Παγκόσμια Επιστημονική Κοινότητα ή «κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν» -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Η επιστημονική κοινότητα, που τώρα διαφοροποιείται από τήν φερομένην "παγκόσμια επιστημονική κοινότητα", ώφειλε νά είχε δείξει τίς ευαισθησίες της πολύ πρίν φθάσουμε στήν παγκόσμια απάτη τού κορονοϊού. Η πλαστογράφος αυτή "παγκόσμια κοινότητα", εδώ καί χρόνια, έχει παραχαράξει τούς κλασικούς επιστημονικούς όρους, έτσι ώστε νά βρισκόμαστε ενώπιον μιάς διαφορετικής Ιατρικής - καί όχι μόνο - Επιστήμης, ότι, πλέον, η υλική θεωρία (τεχνολογία) προτάσσεται τής πνευματικής. Οι θεωρητικοί τής ύλης, συνεπείς στίς αρχές τής ευγονικής, κυριαρχούν πλέον παγκοσμίως κατηγορώντας τούς θεωρητικούς τού πνεύματος, δηλαδή τής αληθείας, ως ψευδοκόπους καί συνωμοτηστές. Περιθωριοποιούν τίς φωνές τους καί αυτοπροβάλλονται ή προσδιορίζονται σάν οι κυρίως εκπρόσωποι τής παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας. Αγνούν ή απορρίπτουν πλήρως, ότι η θεωρία δομεί τήν πράξη καί ότι ουδέποτε η πράξη είναι τό γενεσιουργό αίτιο τής όποιας θεωρίας. Η θεωρία προηγείται, η πράξη έπεται καί αυτό συμφωνεί πλήρως μέ τό αγιογραφικό «αρχή παντός έργου λόγος καί πρό πάσης πράξεως βουλή» :

«13 καὶ βουλὴν καρδίας στῆσον, οὐ γάρ ἔστι σοι πιστότερος αὐτῆς· 14 ψυχὴ γὰρ ἀνδρὸς ἀπαγγέλλειν ἐνίοτε εἴωθεν ἢ ἑπτὰ σκοποὶ ἐπὶ μετεώρου καθήμενοι ἐπὶ σκοπῆς. 15 καὶ ἐπὶ πᾶσι τούτοις δεήθητι ῾Υψίστου, ἵνα εὐθύνῃ ἐν ἀληθείᾳ τὴν ὁδόν σου. 16 ᾿Αρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή.» (Σοφία Σειράχ, κεφ. 37).

Τέλος, γιά τήν αρχική σελίδα τού "ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ", αρκεί μόνον αυτό : «37 καὶ ὁ πέμψας με πατὴρ, αὐτὸς μεμαρτύρηκε περὶ ἐμοῦ. οὔτε φωνὴν αὐτοῦ ἀκηκόατε πώποτε οὔτε εἶδος αὐτοῦ ἑωράκατε, 38 καὶ τὸν λόγον αὐτοῦ οὐκ ἔχετε μένοντα ἐν ὑμῖν, ὅτι ὃν ἀπέστειλεν ἐκεῖνος, τούτῳ ὑμεῖς οὐ πιστεύετε. 39 ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· καὶ ἐκεῖναί εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ· 40 καὶ οὐ θέλετε ἐλθεῖν πρός με ἵνα ζωὴν ἔχητε.» (Ιν. ε΄). Βλέπε συνοδούς συνδέσμους στά κάτωθεν Σχόλια που ακολουθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: