Η διεκδίκηση της έννοιας της ελευθερίας αποτελεί συστατικό στοιχείο του ανθρωπίνου προσώπου, ο οποίος μάχεται, επί καθημερινής βάσεως δια την κατάκτηση της αληθείας και την εσωτερική πλήρωσή, έκφανση της οποίας είναι η επί της γης ευδαιμονία η οποία όμως αφεύκτως καθίσταται αρρήκτως συνδεδεμένη με το επέκεινα, ήτοι με την αιώνια, ζωή, δηλονότι ο στόχος είναι, η καθ’ ομοίωση με τον Πλάστη και Δημιουργό μας Τριαδικό Θεό.
Βιώνουμε πρωτοφανείς καταστάσεις ηθικής σήψης, εξαθλίωσης, οικονομικής καταβαράθρωσης και εωσφορικής διαστρέβλωσης του ανθρώπινου προσώπου από τους υπερ-εθνικούς μηχανισμούς εξουσίας οι οποίοι ομνύουν πίστη προς την Δημιουργία ενός παράδοξου κοσμο-ειδώλου αυτοθέωσης.
Με όπλο την εξουσία, την συγκέντρωση των κεφαλαίων και την
προηγμένη τεχνολογία η ίδρυση μία νέα παγκόσμιας αίρεσις ήτοι η αυτοθέωση του
ανθρώπου τελεί σήμερον εν εξελίξει και πιθανολογώ ότι κινεί τα νήματα της
καλπαζούσης παγκσοσμιοποιήσεως.
Η ανάδειξη ενός άκρως ολοκληρωτικού καθεστώτος το οποίο θα
εδράζεται σε κατ’ επίφαση δημοκρατικά πολιτεύματα ειρειδόμενα ψευδεπίγραφα εις
το πρόταγμα της λαϊκής κυριαρχίας, όμως κατ’ ουσίαν θα πρόκειται δια ένα στυγνά
και καθολικά δικτατορικό καθεστώς, το οποίο θα υφαρπάζει τεχνηέντως, δια της
απατηλής και τεχνητής παρέμβασης των εξωνημένων, μέσων, μαζικής εξαπατήσεως,
την ψήφο του αδαούς και ανυποψίαστου πολίτη.
Η πολιτική αυτή απάτη, ο υποδόριος σφετερισμός της βούλησης
του Ελληνικού λαού, η παραχάραξη των κοινοβουλευτικών θεσμών, ο δημαγωγικός
λαϊκισμός της φαυλοκρατίας και ο πατερναλισμός της ουτοπίας της αριστεράς,
συνιστά ένα μείγμα της πολιτικής η οποία σήμερα χρησιμοποιείται από τους
παγκόσμιους ηγέτες δια να επιφέρουν την διανοητική λοβοτομή, τον πνευματικό
ευνουχισμό της αγεληδόν σκεπτόμενης μάζας, η οποία άγεται και φέρεται
ανερμάτιστη και κοιμωμένη τον νήδυμον ύπνο.
Η απονεύρωση των αντανακλαστικών της κοινωνίας, η έλλειψη
οξυμμένης κριτικής σκέψεως και στοιχειώδους αντιλήψεως περί της ποιότητας της
ζωής καθίσταται λίαν ανησυχητική, καθότι, πλέον, πέραν της άρδην πτωχοποιήσεως,
της ανέκκλητης υφαρπαγής της περιουσίας μας, μας φαλκιδεύουν οιαδήποτε μορφή
πνευματικής η ψυχικής τροφής, προκειμένου να στερούμεθα τα ελατήρια
συνειδησιακής αφύπνισης και αντίστασης προς τον καταιγισμό των εξελίξεων των
οποίων βιώνουμε.
Είναι πρόδηλο ότι ευρισκόμεθα σε αλλεπάλληλες μάχες ενώπιον
ενός μακρού πολέμου, δια του οποίου διακυβεύεται το ίδιο το «είναι» μας και
κλυδωνίζεται εκ βάθρων το μέλλον και η εξέλιξη ημών και των οικογενειών μας,
υποκείμεθα εις πλήρη έλεγχο της ίδια της ζωής μας, παραβιάζεται κατάφωρα η
σφαίρα του ιδιωτικού μας, βιάζεται η προσωπικότητα μας πανταχόθεν και
διυλίζεται υπό των μηχανισμών της παγκόσμιας ελίτ, οιαδήποτε επιλογή ή κίνισή
μας.
Η εν λόγω ασέλγεια εις την συνείδησή μας και ή άκρατη
επιβολή μίας αστικής φυλακής, δια της παρεμβάσεως ως προς την ελεύθερη ανάπτυξη
της προσωπικότητά μας, πέραν από το καταδήλως έκνομο και παράνομο του ιδίου του
εγχειρήματος, συνιστά μία μορφή επαίσχυντου και επονείδιστου βασανισμού του
προσώπου και εν γένει της ψυχής μας.
Οι μηχανισμοί ελέγχουν επιχειρούν να μας καταστήσουν
υποχείρια τους, απολύτως δέσμιούς, αιχμάλωτους και όμηρους, ούτως ώστε να
εξυπηρετήσουν αλλότρια από τα επιφαινόμενα συμφέροντα, με ημάς να αποτελούμε τα
πειραματόζωα των πολιτικο-οικονομικών σχεδιασμών τους.
Η διττή υποκρισία της παγκόσμιας κοινότητας η οποία
στεντορείως και διαπρυσίως ακκίζεται ότι μεριμνά σφόδρα δια την δημόσια υγεία,
γιατί άργε δεν κάνει κάτι ανάλογο δια την διασφάλιση της κοινωνικής ευεξίας και
ευημερίας των πολιτών, καθότι σύμφωνα με το ορισμό του Παγκοσμίου Οργανισμού
Υγείας, θεμελιώδης και μείζονα έκφανση της υγείας συνιστά όπως και εξέθεσα
ανωτέρω και η κοινωνική ευεξία.
Υπό την έννοια ότι, η υγεία είναι κόλουρη άνευ της καθολικής
αναπτύξεώς επί τη βάσει των επιμέρους αυτοτελών συνιστωσών τους, άλλως δεν
υπάρχει καθ’ ολοκληρίαν υγεία, πράγμα το οποίο αποκρύπτει επιμελώς και
μεθοδευμένα η κυβέρνηση, διότι ο στόχος καθίσταται η βαθμηδόν εξόντωσή μας.
Τρανή απόδειξη της πραξικοπηματικής αυθαιρεσίας της
Πολιτείας έγκειται, η κατακρήμνιση του θεμελιώδους δικαιώματος
αυτοπροσδιορισμού και ελευθέρας αποφάσεως, κρίσεως και ενέργειας της υγείας μου
καθώς και του συστοίχου κορυφαίου δικαιώματος αρνήσεως οιασδήποτε μορφής
ιατρικής πράξεως άνευ της προηγούμενης ειδικά και εμπεριστατωμένα
αιτιολογημένης ιατρικής ενημερώσεως.
Εν τω πλαισίω της συγχρόνου της υγειονομικής δικτατορίας,
μας επιβάλλουν στανικά ένα νόμο, δια του οποίου μας εξωθούν εξαναγκαστικά να
εμβολιαστούμε ημείς ή τα παιδιά μας, επί ποινή στοχοποιήσεως, κοινωνικού
στιγματισμού και αποκλεισμού εκ της εργασίας μας καθώς και εξ οιασδήποτε μορφής
κοινωνικής συναλλαγής ή δραστηριότητας, μετακινήσεως και ούτω καθ’ εξής.
Ο διαχωρισμός της κοινωνίας και η διχοστασία των πολιτών σε
συνειδητώς αρνητές με ρητές επιφυλάξεις και πολίτες οι οποίοι απερίσκεπτα και
αδιαμαρτύρητα σπεύδουν, να προσφέρουν εαυτούς προς άμεσο εμβολιασμό, άνευ
ουδεμίας πληροφορίες, απεμπολώντας αμελλητί παν ψήγμα νομιμότητας και ασκήσεως
δικαιώματος, αποτελεί μία μορφή ρατσιστικού εγκλήματος και αστυνομεύσεως της
ιδιωτικής μας ζωής.
Εν άλλοις λόγοις, οι μηχανισμοί προσεταιρίζονται του
υπάκουους και στρέφονται ασκώντας πολεμική κατά των αρνητών δια να τους
πλήξουν, καθοιονδήποτε τρόπο, ίνα τους ποινικοποιήσουν το φρόνημα τους, με
βιομηχανία ποινικών διώξεων ούτως ώστε να επιτύχουν να τους εκφοβίσουν και να
κάμψουν την αγωνιστική των προαίρεση.
Ως εκ τούτου λοιπόν, εγκαθιδρύεται μία νέα «Ναζιστικού»
τύπου ανθρωπολογία η οποία δια της φαιάς προπαγάνδας και της ψυχολογικής βίας
την οποία το κράτος ασκεί αφενός δια της εντεταλμένης τηλοψίας και εξ ετέρου δια την επιβολής διοικητικών
μέτρων από τις δυνάμεις καταστολής, διώκεται σήμερα κανείς δια την εκφορά διαφορετικής άποψης από την προπαγάνδα του Κράτους
υποκείμενος στην διακριτική και ανισότιμη μεταχείριση, λόγω ότι διατήρησε
ενστάσεις, περί της αποδοτικότητας των προφυλακτικών μέτρων προς την λυσιτελή
και τελεσφόρα αντιμετώπιση της πανδημίας.
Οι ως άνω απόψεις τίθενται αμιγώς υπό το νομικο-πολιτικό
πρίσμα, και ουχί από το Ιατρικό απλώς καταδεικνύοντας την αυθαιρεσία της
εξουσίας, την εμπάθεια και την μισαλλοδοξία προς τους πολίτες οι οποίοι
ανθίστανται σε μεσαιωνικού τύπου σκοταδιστικά και ανορθόλογα κηρύγματα
πολιτικών με την τεχνητή συνδρομή των τελούντων σε διατεταγμένη υπηρεσία
έμμισθων φερεφώνων τους όπως καθίστανται ανυπερθέτως τα συστημικά Μ.Μ.Ε
Συμπερασματικώς λοιπόν η Δημοκρατία έχει εκλείψει, ζούμε
υπό καθεστώς ομηρίας μίας ιδιότυπης κοινοβουλευτικής δικτατορίας, η οποία
επιστρατεύει θεσμική βία και αυθαιρεσία δια να εξανδραποδίσει του πολίτες,
άλλως εις περίπτωση αντίρρησης τους διώκει απηνώς με την εφαρμογή ποινικώς
κατασταλτικών μέτρων, τα οποία απειλούν του υγιώς αντιδρώντες πολίτες με ποινές
φυλακίσεως.
Το ερώτημα είναι ότι ήδη ζούμε μία παρά φύση κατάσταση
καθότι ευρισκόμεθα εις μία κρίσιμον καμπή καθολικής μεταλλάξεως της
ανθρωπότητας, εγκλωβισμένη εις την αόρατη φυλακή δια της αναστολής πάσης
δραστηριότητάς μας, σέρνοντας τις τυραννικές αλυσίδες μας (λογοκρισία, αναστολή
δικαιωμάτων και ελευθεριών, παρακολούθηση του ιδιωτικού μας βίου, παράνομη
παρακράτηση, άσκηση ή απειλή βίας ψυχολογική ή θεσμικής, λογοδοσία προς τον
αυθέντη και δεσπότη κράτος δια τις μετακινήσεις μας και ούτω καθ’ εξής), άρα τι
θα μας πτοήσει η επιβολή μίας έτερης δήθεν ποινή φυλάκισης εκ των δικαστηρίων,
όπου ούτε αυτό δεν πρόκειται να γίνει, διότι πολλά από τα αποδιδόμενα αδικήματα
τα οποία, οι πραίτορες του συστήματος, αποδίδουν ψευδώς προς τους υγιώς
αντιδρώντες πολίτες, λαμβάνουν χώρα αποκλειστικά προς σκοπό εκφοβισμού κα
εξουδετερώσεως του αγωνιστικού αντιστασιακού και δυναμικού φρονήματος τους.
Συνελόντι ειπείν, η Ελλάς βαίνει εις κρημνόν, η πόλις Εάλω,
απαιτείται εγρήγορση, συνειδησιακή ανάνηψη, πίστη εις τον Θεό, ούτως ώστε να
προπαρασκευαστούμε ορθώς, δια να αντιπαρέλθουμε όρθιοι, υγιές και με αγωνιστικό
φρόνημα την εν λόγω εωσφορική δοκιμασία της παγκόσμιας ελίτ, η οποία, επιδιώκει
να εγκαθιδρύσει μία νέας μορφής παγκόσμια αυτοκρατορία, δια της οποίας θα
ελέγχονται τα πάντα, ο άνθρωπος θα αποτελεί απλώς μία αριθμητική μονάδα,
ρυθμιζόμενη εν είδει ρομπότ από τα σκοτεινά διευθυντήρια της παγκόσμιας ελίτ.
Το γε νυν έχον, νυν εν παντί
και πάντοτε και υπέρ πάντων ο αγών. Στώμεν Καλώς, Στώμεν μετά Φόβου, την
Ανάσταση του Γένους μας.
Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
6944-938836
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου