Του Αρχιμ. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου "ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ" σελ. 85 :

-Εκείνος (π. Νικόδημος): Θεός φυλάξαι! Εγώ ουδαμώς πιστεύω αυτάς τας ανοησίας των Παλαιοημερολογιτών. Εγώ προσεχώρησα εις αυτούς μόνον και μόνον ίνα αποφύγω την, έμεσον έστω, κοινωνίαν μετά των αιρετικών οικουμενιστών.

-Εγώ (Αρχιμ. Επιφάνιος): Ουδαμώς όμως απέφυγες την κοινωνίαν μετ' άλλης αιρέσεως: Ο ισχυρισμός των Παλαιοημερολογιτών, ότι η μεταβολή του ημερολογίου εστέρησε την Εκκλησίαν της Χάριτος, δεν είναι απλή ανοησία, ως εχαρακτηρίσθη ανωτέρω υπό σου. Είνε βαρυτάτη βλασφημία και αίρεσις.

-Εκείνος (π. Νικόδημος) : Αλλ' εγώ δεν πιστεύω αυτά τα πράγματα.

-Εγώ (Αρχιμ. Επιφάνιος) : Κοινωνείς όμως μετ' εκείνων οίτινες πιστεύουσι ταύτα.

 ****

----Εγώ ο Κωνσταντίνος: Πιστός Ορθόδοξος του νέου σε αποτείχιση, ερωτώ τον κοιμηθέντα Αρχιμ. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο :

Εσείς πιστεύετε σε όλες τις αιρετικές ανοησίες των Οικουμενιστών; Λογικό είναι ότι θα μου απαντούσε: Θεός φυλάξαι!

---- Εγώ ο Κωνσταντίνος : Ναι αλλά κοινωνείς (Αρχιμ. Επιφάνιε) όμως μετ' εκείνων (των Οικουμενιστών) οίτινες πιστεύουσι ταύτα! ....

2 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Εὐχαριστῶ πού μ' ἔκανες καί γέλασα, ἀδερφέ μου Κωνσταντῖνε! Ὄντως, ὁ π. Ἐπιφάνιος αὐτο-αναιρέθηκε μέ αὐτά πού ἔλεγε στόν π. Νικόδημον! Μωραίνει Κύριος ....

Silver είπε...

O Κύριος γνωρίζει αδελφέ Δημήτριε, αν ο πατέρας Νικόδημος είπε στον π. Επιφάνιο ότι και αυτός έκανε το ίδιο πράγμα για το οποίο κατηγορούσε τον π. Νικόδημο...

Έχει γράψει και "προφητείας" ο π. Επιφάνιος, στον Αθηναγόρα, όπως καλώς γνωρίζεις, δηλ. αν οι Λατινόφρονες Οικουμενιστές κάνουν ένα ακόμη βήμα προδοσίας θα δουν πως θα αντιδράσουν οι περισσότεροι Μητροπολίτες της Ελλαδικής εκκλησίας. Έκαναν οι Λατινόφρονες τόσες ακόμη προδοσίες όπως την αναγνώριση των αιρετικών Μονοφυσιτών ως Ορθοδόξων(Σαμπεζύ Ελβετίας 1990-91), Μπαλαμάντ Λιβάνου 1993 (αναγνώριση Ιερωσύνης, έγκυρα Μυστήρια και Αποστολική διαδοχή στους αιρετικούς Παπικούς) κ.λ.π. και ουδείς Μητροπολίτης διέκοψε μνημόνευση και εκκλησιαστική κοινωνία!

Όσο για τους αιρετικούς Προτεστάντες εκτός της ληστρικής συνόδου της Κρήτης τους είχαν αναγνωρίσει ήδη από το 1948 στο Π.Σ.ε.!