«Απόδειξιν απεδείξαμεν ότι εν τώ εμβολίω σωθήσεσθε» -- του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Οι σύγχρονοι ιερείς τής επιστήμης ...

Είναι οι ειδικοί τής Ιατρικής, τούς οποίους πρέπει νά πιστεύουμε. Οι ίδιοι πάντως δέν πιστεύουν. Στην θέση τής πίστης βάζουν τήν απόδειξη κι έτσι, η πίστη καταργείται.

Διαβάστε τό παρακάτω κι άν κάνετε μία μικρή παραλλαγή λέξεων, θά δείτε ότι συμφωνεί πλήρως μέ τά συμβαίνοντα σήμερα :


Παλαιά Διαθήκη, Ιερεμίας Κεφ. 23
11 ὅτι ἱερεὺς καὶ προφήτης ἐμολύνθησαν καὶ ἐν τῷ οἴκῳ μου εἶδον πονηρίας αὐτῶν. (...) 14 καὶ ἐν τοῖς προφήταις ῾Ιερουσαλὴμ ἑώρακα φρικτά, μοιχωμένους καὶ πορευομένους ἐν ψεύδεσι καὶ ἀντιλαμβανομένους χειρῶν πονηρῶν τοῦ μὴ ἀποστραφῆναι ἕκαστον ἀπὸ τῆς ὁδοῦ αὐτοῦ τῆς πονηρᾶς· ἐγενήθησάν μοι πάντες ὡς Σόδομα καὶ οἱ κατοικοῦντες αὐτὴν ὥσπερ Γόμορρα. ( ... ) 16 οὕτως λέγει Κύριος παντοκράτωρ· μὴ ἀκούετε τοὺς λόγους τῶν προφητῶν, ( ... ) 17 λέγουσι τοῖς ἀπωθουμένοις τὸν λόγον Κυρίου· εἰρήνη ἔσται ὑμῖν· καὶ πᾶσι τοῖς πορευομένοις τοῖς θελήμασιν αὐτῶν, παντὶ τῷ πορευομένῳ πλάνῃ καρδίας αὐτοῦ εἶπαν· οὐχ ἥξει ἐπὶ σὲ κακά. ( ... ) 22 καὶ εἰ ἔστησαν ἐν τῇ ὑποστάσει μου καὶ εἰ ἤκουσαν τῶν λόγων μου, καὶ τὸν λαόν μου ἂν ἀπέστρεφον αὐτοὺς ἀπὸ τῶν πονηρῶν ἐπιτηδευμάτων αὐτῶν. 23 Θεὸς ἐγγίζων ἐγώ εἰμι, λέγει Κύριος, καὶ οὐχὶ Θεὸς πόρρωθεν. 24 εἰ κρυβήσεταί τις ἐν κρυφαίοις, καὶ ἐγὼ οὐκ ὄψομαι αὐτόν; μὴ οὐχὶ τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν ἐγὼ πληρῶ; λέγει Κύριος.
 25 ἤκουσα ἃ λαλοῦσιν οἱ προφῆται, ἃ προφητεύουσιν ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου ψευδῆ λέγοντες· ἠνυπνιασάμην ἐνύπνιον.

«ἐπὶ τῷ ὀνόματί μου ψευδῆ λέγοντες· ἠνυπνιασάμην ἐνύπνιον.»

Οι ιερείς της επιστήμης δέν λένε αυτό, αλλά τί λένε ; «Απόδειξιν απεδείξαμεν ότι εν τώ εμβολίω σωθήσεσθε» ... καί οι θάνατοι τών εμβολιασμένων πληθαίνουν.

https://kyprianoscy.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: