@ 9 Ιουνίου 2020 - 4:43 μ.μ.
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, γράφεις: «Γιατί λοιπόν να "ταλαιπωρούμεθα" αφού τα μυστήρια είναι έγκυρα, έως ότου γίνει Σύνοδος για να ....αποφασίσει, μπορούμε να "κοιμώμεθα" εν ειρήνη!»
Χάριν τῆς ἀκριβείας τοῦ τί λέγουν οἱ λόγιοι Θεολόγοι τοῦ Πατρίου γιά τό θέμα τῶν Μυστηρίων τοῦ ν.ἑ., θά ἤθελα νά καταθέσω τί ἔχουν διδάξει σέ μένα, τόσον προφορικῶς, ὅταν συνεζήτησα τό θέμα μαζί τους, ὅσον καί μέ τά ἄρθρα καί τά βιβλία τους. Γιά τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ τόν Οἰκουμενισμόν, ἔχω διδαχθῆ λοιπόν ὅτι αὐτοί ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν μέ τήν συμμετοχήν των εἰς τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ., τά ὁποῖαω συνεπῶς δέν εἶναι σωστικά γι αὐτούς, ἀλλά «λαμβάνουν Χριστόν πού καίει», ὅπως ἀκριβῶς ὁ ἄνευ μετανοίας καί ἐξομολογήσεως προσερχόμενος στήν Θείαν Εὐχαριστίαν. Ἑπομένως, αὐτοί δέν πρέπει νά κοιμοῦνται ἐν εἰρήνῃ, ἀλλά ν' ἀποτειχίζωνται. Σωστικά εἶναι μόνον διά τούς ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντας. Ὅσον, λοιπόν, δέν γίνεται Ὀρθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ἔχει τό κῦρος καί τήν ἁρμοδιότητα νά ξεχωρίσῃ τήν ἦραν ἀπό τόν σῖτον καί «νά βάλῃ τίς ταμπέλλες», ἡ ἄγνοια θά ὑπάρχῃ καί θά εἶναι ἀπολύτως δικαιολογημένη. Ἀπόδειξις ὅτι ὁ ὑποφαινόμενος ἐπληροφορήθην τό τί συμβαίνει στήν Ἐκκλησίαν γύρω στά 42 μου, ὅταν ἤμουν στήν Αὐστραλίαν. Στήν Ἑλλάδα οὐδέποτε εἶχα ἀκούσει κάποιον νά ὁμιλῇ διά τόν Οἰκουμενισμόν. Τά περί «ἐν δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» καί τά περί ἀνάγκης Συνόδου ἐδίδαξαν οἱ «Κολλυβᾶδες» (βλ. ὑποσημείωσιν 2 εἰς τόν 3ον Ἀποστολικόν Κανόνα) καί ἠκολούθησεν ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Οἱ Ματθαιϊκοί πού ἐδίδαξαν τά ἀντίθετα καί ἔκαναν σχίσμα γι' αὐτό τό θέμα (1937) εὐθύνονται γιά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924. Οἱ σημερινοί πού λένε τά ἴδια μέ τούς Ματθαιϊκούς κατήντησαν καθαροί Οἰκουμενισταί, Σεργιανισταί καί ἀρνηταί τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τήν ἵδρυσιν ΘΝΠ. Ἑπομένως, νομίζω ὅτι τά γεγονότα μᾶς φανερώνουν ποιός ὡμίλησε σωστά ἐπί τοῦ θέματος. Ὁ κατά τά ἄλλα ἐκλεκτός θεολόγος κ. Ν. Πανταζῆς πού κηρύττει καί αὐτός τόν Ματθαιϊσμόν, ἐπειδή στερεῖται πραγματικῶν ἐπιχειρημάτων, καταφεύγει σέ ἀναλήθειες, ὅπως ὅτι δῆθεν ἐμεῖς πού λέμε τά ἀντίθετα μέ αὐτόν τάχα κηρύττουμε ὅτι τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ. εἶναι γιά ὅλους σωστικά καί ὅτι δῆθεν τρέχουμε ν' ἁγιασθοῦμε ἀπό τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ.!!! Καί, βεβαίως, τά πατερικά χωρία πού ἐπιστρατεύει γιά νά μᾶς ἀντικρούσῃ ἀναφέρονται εἰς Συνοδικῶς καταδικασμένους αἱρετικούς, γιά τούς ὁποίους βεβαίως κι ἐμεῖς ἔχουμε τήν ἰδίαν (Ὀρθόδοξον) γνώμην.
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, γράφεις: «Γιατί λοιπόν να "ταλαιπωρούμεθα" αφού τα μυστήρια είναι έγκυρα, έως ότου γίνει Σύνοδος για να ....αποφασίσει, μπορούμε να "κοιμώμεθα" εν ειρήνη!»
Χάριν τῆς ἀκριβείας τοῦ τί λέγουν οἱ λόγιοι Θεολόγοι τοῦ Πατρίου γιά τό θέμα τῶν Μυστηρίων τοῦ ν.ἑ., θά ἤθελα νά καταθέσω τί ἔχουν διδάξει σέ μένα, τόσον προφορικῶς, ὅταν συνεζήτησα τό θέμα μαζί τους, ὅσον καί μέ τά ἄρθρα καί τά βιβλία τους. Γιά τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ τόν Οἰκουμενισμόν, ἔχω διδαχθῆ λοιπόν ὅτι αὐτοί ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν μέ τήν συμμετοχήν των εἰς τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ., τά ὁποῖαω συνεπῶς δέν εἶναι σωστικά γι αὐτούς, ἀλλά «λαμβάνουν Χριστόν πού καίει», ὅπως ἀκριβῶς ὁ ἄνευ μετανοίας καί ἐξομολογήσεως προσερχόμενος στήν Θείαν Εὐχαριστίαν. Ἑπομένως, αὐτοί δέν πρέπει νά κοιμοῦνται ἐν εἰρήνῃ, ἀλλά ν' ἀποτειχίζωνται. Σωστικά εἶναι μόνον διά τούς ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντας. Ὅσον, λοιπόν, δέν γίνεται Ὀρθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ἔχει τό κῦρος καί τήν ἁρμοδιότητα νά ξεχωρίσῃ τήν ἦραν ἀπό τόν σῖτον καί «νά βάλῃ τίς ταμπέλλες», ἡ ἄγνοια θά ὑπάρχῃ καί θά εἶναι ἀπολύτως δικαιολογημένη. Ἀπόδειξις ὅτι ὁ ὑποφαινόμενος ἐπληροφορήθην τό τί συμβαίνει στήν Ἐκκλησίαν γύρω στά 42 μου, ὅταν ἤμουν στήν Αὐστραλίαν. Στήν Ἑλλάδα οὐδέποτε εἶχα ἀκούσει κάποιον νά ὁμιλῇ διά τόν Οἰκουμενισμόν. Τά περί «ἐν δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» καί τά περί ἀνάγκης Συνόδου ἐδίδαξαν οἱ «Κολλυβᾶδες» (βλ. ὑποσημείωσιν 2 εἰς τόν 3ον Ἀποστολικόν Κανόνα) καί ἠκολούθησεν ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Οἱ Ματθαιϊκοί πού ἐδίδαξαν τά ἀντίθετα καί ἔκαναν σχίσμα γι' αὐτό τό θέμα (1937) εὐθύνονται γιά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924. Οἱ σημερινοί πού λένε τά ἴδια μέ τούς Ματθαιϊκούς κατήντησαν καθαροί Οἰκουμενισταί, Σεργιανισταί καί ἀρνηταί τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τήν ἵδρυσιν ΘΝΠ. Ἑπομένως, νομίζω ὅτι τά γεγονότα μᾶς φανερώνουν ποιός ὡμίλησε σωστά ἐπί τοῦ θέματος. Ὁ κατά τά ἄλλα ἐκλεκτός θεολόγος κ. Ν. Πανταζῆς πού κηρύττει καί αὐτός τόν Ματθαιϊσμόν, ἐπειδή στερεῖται πραγματικῶν ἐπιχειρημάτων, καταφεύγει σέ ἀναλήθειες, ὅπως ὅτι δῆθεν ἐμεῖς πού λέμε τά ἀντίθετα μέ αὐτόν τάχα κηρύττουμε ὅτι τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ. εἶναι γιά ὅλους σωστικά καί ὅτι δῆθεν τρέχουμε ν' ἁγιασθοῦμε ἀπό τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ.!!! Καί, βεβαίως, τά πατερικά χωρία πού ἐπιστρατεύει γιά νά μᾶς ἀντικρούσῃ ἀναφέρονται εἰς Συνοδικῶς καταδικασμένους αἱρετικούς, γιά τούς ὁποίους βεβαίως κι ἐμεῖς ἔχουμε τήν ἰδίαν (Ὀρθόδοξον) γνώμην.
11 σχόλια:
Οι Αριζονήτες τί κάμνουν ??? Υπακοή στο αιρετικό σίχαμα ???
Ο/Η kyriakos varveris είπε...
Οι Αριζονήτες τί κάμνουν ???
Τους αγώνες τους αποφασίζου οι στρατηγοί, όχι οι στρατιώτες!
Υπακοή και υπομονή "άχρι καιρού"...
Με αυτές τις κατηχήσεις μεγαλώσαμε αδελφέ μου Κυριάκο.
Και από την άλλη, οι κατηχήσεις του Πάτριου, μας διαβεβαιώνουν ότι τα Μυστήρια του νέου ημερολογίου είναι έγκυρα. Γιατί λοιπόν να "ταλαιπωρούμεθα" αφού τα μυστήρια είναι έγκυρα, έως ότου γίνει Σύνοδος για να ....αποφασίσει, μπορούμε να "κοιμώμεθα" εν ειρήνη!
@ 9 Ιουνίου 2020 - 4:43 μ.μ.
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, γράφεις: «Γιατί λοιπόν να "ταλαιπωρούμεθα" αφού τα μυστήρια είναι έγκυρα, έως ότου γίνει Σύνοδος για να ....αποφασίσει, μπορούμε να "κοιμώμεθα" εν ειρήνη!»
Χάριν τῆς ἀκριβείας τοῦ τί λέγουν οἱ λόγιοι Θεολόγοι τοῦ Πατρίου γιά τό θέμα τῶν Μυστηρίων τοῦ ν.ἑ., θά ἤθελα νά καταθέσω τί ἔχουν διδάξει σέ μένα, τόσον προφορικῶς, ὅταν συνεζήτησα τό θέμα μαζί τους, ὅσον καί μέ τά ἄρθρα καί τά βιβλία τους. Γιά τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ τόν Οἰκουμενισμόν, ἔχω διδαχθῆ λοιπόν ὅτι αὐτοί ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν μέ τήν συμμετοχήν των εἰς τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ., τά ὁποῖαω συνεπῶς δέν εἶναι σωστικά γι αὐτούς, ἀλλά «λαμβάνουν Χριστόν πού καίει», ὅπως ἀκριβῶς ὁ ἄνευ μετανοίας καί ἐξομολογήσεως προσερχόμενος στήν Θείαν Εὐχαριστίαν. Ἑπομένως, αὐτοί δέν πρέπει νά κοιμοῦνται ἐν εἰρήνῃ, ἀλλά ν' ἀποτειχίζωνται. Σωστικά εἶναι μόνον διά τούς ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντας. Ὅσον, λοιπόν, δέν γίνεται Ὀρθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ἔχει τό κῦρος καί τήν ἁρμοδιότητα νά ξεχωρίσῃ τήν ἦραν ἀπό τόν σῖτον καί «νά βάλῃ τίς ταμπέλλες», ἡ ἄγνοια θά ὑπάρχῃ καί θά εἶναι ἀπολύτως δικαιολογημένη. Ἀπόδειξις ὅτι ὁ ὑποφαινόμενος ἐπληροφορήθην τό τί συμβαίνει στήν Ἐκκλησίαν γύρω στά 42 μου, ὅταν ἤμουν στήν Αὐστραλίαν. Στήν Ἑλλάδα οὐδέποτε εἶχα ἀκούσει κάποιον νά ὁμιλῇ διά τόν Οἰκουμενισμόν. Τά περί «ἐν δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» καί τά περί ἀνάγκης Συνόδου ἐδίδαξαν οἱ «Κολλυβᾶδες» (βλ. ὑποσημείωσιν 2 εἰς τόν 3ον Ἀποστολικόν Κανόνα) καί ἠκολούθησεν ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος. Οἱ Ματθαιϊκοί πού ἐδίδαξαν τά ἀντίθετα καί ἔκαναν σχίσμα γι' αὐτό τό θέμα (1937) εὐθύνονται γιά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924. Οἱ σημερινοί πού λένε τά ἴδια μέ τούς Ματθαιϊκούς κατήντησαν καθαροί Οἰκουμενισταί, Σεργιανισταί καί ἀρνηταί τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τήν ἵδρυσιν ΘΝΠ. Ἑπομένως, νομίζω ὅτι τά γεγονότα μᾶς φανερώνουν ποιός ὡμίλησε σωστά ἐπί τοῦ θέματος. Ὁ κατά τά ἄλλα ἐκλεκτός θεολόγος κ. Ν. Πανταζῆς πού κηρύττει καί αὐτός τόν Ματθαιϊσμόν, ἐπειδή στερεῖται πραγματικῶν ἐπιχειρημάτων, καταφεύγει σέ ἀναλήθειες, ὅπως ὅτι δῆθεν ἐμεῖς πού λέμε τά ἀντίθετα μέ αὐτόν τάχα κηρύττουμε ὅτι τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ. εἶναι γιά ὅλους σωστικά καί ὅτι δῆθεν τρέχουμε ν' ἁγιασθοῦμε ἀπό τά μυστήρια τοῦ ν.ἑ.!!! Καί, βεβαίως, τά πατερικά χωρία πού ἐπιστρατεύει γιά νά μᾶς ἀντικρούσῃ ἀναφέρονται εἰς Συνοδικῶς καταδικασμένους αἱρετικούς, γιά τούς ὁποίους βεβαίως κι ἐμεῖς ἔχουμε τήν ἰδίαν (Ὀρθόδοξον) γνώμην.
Κύριε Κώστα :
Α Κορ. 5,12 τί γάρ μοι καὶ τοὺς ἔξω κρίνειν; οὐχὶ τοὺς ἔσω ὑμεῖς κρίνετε;
Α Κορ. 5,13 τοὺς δὲ ἔξω ὁ Θεὸς κρίνει. καὶ ἐξαρεῖτε τὸν πονηρὸν ἐξ ὑμῶν αὐτῶν.
Οἱ Ματθαιϊκοί πού ἐδίδαξαν τά ἀντίθετα καί ἔκαναν σχίσμα γι' αὐτό τό θέμα (1937) εὐθύνονται γιά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924. Οἱ σημερινοί πού λένε τά ἴδια μέ τούς Ματθαιϊκούς κατήντησαν καθαροί Οἰκουμενισταί, Σεργιανισταί καί ἀρνηταί τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τήν ἵδρυσιν ΘΝΠ. Ἑπομένως, νομίζω ὅτι τά γεγονότα μᾶς φανερώνουν ποιός ὡμίλησε σωστά ἐπί τοῦ θέματος.
Αδελφέ μου Δημήτριε ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν παίρνει πολλές σροφές ο εγκέφαλός μου.
Γι' αυτούς που μελετούν, τους "εν γνώσει", η εκκλησία του νέου δεν είναι εκκλησία.
Οι Ματθαιϊκοί δεν είναι Η Εκκλησία. Οι Σύνοδος του πρ. Φλωρίνης με το ΘΝΠ δεν είναι Η Εκκλησία.
Ποια είναι η Εκκλησία;
Ουκ οίδατε ότι ναός Θεού έστε καί τό πνεύμα τού Θεού οικεί εν υμίν;» (Α' Κορ. γ', 16)
«Κύριον τόν Θεόν αγιάσατε εν ταίς καρδίαις υμών» (Α' Πέτρ. γ', 15).
Κύριε Κώστα η σωστή ερώτηση δεν είναι ποια είναι η Εκκλησία, αλλά το που βρίσκεται η Εκκλησία.
Αδελφέ Κώστα η σωστή ερώτηση δεν είναι ποια είναι η Εκκλησία, αλλά το που βρίσκεται η Εκκλησία.
Αδελφέ μου Κυριάκο, που θα πάω να βαπτίσω τον Κινέζο που δέχεται την Ορθοδοξία;
Δεν θα τον πας εσύ κύριε Κώστα. Θα τον πάει ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός.
Ψαλμός 5:
Κύριε ὁδήγησόν με ἐν τῇ δικαιοσύνῃ σου, ἕνεκα τῶν ἐχθρῶν μου κατεύθυνον ἐνώπιόν μου τὴν ὁδόν σου.
Ψαλμός 89 :
καὶ ἴδε ἐπὶ τοὺς δούλους σου καὶ ἐπὶ τὰ ἔργα σου καὶ ὁδήγησον τοὺς υἱοὺς αὐτῶν
Από την ακολουθία της Α ώρας :
Τὰ διαβήματά μου κατεύθυνον κατὰ τὸ λόγιόν σου, καὶ μὴ κατακυριευσάτω μου πᾶσα ἀνομία.
10 Ιουνίου 2020 - 3:58 μ.μ.: «Οι Ματθαιϊκοί δεν είναι Η Εκκλησία. Οι Σύνοδος του πρ. Φλωρίνης με το ΘΝΠ δεν είναι Η Εκκλησία. Ποια είναι η Εκκλησία;»
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, οὐδέποτε ἔχω ἰσχυρισθῆ ὅτι ἔχω τίς ἀπαντήσεις γιά ὅλα τά θέματα. Οὔτε ἔχω γράψει ποτέ ποιός εἶναι καί ποιός δέν εἶναι Ἐκκλησία ἀπό τό σύνολο αὐτῶν πού ὁμολογοῦν μέ τά λόγια τήν Ὀρθοδοξίαν. Ἁπλῶς μεταφέρω τί μοῦ ἔχουν διδάξει ἅγιοι ἄνθρωποι, ὅπως ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ὁ π. Θεοδώρητος κ.ἄ. Στό δέ ἐρώτημα «Ποιά εἶναι ἡ Ἐκκλησία;» ἀπαντῶ μέ τά λόγια τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ». Ἐναπόκειται στόν καθένα μας νά παρακαλῇ τόν Θεόν νά τόν φωτίζῃ πρός ποίαν κατεύθυνσιν νά πάῃ. Φοβοῦμαι ὅτι εὑρισκόμεθα στήν ἐποχήν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Άρα η Εκκλησία είναι στην έρημο.
Είμαστε λίγο πριν τον Ερχομό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού άρα η εκκλησία είναι στην "έρημο" πολύ σωστά αδερφέ μου!!!
Δημοσίευση σχολίου