Η ευήθεια των Κοσμο-εξουσιαστών -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Όταν η λογική του παραλόγου έχει κατισχύσει της κοινής λογικής και οι θεσμοί εν Ελλάδι τουλάχιστον έχουν αντικατασταθεί από την «λοιμική» της στυγνής κομματοκρατίας, το Δημοκρατικό εποικοδόμημα πάσχει και κλυδωνίζεται εκ βάθρων.

Εξ αφορμής της πανδημίας και της εν γένει δημόσιας υγείας ή μάλλον κατά τον ορθότερο, εις το βωμό της δημόσιας υγείας, η Δημοκρατία έχει καταλυθεί και οι θεμελιώδεις αρχές της Συνταγματικής εννόμου τάξεως έχουν ανενδοίαστα ποδοπατηθεί, με αποτέλεσμα το κοινωνικό κράτος να έχει διολισθήσει προς μία ιδιότυπη μορφή δικτατορίας.

Η αντίφαση της κυβερνήσεως να διώκει απηνώς τους πολίτες οι οποίοι εκδηλώνουν έναν σκεπτικισμό περί της υγείας τους μη εμπιστευόμενοι την αποδεδειγμένη απομειωμένη λυσιτέλεια των εμβολίων ή να διατηρούν μία εύλογη καχυποψία η οποία αιτιωδώς προήλθε από τον εσφαλμένος χειρισμούς της ιδίας της κυβερνήσεως, (ήτοι ακαταδιώκτο λοιμωξιολόγων, απόπειρα ενεργητικής δωροδοκίας εις την νεολαία) με αποτέλεσμα να έχει επέλθει μία δικαιολογημένη αντίδραση.

Παρά ταύτα η κυβέρνηση αντί να αναλάβει την ευθύνη περί της δημόσιας υγείας, όπως επιτάσσει η αρχής της ισοτίμου μεταχειρίσεως  (κράτος δικαίου, ασφυξία κλπ), επιχειρήσει να τιμωρήσει εσχάτως τους σκεπτικιστές περί της λυσιτέλειας αλλά και της αδιαφάνειας επί της παρασκευής του επίμαχου εμβολίου, καθώς και δια την ύπαρξη συγκεκριμένου μητρώου καταγραφής παρενεργειών.

Η ανάλγητη και εν γένει ασύδοτη αυτή συμπεριφορά της κυβερνήσεως, να τιμωρεί, με κυνική της ομολογία όσους συνειδητά διατηρούν επιφύλαξη ασκώντας νομικά κατοχυρωμένα δικαιώματα περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού, συνιστά εν τοις πράγμασι, μια ιδιότυπη μορφή δικτατορίας, άνευ προηγουμένου.

Ο ανενδοίαστος αυτός λυσσώδης πόλεμος διχοστασίας επιβολής κοινωνικού «Απαρτχάιντ προς τους πολίτες όχι μόνον δεν προσιδιάζει προς το κεκτημένο του Νομικού Πολιτισμού, εις επίρρωσιν απάδει προς πάν ψήγμα λογικής, διότι η εμμονή αυτή καθ’ εαυτή, να τιμωρήσεις του πολίτες μίας χώρας επειδή σκέπτονται διαφορετικά και η αφαίρεση της εργασίας και του εισοδήματός τους, αποδεικνύει ότι, πρόκειται περί μίας  πρωτόγνωρης φασιστικής αντίληψης, δια της οποίας, διώκεται ο καθείς ο οποίος δεν συμμορφώνεται με τους επιβεβλημένους παρολογισμούς ενός εμβολίου, δια τις παρενέργειες του οποίου ουδείς λαμβάνει τα προσήκοντα μέτρα.

Έτι περαιτέρω, ενόψει Σεπτεμβρίου, η Ελλάδα πρόκειται να διαιρεθεί στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των μη εμβολιασμένων, οι οποίοι θα αντιμετωπίζονται, ρατσιστικά, με διακριτική μεταχείριση, δίχως ουδένα δικαίωμα, πρόσβασης σε ιδιωτικά ή δημόσια μέσα, και οι δήθεν προνομιούχοι εμβολιασμένοι, οι οποίοι, παρά τα τρωτά και τα σκοτεινά σημεία αλλά και τις προκληθείσες ασθένειες και θανάτους εκ του εμβολίου, υπήκουσαν την εξουσία και θα εξαρτώνται εφόρου ζωής, από αλλεπάλληλες δόσεις, δήθεν δια την θωράκιση του οργανισμού τους.

Είναι πρόδηλο ότι η κυβέρνηση ουδ’ επελάχιστον, ενδιαφέρεται δια την δημόσια υγεία, όλως τουναντίον, εις τον αντίποδα, επιδιώκει να συνθλίψει τους Έλληνες, όπως πλειστάκις έχουμε επισημάνει, οι αλλοδαποί κυκλοφορούν ανενόχλητοι, δίχως να υφίσταται εξάρτηση των λαμβανομένων επιδομάτων των, εκ της υποχρεωτικού εμβολιασμού.

Ο παντί τρόπω κραυγαλέος διωγμός των Ελλήνων συνιστά μία απτή πραγματικότητα, την οποία δέον όπως συνειδητοποιήσει ο Ελληνικός λαός δια να διαγνώσει την φενάκη περί της δημόσιας υγείας και να ερμηνεύσει σφαιρικά και ορθά τα γεγονότα δια το τι τεκταίνεται εις την Πατρίδα μας.

Η επανεκκίνηση του Κόσμου και η Νέα Τάξη πραγμάτων, βαίνει ολοταχώς δια της εγκαθίδρυσης ενός νεοπαγούς Σιδηρούν Παραπετάσματος ολοκληρωτικού τύπου, υπό τον ολετήρα του οποίου θα κατακρημνιστεί εκκωφαντικά, τούτο συντελείται προπαρασκευαστικά μέσω της υγείας μας.

Ας ευχηθούμε, ότι, δοθέντος τουλάχιστον εν Ελλάδι, ουδείς Θεσμός καθίσταται ανεξάρτητος, άπαντες, υπό την απειλή απώλειας της εργασίας του, τελούν σε διατεταγμένη υπηρεσία, η εξ ουρανή αρωγή του Τριαδικού Θεού, να καταστεί καταλυτική προς διάλυση των εωσφορικών σχεδίων του συστήματος.

Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς

Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Δεν υπάρχουν σχόλια: