Ο Υιός καί Λόγος τού Θεού, ο ιός καί λόγος τού ΠΟΥ -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

«Την περίοδο αυτή πηγαίνει (σημ. ο Dr. Francis Collins) καθημερινά στις 5 το πρωί στο γραφείο του και ξεκινάει διαβάζοντας την Αγία Γραφή. «Το εδάφιο από την Β προς Κορινθίους επιστολή που ο Θεός λέει στον Παύλο “αρκεί σοι η χάρις μου, η γαρ δύναμίς μου εν ασθένεια τελειούται” δεν μπορώ να σας εξηγήσω πόσο με βοηθάει, όταν δεν είναι ξεκάθαρο τι δρόμο να ακολουθήσω», αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξή του.»


Μήπως συμβαίνει νά ασθενεί ο Dr. Francis Collins ? Θά πρέπει νά μάς απαντήσει, άν υποφέρει σωματικά, όπως αφόρητα (ως προκύπτει) υπέφερε ο Απόστολος Παύλος, γιά νά φτάσει στό σημείο 3 φορές νά παρακαλέσει τόν Κύριο νά τόν απαλλάξει από τόν "σκόλοπα τής σαρκός". Έχει κι αυτός τήν ίδια ή κάποια άλλη σωματική βάσανον ;



«7 Καὶ τῇ ὑπερβολῇ τῶν ἀποκαλύψεων ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι, ἐδόθη μοι σκόλοψ τῇ σαρκί, ἄγγελος σατᾶν, ἵνα με κολαφίζῃ ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι. 8 ὑπὲρ τούτου τρὶς τὸν Κύριον παρεκάλεσα, ἵνα ἀποστῇ ἀπ' ἐμοῦ· 9 καὶ εἴρηκέ μοι· ἀρκεῖ σοι ἡ χάρις μου· ἡ γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται. ἥδιστα οὖν μᾶλλον καυχήσομαι ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου, ἵνα ἐπισκηνώσῃ ἐπ' ἐμὲ ἡ δύναμις τοῦ Χριστοῦ.». 2Κρ. ιβ΄)

Μτφ. " ... μάλλον λοιπόν ευχάριστα καυχιέμαι γιά τίς αρρώστιες μου, γιά νά έχω συγκάτοικο μέσα μου τήν δύναμη τού Χριστού"

Πράξεων Κεφ. κ΄ : «30 καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν. 31 διὸ γρηγορεῖτε, μνημονεύοντες ὅτι τριετίαν νύκτα καὶ ἡμέραν οὐκ ἐπαυσάμην μετὰ δακρύων νουθετῶν ἕνα ἕκαστον.»
Λάθος πόρτα χτύπησε ο κ. Francis Collins καί η "Ναυαρχίδα" ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

 .https://www.kathimerini.gr/opinion/561110608/o-koronoios-kai-i-thriskeia/?fbclid=IwAR3EFM8MhaesVFLQuGbdqg36NUgLLF7o0JPM57yN0Vh6cnWKMc8mt0PMG04

Δεν υπάρχουν σχόλια: