Ένα ακόμη ανάποδο μήνυμα του ΠατερΚούλη Μαριονετάκη --- Κωνσταντίνος Βαθιώτης Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου

 Αφού πέρσι, λόγω της απαγόρευσης του αγιασμού των υδάτων, τα αντίχριστα γκαρσόνια της Νέας Δικτατορίας υπέστησαν οδυνηρή ήττα, δεδομένου ότι η απαγόρευση έμεινε στα χαρτιά, φέτος φόρεσαν τη φιλόχριστη και φιλακριτική μάσκα του ανάποδου, δηλ. του διαβολικού κόσμου, πιστεύοντας ότι έτσι θα περάσουν ευκολότερα στους βρεφοποιημένους πολίτες το προπαγανδιστικό μήνυμα περί φωτίσεως (sic) των ατρύπητων, καπηλευόμενοι μία ακόμη μεγάλη εορτή της Ορθοδοξίας.

Άλλωστε, είχε προηγηθεί και το σούσουρο από τη δαιμονική επίθεση των κάθε λογής Μόσιαλων, οπότε έπρεπε να δοθεί ένα ψευτοχριστιανικό σόου, προκειμένου να κατευνασθούν τα οξυμένα πνεύματα. Κοντολογίς, τα τσιράκια του Αντιχρίστου έπρεπε να κ α λ ο π ι ά σ ο υ ν τους τ σ α ν τ ι σ μ έ ν ο υ ς πιστούς, ατρύπητους και τρυπημένους.
Γι’ αυτό βγήκανε σήμερα σεργιάνι στις εκκλησίες τα μασκοφορεμένα μαριονετόπουλα της Νέας Τάξης Πραγμάτων, προεξάρχοντος του ΠατερΚούλη Μαριονετάκη, ο οποίος έχει αναδειχθεί σε αυτόκλητο υπερπροστάτη της υγείας και της ζωής όλων των Ελλήνων.
Πόσο θ ρ ά σ ο ς πρέπει να διαθέτει μια πολιτική κ α ρ ι κ α τ ο ύ ρ α που προσκυνά τον Άρχοντα του Σκότους, για να τολμά να μας εύχεται καλή φώτιση!
Πόσα κιλά φ α ρ ι σ α ϊ σ μ ο ύ πρέπει να χωράνε μέσα στον αρρωστημένο εγκέφαλό του, ώστε να μιλά για ε ν ό τ η τ α, την ώρα που σπέρνει και θερίζει ατελείωτη δ ι χ ό ν ο ι α ανάμεσα σε τρυπημένους και ατρύπητους!
Δυσθεώρητη υ π ο κ ρ ι σ ί α να φθέγγεται ότι η α λ ή θ ε ι α σώζει, ενώ ο ίδιος κυλιέται καθημερινά στον βόρβορο της ψ ε υ τ ι ά ς!
Ατέρμονο ρεσιτάλ θαυμαστού ανάποδου κόσμου!
Κι επειδή σε όλους τους λόγους του τα πάντα είναι ανάποδα, ήγγικεν ίσως η ώρα να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε για την α π ώ λ ε ι α κάποιου ακριτικού νησιού που έχει αποφασισθεί να ξεπουληθεί και στο οποίο ο υποδυόμενος τον πρωθυπουργό έσπευσε να πάει, για να το τιμήσει… «συμβολικά».
Κι ο Ιούδας, όμως, όταν φίλησε τον Ιησού, τον πρόδωσε!
Ο ανάποδος κόσμος είναι και πάλι το κλειδί για να κατανοήσουμε πόσο ασφαλή μπορεί να (μην) είναι τα διαβόλια:
Ο ΠατερΚούλης Μαριονετάκης προέτρεψε και πάλι τους πολίτες να τρυπηθούν, επαναλαμβάνοντας τα προπαγανδιστικά κλισέ που έχει αποστηθίσει καθ’ υπαγόρευσιν των νεοταξιτών μεντόρων του, δηλ. την επιλογή υπέρ της ζωής καθενός εξ ημών και υπέρ της ασφάλειας και τη υγείας όσων αγαπάμε.
Το τι θα κάνει, όμως, ο κάθε πολίτης με τη δική του ζωή είναι αποκλειστικά δικό του ζήτημα.
Αν τον πήρε ο πόνος τον κ. Μαριονετάκη για το πώς θα διαχειριστεί ο κάθε πολίτης το σώμα του και τη ζωή του, τρέμοντας μήπως η ριψοκίνδυνη στάση του οδηγήσει στον θάνατό του, τότε θα έπρεπε να έχει φροντίσει να διαθέτει η χώρα μας νοσοκομεία σε κατάσταση σωτήρια και όχι μοιραία για τη ζωή του (στον θαυμαστό ανάποδο κόσμο μας, τα ν ο σ ο κ ο μ ε ί α μετατράπηκαν σε ν ε κ ρ ο κ ο μ ε ί α). Άλλης τάξεως επιχείρημα η προστασία των τρίτων, η οποία όμως για να αξιωθεί από τον πολίτη, θα πρέπει η ιατρική πράξη που μαγειρεύεται ως αντικείμενο ονείρωξης να μη θίγει την αξία του ανθρώπου και να μη θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του ή την υγεία του.
Υπό αυτό το πρίσμα, ζούμε ξεκάθαρα στην εποχή του σκληρού π α τ ε ρ ν α λ ι σ μ ο ύ που διολισθαίνει συνεχώς σε έναν καμουφλαρισμένο-ψυχοπονιάρικο ο λ ο κ λ η ρ ω τ ι σ μ ό. Γι’ αυτό δεν θα αποτελούσε έκπληξη η είδηση ότι ο αδαής περί τα νομικά τσάρος-Τσιάρας του Υπουργείου Δικαιοσύνης εισηγήθηκε την εκ νέου τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, ώστε στο άρθρο 301 ΠΚ («Συμμετοχή σε αυτοκτονία») να προστεθεί παράγραφος στην οποία θα προβλέπεται το αξιόποινο της απόπειρας αυτοκτονίας, καθώς και της άρνησης (υποτίθεται) σωτήριων πράξεων, όπως της διασωλήνωσης.
Από το σύντομο πρωθυπουργικό μήνυμα των Θεοφανείων δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει κάποιο από τα προσφιλή γλωσσικά αποτυπώματα της Νεομιλίας που το επιτελείο της προετοιμαζόμενης Παγκόσμιας Κυβέρνησης έχει πλάσει για το νανούρισμα των βρεφών. Αυτή τη φορά την τιμητική της σε θέση buzz word (συνθηματική λέξη-καμπανάκι) είχε η τόσο ξεφτι(λι)σμένη «πράσινη ανάπτυξη» (ορθότερα: τα πράσινα άλογα).
Το επίμαχο μήνυμα, όμως, έπρεπε να φροντίζει και για τη διατήρηση των φοβικών αντανακλαστικών του κάθε βρέφους. Γι’ αυτό ακούσαμε ξανά την αναφορά στη «νέα επέλαση της μετάλλαξης Όμικρον». Ορθότερο φυσικά θα ήταν να γίνει λόγος για επέλαση των (κυβερνητικών) βαρβάρων!
Αν αυτοί που μας κυβερνούν και προπάντων ο ολίγιστος Πατερκούλης Μαριονετάκης ήταν πραγματικά Ορθόδοξοι Χριστιανοί, θα αρκούσε να επαναλάβουν μία από τις φράσεις που ακούγονται την σημερινή ημέρα κατά τον αγιασμό των υδάτων:
«Ὑπὲρ τοῦ ἀναδειχθῆναι τὸ ὕδωρ τοῦτο ἀποτρόπαιον πάσης ἐπιβουλῆς ὁ ρ α τ ῶ ν καὶ ἀ ο ρ ά τ ω ν ἐχθρῶν, τοῦ Κυρίου δεηθῶµεν».
Έτσι θα ξόρκιζαν και τον κορωνοϊό, αφού αυτός ανήκει στην κατηγορία των αοράτων εχθρών, όπως οι ίδιοι τον βάφτισαν, όταν τον Μάρτιο του 2020 κήρυξαν τον πόλεμο εναντίον του.
Αλλά αυτός ο αόρατος εχθρός εξυπηρετεί άψογα τα νεοταξίτικα σχέδια της μεταμόρφωσης της κοινωνίας μας καθώς και του ίδιου του ανθρώπου ως όντος.
Γι’ αυτό, οι σημερινοί μισάνθρωποι βιοεξουσιαστές μας δεν τολμούν καν να ακούσουν, πόσω μάλλον να προφέρουν τη συγκεκριμένη αγιαστική ευχή.
Μήπως αυτός είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο απαγορεύθηκε ο κατ’ οίκον αγιασμός;
ΥΓ1: Δεδομένου ότι ο Άγιος Ευστράτιος είναι το πιο απομονωμένο νησί του Αρχιπελάγους, τίθεται επί τάπητος το εξής πονηρό ερώτημα: Μήπως ο Πατερκούλης Μαριονετάκης πήγε εκεί για να καλλιεργήσει στο υποσυνείδητο των ατρύπητων την ιδέα ότι, αν δεν καταφέρουν να φωτισθούν και επομένως να τρυπηθούν, τελικώς θα μεταφερθούν εκεί για απομόνωση σύμφωνα με την αλιβιζάτειο εκδοχή του σύγχρονου Ροβινσώνα Κρούσου;
ΥΓ2: Ο Μr Bean πρέπει να νιώθει απέραντο δέος μπροστά στη μητσοτακική καρικατούρα, η οποία είναι ανίκανη να προσεγγίσει με πηγαίο και φυσιολογικό τρόπο ακόμη και τα μικρά παιδιά. Πόσο εγκλωβισμένο είναι το μυαλό του μέσα στο σώμα του φαίνεται πάντοτε από το γεγονός ότι δεν ξέρει πού να βάλει τα βρομόχερά του, τα οποία τις περισσότερες φορές έχει δεμένα μπροστά στο στήθος του, κι όταν δεν τα έχει δεμένα, τα κινεί σαν χασάπης που κόβει το κρέας με μπαλτά!
"O.T."

Δεν υπάρχουν σχόλια: