Μεγαλώνω τον γιό μου να γίνει φοβερός εχθρός Εβραίων και Χριστιανών!

 Στο παρακάτω βίντεο ο ιμάμης από την Νίγδη κάνει κήρυγμα για το πως μεγαλώνει το γιό του. Φαίνεται καθαρά η βαναυσότητα και το μίσος που καλλιεργεί το Κοράνι εναντίον των άλλων θρησκειών. Αυτή την θρησκεία οι Ευρωπαίοι θέλουν να αγκαλιάσουν και να προστατεύσουν στις χώρες τους!

Τούρκος κληρικός Μουχάμαντ Χότζα από την Νίγδη
6/1/2020
Τις προάλλες κάποιος μου είπε : ¨Υπάρχουν κάποιοι καλοί Εβραίοι”. Εγώ του είπα πως δεν υπάρχουν και αυτός είπε “ναι υπάρχουν”. Εγώ απάντησα πως δεν υπάρχουν ! Γιατί όχι ; Μα διότι ο Αλλάχ ο ίδιος είπε ότι δεν υπάρχουν. Οπότε πώς μπορώ εγώ να πω ότι υπάρχουν καλοί Εβραίοι;

------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὡς γνωστόν, τό Ἰσλάμ εἶναι αἱμοσταγής θρησκεία, γι' αὐτό οἱ νεοταξῖται πολιτικοί τήν προωθοῦν συστηματικῶς, ὥστε διά τοῦ τρόμου νά ὑποδουλώσουν τήν ἀνθρωπότητα καί νά ἐπιβάλουν τόν Ἀντίχριστον! Γι' αὐτό οἱ Τσίπρας καί Μητσοτάκης, ἐκλεκτά ὄργανα τῆς ΝΤΠ, θέλουν νά μᾶς «μπολιάσουν» μέ τά ἑκατομμύρια τῶν ἰσλαμιστῶν πού κουβαλοῦν ἐδῶ, μέ τήν συναίνεσιν, βεβαίως, τῶν ψευδεπισκόπων.

…..

Φώναξα τον γιο μου. Του είπα “βλέπεις αυτούς τους άτιμος ανθρώπους; Ξέρεις αυτά τα παιδιά που βλέπουμε στην Παλαιστίνη τα οποία σκοτώνονται, σφάζονται και βιάζονται; Αυτοι οι άτιμοι άνθρωποι είναι που τα σκοτώνουν εκείνα¨. Μεγαλώνω τον γιο μου ώστε να είναι ένας πολύ καλός και υψηλής ποιότητας εχθρός των Εβραίων.

– Δόξα τον Αλλάχ ….

– Ορκίζομαι στον Αλλάχ αδελφοί. Θα είναι ένας υπέροχος εχθρός των Εβραίων και ένας φοβερός εχθρός των χριστιανών. Κάποιοι λένε πως ένας μουσουλμάνος “Δεν μπορεί να ανατρέφει έναν εχθρό”. Εγώ όμως μεγαλώνω έναν εχθρό ! Δεν είναι δικό μου το μυαλό ; Εγώ είμαι εχθρός τους. Μακάρι να έχουν την κατάρα του Αλλάχ πάνω τους.

…..

Αν κάνω το παιδί μου να αγαπάει τους Εβραίους και τους χριστιανούς, τότε ο Αλλάχ δεν θα πει ότι εγώ είμαι ένας καλός. Δεν θα το πει αυτό για μένα. Ο Αλλάχ λέει ” μην κλίνετε προς αυτούς” και “μην τους μοιάσετε”. “Οι Εβραίοι και οι χριστιανοί δεν θα σε εγκρίνουν ποτέ μέχρι να ακολουθήσεις τη θρησκεία τους” Αυτά δεν τα είπε ο Μωάμεθ. Αυτά τα λέει ο Αλλάχ. “Μην κλίνετε προς αυτούς και μην τους μοιάσετε”. Ο Αλλάχ λέει “Πέτα μακριά σαν πατσαβούρα τους επαίνους τους και τα έθιμά τους, τις πρακτικές και τις παραδόσεις τους”. Εεεε μουσουλμάνοι δεν ήρθαμε σε αυτή την κατάσταση επειδή τους μοιάσαμε ; Οι κόρες μας έφτασαν στο σημείο να περπατάνε στους δρόμους εντελώς γυμνές ! Στο όνομα τίνος ; Στο όνομα της μόδας. Εκθέτουν τα σώματά τους με τρόπο που δεν είναι ευχάριστη τον Αλλάχ ή τον απεσταλμένο του.

…. Ο Αλλάχ να παραχωρήσει να τους μισούμε. Δεν μπορούμε να τους αγαπάμε. Εμείς αγαπάμε τους μουσουλμάνους διότι ο Αλλάχ λέει πως μόνο οι πιστοί είναι φίλοι ο ένας του άλλου. Ο Αλλάχ λέει ότι μόνο οι πιστοί και οι αδερφοί είναι ο ένας για τον άλλον. Ο Αλλάχ δεν λέει πως οι Εβραίοι και οι χριστιανοί είναι αδερφοί μας. Γιατί να τους αγαπάω;¨

"Ορθ. Τύπος" 

 

1 σχόλιο:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὡς γνωστόν, τό Ἰσλάμ εἶναι αἱμοσταγής θρησκεία, γι' αὐτό οἱ νεοταξῖται πολιτικοί τήν προωθοῦν συστηματικῶς, ὥστε διά τοῦ τρόμου νά ὑποδουλώσουν τήν ἀνθρωπότητα καί νά ἐπιβάλουν τόν Ἀντίχριστον! Γι' αὐτό οἱ Τσίπρας καί Μητσοτάκης, ἐκλεκτά ὄργανα τῆς ΝΤΠ, θέλουν νά μᾶς «μπολιάσουν» μέ τά ἑκατομμύρια τῶν ἰσλαμιστῶν πού κουβαλοῦν ἐδῶ, μέ τήν συναίνεσιν, βεβαίως, τῶν ψευδεπισκόπων.