάς λέει ότι «οι Γραφές αλλού είναι ευκολονόητες για τους αγράμματους και αλλού δυσνόητες για τους εγγράμματους για να μην υποτιμηθεί ο Λόγος».

Τον Κύριο υμνούμε και δοξολογούμε εις πάντας τους αιώνας!

 

«Χριστός γεννάται δοξάσατε• Χριστός εξ ουρανών απαντήσατε• Χριστός επί γης υψώθητε. Άσατε τω Κυρίω πάσα η γη, και εν ευφροσύνη, ανυμνήσατε λαοί, ότι δεδόξασται.»

 

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα, σάς εύχομαι αδερφοί μου, με μετάνοια, πνευματική προκοπή, υγεία και μαχητικό, ορθόδοξο, ανδρείο φρόνημα, αντιδρώντας σθεναρά σε κάθε κακοδοξία και αίρεση κατ’ εντολήν των Αγίων Αποστόλων και όχι των «αναξίων εκκλησιαστικών λειτουργών, των υπευθύνων  εις την εγκαθίδρυσιν του ασεβούς κράτους του αντιχρίστου (…)». (Αποκ. κεφ.ΙΓ’σελ.1009,Τρεμπ.)

 

                            ΚΑΝΩΝ ΛΑ’ των Αγίων Αποστόλων

«(…) όσοι δε χωρίζονται από τον Επίσκοπον τους πρό συνοδικής εξετάσεως, διότι αυτός κηρύττει δημοσία καμμίαν κακοδοξίαν και αίρεσιν, οι τοιούτοι όχι μόνον εις τα ανωτέρω επιτίμια δεν υπόκεινται ,αλλά και την πρέπουσαν εις τους Ορθοδόξους τιμήν αξιώνονται, κατά τον ΙΕ’ της Α’ και Β’». (Πηδάλιο, σελ.34)

 

Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον

Γεώργιος Φλώρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: