ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ;;; ΕΠΙΣΤΟΛΗ.... ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΑ !!!

Πηγή :  https://catacomb--church.blogspot.com/2021/05/blog-post_15.html

Ανοικτή επιστολή προς τον "Σεβασμιώτατο" "Μητροπολίτη" Φλωρίνης Πρεσπών & Εορδαίας κ.κ. Θεόκλητο, από πνευματικό του τέκνο.

 

Σεβασμιώτατε πάτερ,

Ονομάζομαι Μαρία Λ. και καταφεύγω να σας απευθύνω ανοιχτή επιστολή αν και αρχικά σκέφτηκα να υποβάλω το ερώτημά μου στην Κυριακάτικη λειτουργία, όμως ο εφημέριος της ενορίας μου διεμήνυσε ότι αυτό είναι ανεπίτρεπτο και μάλιστα για γυναίκα την ώρα της λατρείας.

Είμαι 57 χρονών και έμεινα έγκυος πριν 20 χρόνια. Στον προγεννητικό έλεγχο όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε ότι θα γεννούσα παιδί με αναπηρία και νοητική υστέρηση έχασα τη γη κάτω απ τα πόδια μου. Τόσο ο γυναικολόγος όσο και ο σύζυγός μου ήταν κατηγορηματικοί και προχωρήσαμε σε διακοπή κύησης. Μέσα μου με έτρωγε και με βάραινε αυτή η απόφαση και ενώ δεν είχα ιδιαίτερη σχέση με εκκλησία, μια φίλη με συμβούλεψε να μιλήσω με μια κυρία της εκκλησίας που έκανε κύκλο γραφής στο χωριό μας. Αυτή με τη σειρά της με ενθάρρυνε να εξομολογηθώ σε έναν ιερέα και μου πρότεινε εσάς. Ακόμα θυμάμαι σαν τώρα εκείνη την πρώτη μου εξομολόγηση. Μου είπατε πως η εκκλησία δεν δέχεται την άμβλωση στα άτομα με αναπηρία σε καμία περίπτωση. Μου είπατε πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα άτομα με αναπηρία όπως τους φυσιολογικούς ανθρώπους και με προθυμία να σηκώνουμε το σταυρό που θα μας δώσει ο Θεός. Με ενθαρρύνατε να τολμήσω νέα εγκυμοσύνη και ότι δώσει ο Θεός (δόξα τω Θεώ έχω μια υγιέστατη κόρη). Μου είπατε όμως ότι ο νόμος του Θεού είναι πάνω από την επιστήμη και ότι δεν έχουμε δικαίωμα να παίρνουμε τέτοιες αποφάσεις έστω και αν το επιτρέπει ο νόμος του κράτους και μου δώσατε επιτίμιο να μην κοινωνήσω 2 χρόνια.

Με έκπληξή μου παρακολουθώ τη στάση πολλών κληρικών στο θέμα των εμβολίων.  Ακούω κηρύγματα για  υπακοή στην επιστήμη που είναι αλάνθαστη. Ακούω  για κοινωνική συνείδηση, για υπακοή στο νόμο του κράτους, για αγάπη και οικονομία.

 Μαθαίνω ότι η χρήση κυτταρικών σειρών από εκτρωμένα έμβρυα, στην ανάπτυξη ή αξιολόγηση των εμβολίων δεν δημιουργεί ηθικό ζήτημα. Σε εκκλησιαστικούς κύκλους ακούω να γίνεται λόγος για νόμιμη έκτρωση. Θα μπορούσε δηλαδή κάποιος να χρησιμοποιήσει και το δικό μου που εκτρώθηκε νόμιμα; Πόσα χρόνια μετά την έκτρωση επιτρέπεται η αξιοποίηση του εμβρύου;  Δεν ελέγχονται όσοι θα χρησιμοποιούσαν το δικό μου έμβρυο; Βέβαια οι εμβολιαζόμενοι επωφελούνται και  χρησιμοποιούν ένα υγιές, το δικό μου δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ήταν.

Με όση ευκολία με επιτιμήσατε γιατί δεν σήκωσα τον σταυρό που μου έδωσε ο Θεός, με την ίδια φτάσατε από το «Ημίν ουκ έξεστιν αποκτείναι ουδένα» στο «συμφέρει ἕνα ἄνθρωπον ἀπολέσθαι ὑπὲρ τοῦ λαοῦ» και της υγείας σας βεβαίως.

Μαθαίνω ότι η κυρία που έκανε τον κύκλο στο χωριό μας εμβολιάστηκε και παροτρύνει και άλλες. Ακούω ότι εμβολιαστήκατε και σεις αλλά δεν το πιστεύω γιατί δεν είδα φωτογραφίες σας. Είναι αλήθεια ; Μπορεί αυτός που επιβάλει επιτίμιο να επωφελείται από την έκτρωση που επιτιμά;

Τι έγινε ξαφνικά ο νόμος του Θεού;

Ο γιατρός που μου σύστησε την έκτρωση δεν ήταν η επιστήμη;

Η διακοπή κύησης για ιατρικούς λόγους δεν ήταν νόμος του κράτους;

Το επιτίμιό μου ήταν λάθος; 

Και αν δεν ήταν λάθος ποιο είναι το δικό σας επιτίμιο και ποιος θα το επιβάλει;

Περιμένω την απάντησή σας και έως τότε δεν ασπάζομαι την δεξιά σας (λόγω πανδημίας βεβαίως ).

Μ.Λ.

ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΣ:

Το ανωτέρω κείμενο το παραθέτουμε ακριβώς όπως μας εστάλη με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Δεν επιδιώξαμε να μάθουμε λεπτομέρειες ούτε να έρθουμε σε επαφή με τον αποστολέα, εφόσον πέρα από τη προσωπική διάσταση το θέμα αφορά το σύνολο των μελών της εκκλησίας, καθώς, πολλοί πιστοί είναι σκανδαλισμένοι από τις δημόσιες τοποθετήσεις εκκλησιαστικών ανδρών που φαίνεται να παρακάμπτουν το ζήτημα της χρησιμοποίησης κυττάρων από έμβρυα που θανατώθηκαν με έκτρωση. Εξάλλου αν το ζήτημα δεν είναι και πνευματικό άλλα μόνο επιστημονικό τότε δεν χρειάζονται οι τοποθετήσεις δημοσίων ανδρών (πολιτικοί, εκκλησιαστικοί ηγέτες και άλλοι) παρά μόνο των επιστημών.

----------------------------

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρωτάει τον μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο;
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος ήταν πάντα κατηγορηματικά αντίθετος με τις εκτρώσεις.
Είναι ακατανόητη η ερώτηση και η επιλογή του αποδέκτη της ερώτησης.

15 Μαΐου 2021 - 3:22 π.μ.

 

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Από τους φλωρινικούς μόνο ο Νύφωνας έγραψε συνοδικά εναντίον των εμβολίων.

Οι Ματθαιϊκές παρατάξεις γιατί δεν έχουν βγάλει συνοδική απόφαση περι εμβολίων;;
Τι σημαίνει αυτή η ΣΙΩΠΗ;;;; ...τα ευκόλως εννοούμενα καταλιμπάνονται...
Αν υπάρχει κάποια να μας ενημερώσουν και θα την δημοσιεύσουμε

ΥΣ
Για να τελειώνουμε με όλους τους σούπερ ντούπερ ''ζηλωτές''

π. Γρηγόριος

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι και Σεβασμιώτατος και Μητροπολίτης, εκτός εισαγωγικών. Απρεπή και αψυχολόγητα τα εισαγωγικά.

Silver είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι και Σεβασμιώτατος και Μητροπολίτης, εκτός εισαγωγικών. Απρεπή και αψυχολόγητα τα εισαγωγικά.



Aν και θα έπρεπε ίσως να περιμένω να απαντήσει εκείνος για τον οποίο το γράφεις.

Όμως θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όπως εσύ σκέπτεσαι και εκφράζεσαι ελεύθερα σύμφωνα με αυτά που πιστεύεις, το ίδιο θα πρέπει να αναγνωρίζεις το δικαίωμα και στους άλλους συνανθρώπους σου. Εδώ πρωτίστως είναι θέμα πίστεως.

Έχεις αντίρρηση;