Εξίσωση Εκκλησίας και αιρέσεων

Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (= Της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής), εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.

3 σχόλια:

The Cave Dweller είπε...


Blogoρασοφόρε κατακομβίτη πάτερ και κριτή της οικουμένης...περιμένω απάντηση για να δούμε και το δικό σου IQ :

Πριν το 1917 η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία είχε Μυστήρια ;

Ανώνυμος είπε...

Είχε, αλλά μετά το 1924 δεν είχε. Γιατί κοινωνουσε με τους καινοτόμους.

The Cave Dweller είπε...

5:52

Μην ανακατεύεσε σε ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν άλλοι...Εσένα δεν σε ρώτησε κανένας.