Γιά τήν ημέρα εορτής τού πατέρα -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη


Η φετινή «ημέρα τού πατέρα» (Ιούνιος 2020) πέρασε έν μέσω πανδημίας κορονοϊού. Έτσι, ο τελευταίος "έκλεψε από τόν πατέρα τήν παράσταση", καθώς λέμε.
Εντελώς συμπτωματικά, κατόπιν εορτής, βρέθηκα σέ μιά παλαιότερη ανάρτηση τοίχου φέησμπουκ, μέ τά σχόλια που τότε είχαν γραφτεί καί πλέον δέν υπάρχουν. Η ανάρτηση έμεινε, τά σχόλια χάθηκαν. Αλλά, φύλακας άγγελος τά κράτησε καί μού τά έστειλε. Διόρθωση έγινε μόνο στά σχόλια τού γράφοντος. Τά άλλα παρέμειναν ... άτονα.

M. L
18 Ιουνίου 2017

2010 Ιουνιος, ο Ιασονας παει παιδικο σταθμο (3,5 ετων) κ ετοιμαζουν καρτες για τη γιορτη του πατερα. Εως τοτε δεν ειχε αναρωτηθει ποτε πού ειναι ο πατερας του κ συνειδητοποιησε οτι ολα τα παιδακια ειχαν μπαμπα εκτος απο εκεινον. Οταν πηγα να τον παρω ειχε θυμο κ στεναχωρια μαζι! Μιλησαμε πολυ, εμαθε πραγματα... επειτα μου εδειξε κ μου ανελυσε την καρτα που ειχε φτιαξει. Την προοριζε για τον παππου του, τον μπαμπα μου! Δεν θα αναλυσω τι ειναι ο μπαμπας μου για μενα. Για τον γιο μου ομως, απ την ωρα που γεννηθηκε, ειναι παππους κ οτι πιο κοντα σε πατρικο-ανδρικο προτυπο μπορει να εχει! Τον ευχαριστω για την αγαπη που του προσφερει κ για τα μαθηματα ζωης κ συμπεριφορας που του δινει! Παντα ελεγα οτι θελω εναν αντρα σαν το μπαμπα μου, τα τελευταια 11 χρονια εχω προσθεσει το ''εναν μπαμπα για το γιο μου σαν τον μπαμπα μου''
Χρονια πολλα μπα μου!

-
Kyprianos Christodoulides Μήπως, αυτό που γράφει η M.L είναι χήρα, διαζευγμένη ή άγαμη μητέρα ; Ότι κι άν συμβαίνει, πάντως, πατέρας υπό δοκιμή δέν γίνεται ;
M.L Κυριε Κυπριανε, απευθυνεστε σε μενα; ρωταω γτ το IQ μου αδυνατει να αντιληφθει το συντακτικο σας!


-
Kyprianos Christodoulides Κι εγώ τό ίδιο αισθάνθηκα, όταν διάβασα αυτό που γράψατε. Ποιον άλλο θά μπορούσα νά ρωτήσω ; Ως πρός τό Συντακτικό, ναί, έκανα ένα λάθος, βάζοντας στό τέλος ένα ερωτηματικό. Τό διόρθωσα καί παρεμπιπτόντως, τό δικό μου συντακτικό δέν χρησιμοποιεί ακριτόλεξα (γτ, γμτ κά). Υστερώ στήν συμφωνόληκτη γραφή
M.L Αν το ειναι που χρησιμοποιησατε ηταν ειστε θα καταλαβαινα οτι απευθυνεστε σε μενα! Καλη σας νυχτα κ περαστικα.Τα ακριτολεξα τι ακριβως ειναι; ξαδερφια με τα αρκτικολεξα;

-
Kyprianos Christodoulides Ναί, έχετε δίκιο, τό διόρθωσα κι αυτό. Είχα πάντα πρόβλημα δυσλεξίας, γι΄ αυτό σας προβλημάτισε τό Συντακτικό μου. Εκτός από αυτό, που δέν ήταν καί είναι τό ζητούμενο, έθεσα ένα ερώτημα καί δέν μου απαντήσατε. Άν θέλετε, λύνετε τίς δυό - όχι μία - απορίες μου
M.L Πιστευω οτι μπορειτε να συνεχισετε τη ζωη σας κανονικα χωρις να λυσω τις αποριες σας.

-
Kyprianos Christodoulides Ευχαριστώ. Κι εσείς νά συνεχίσετε νά ακριτολογείτε - κατά τήν άποψή μου, φυσικά.
M. L Χα! Αστειακι; ειρωνεια; ωραιο παραδειγμα δινετε μεγαλος ανθρωπος, συγχαρητηρια! BTW χρονια πολλα, αν ειστε πατερας!

-
Kyprianos Christodoulides Αυτό τό BTW είναι μήπως ο νέος τύπος αυτοκινήτων μάρκας BMW ; Νά, πάλι, κι άλλη μιά απορία, τρόπος του λέγειν ( ... ) βέβαια.
M. L Χαχαχαα. Ειναι αρκτικολεξο By The Way. Οριστε σας ελυσα μια απορια για να μην ειστε παραπονεμενος!

-
Kyprianos Christodoulides Χαίρομαι ειλικρινά. Σάς έκανα νά γελάσετε. Είδατε, καμιά φορά τό (κακό) Συντακτικό, η δυσλεξία καί η μεγάλη ηλικία, αποβαίνουν χρήσιμα στήν ζωή μας. Παρεμπιπτόντως, μένω ικανοποιημένος που απαντήσατε έστω καί σέ μία απορία μου.
M. L Δυστυχως δεν ειδα..
.
-
Kyprianos Christodoulides Δέν πειράζει. Όταν αποκτήσετε τέσσερα μάτια, ίσως, δείτε αυτά που βρίσκονται πίσω από τίς λέξεις.
Chri. Pap. Μαρακι γαμ........τον καθε ΜΛΚ.......νοιωσε και αγαπα το καθε τι οπως γουσταρεις ...απο συμβουλες κομπλεξικων ΧΟΡΤΑΣΑΜΕΕΕΕΕΕ!!!!Μαρακι love you εισαι η καλυτερη !!!!

-
Kyprianos Christodoulides «Chri. Pap. : Μαρακι γαμ........τον καθε ΜΛΚ... » κλπ.
Απάντηση ΜΛΚ σέ ΜΛΚΣΜΝ
1) Σχετικά μέ τό "αρκτικόλεξα" καί τό "ακριτόλεξα", τό μέν "ττλ" (τρόπος τού λέγειν) ή "
btw (by the way) είναι αρκτικο-λεξη-γραφή, τό δέ ΜΛΚ ή ΜΛΚΣΜΝ ακριτο-λεξη-γραφή ( = απερίσκεπτη γραφή λέξης). Παραπέμπει, τό δεύτερο, σέ υποβόλιμη αντικατάσταση τής φωνηεντόληκτης γραφής σέ συμφωνόληκτη. Τό αρχικό πρώτο βήμα (αρκτικόλεξα) είναι η υιοθέτηση τής συντόμευσης (μέ σύμφωνα) στόν γραπτό λόγο. Η φωνηεντόληκτη ελληνική γραφή καί λόγος είναι αδύνατο νά υποστεί συμφωνόληκτη μετατροπή. Ειδικές εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά τό κοινό αυτής τής ιστοσελίδας δέν είναι σέ θέση νά καταλάβει, πόσο μάλλον δέ νά τίς δεχθεί.

2) Σχετικά μέ τήν "γιορτή τού πατέρα", επειδή οι σημερινοί δάσκαλοι είναι ντουβάρια, οι μαθητές που βγάζουν είναι τούβλα. Ποιός είπε ποτέ, ότι πατέρας όλων είναι ο Θεός ; Δέν τό λέει κανείς, διότι η λέξη "θεός" δημιουργεί πρόβλημα ως πρός τήν θεότητα τού θεού.
Πρόγονος, μάς λένε τά ντουβάρια οι δάσκαλοι, είναι μιά εξελιγμένη μορφή (πίθηκος) εκ τού ζωικού βασιλείου. Κατόπιν τούτου, καμία χήρα, διαζευγμένη, ή άγαμη μητέρα - οι ρόλοι αντιστρέφονται στήν "γιορτή τής μητέρας" - δέν πρόκειται ποτέ νά πεί στό παιδί της, που δέν γνώρισε πατέρα, ότι «σήμερα; εορτάζει ο άγιος Θεός». Φιλικά ο ΜΛΚΣ

-
Vic.Vog. Είναι (M. L.) πολύ τυχερός αυτός ο κύριος! Του έχει δώσει ο Θεός άλλα δύο 'μάτια' ..όχι για να μπορεί να κοιτάξει τη δική του ζωή και να 'δει΄τον εαυτό του..αλλά για να χώνει τη μύτη του, να ασχολείται, και να 'βλέπει' τους άλλους ..να κρίνει... Δείτε περισσότερα (σ.σ. Τά ... «περισσότερα» χάθηκαν, τά σχόλια σβήστηκαν).
Kyprianos Christodoulides Δεν κρίνω, τήν γνώμη μου γράφω.


https://kyprianoscy.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: