Κουράστηκα να περιμένω κ. Στουραΐτη. -- Σχόλιο του π. Γρηγορίου

Λοιπόν υπάρχει ή δεν υπάρχει απόδειξη περί της χειροθεσίας του Ζακύνθου;;


Αν υπάρχει και την βρείτε κάποια στιγμή τότε να την στείλετε στον Σίλβερ ώστε να την ανεβάσει άρθρο.
Κατόπιν θα σχολιάσουμε την κατεδάφιση του φλωρινισμού...

Αν δεν υπάρχει τότε μπορούμε να αρχίσουμε τα σχόλια επίσης σε καινούργιο άρθρο για την κατεδάφιση του ματθαιϊσμού..

Συν τοις άλλοις θα σχολιάσουμε και για τα άλλα παραμύθια που σας έχουν ταΐσει δλδ της συγχωρητικής ευχής του 71 ενώ αποδείχτηκε ότι έγιναν χειροθεσίες επί σχισματικων.

Ερωτήματα
Έχει κύρος το μύρο των ματθαιϊκών εφόσον σε έχουν μυρώσει στην ανόθευτη διαδοχή Ματθαίου ενώ αποδείχτηκε ότι έχεις χειροτονία από καραμπινάτο σχισματικό Ν/γίτη και από οικουμενιστές της ΡΟΕΔ;;

Η σιωπή κ Στουραΐτη χρεώνεται Ήττα.
Το ίδιο ισχύει για την σιωπή Όλων των ματθαιϊκών που μας διαβάζουν...και ξέρω κάμποσους...


Π. Γρηγόριος

10 σχόλια:

Σταύρος Τ. είπε...

H κατεδάφιση της Ματθαϊκης Εκκλησιολογίας είναι δεδομένη από τη στιγμή που λενε ότι τάχα μπορεί κάποιος ανίερος (για αυτούς) να επανέλθει μόνος του στην τάξη του Επισκόπου, επειδή μετανόησε μόνος του. Όπως μας λένε για τους 3 το 1935
Αποτείχιση απλώς κάνανε, από Εκκλησία που διέθετε (τότε ακόμη) Θεία Χάρη
Αν φύγεις από κάπου που δεν υπάρχει Θεία Χάρις, εκεί παραμένεις κι εσύ αν δεν σε αποκαταστήσουνε αληθινοί Επίσκοποι, όσο κι αν "χτυπιέσαι" μόνος σου
Οι κανόνες που επικαλέστηκαν στο προηγούμενο άρθρο είναι αστείοι και δε ξέρω γιατί πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά και να γίνονται πρωτοσέλιδο τα υπόλοιπα που είπανε....Πώς θα γίνει διαγραφή/αποκατάσταση όλων αυτών που είδανε τόσοι ;
Ανα(χειροτονία) το θεωρώ απίθανο να έγινε το 1935 και το πολύ-πολύ να έγινε χειροθεσία συγχωρητικής ευχής, όπως αναφέρει ο Αγιος Νικόδημος στις σημειώσεις του 8ου Κανόνος Α΄Οικουμενικης

Σταύρος Τ. είπε...

Αν όμως έγινε πράγματι χειροθεσία με τη μορφή της αναχειροτονίας, εδώ είμαστε για να πούμε τα ανάλογα
Με αποδείξεις όμως κι όχι τι ειπε ο Παπα-Χρήστος στην γιαγιά τη Σούρμενα κι αυτή το είπε στον εγγονό της, που ζούσε μέχρι προσφάτως

Σταύρος Τ. είπε...

Eδώ όμως δε μιλάμε για νίκη ή ήττα, αλλά θα είναι τεράστια χαρά να απελευθερωθεί έστω μια ψυχή από τα πλοκάμια του ψεύδους και της πλάνης

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Προσπαθώ να βρώ το σχετικό,πάτερ Γρηγόριε.Μην βιάζεστε.Χειροθεσία έγινε κ.Σταύρο,όχι αναχειροτονία.Αναμείνατε,παρακαλώ.
Όσο για το πώς απεκατεστάθησαν ,σας λέω τα εξής:Την Ομολογία του 1935 την γνωρίζετε;το Διάγγελμά τους;
Μήπως θέλετε να τα δημοσιεύσω;
Είχαν έγκυρη και Κανονική χειροτονία πρίν από το 1924 και, διά της Ομολογίας του 1935, απεκατεστάθησαν και επέστρεψαν στην Εκκλησία.
Τόσο απλό είναι ,αγαπητοί.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Επίσης όσο για το 71 ,πάτερ Γρηγόριε,σας απάντησα στην ιστοσελίδα σας.
Δεν υπήρχε καμμία Συνοδική Απόφαση περί Χειροθεσίας β] οι επιστρέψαντες δύο ,Κάλλιστος και Επιφάνιος, ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ την Σύνοδο ότι οι Ρώσοι αποδέχθηκεν την Ομολογία μας και ότι Ορθοδόξησαν γ]στην Ελλάδα δεν έλαβε χώρα καμμία απόλύτως χειροθεσία που να ακυρώνει τις Χεοροτονίες του Αγίου Ματθαίου δ]όταν οι Ρώσοι δεν τήρησαν όσα είχαν υποσχεθεί ,διεκόπη η κοινωνία μαζί τους και ε]καθηρέθη ΑΜΕΣΩΣ ο Κάλλιστος όταν ΨΈΛΛΙΣΕ τα περί χειροθεσίας.
Εάν η Ιεραρχία είχε δεχθεί χειροθεσία,τότε γιατί να καθαιρέσει τον Κάλλιστο;ή γιατί ο Κάλλιστος δεν είπε ποτέ, γιατί με καθαιρείτε, αφού και ΄σεις είστε χειροθετημένοι;
Δεν το είπε,γιατί όντως η Ιεραρχία τότε,δεν εδέχθη ούτε κατ΄επίνοια τέτοια προδοσία.
Σας τονίζουμε τα εξής:Οι χειροτονίες του Αγίου Ματθαίου ήταν πλήρεις Θείας Χάριτος και ήταν εκ΄ των πραγμάτων επιβεβλημένες ,μετά την πτώση των υπολοίπων αρχιερέων.
Τόσο ο Άγιος Πατήρ Ματθαίος,όσο και οι υπόλοιποι αρχιερείς που χειροτονήθηκαν υπ΄αυτού,
ήταν οι μοναδικοί Ορθόδοξοι με ανόθευτη Αποστολική Διαδοχή και Πίστη.

ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Σχετικό περί της Χειροθεσίας στον Ζακύνθου το 1935:




Από τη Μυριόβιβλο: "Αι χειροτονιαι [του 35'] ετελέσθησαν εν τη Ι. Μονή Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης Κερατέας Αττικής (Σ. Καραμήτσου - Γαμβρούλια, σελ. 124. «Ελεύθερον Βήμα» 2-6-1935 και 9-6-1935). Τη ιδία ημέρα oι Δημητριάδος και πρ. Φλωρίνης δια χειροθεσίας εδέξαντο ως κανονικόν Επίσκοπον τον Ζακύνθου Χρυσόστομον, χειροτονηθέντα κατά το νέον ημερολόγιον! (Εγκύκλιος Ι. Συνόδου Γ.Ο.Χ. Κερατέας σελ. 8)."

Αναμείνατε και την Εγκύκλιο,παρακαλώ.

Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία
Θα τα δημοσιεύσω στην σελίδα μου
Περιμένω

Υσ
Για το 71 σημασία δεν έχει τι πιστεύετε εσείς και γενικά οι Ματθαιικοί αλλά το τι έγινε.
Μόνος σου έγραψες την αλήθεια.
Όταν ο κάλλιστος ψέλλισε για χειροθεσια καθαιρέθηκε.

Συνεπώς ο άλλος ήταν ιερόσυλος
Γιατί οι χειροθεδιες έγιναν αλλά ο Επιφάνιος δηλώνει ότι δεν έγινε τίποτα.
Έλεος τέλος πάντων.

ΥΣ2
Το θέμα μας αυτή την στιγμή είναι η χειροθεσια Ζάκυνθου
Π Γρηγόριος

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλώ τον διαχειριστή να ανέβασει την είδηση σε άρθρο.
Όπως γίνεται αντιληπτό έρχονται τα πάνω κάτω στον φλωρινισμο
Π Γρηγόριος

Σταύρος Τ. είπε...

Άμα είναι τόσα απλά κ. Χαρίλαε, περιττεύει να πω κάτι περαιτέρω
Τουλάχιστον είπες ότι έγινε απλή χειροθεσία κι όχι αναχειροτονία στον Ζακύνθου

Σταύρος Τ. είπε...

π. Γρηγόριε
δεν βλεπεις ότι όλος ο Ματθαϊσμος στηρίζεται σε καραμπινάτες Παπάτζες (συγνώμη δε βρίσκω πιο αρμόζουσα λέξη για την "αποκατάσταση" των υποτιθέμενων ανίερων το 1935) κι ασχολείσαι με την απλή χειροθεσία που έκανε ο πρώην Φλωρίνης κι ο Δημητριάδος στον Ζακύνθου, ως την μέγα είδηση και το έβγαλες και πρωτοσέλιδο, με παραπληνητικές ατάκες :
"γιατί και παλι πρόκειται περι αναζωογονήσεως του ΑΚΥΡΩΣ τελεσθέντως μυστηρίου"
Πού είδες στις σημειώσεις και παραπομπές του Αγίου Νικοδήμου στον 8ο Κανόνα της Ά Οικουμενικής Συνόδου, για σχισματικούς Ναυκτιανούς, όπου ο Αγιος μιλάει για συγχωρητική ευχή σε μετανοούντες & αμαρτωλούς, ότι αναφέρεται σε αυτό που έγραψες εσύ ;
Και στον Κανόνα Ν΄της εν Καρθαγένη (που ο Αγιος Νικόδημος αναφέρει ως Μθ') γράφει για χειροθεσία έξω της ασπίδος, δηλαδή του προπυλαίου & νάρθηκος
Φαίνεται θα είναι κι αυτό "τόσο απλό" κι εγώ δεν το καταλαβαίνω