Ξέχασες τόν ἄλλον κρυπτο-οικουμενιστήν, τόν π. Ἐπιφάνιον Θεοδωρόπουλον, ὡς τόν «φόβον καί τρόμον» τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ.! Ἤ τόν κρατᾶς γιά ἄλλο «σχόλιον», ὥστε νά εἰσπράξῃς ἄλλο ἕνα €0,60; Εἰς τήν λυσσώδη μανίαν του νά πολεμήσῃ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., περιέπεσεν ὁ δυστυχής εἰς τήν φοβεράν αἵρεσιν τοῦ «Δυνητισμοῦ», ὅτι ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ Συνόδου δίδει δῆθεν τήν ἐπιλογήν τῆς κοινωνίας μέ τούς Οἰκουμενιστάς, ἐνῷ, ἀντιθέτως, ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες ἀπαγορεύουν τήν κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, Patrologia Graeca, τόμος 160, σ. 101). Σημειωτέον ὅτι ὁ Ἅγιος δέν ὁμιλεῖ κἄν γιά αἱρετικούς, ἀλλά γιά «ἑτερόφρονας»! Εἶναι, βλέπεις, ΔΟΓΜΑ πίστεως τό ὑποχρεωτικόν τῆς ἀποτειχίσεως ἀπό τήν αἵρεσιν, ἀκόμη καί πρίν αὐτή κατακριθῇ ὑπό Συνόδου! Βλ. Δοσιθέου Ἱεροσολύμων «Τόμον Χαρᾶς», σελ. 573, ὅπου ὁ Ἅγιος Μελέτιος Γαλησιώτης, μαζί μέ τόν συν-ομολογητήν του Γαλακτίωνα Γαλησιώτην ἐκράτησαν τήν ἀκόλουθον στάσιν πρός τόν διώκτην των, τόν ἑνωτικόν (=οἰκουμενιστήν) αὐτοκράτορα Μιχαήλ Η' Παλαιολόγον τόν ἀζυμίτην: «τρανῶς ὡμολόγουν τοῦ τῶν πατέρων εἶναι δόγματος καί μή κοινωνεῖν αἱρέσει, πρός τῶν πατέρων ἀριδήλως καί πρό τοῦ γενέσθαι ἀπελεγχθείσῃ». Συνεπῶς, ὅπως ἔχω ἀποδείξει εἰς μίαν σειράν πέντε ἄρθρων μου στόν «Ὀρθόδοξον Τύπον», ἡ ἀποτείχισις εἶναι ὑποχρεωτική ἀκόμη καί ἀπό ἀκρίτους αἱρετικούς! Αὐτά γιά τήν αἵρεσιν τοῦ «Δυνητισμοῦ», τό δεκανίκι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος θά κατέρρεε χωρίς αὐτό τό δεκανίκι. Ὁ ἄλλος «φόβος καί τρόμος» τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. εἶναι ὁ ἐπίσης δυστυχής π. Εὐθύμιος, ὁ ὁποῖος ἐπίσης ἀγωνίζεται λυσσωδῶς κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. καί ὑπέρ τῆς αἱρέσεως τοῦ ν.ἑ., ἐπιστρατεύοντας ψεύδη (ὅπως ὅτι δῆθεν οἱ τοῦ π.ἑ. εἶναι ... «ἡμερολάτραι») καί χονδροειδεῖς διαστρεβλώσεις τῆς Ἀληθείας, παραθεωρώντας σκανδαλωδῶς τό ΓΕΓΟΝΟΣ ὅτι τό ν.ἑ., ὡς ἕν ἀκόμη δεκανίκι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποδοπατεῖ φανερά τέσσερα δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί σιωπηρῶς ἀνατρέπει ὁλόκληρον τήν Ὀρθοδοξίαν! Ὅλ' αὐτά ἀποδεικνύονται εἰς τά ἀκόλουθα ἄρθρα μου:
3 σχόλια:
Ο πατήρ Θεοδωρόπουλος πολέμησε με άριστο τρόπο τους οπαδούς του Παλαιού ημερολογίου,αλλά στο θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς έσφαλε.Με άριστο τρόπο αντιμετωπίζει και τις δύο πλάνες ο Ιερομόναχος της Καρακάλου(από εκεί ξεκίνησε τον μοναχικό βίο του στα δεκαοκτώ του χρόνια). Ούτε ο πατήρ Επιφάνιος ήταν κρυφός Οικουμενιστής, αλλά ούτε είναι και ο π.Ευθύμιος (έλεος).Και οι δύο εξασφάλισαν την Βασιλεία του Θεού.Η άγνοια και η αφέλεια οδήγησε πολλούς Παλαιοημερολογίτες στην ειδωλολατρία.Ο Χριστός είναι αυτός που σώζει τον άνθρωπο και όχι τα ημερολόγια.Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν μίλησε για ημερολόγια και βλακείες,ούτε οι Άγιοι και οι Απόστολοι,αλλά ούτε και ο ίδιος ο Λόγος του Θεού.Αν μίλησαν,αλλάζει το πράγμα!
Δεν ποδοπατήθηκαν τα δόγματα από την αλλαγή του ημερολογίου το 1923-24.Η ενότητα της Εκκλησίας υπήρχε και μετά την αλλαγή του ημερολογίου(όλες οι τοπικές Εκκλησίες είχαν κοινωνία μεταξύ τους).Δεν ακολούθησαν την Εκκλησία κάποιοι ταραχοποιοί και χωρίστηκε η ενότητα της Εκκλησίας; Όταν ο Πάπας έφυγε από την Ορθόδοξη Εκκλησία,τότε δεν υπήρξε πρόβλημα στην ενότητα της Εκκλησίας; Κάθε φορά που ένας τσαρλατάνος ταλαιπωρεί την Εκκλησία με τις πλάνες του,η Εκκλησία είναι υποχρεωμένη να τον ανεχθεί ή πρέπει να τον αποκόπτει από το Σώμα της; Ποιός σου είπε πως μετά την καταδίκη των Παλαιοημερολογιτών η Εκκλησία χωρίστηκε στα δύο;Τι δουλειά έχουν οι σχισματικοί και οι αιρετοί με την Εκκλησία; Έκανες σχίσμα για το ημερολόγιο; Έφυγες από την Εκκλησία! Έκανες σχίσμα γιατί οι Επίσκοποι δεν έχουν μια γυναίκα; Έφυγες από την Εκκλησία!Έχεις κοινωνία με τους Οικουμενιστές; Έφυγες από την Εκκλησία !Δεν σου φταίει η Εκκλησία για να χωριστεί στα δύο.Δεν είναι δόγμα το ημερολόγιο.Δεν μας ενδιαφέρει.Δεν μας σώζει.Το έχουμε γραμμένο στα παλιά μας τα παπούτσια το παλιό ημερολόγιο.Το έχουμε σιχαθεί.Μας αηδιάζει κάθε εκκλησιαστική συζήτηση γι'αυτό.Δεν είναι εκκλησιαστικό το ημερολόγιο, μόνο το εορτολόγιο είναι εκκλησιαστικό.Όταν αλλάζει το εορτολόγιο στην Ελλάδα,να το συζητήσουμε.Μόνο η Εσθονία και η Φινλανδία άλλαξαν παράνομα το εορτολόγιο.Αποτείχιση κάνουμε για θέματα πίστεως και για θέματα αδικίας.Ούτε αδικία έκαναν το 1924,αλλά ούτε και πείραξαν κάτι από τις Αποστολικές διαταγές και από τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων. ΜΑΙΛΗΝΤΑ
@11 Απριλίου 2025 στις 7:32 μ.μ.
Ἡ μεγίστη πλάνη σου, ἀνάμεσα στίς ἄλλες, εἶναι ὅτι ἀπομονώνεις τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν, ἐνῷ εἶναι ἀρρήκτως συνδεδεμένη μέ αὐτόν! Ὅπως ἔγραψα, ἀποτελεῖ τό ἕν ἀπό τά δύο δεκανίκια του, τό ἕτερον εἶναι ἡ αἵρεσις τοῦ «Δυνητισμοῦ». Ὑποκρίνεσαι, ὡς ἄλλος Φαρισαῖος, ὅτι τό 1924 ὅλα τά ἄλλα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἦσαν ἐντάξει, ὁπότε καταλήγεις στό πελώριον ΨΕΜΑ, ὅτι δῆθεν τό ν.ἑ. εἶναι ... ἀστρονομικόν θέμα!!!
Δημοσίευση σχολίου