«Εν μέρει εθνικός, κ’ εν μέρει χριστιανίζων» -- του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Πρός αστοχήσαντα κατά θεωρίαν (δυνάμει)

Οι Νεορθόδοξοι (ΝΗ) π. Θεόδωρος Ζήσης καί υιός, επικρίνουν τούς Ορθοδόξους (ΠΗ) διότι ανατρέπουν τήν Ζ΄ Οικουμενική μέ τήν εικόνα της Αγίας Τριάδος. Τήν επινόησαν οι Παπικοί, γιά νά μάς φέρουν τό φιλιόκβε μέ άλλο (εικονικό) τρόπο. Ο γράφων συμφωνεί.

Καί οι Ορθόδοξοι (ΠΗ) κατηγορούν τούς Νεορθόδοξους, ως ανατροπείς τής Α΄ Οικουμενικής Συνόδου μέ τό (βελτιωμένο) Γρηγοριανό - ακα Ιουλιανό ημερολόγιο ! Ο γράφων συμφωνεί.

Άκυρα Μυστήρια οι μέν, άκυρα Μυστήρια οι δέ.

Καί ο πιστός τί ; «Εν μέρει εθνικός, κ’ εν μέρει χριστιανίζων», όπως και ο Σύρος σπουδαστής Μυρτίας, στό ποίημα τού Κ. Καβάφη «Τά Επικίνδυνα».

Σέ εκκρεμότητα, μάλλον εγκρεμότητα, αναμονή γιά Πανορθόδοξη Νέα Σύνοδο. Προβλέπω, αυτή θά γίνει επί τού φοβερού Βήματος - τής καλής (τό εύχομαι) ή κακής (τό απεύχομαι) - απολογίας αμφοτέρων.

 Σέ υστερόγραφο

Εις τήν καθ΄ ημάς Ιεράν Παράδοση δέν συγκαταλέγεται η «φιλολογική θεολογία».

 https://drive.google.com/file/d/1E1NtvJfT876knI2ac8-mDsZ9WKAjxf99/view

10 σχόλια:

Σχολαστικός είπε...

Που στηρίζεται ο γράφων και συμφωνεί με τους Γνήσιους Ο.;Που λέει η Α'Οικουενική για ημερολόγια και τι αθέτηση έκαναν αυτοί που άλλαξαν τους αριθμούς;

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΟΡΘΟΔΟΞΕ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΕ ΣΤΕΙΛΕ ΜΑΣ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ: catacomb-church@outlook.com

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"Η Ορθόδοξη Εκκλησία λαμβάνει υπόψιν της το Νομικό Φάσκα, για να μην παραβιάζεται ο όρος της Συνόδου της Νίκαιας και συμβεί να υπάρξει συνεορτασμός Εβραϊκού Πάσχα και χριστιανικού, πράγμα που απαγορεύεται"(αν και παραβιάζει πλέον τους άλλους όρους της συνόδου εξαιτίας των λανθασμένων υπολογισμών της πανσελήνου και της εαρινής ισημερίας)-(ΒΙΚΙΠΑΊΔΕΙΑ). ΣΗΜ.Τά σέ παρένθεση (Άν καί παραβιάζει... τής εαρινής ισημερίας) είναι νεωτερικά εμβόλιμα δικαιολογητικά τής θεσμικά απορριπτέας καινοτομίας.

Πάλι από Βικιπαδεία : "Τελικά η Α΄ Οικουμενική σύνοδος αποφάσισε οριστικά για μια κοινή ημερομηνία τέλεσης του εορτασμού του Πάσχα ως την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο της Εαρινής Ισημερίας, που τηρείται μέχρι σήμερα με κάποιες παραλλαγές από τις διάφορες ομολογίες."

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Όσον διά τούς κατακομβικούς,στούς οποίους αφηρημένα καί όχι συγκεκριμένα απευθύνομαι, καλύτερα νά βγούνε από τίς Κατακόμβες καί νά πάρουν τόν δρόμο γιά τήν Έρημο :

"13 Καὶ ὅτε εἶδεν ὁ δράκων ὅτι ἐβλήθη εἰς τὴν γῆν, ἐδίωξε τὴν γυναῖκα ἥτις ἔτεκε τὸν ἄρρενα. 14 καὶ ἐδόθησαν τῇ γυναικὶ δύο πτέρυγες τοῦ ἀετοῦ τοῦ μεγάλου, ἵνα πέτηται εἰς τὴν ἔρημον εἰς τὸν τόπον αὐτῆς, ὅπως τρέφηται ἐκεῖ καιρὸν καὶ καιροὺς καὶ ἥμισυ καιροῦ ἀπὸ προσώπου τοῦ ὄφεως. 15 καὶ ἔβαλεν ὁ ὄφις ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ὀπίσω τῆς γυναικὸς ὕδωρ ὡς ποταμόν, ἵνα αὐτὴν ποταμοφόρητον ποιήσῃ. 16 καὶ ἐβοήθησεν ἡ γῆ τῇ γυναικί, καὶ ἤνοιξεν ἡ γῆ τὸ στόμα αὐτῆς καὶ κατέπιε τὸν ποταμὸν ὃν ἔβαλεν ὁ δράκων ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ. 17 καὶ ὠργίσθη ὁ δράκων ἐπὶ τῇ γυναικί, καὶ ἀπῆλθε ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τῶν λοιπῶν τοῦ σπέρματος αὐτῆς, τῶν τηρούντων τὰς ἐντολὰς τοῦ Θεοῦ καὶ ἐχόντων τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ."(Απ. ιβ')

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Παραλειπόμενον

Φέτος,γιά πρώτη φορά στήν δισχιλιετή ιστορία τής Εκκλησίας,συνεορτάσαμε τό Πάσχα οι "ορθόδοξοι" μετά Ιουδαίων!

Σχολαστικός είπε...

Μην μπερδεύουμε τα ημερολόγια με τους Όρους της Α'Οικουμεικής Συνόδου.Η ερώτηση είναι τούτη,απαγορεύει κάποια Οικουμενική Σύνοδος μια μελλοντική αλλαγή του Ημερολογίου;Αν όχι,που υπάρχει πρόβλημα;Γιατί διακόπτουν αναμεταξύ τους την εκκλησιαστική κοινωνία οι Χριστιανοί,για την αλλαγή των αριθμών;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σχολαστικός είπε...
Μην μπερδεύουμε τα ημερολόγια με τους Όρους της Α'Οικουμενικής Συνόδου. Η ερώτηση είναι τούτη : απαγορεύει κάποια Οικουμενική Σύνοδος μια μελλοντική αλλαγή του Ημερολογίου ; Αν όχι, που υπάρχει πρόβλημα ; Γιατί διακόπτουν αναμεταξύ τους την εκκλησιαστική κοινωνία οι Χριστιανοί, για την αλλαγή των αριθμών; (22 Αυγούστου 2021 - 11:26 μ.μ.)

Μέ αδελφική αγάπη ...

Απάντηση
Δέν θά σέ ακολουθήσω στήν παρελκυστική τακτική τών Νεορθοδόξων. Ρωτάς "πού υπάρχει πρόβλημα ;" καί άλλα. Σού απαντώ : Ασφαλώς καί υπάρχει, διότι ο χρόνος δέν αγιάζει τόν άνθρωπο. Ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο. Άν λοιπόν όντως συμβαίνει αυτό, τότε μάθε ότι τόν χρόνο τόν αγίασε η Θεία ενανθρώπηση καί στήν συνέχεια οι άγιοι πατέρες, οι Μάρτυρες, οι Ομολογητές τής Εκκλησίας καί πλείστοι άλλοι. Ειδικότερα δέ, καί εκείνοι οι οποίοι θέσπισαν τής Άγιες Οικουμενικές Συνόδους. Σέ αυτές συμπεριλαμβάνεται η Σύνοδος Νικαίας/Κωνσταντινουπόλεως, η οποία όρισε τήν χρονική περίοδο εορτασμού τού Πάσχα. Βεβαίως, άνευ τών ημερών "προσθήκης ακριβείας". Τήν προσθήκη τών ημερών αυτών τήν ανακάλυψε ο Πάπας, γενόμενος ... αγιώτερος Πνεύματος αγίου ! Άς μάς αφήσει ήσυχους, εμάς αλλά καί τούς διορθωτές Νεορθόδοξους τού Γρηγοριανού καλενταρίου. Ψευδόμενοι, ισχυρίζονται ότι διόρθωσαν τό Ιουλιανό. Τί θά πεί αυτό ; Ότι σέ λάθος χρόνο, απαντώ, αγίασαν κάποιοι.

Περιμένω νά μού πείς αυτό που λένε οι Ουνίτες - Παπικοί, Προτεστάντες, Σιωνιστές κλπ. δέν έχει σημασία - ότι ο Θεός είναι άχρονος. Ναί, όντως, είναι άχρονος κατά τήν ουσία ή φύση Του, κατά τήν θεότητα μέ άλλες λέξεις. Εσύ όμως καί οι ομόφρονές σου, ξεχνάτε ότι ο άγιος Θεός ενανθρώπησε στό Πρόσωπο τού σαρκωθέντος Υιού καί Λόγου, καί τό γεγονός αυτό σηματοδοτεί τόν αγιασμό τού χρόνου κατά τό ρηθέν : Ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο.
Καί γιά όποιον επιθυμεί νά πάρει τήν σκυτάλη από τά γραφόμενα, νά μήν ξεχάσει νά αναφερθεί στίς ποικίλες "παγκόσμιες ημέρες", που γράψαμε στό νέο (κι αυτό παγκόσμιο) Χρονολόγιο.

... Κυπριανός Χ.

Σχολαστικός είπε...

Ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση.
Λατρέψαμε τους αριθμούς και τον χρόνο και βάλαμε στο περιθώριο τις εντολές του Κυρίου.Τι λεει ο Κύριος;Αγαπάτε αλλήλους.Τι είδους αγάπη υπάρχει μεταξύ των Γνήσιων Ορθοδόξων;Αρκούν λίγα κείμενα τους για να καταλάβει ο αναγνώστης.Τι πρόβλημα μπορεί να υπάρξει με την διόρθωση που έκαναν;Άλλαξαν το ένα (1)και το έκαναν δεκατρία (13).Τι έγινε δηλαδή,έγκλημα έγινε;Δεν μιλάει ο Κύριος για ημερολόγια στην Αγία Γραφή,ούτε οι Απόστολοι στις Διαταγές τους.Νομίζω,ούτε οι κανόνες αναφέρουν κάτι για ημερολόγια.Άρα κάποιοι εξαπάτησαν το λαό.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος Ο/Η Σχολαστικός είπε ... Ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση.
Λατρέψαμε τους αριθμούς και τον χρόνο και βάλαμε στο περιθώριο τις εντολές του Κυρίου.Τι λεει ο Κύριος;Αγαπάτε αλλήλους.Τι είδους αγάπη υπάρχει μεταξύ των Γνήσιων Ορθοδόξων;Αρκούν λίγα κείμενα τους για να καταλάβει ο αναγνώστης.Τι πρόβλημα μπορεί να υπάρξει με την διόρθωση που έκαναν;Άλλαξαν το ένα (1)και το έκαναν δεκατρία (13).Τι έγινε δηλαδή,έγκλημα έγινε; Δεν μιλάειο Κύριος για ημερολόγια στην Αγία Γραφή,ούτε οι Απόστολοι στις Διαταγές τους. Νομίζω,ούτε οι κανόνες αναφέρουν κάτι για ημερολόγια.Άρα κάποιοι εξαπάτησαν το λαό.
23 Αυγούστου 2021 - 9:12 μ.μ.

Απάντηση
Δέν θά σέ ακολουθήσω στήν παρελκυστική τακτική τών Νεορθοδόξων.

Πρός ενδιαφερομένους
Εκ τών Αποστολικών Διαταγών : «Μή δίς τού ενιαυτού μνείαν τού ιδίου παθήματος ποιήσθω». Καί οι Νεορθόδοξοι, όταν τούς τό είπα, αντέτειναν : «Αυτό ισχύει μόνο γιά τό Πάσχα». Τότε πρόσθεσα : «Καί η Κοίμηση τής υπεραγίας Θεοτόκου συμβαίνει δύο φορές τόν χρόνο ; Δύο φορές "πεθαίνουμε" τήν Παναγία ;». Δέν μού απάντησαν.

Σχολαστικός είπε...

Η Παναγία μια φορά κοιμήθηκε και μια φορά αναστήθηκε(την τρίτη ημέρα,όπως ο Κύριος).Οι Απόστολοι εννοούν τα πάθη του Χριστού.Η Παναγία δεν έπαθε.Δεν είναι δογματικό θέμα αυτό(να γιορτάσεις δύο φορές τον χρόνο κάποιους Αγίους).Αυτο είναι το πρόβλημά μας τώρα;Πλησιάζει η έλευση του Αντιχρίστου 666 και εμείς ασχολούμαστε με ημέρες και νύχτες.