Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας χωρὶς τὸ Συνοδικόν της. Ἐκκλησία χωρίς Χριστό. --- Γράφει ὁ Γεώργιος Κ. Τζανάκης

Γιατὶ οἱ ἅγιοι Πατέρες ἐθέσπισαν τὸν ἐορτασμὸ τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας τὴν πρώτη Κυριακὴ τῶν νηστειῶν;

Γιατὶ ἡ σημερινὴ ἐκκλησιαστικὴ ἡγεσία ἀπεχθάνεται, περιφρονεῖ καὶ κυρίως διαστρέφει καὶ ἀναποδογυρίζει ἐντελῶς τὴν σημασία αὐτῆς τῆς ἑορτῆς;

Γιατὶ πέταξαν ἔξω τὸ…

Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας; Ἡ ἑορτὴ θεσπίστηκε καὶ ἔλαβε τὴν συγκεκριμένη μορφὴ ἀκριβῶς γιὰ νὰ ἀκούῃ ὁ λαὸς ὅσα ὑπάρχουν στὸ Συνοδικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας. Ἐκεὶ θὰ ἀκούσουμε καὶ γιὰ τὴν εἰκονομαχικὴ αἵρεσι, ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλες τὶς ἄλλες αἱρέσεις καὶ τοὺς ἀντορθοδόξους τρόπους σκέψεως καὶ ζωῆς.

-----------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὡραιότατον κείμενον! Θά ἤθελα νά σχολιάσω τήν ἑξῆς πρότασιν: «Τώρα καὶ μιὰ εἰκοσαετία σχεδὸν τίποτα δὲν ἀκούγεται ἀπὸ τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας στὶς ἐκκλησίες.»

Τό 1998 ἐκκλησιάσθηκα διά πρώτην φοράν σέ ναόν τοῦ Πατρίου τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας. Κατά τό κήρυγμα, ἄκουσα ὅτι τό ἀπόγευμα θά διαβαζόταν τό Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας. Τότε ρώτησα ἕνα φίλον μου τί εἶναι αὐτό, ὁ ὁποῖος μοῦ ἐξήγησε ὅτι «θά διαβασθοῦν τά ἀναθέματα». Ἀπορημένος, τόν ρώτησα: «Ποιά ἀναθέματα;» Ἤμουν τότε 43 ἐτῶν, τακτικῶς ἐκκλησιαζόμενος εἰς διαφόρους πόλεις, ἀπόφοιτος ἑξαταξίου Γυμνασίου, ἀλλά δέν εἶχα ἀκούσει τίποτε διά τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας! Ἐπειδή δέν διαβαζόταν, βεβαίως! Σημειωθήτω ὅτι, συμφώνως μέ τήν Ε' Οἰκ. Σύνοδον, ὁ ἀρνούμενος ν' ἀναθεματίσῃ τούς αἱρετικούς καθιστᾶ ἑαυτόν ὑπόδικον δι' ἀνάθεμα! Ποῦ εἶναι τώρα οἱ πληρωμένοι κονδυλοφόροι νά ἰσχυρισθοῦν ὅτι οἱ Π/Ηται ἔκαναν σχίσμα τό 1924, διότι ἔπρεπε δῆθεν νά παραμείνουν εἰς κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς;

--------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

"Όλοις τοις αιρετικοίς, ανάθεμα." [Συνοδικό Ορθοδοξίας.]

Κυριακή Ορθοδοξίας 2022 και η Εκκλησία εορτάζει την νίκη κατά πάντων των αιρετικών και πασών των αιρέσεων.

Πρίν από λίγο, το πλήρωμα της Εκκλησίας βροντοφώναξε το ανάθεμα που αναφέρεται στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας και το οποίο απευθύνεται πρός όλους τους αιρετικούς.
Στις μέρες μας, εκτός από του Παπικούς και τα παρακλάδια τους, αιρετικοί και σχισματικοί είναι από το 1924 και οι Νεοημερολογίτες.

Αιρετικοί και σχισματικοί είναι και οι οπαδοί του πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου, Ακακιοφλωρινικοί, ο οποίος το 1937 έσχισε και αυτός τον Άρραφο Χιτώνα του Κυρίου.
[H ένταξή τους στον 4301/2014 νόμο, τα λέει όλα.]

Αιρετικοί και σχισματικοί και οι πέντε Επίσκοποι, οι οποίοι το 1995, παραχαράσσοντας πλήρως τους δογματικούς όρους της Αγίας Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου, ηθέλησαν να επιβάλλουν τις αιρετικές θεωρίες τους περί εικόνας της Αγίας Τριάδος [και όχι μόνο] με αποτέλεσμα να επιφέρουν ένα ακόμη σχίσμα στο πλήρωμα της Εκκλησίας.

Αιρετικός και σχισματικός και ο πρ. αρχιεπίσκοπος Νικόλαος, ο οποίος, στο βιβλίδιό του ΄΄Προσκυνούμεν Πατέρα Υιόν και Άγιον Πνεύμα...΄΄ κατέγραψε το αιρετικό πιστεύω του, παραχαράσσοντας και διαστρεβλώνοντας πλήρως την διδασκαλία της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου για τις ιερές εικόνες.

Αιρετική και σχισματική και η ομάς που προέκυψε το 2019, μέσα από τον οικουμενιστικό Τόμο Ενώσεώς τους.
Εκεί, τα παπικά κατασκευάσματα [εικόνα Αγίας Τριάδος κ.λ.] εντάχθηκαν στην Παράδοση της Εκκλησίας, επτά Ορθόδοξοι Επίσκοποι υπετάγησαν σε δύο αμετανοήτους σχισματοαιρετικούς, ένας εκ των οποίων χειροτονήθηκε από την καθηρημένη σύνοδο του αιρετικού Νικολάου και ο άλλος είναι υμνητής και επαινέτης του προδότου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου και εκείνος που έχει άρει την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου, οι οποίοι ήταν συνοδοιπόροι, ομόπιστοι και συνεργάτες του αιρετικού Νικολάου από το 2003.
Εκεί η Εκκλησία έγινε πλευρά, οι Ρώσσοι της Διασποράς έγιναν ορθόδοξοι από το 1949, μέσα από την ψευδοχειροτονία του Ρουμάνου Βίκτωρα Λέου και γενικώς δεν άφησαν τίποτα όρθιο.

Υπάρχουν και δύο αιρετικές Εγκύκλιοι : η 2566/1992 και η 3280/2007, οι ποίες γέμουν αιρέσεων.

Ο άνθρωπος αγιάζεται διά της ακριβούς ομολογίας της πίστεως, μας λέει ο άγιος Μάξιμος, και όλες οι παραπάνω σχισματοαιρετικές ομάδες δέν έχουν την Ορθόδοξη Ομολογία και συνεπώς δεν ανήκουν στην Εκκλησία. [PG 90,165 Α]

«Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων», σημειώνει ο ιερός Χρυσόστομος, «ώσπερ ουδέ τοὐναντίον, δογμάτων υγιών, εάν ὁ βίος η διεφθαρμένος»[PG 53,31 και PG 59,369]

Ο μοναδικός που ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας, είναι ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιος.
Αυτός δεν προσκύνησε τον Βάαλ, και με την 127/219-2021 Ιστορική Ποιμαντορική του Εγκύκλιο διακήρυξε την Ορθόδοξη Πίστη, παραμένοντας εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας, μαζί με τους Πατέρες της Ζ΄ Οικουμενικής και όλους των άλλων Συνόδων.

Απόσπασμα από την ομιλία που έγινε σήμερα Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2022.

------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Εἶναι πολύ πιθανόν ὅτι τό κίνημα τῶν τριῶν Ἐπισκόπων τοῦ 1935 θά ἐνισχύετο ὑπό ἄλλων ἑπτά, σύμφωνα μέ ὑποσχέσεις πού εἶχαν δοθῆ πρός τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον. Ἐάν οἱ ὑποσχέσεις αὐτές ὑλοποιοῦντο, εἶναι πιθανόν νά ἐθριάμβευεν ἡ Ὀρθοδοξία μέ τήν ἐπαναφοράν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου! Ὡστόσον, ὁ Διάβολος ἐπρόλαβε καί ἐκινητοποίησε τό ὄργανόν του Ματθαῖον Καρπαθάκην, ὁ ὁποῖος, ἀφοῦ ἐκαινοτόμησε τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ἀποφανθείς ὅτι οἱ Ν/Ηται ἀπώλεσαν αὐτομάτως τήν ἱερωσύνην των λόγῳ τοῦ σχίσματος πού ἔκαναν τό 1924, τό 1937 ἀπεσχίσθη ἀπό τούς Ὀρθοδόξους, προσφέρων ἔτσι μεγίστην ὑπηρεσίαν εἰς τούς Οἰκουμενιστάς, Χρυσόστομον Παπαδόπουλον κ.ἄ. Ἀπό τότε, οἱ καταστροφεῖς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος Ματθαιϊσταί παραμένουν ἀμετανόητοι σχισματο-αιρετικοί. Ζωντανόν παράδειγμα τῆς αἱρέσεως τοῦ Ματθαιϊσμοῦ εἶναι ὁ τακτικός σχολιαστής αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου κ. Χ. Στουραΐτης.

Οἱ Πατέρες ἐθέσπισαν αὐτὴ τὴν ἑορτὴ γιὰ νὰ μᾶς δείξουν πῶς πρέπει νὰ σκεφτόμαστε, νὰ φρονοῦμε, πῶς πρέπει νὰ μιλοῦμε καὶ πῶς νὰ κηρύττουμε. Πώς; Ὅπως εἶπαν οἱ Προφῆτες ποὺ εἶδαν, ὅπως διδάξανε οἱἀπόστολοι, ὅπως παρέλαβε ἀπὸ αὐτοὺς ἡ ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅπως ἐδογμάτισαν οἱ διδάσκαλοι τῆς πίστεως, ὅπως συμφώνησε ὅλη ἡ οἰκουμένη. Ἔτσι πρέπει. Γιατί; Διότι αὐτὸ τὸ ἔδειξε ἡ Χάρις ποὺ ἔλαμψε διὰ τῶν ἁγίων καὶ ἀπεδείχθη ἡ ἀλήθεια ἐνῷἀπομακρύνθηκε τὸ ψεῦδος. Καὶ ὁ ἀγώνας τῶν Πατέρων βραβεύθηκε ἀπὸ τὸν Χριστὸ καὶ ἡ κατά Θεὸν σοφία κυριάρχησε.

«Οἱ προφῆται ὡς εἶδον, οἱ ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ οἰκουμένη ὡς συμπεφρόνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἐβράβευσεν· οὕτῳ φρονοῦμεν, οὕτῳ λαλοῦμεν, οὕτῳ κηρύσσομεν». Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Γι᾿ αὐτὸν τὸν λόγο οἱ ἅγιοι Πατέρες ἐθέσπισαν αὐτὴν τὴν ἑορτή. Ὅσους ἀκολουθοῦν αὐτὸν τὸν δρόμο ἡἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ τιμᾷ τὴν μνήμη τους καὶ τοὺς μακαρίζει, ὅσους τὸν ἀφήνουν καὶ τὸν διαστρέφουν, ἀκολουθῶντας τὶς δικὲς τους αὐθαίρετες τροχιὲς, τοὺς ἀναθεματίζει.

Ἄ!!! Φοβερὸ!!! Πού ζοῦμε; Σὲ ποιόν σκοτεινὸμεσαίωνα; Νὰ ἀκούγονται ἀναθέματα μέσα στὶς ἐκκλησίες; Ἐκεὶ ὅπου διδάσκεται ἡ ἀγάπη καὶ ἡκαταλλαγἠ καὶ ἡ ἀνοχή, ἀνεξαρτήτως «γλώσσας,φυλῆς, πίστεως καὶ πάσης ἄλλης ἰδιαιτερότητος καὶ μαλακίας;» Βαβαί!!!, παπαί !!!. Στὸν 21ο αἰῶνα; Στὴν Εὑρώπη τῶν δικαιωμάτων νὰ συμβαίνουν τέτοια πράγματα; Γίνεται;

Ὅπως βλέπετε δὲν γίνεται. Τώρα καὶ μιὰ εἰκοσαετία σχεδὸν τίποτα δὲν ἀκούγεται ἀπὸ τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας στὶς ἐκκλησίες. 

Γιατί νὰ μακαρίζουμε ἀνθρώπους ποὺ πολέμησαν τὶς ἀπόψεις τῶν συνανθρώπων τους; Αὑτὸ δὲν ἔκαναν οἱἅγιοι ποὺ ἀντιτάχθηκαν στὶς αἱρέσεις; Πολεμική δὲν ἔκαναν; Καὶ καλά, αὐτὰ ἔγιναν κάποτε, πρὶν ἀπὸ πολλὰχρόνια. Σήμερα τί νόημα ἔχουν; Στὴν ἐποχὴ τῆς ἀνεκτικότητος καὶ τῆς ἐλευθέρας ἐπιλογῆς ἀκόμη καὶ ... φύλλου; Στὴν ἐποχὴ τῆς πανθρησκείας καὶ τῆς μεγάλης ἐπανεκίνησης; 

Διότι, λένε οἱ ἅγιοι στὸ Συνοδικό, οἱ φωνὲς αὐτὲς, -οἱ τῶν πιστῶν φωνὲς «Αἰωνία ἡ μνήμη» γιὰ τοὺς Πατέρες καὶ τοὺς πιστούς, ποὺ ἀγωνίστηκαν καὶ βασανίστηκαν καὶ θυσιαστηκαν γιὰ νὰ κρατηθῇ ἡ πίστις- μεταβαίνουν ἀπὸ τοὺς Πατέρες σὲ μᾶς τοὺς υἱούς τους, ποὺ ζηλοῦμε τὴν εὐσέβειά τους.

«Αὗται ὡς εὐλογίαι πατέρων ἀπ᾿ αὐτῶν εἰς ἡμᾶς τοὺς υἱοὺς ζηλοῦντας αὐτῶν τὴν εὐσέβειαν διαβαίνουσιν·» Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἄντε, καὶ καλὰ οἱ μακαρισμοὶ τῶν πατέρων. Οἱἀφορισμοὶ καὶ οἱ κατάρες γιὰ τοὺς αἱρετικοὺς; Ταιριάζουν; Γιατί; Δὲν εἶναι μίσος, δὲν εἶναι ἐχθροπάθεια; 

Ὄχι, λένε οἱ πατέρες στὸ Συνοδικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας. Οἱἴδιοι, οἱ αἱρετικοὶ δηλαδὴ, ὑπέβαλαν τοὺς ἑαυτοὺς τους στὴν κατάρα, περιφρόνησαν τῆς ἐντολὲς τοῦ δεσπότου Χριστοῦ καὶ ἔγιναν πατροκτόνοι (πατραλοίαι). Γι᾿ αὐτὸ ὅλοι ἀπὸ κοινοῦ, ὅσοι ἀποτελοῦμε τὸ εὐσεβὲς πλήρωμα, ξαναλέμε σ᾿ αὐτοὺς τὴν κατάρα τὴν ὁποία οἱ ἴδιοι  ντύθηκαν.

«Ὡσαύτως δὲ καὶ αἱ ἀραὶ τοὺς πατραλοίας καὶ τῶν δεσποτικῶν ἐντολῶν ὑπερόπτας καταλαμβάνουσι· διὸ κοινῇ πάντες, ὅσον εὐσεβείας πλήρωμα, οὕτως αὐτοῖς τὴν ἀρὰν ἥν αὐτοὶ ἑαυτοὺς ὑπεβάλοντο ἐπιφέρομεν». Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἴσως καὶ μόνον ἀπὸ αὐτὰ ἀντιλαμβάνεται καὶ ὁ πλέον ἀνυποψίαστος, γιατί οἱ σημερινοὶ ἐπιβήτορες τῶν ἐπισκοπικῶν θρόνων δὲν θέλουν κἄν νὰ ἀκοῦνε γιὰ τέτοια πράγματα. Διότι καὶ οἱ ἴδιοι ὑπόκεινται στὰ ἀναθέματα. Ξακάθαρα ἀναφέρεται: Ὅλα ὅσα ἔχουν καινοτομηθῇ πέρα ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ παράδοσι καὶ τὴν διδασκαλία τῶν ἁγίων πατέρων καὶ ὅσα στὸ μέλλον θὰ καινοτομηθοῦν, ἀνάθεμα.

«Ἅπαντα τὰ παρὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν καὶ τὴν διδασκαλίαν καὶ ὑποτύπωσιν τῶν ἁγίων καὶ ἀοιδίμων πατέρων καινοτομηθέντα ἢ μετὰ τοῦτο πραχθησόμενα, ἀνάθεμα». Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Τί ἔχουν ἀφήσει ἀνέγγιχτο ἀπὸ τὶς διδασκαλίες τῶν Πατέρων εἴτε διὰ τῶν λόγων τους, εἴτε διὰ τῶν πράξεών τους; 

Καὶ πιὸ συγκεκριμένα: Ὅσοι δὲν ἀποδέχονται ὀρθῶς τὶς  θεϊκὲς φωνὲς τῶν ἁγίων διδασκάλων τῆς τοῦ Θεοῦ ἐκκλησίας, καὶ ὅσα ἔχουν λεχθῇ μὲ τὴν χάρι τοῦ ἁγίου Πνεύματος ξεκάθαρα καὶ μὲ σαφήνεια προσπαθοῦν νὰ τὰ παρερμηνεύσουν καὶ νὰ τὰ διαστρέψουν, ἀνάθεμα. 

«Τοῖς μὴ ὀρθῶς τὰς τῶν ἁγίων διδασκάλων τῆς τοῦ Θεοῦ ἐκκλησίας θείας φωνὰς ἐκλαμβανομένοις καὶ τὰ σαφῶς καὶ  ἀριδήλως  ἐν αὐταῖς δια τῆς τοῦ ἁγίου Πνεύματος χάριτος εἰρημένα παρερμηνεύειν τε καὶ περιστρέφειν πειρωμένοις, ἀνάθεμα».Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ὅταν ἀκοῦμε γιὰ μεταπατερικὲς θεολογίες, ὅτι οἱπατέρες ἦταν «θύματα τοῦ ἀρχεκάκου» καὶ βλέπουμε τὰ ὅσα συμβαίνουν γύρω μας (μολυσμὸς ναῶν καὶμυστηρίων, κουταλάκια, μουρόπανα, κολυμπάρια, πρωτεία, κεφαλές καὶ ... ἄλλα μέλη τῆς ἐκκλησίας, δεκτικὴ οἰκουμενικότης καὶ ὅλη τὴν ὑπόλοιπη λεγεώνα τῶν καινοτομιῶν) πὼς οἱ αὐτουργοὶ αὐτῶν τῶν ὕβρεων θὰ ἀνεχτοῦν νὰ ἀκούγονται ἐντὸς τῶν ναῶν ἐνώπιόν τους οἱ φωνὲς τῶν Πατέρων καὶ τὰ ἀναθέματα, τὰὁποία ἀναθεματίζουν τοὺς ἰδίους;

Ἐδὼ βέβαια, γίνεται ἀπλῶς μιὰ ὑπενθύμισις καὶ ὅχι συστηματικὴ καὶ ἀναλυτικὴ παρουσίασις τῶν ὅσων ἐμπεριέχονται στὸ Συνοδικὸ τῆς Ὀρθοδοξίας –καὶ δὲν εἴμαστε καὶ ἰκανοὶ γιὰ κάτι τέτοιο, οὔτε εἶναι δυνατὸν, ὅπως γράφουμε στὸ γόνατο- ἀλλὰ ὅποιος θέλει ἄς προστρέξει καὶ θὰ δῇ ὅτι γίνονται ἀναφορὲς καὶ γιὰ τὶς φιλοσοφικὲς προσεγγίσεις τοῦ κόσμου, τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ ἀνθρώπου, καὶ γιὰ τὴν ἐκ τοῦ μηδενὸς δημιουργία, καὶ γιὰ τὴν προΰπαρξι τῶν ψυχῶν, καὶ τὴν μετενσάρκωσι καὶ γιὰ τὸν ρόλο τῆς παιδείας ἐν σχέσι μὲ τὴν πίστι. Θὰ δῇ ὅτι ἀκόμη καὶ ὅσοι δὲν δέχονται τὰ θαύματα τοῦ Κυρίου, τῆς Παναγίας καὶ τῶν ἁγίων μὲ καθαρὴ πίστι καὶ μὲ ἀπλὴ καὶ ὁλόψυχη καρδιά, ἀλλὰ προσπαθοῦν μὲ λόγους καὶ σοφιστεῖες νὰ τὰ κατηγορήσουν ὡς ἀδύνατα ἤ νὰ τὰ παρερμηνεύσουν κατὰ τὸ δοκοῦν καὶ νὰ τὰ συνδυάσουν κατὰ τὴ γνώμη τους , ἀναθεματίζονται.

«Τοῖς μὴ πίστει καθαρᾷ καὶ ἁπλῇ καὶ ὁλοψύχῳ καρδίᾳ τὰ τοῦ σωτῆρος ἡμῶν καὶ Θεοῦ καὶ τῆς ἀχράντως αὐτὸν τεκούσης δεσποίνης ἡμῶν  θεοτόκου καὶ τῶν λοιπῶν ἁγίων ἐξαίσια θαύματα δεχομένοις, ἀλλὰ πειρωμένοις ἀποδείξεσι καὶ λόγοις σοφιστικοῖς ὡς ἀδύνατα διαβάλλειν ἢ κατὰ τὸ δοκοῦν αὐτοῖς παρερμηνεύειν καὶ κατὰ τὴν ἰδίαν γνώμην συνιστᾶν, ἀνάθεμα». Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἀντιλαμβάνεται κανεὶς τὴν δυσκολία αὐτῶν ποὺ ἔχουν ἀναγάγει τοὺς κάθε «εἰδικούς» ὡς ρυθμιστὲς τῆς ζωῆς τῆς ἐκκλησίας, ποὺ τρέχουν στὰ μασωνοκρατούμενα παναπιστήμια καὶ ἀναγορεύονται ἐπίτιμοι διδάκτορες κλπ, νὰ ἀκοῦνε ἐντὸς τῶν ναῶν αὐτὰ τὰ ἀναθέματα.Αὐτοὺς ποὺ διαχειρίζονται κατὰ τὸ δοκοῦν τὴν ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ «σκασίλα τους» γιὰ τὰ ἀποτελέσματα.

Μήν ξεχνᾶτε ὅτι εὑκαίρως ἀκαίρως δηλώνουν τὴν ὑποταγή τους στὴν Δύσι καὶ τὸν διαφωτισμό καὶ τὴν ὀρθόδοξο πίστι τὴν ἀντιλαμβάνονται ὡς μιὰ βαρειὰ καὶ ἀπεχθὴ κληρονομιὰ φανατισμοῦ καὶ ὀπισθοδρομήσεως.

Αὑτοὶ εἶναι ποὺ ποτίζουν σήμερα τὴν ἄμπελο τῆς κακίας ποὺ φυτεύτηκε στὸν ἀγρὸ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τοὺς ὁμοϊδεάτες προκατόχους τους. Καὶ ἄπλωσε τὰ κλήματά της ἀσεβείας καὶ μεγάλωσαν τὰ πικρά σταφύλια της καὶ τὸ κρασί τους εἶναι θυμὸς δαιμονικός. Μὲ αὐτὸν ἐπότισαν τὸν λαό τοῦ Θεοῦ, μὲ αὐτὴ τὴν θολή κακόνοια.

«Ἡ ἄμπελος τῆς κακίας ἐξέτεινε τὰ κλήματα τῆς ἀσεβείας καὶ τὸν βότρυν τὸν πικρὸν ἐξήνθησε, καὶ θυμὸς δράκοντειος, ὁ οἷνος αὐτῶν· ἐξ οὖ τὸν λαὸν τοῦ Κυρίου ἐπότισαν ὄντως, τὴν θολερὰν κακόνοιαν». ᾨδὴ δ΄ κανόνος ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας.

Καὶ τώρα βλέπουμε γύρω μας αὐτὸ, τὸ βακχικὸ ὄργιο τῶν μεθυσμένων ψυχῶν. Ὄχι. Δέν ἀνήκουμε σ᾿ αὐτὴ τὴν ἄμπελο, τὴν διαφωτισμένη, τὴν δαιμονικὴ τὴν καμπαλιστική. Δὲν εἴμαστε κλήματα καμμιᾶς δύσης. Ὁ πρωθυπουργεύων τῆς χώρας καὶ οἱ ὅμοιοί του, πράγματι ἀνήκουν ἐκεὶ, ὅπως λέει, ἀλλὰ ὄχι ἐμεῖς.

Δὲν λέγει ψέμματα  εἰπῶν: «Ἐγώ εἰμι ἡ ἄμπελος ἡ ἀληθινή, καὶ ὁ πατήρ μου ὁ γεωργός ἐστι. Πᾶν κλῆμα ἐνἐμοὶ μὴ φέρον καρπόν, αἴρει αὐτό, καὶ πᾶν τὸ καρπὸνφέρον, καθαίρει αὐτό, ἵνα πλείονα καρπὸνφέρῃ». (Κατὰ Ἰωάννην ΙΕ΄ 1-2) 

Ἄς λένε ὅτι θέλουνε οἱ θλιβεροὶ οἰκουμενιστές. Ἄςκάμουνε ὅσα ὄργια προλαβαίνουν. Ὅλα στὸ πὺρ θὰδοκιμαστοῦν καὶ ὅλα ἐκεὶ θὰ καοῦν καὶ τότε θὰ δοῦμετὶς ἀμπελοφιλοσοφίες τους καὶ τὰ δαιμονοδίδακταροκανίδια τοῦ μυαλοῦ τους.

«Ἐγώ εἰμι ἡ ἄμπελος, ὑμεῖς τὰ κλήματα. Ὁ μένων ἐνἐμοὶ κἀγὼ ἐν αὐτῷ, οὗτος φέρει καρπὸν πολύν, ὅτιχωρὶς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν. Ἐὰν μή τις μείνῃ ἐν ἐμοί, ἐβλήθη ἔξω ὡς τὸ κλῆμα καὶ ἐξηράνθη, καὶσυνάγουσιν αὐτὰ καὶ εἰς τὸ πῦρ βάλλουσι, καὶκαίεται». (Κατὰ Ἰωάννην ΙΕ΄ 5-6)

Γεώργιος Κ. Τζανάκης Ἀκρωτήρι Χανίων. Σάββατο 12 Μαρτίου 2022.

3 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὡραιότατον κείμενον! Θά ἤθελα νά σχολιάσω τήν ἑξῆς πρότασιν: «Τώρα καὶ μιὰ εἰκοσαετία σχεδὸν τίποτα δὲν ἀκούγεται ἀπὸ τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας στὶς ἐκκλησίες.»

Τό 1998 ἐκκλησιάσθηκα διά πρώτην φοράν σέ ναόν τοῦ Πατρίου τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας. Κατά τό κήρυγμα, ἄκουσα ὅτι τό ἀπόγευμα θά διαβαζόταν τό Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας. Τότε ρώτησα ἕνα φίλον μου τί εἶναι αὐτό, ὁ ὁποῖος μοῦ ἐξήγησε ὅτι «θά διαβασθοῦν τά ἀναθέματα». Ἀπορημένος, τόν ρώτησα: «Ποιά ἀναθέματα;» Ἤμουν τότε 43 ἐτῶν, τακτικῶς ἐκκλησιαζόμενος εἰς διαφόρους πόλεις, ἀπόφοιτος ἑξαταξίου Γυμνασίου, ἀλλά δέν εἶχα ἀκούσει τίποτε διά τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας! Ἐπειδή δέν διαβαζόταν, βεβαίως! Σημειωθήτω ὅτι, συμφώνως μέ τήν Ε' Οἰκ. Σύνοδον, ὁ ἀρνούμενος ν' ἀναθεματίσῃ τούς αἱρετικούς καθιστᾶ ἑαυτόν ὑπόδικον δι' ἀνάθεμα! Ποῦ εἶναι τώρα οἱ πληρωμένοι κονδυλοφόροι νά ἰσχυρισθοῦν ὅτι οἱ Π/Ηται ἔκαναν σχίσμα τό 1924, διότι ἔπρεπε δῆθεν νά παραμείνουν εἰς κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς;

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

΄΄Όλοις τοις αιρετικοίς,ανάθεμα.΄΄[Συνοδικό Ορθοδοξίας.]

Κυριακή Ορθοδοξίας 2022 και η Εκκλησία εορτάζει την νίκη κατά πάντων των αιρετικών και πασών των αιρέσεων.

Πρίν από λίγο,το πλήρωμα της Εκκλησίας βροντοφώναξε το ανάθεμα που αναφέρεται στο Συνοδικό της Ορθοδοξίας και το οποίο απευθύνεται πρός όλους τους αιρετικούς.
Στις μέρες μας,εκτός από του Παπικούς και τα παρακλάδια τους,αιρετικοί και σχισματικοί είναι από το 1924 και οι Νεοημερολογίτες.

Αιρετικοί και σχισματικοί είναι και οι οπαδοί του πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου, Ακακιοφλωρινικοί,ο οποίος το 1937 έσχισε και αυτός τον Άρραφο Χιτώνα του Κυρίου.
[H ένταξή τους στον 4301/2014 νόμο,τα λέει όλα.]

Αιρετικοί και σχισματικοί και οι πέντε Επίσκοποι ,οι οποίοι το 1995 ,παραχαράσσοντας πλήρως τους δογματικούς όρους της Αγίας Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου, ηθέλησαν να επιβάλλουν τις αιρετικές θεωρίες τους περί εικόνας της Αγίας Τριάδος [και όχι μόνο] με αποτέλεσμα να επιφέρουν ένα ακόμη σχίσμα στο πλήρωμα της Εκκλησίας.

Αιρετικός και σχισματικός και ο πρ. αρχιεπίσκοπος Νικόλαος,ο οποίος,στο βιβλίδιό του ΄΄Προσκυνούμεν Πατέρα Υιόν και Άγιον Πνεύμα... ΄΄κατέγραψε το αιρετικό πιστεύω του ,παραχαράσσοντας και διαστρεβλώνοντας πλήρως την διδασκαλία της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου για τις ιερές εικόνες.

Αιρετική και σχισματική και η ομάς που προέκυψε το 2019,μέσα από τον οικουμενιστικό Τόμο Ενώσεώς τους.
Εκεί ,τα παπικά κατασκευάσματα [εικόνα Αγίας Τριάδος κ.λ.]εντάχθηκαν στην Παράδοση της Εκκλησίας, επτά Ορθόδοξοι Επίσκοποι υπετάγησαν σε δύο αμετανοήτους σχισματοαιρετικούς, ένας εκ των οποίων χειροτονήθηκε από την καθηρημένη σύνοδο του αιρετικού Νικολάου και ο άλλος είναι υμνητής και επαινέτης του προδότου πρ.Φλωρίνης Χρυσοστόμου και εκείνος που έχει άρει την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου, οι οποίοι ήταν συνοδοιπόροι,ομόπιστοι και συνεργάτες του αιρετικού Νικολάου από το 2003.
Εκεί η Εκκλησία έγινε πλευρά,οι Ρώσσοι της Διασποράς έγιναν ορθόδοξοι από το 1949,μέσα από την ψευδοχειροτονία του Ρουμάνου Βίκτωρα Λέου και γενικώς δεν άφησαν τίποτα όρθιο.

Υπάρχουν και δύο αιρετικές Εγκύκλιοι :η 2566/1992 και η 3280/2007,οι ποίες γέμουν αιρέσεων.

Ο άνθρωπος αγιάζεται διά της ακριβούς ομολογίας της πίστεως,μας λέει ο άγιος Μάξιμος,και όλες οι παραπάνω σχισματοαιρετικές ομάδες δέν έχουν την Ορθόδοξη Ομολογία και συνεπώς δεν ανήκουν στην Εκκλησία. [PG 90,165 Α]

«Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων», σημειώνει ο ιερός Χρυσόστομος, «ώσπερ ουδέ τοὐναντίον, δογμάτων υγιών, εάν ὁ βίος η διεφθαρμένος»[PG 53,31 και PG 59,369]

Ο μοναδικός που ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας,είναι ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιος.
Αυτός δεν προσκύνησε τον Βάαλ, και με την 127/219-2021 Ιστορική Ποιμαντορική του Εγκύκλιο διακήρυξε την Ορθόδοξη Πίστη,παραμένοντας εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας,μαζί με τους Πατέρες της Ζ ΄Οικουμενικής και όλους των άλλων Συνόδων.

Απόσπασμα από την ομιλία που έγινε σήμερα Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2022.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Εἶναι πολύ πιθανόν ὅτι τό κίνημα τῶν τριῶν Ἐπισκόπων τοῦ 1935 θά ἐνισχύετο ὑπό ἄλλων ἑπτά, σύμφωνα μέ ὑποσχέσεις πού εἶχαν δοθῆ πρός τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον. Ἐάν οἱ ὑποσχέσεις αὐτές ὑλοποιοῦντο, εἶναι πιθανόν νά ἐθριάμβευεν ἡ Ὀρθοδοξία μέ τήν ἐπαναφοράν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου! Ὡστόσον, ὁ Διάβολος ἐπρόλαβε καί ἐκινητοποίησε τό ὄργανόν του Ματθαῖον Καρπαθάκην, ὁ ὁποῖος, ἀφοῦ ἐκαινοτόμησε τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ἀποφανθείς ὅτι οἱ Ν/Ηται ἀπώλεσαν αὐτομάτως τήν ἱερωσύνην των λόγῳ τοῦ σχίσματος πού ἔκαναν τό 1924, τό 1937 ἀπεσχίσθη ἀπό τούς Ὀρθοδόξους, προσφέρων ἔτσι μεγίστην ὑπηρεσίαν εἰς τούς Οἰκουμενιστάς, Χρυσόστομον Παπαδόπουλον κ.ἄ. Ἀπό τότε, οἱ καταστροφεῖς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος Ματθαιϊσταί παραμένουν ἀμετανόητοι σχισματο-αιρετικοί. Ζωντανόν παράδειγμα τῆς αἱρέσεως τοῦ Ματθαιϊσμοῦ εἶναι ὁ τακτικός σχολιαστής αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου κ. Χ. Στουραΐτης.