Αυτά ανέφερε ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην θρονική εορτή του 1998:

«Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’ οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων» (!!!),

Θλίβεται κανείς και σπαράσσει μέχρι βαθέων, αναλογιζόμενος και μόνο την πατριαρχική ρήση, που θεωρεί τους Αγίους Πατέρες, οι οποίοι αγωνίσθηκαν εναντίον του Πάπα ως θύματα του Διαβόλου και αξίους της συγχωρήσεως και του ελέους του Θεού .

Αν όμως, ο Μέγας Φώτιος, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης και πλείστοι άλλοι πολέμιοι των αιρέσεων του Παπισμού, είναι όργανα και θύματα του Διαβόλου, πρέπει να τους διαγράψουμε από τις δέλτους των Αγίων, να καταργήσουμε τις εορτές και τις ακολουθίες, και αντί να επικαλούμεθα τις πρεσβείες και την βοήθειά τους, να τους κάνουμε μνημόσυνα και τρισάγια, για να τους συγχωρήσει ο Θεός.

---------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Θῦμα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ ὁμόφρονές του. Αὐτούς δέν τούς λυποῦμαι. Δυστυχῶς, ὅμως, συμπαρασύρουν μαζί τους εἰς τήν αἰωνίαν Κόλασιν καί ὅσους τούς ἀκολουθοῦν ἐν γνώσει των ὅτι εἶναι λύκοι βαρεῖς, ἀλλά παραμένουν εἰς κοινωνίαν μετ' αὐτῶν γιά διαφόρους λόγους, «προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις», ὅπως «ν' ἀποτειχισθοῦμε, ἀλλά ποῦ νά πᾶμε;» Τά ἴδια αὐτά ἐρωτήματα ἀπησχόλησαν καί τόν ὑποφαινόμενον τό 1997-1999, περίοδος κατά τήν ὁποίαν ἐμελέτησα βιβλία ὅπως «Τά Δύο Ἄκρα», «Τό Ἀντίδοτον», «Διάλογοι τῆς Ἐρήμου περί Οἰκουμενισμοῦ» κ.ἄ.

1 σχόλιο:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Θῦμα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ ὁμόφρονές του. Αὐτούς δέν τούς λυποῦμαι. Δυστυχῶς, ὅμως, συμπαρασύρουν μαζί τους εἰς τήν αἰωνίαν Κόλασιν καί ὅσους τούς ἀκολουθοῦν ἐν γνώσει των ὅτι εἶναι λύκοι βαρεῖς, ἀλλά παραμένουν εἰς κοινωνίαν μετ' αὐτῶν γιά διαφόρους λόγους, «προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις», ὅπως «ν' ἀποτειχισθοῦμε, ἀλλά ποῦ νά πᾶμε;» Τά ἴδια αὐτά ἐρωτήματα ἀπησχόλησαν καί τόν ὑποφαινόμενον τό 1997-1999, περίοδος κατά τήν ὁποίαν ἐμελέτησα βιβλία ὅπως «Τά Δύο Ἄκρα», «Τό Ἀντίδοτον», «Διάλογοι τῆς Ἐρήμου περί Οἰκουμενισμοῦ» κ.ἄ.