«Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος· «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν· καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται· ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).
Δεν ήταν Αρχιερείς του Θεού και ο Ἄννας καὶ ο Καϊάφας ;
Η
μήπως έλεγε ψέματα αυτός που έλεγε :
«Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός».
---------------------
Φοβερόν κείμενον! Δέν τό εἶχα ὑπ' ὄψιν. Εὐχαριστῶ διά τήν ἀνάρτησιν αὐτήν.
4 σχόλια:
Φοβερόν κείμενον! Δέν τό εἶχα ὑπ' ὄψιν. Εὐχαριστῶ διά τήν ἀνάρτησιν αὐτήν.
Για την Κυριακή Β΄ Νηστειών.
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και η αλήθεια της Εκκλησίας.
Μόνον όσοι ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας ανήκουν στην Εκκλησία ,επαναλαμβάνει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.
Η Εγκύκλιος του 1920 , η αλλαγή του Ημερολογίου το 1924 και η εφαρμογή του διορθωμένου Ιουλιανού,η πτώση της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι αυτή ,κατά την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο,βρισκόταν στις 21 Μαρτίου,όπως ψευδώς καταγράφεται στο Πηδάλιο,είναι τα μεγάλα ψέματα των Νεοημερολογιτών ,που τους έβγαλαν εκτός Εκκλησίας.
Ο όρος δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα ,που επικαλέστηκε ο πεπτωκός πρ.Φλωρίνης Χρυσόσοστομος για το σχίσμα των Νεοημερολογιτών,με σκοπό να τους αθωώσει,είναι ένα μεγάλο ψέμα που οδήγησε τόσο αυτόν όσο και τους οπαδούς του εκτός Εκκλησίας.
Διώκτες ,υβριστές και βασανιστές του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, οι τότε συνοδικοί και ο Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας.
΄΄Δυστυχώς΄ αυτή είναι η μοίρα των Ορθοδόξων Ομολογητών και αυτών που ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας.
Λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς:
«Ποίος όμως κλήρος ποία μερίς, τις γνησιότης προς την του Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους; Εκκλησία "στύλος και εδραίωμα της αληθείας" κατά Παύλον εστιν... Και γαρ οι της Χριστού Εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί, και τοσούτο μάλλον, όσον αν και σφων αυτών καταψεύδοιντο, ποιμένας και αρχιποιμένας ιερούς εαυτούς καλούντες και υπ’ αλλήλων καλούμενοι· μηδέ γαρ προσώποις τον Χριστιανισμόν, αλλ’ αληθεία και ακριβεία πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα». (Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Συγγράμματα.Τόμος Β΄,σελ.627]
Δηλαδή με απλά λόγια:
«Όμως ποιά μερίδα και ποιό κλήρο, ποιά γνησιότητα και ποιά σχέση μπορεί να έχετε ΟΛΟΙ εσείς, που είστε ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ του ΨΕΥΔΟΥΣ με την Εκκλησία του Χριστού;
Η Εκκλησία του Χριστού μας είναι στύλος και εδραίωμα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σύμφωνα και με τον Απόστολον Παύλον...
Οπότε, όσοι βρίσκονται μέσα στην αληθινή Εκκλησία του Χριστού, έχουν απαραίτητα και την Αλήθεια. Ενώ αυτοί οι οποίοι δεν έχουν την Αλήθεια, δεν είναι ούτε μπορεί να βρίσκονται μέσα στην Εκκλησία του Χριστού.
Είναι δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, άσχετα εάν αυτοί νομίζουν ότι είναι μέσα στην Εκκλησία του Χριστού. Και παρόλο που αυτοί λέγουν ψέματα μεταξύ τους, και κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους, καλώντας ο ένας τον άλλο -αλλά και από άλλους καλούμενοι- ως «άγιοι»... («αγιώτατοι»... «σεβασμιώτατοι»... «πανιερώτατοι»... «παναγιώτατοι»...) ποιμένες και αρχιποιμένες, δηλαδή επίσκοποι, αρχιεπίσκοποι και πατριάρχες. Μην τους πιστεύετε! Λένε ψέματα δεν είναι τίποτε από όλα αυτά, αλλά είναι ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ και ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ!
Να ξέρετε αγαπητοί μου, ότι ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία μας, ΠΟΤΕ δεν στηρίζεται στα πρόσωπα, στα οποιαδήποτε πρόσωπα, αλλά ΜΟΝΟΝ στην ΑΛΗΘΕΙΑ και στην ΑΚΡΙΒΕΙΑ της Πίστεως, όπως έχουμε διδαχθεί και μυηθεί, στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας».
Χαρίλαος Στουρα΄ί΄της .
θεολόγος.
Τό μῖσος σου κατά τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης καί κατά ὅλων ἡμῶν πού ἀκολουθοῦμε τήν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν του δέν ἔχει τέλος, κ. ΧΣ! Εἰς κάθε ἀνάρτησιν «πρέπει» νά χύνῃς τό πικρόν δηλητήριόν σου, καρπός τῆς αἱρέσεώς σου, τοῦ Ματθαιϊσμοῦ, ἐξ αἰτίας τοῦ ὁποίου ἐχάθη ἡ εὐκαιρία τό 1937 νά ἐπανέλθῃ ἡ Ὀρθοδοξία στήν Ἑλλάδα! Οἱ τότε Ματθαιϊσταί ἐλειτούργησαν ὡς ὄργανα τοῦ Σατανᾶ καί ὡδήγησαν εἰς τήν πλήρη διάλυσιν τοῦ ὁμολογιακοῦ κινήματος τοῦ 1924! Τό αὐτό πράττεις καί σύ σήμερα! Μήν ἀκουσθῇ κάπου ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία, ἀμέσως φορεῖς τόν μανδύαν τοῦ «γνησίου Ὀρθοδόξου» καί σπεύδεις νά γράψῃς τά γνωστά αἱρετικά καί παράλογα φληναφήματά σου, παρασιωπώντας ἤ/καί διαστρεβλώνοντας ταυτοχρόνως τήν διδασκαλίαν τῶν Ἁγίων Πατέρων. Δέν γίνομαι πιό συγκεκριμένος, διότι τά ἔχω γράψει δεκάδες φορές, ἀλλ' εἶναι γνωστόν ὅτι σπανιώτατα μετανοεῖ κάποιος αἱρετικός.
Εύγε κύριε Χατζηνικολάου!
Ο ΧΣ κάθε φορά ρίχνει δηλητήριο για τον Άγιον πρ. Φλωρίνης και μας προβάλλεται ως "γνήσιος ορθόδοξος"
Πράγματι ισχύει, οι ματθαιϊκοί ευθύνονται για την αποτυχία επαναφοράς του πατρίου εις την ΕΛΛΑΔΑ το 1937
Οι ματθαιικοί διαστρεβλώνουν την διδασκαλίαν των Αγίων Πατέρων της πίστεώς μας, που είναι καρπός της αίρεσής τους η διαστρέβλωση αυτή.
Μόνον εμείς και ουχί οι ματθαιϊκοί ακολουθούμε την ορθοδοξότατην Ομολογίαν.
Οι ματθαιϊκοί ως όργανα του αντιχρίστου είχαν ως μοναδικόν στόχον την διάλυση του ομολογιακού αγώνα.
Εύγε κύριε Χατζηνικολάου και πάλι.
Υστερόγραφο: για να ρίχνει δηλητήριο ο κύριος ΧΣ συνέχεια μάλλον κάνει κάπου λάθος και τον "τσούζει" η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΗ ΘΕΣΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ
Δημοσίευση σχολίου